עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. שלום ותודה לעוזרים. לצערי הרב נשרף לי הכרטיס מסך היום.. היו לי קווים מוזרים על המסך ולא הייתי יכול לשנות רזולוציה- נתקעה על 600x800. הבעיה נתפרה שהעברתי לכרטיס מסך המובנה. אז החלטתי לרכוש את הכרטיס:Gigabyte GTX780 OC 3GB GDDR5 DX11 2xDVI HDMI DP ורציתי לדעת אם תהיה איזה בעיה עם ההספק של הספק או כל בעיה אחרת כמו חוסר מקום במארז. מפרט המחשב: מעבד: Intel core i7 2600 3.4Ghz 8MB L3 Cache s1155 קירור למעבד: Arctic cooling Freezer 7 Pro rev.2 לוח אם: Gigabyte GA-H67A-UD3H זכרון: G.Skill 2x2GB DDR3 1333Mhz + זכרון: G.Skill 4x4 1333mhz sniper dual channel דיסק קשיח: Samsung spinpoint F3 1TB 7200 RPM 32MB כרטיס מסך: Gigabyte GTX460 1GB GDDR5 מארז: Ante…

    • 7 תגובות
    • 946 צפיות
  2. רכשתי לילד מיד 2 מחשב גיימינג סביר+ RYZEN 5 3600 16GBRAM המחשב הגיע עם כרטיס מסך gigabyte GeForce gtx1650 4GB https://www.gigabyte.com/Graphics-Card/GV-N1650OC-4GD/sp#sp במחשב הקודם שלו יש כרטיס Saphire Nitro RX580 8GB. https://www.sapphiretech.com/en/consumer/nitro-rx-580-8g-g5 המסך שישתמש בו הוא gigabyte G27F בגודל 27" https://www.gigabyte.com/Monitor/G27F/sp#sp הילד משחק בעיקר פורטנייט, וואלורנט - עדיין לא משחקים כבדים יחסית....(ככה אני מבין...) השאלה שלי מבחינת ביצועים/FPS ושאר מילים שאני פחות מבין.... בלי שום קשר לזה שסביר להניח ששניהם מתאימים לצרכים שלו. ----> איזה כרטיס מסך עדיף שיהיה לו במחשב? מה יתן לו ביצועים יותר טובים…

  3. Started by Elrond,

    מישהו נתקל בבעיה שכשמתקינים את הדריבר החדש - Detonator 40 אז אין תמיכה בVIVO? פשוט הורידו את התמיכה?! מישהו יודע מה אפשר לעשות עם זה? ???

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  4. Started by OptiSTR,

    שלום חודש הבא אני מתכנן לרכוש כ.מסך חדש. התקציב שלי מאוד מוגבל, באזור ה 600 שקל. אני גיימר קזואל ואין לי צורך בכ.מסך חזק בכל מקרה, כרגע אני על Intel2500 וזה מספיק לי לרוב המשחקים, ולא לא מדובר במשחקי פייסבוק... אני משחק ב DOTA2, ב CS:GO, DW:U ו - KERBAL SPACE PROGRAM. כולם עובדים על 50+ FPS, כאשר CS:GO הוא היחידי שאני משחק על ההגדרות המינימליות. כמו גם שאני נעלץ לשחק ב WINDOWED MODE כי מסך מלא מעמיס יותר מידי על הצ'יפ הגראפי. בבקשה רק מחנויות עם סניפים באזור חדרה (אייבורי, KSP וכו) ראיתי באייבורי את ה Gigabyte NVIDIA GeForce GTX650 1GB GDDR5 ב 560 שקל ו Sapphire AMD Radeon R7 250X Vapor 1GB GDDR5 ב 590 שקל מה אתם אומרים? עריכה, מצאתי גם את Sapphire HD 7790 1GB GDDR5 ב 590…

  5. יש לי בעיה רצינית....יש לי כרטיס מסך של NIVIDA FX5200 ויש לי כבל שמחבר בין המחשב לטלויזיה... אני מחבר בינהם ואז נכנס למאפיינים(ושאר כל התהליך....) העניין הוא שרואים תצוגה אבל בשחור לבן... מה לא ניסיתי לעשות! שיניתי התקן שיחקתי עם כל ההגדרות...התקנתי את TVTOOL וגם שם שיחקתי עם ההגדרות ושוב...ללא תוצאות...מי שיודע ומבין ויש לו סבלנות להסביר לי שיצור איתי קשר באי סי קיו 303802451 ולמי שאין אי סי קיו אז שיחזיר תשובה לכאן (רק שזה יותר בעייתי כי אנ בקושי נכנס לכאן)....תודה אנשים אוהבים אותכם

    • 4 תגובות
    • 725 צפיות
  6. Started by yaron@,

    שלום לכולם אני רוצה בבקשה המלצה על כרטיס מסך אשר יותר חזק מהכרטיס מסך של הלוח 965P S3 אבל יחסית זול במחיר..... פשוט אני לא רוצה לקחת את הכרטיס מסך און בורד אבל מצד שני אין לי להוציא הרבה כסף עליו..... מה שכן בעתיד אני אוסיף כרטיס טוב.... אז ככה שהכרטיס צריך להיות טוב לשנה הקרובה לפחות.... תודה רבה

    • 13 תגובות
    • 889 צפיות
  7. Started by KoM,

    אני \זוכר שבגרסא הראשונה שיצא הכרטיס (6.9) היו דרייברים מיוחדים ל-1950PRO, מאז בכל גרסאת גרייברים חדשה שיוצאית מ-ATI (גם ה-7.1) יש קישור נוסף ל-1950, האם ה-7.1 תומך ב-1950PRO או שעדיין מדובר באותם 6.9 ישנים ?

  8. Started by oFiR 22,

    אשמח להצעות. אופיר

    • 4 תגובות
    • 629 צפיות
  9. Started by Gex,

    יש לי 600 שקל ואני צריך כרטיס מסך ממש טוב לGA-8I865GME-775-RH agp8x 3 גיגה הרץ , 256 מגה זיכרון ביינתים אבל יוסיף עוד גיגה לפני הקנייה. יש משהו על רמה שאפשר להשיג לו לדעתכם?, אני יודע שהוא חרא הלוח, אאבל יש משהו נגיד ברמה שיכול להפעיל ביושוק? תודה מראש!!!!!!!!! אני מחבב אותכם! Lol

    • 8 תגובות
    • 556 צפיות
  10. Started by EpoXi,

    שלום, ברשותי הכרטיס HD4770 וניראה לי שהיא הזמן לצאת לגמלאות. המחשב בן פחות משנה וזה המפרט: SEASONIC S12II 500W AMD 630 2.8@3.6 HD4770 4GB RAM הייתי רוצה לא להוציא מעל 800 ומצד שני אני יודע שהרבה פחות מזה לא יהיה מספיק רלוונטי. בנוסף אני אציין שהמסך הוא טלוויזיה LG HD READY, ככה שהרזולוציה היא 1360X768, אבל הייתי רוצה כרטיס מסך מספיק חזק אם יהיה שדרוג ל FULL HD בעתיד. תודה רבה.

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by SamurAchzar,

    ...ה 19" החדש של ViewSonic, עם זמן תגובה של 12ms (אני לא קונה אותו בגלל הזמן תגובה, אבל זה בונוס נאה). לא הצלחתי למצוא אותו באף חנות בארץ. אז אם מישהו יודע על זה משהו, אנא... תודה!

    • 1 תגובה
    • 696 צפיות
  12. Started by NIRHA,

    סליחה על הבורות פשוט שחכתי מה זה אומר גרסה כזו ? ואם כבר אפשר אז לפרט גם בנוגע לגרסאות אריזה שונות........

    • 4 תגובות
    • 963 צפיות
  13. Started by zilkanir,

    שלום רציתי לדעת אם קיים כרטיס לכניסת pci המוסיף למחשב יציאת svideo/rca בלי להוות כרטיס מסך בפני עצמו, ובלי לפגוע בכרטיס מסך הקיים(משולב בלוח אם) אלא רק יוסיףך יציאת TV, ואם אפשר לינקים. תודה

    • 1 תגובה
    • 558 צפיות
  14. אורח ztos--
    Started by אורח ztos--,

    שלום, רציתי לדעת האם זה כרטיס טוב יחסית, למרות שזה כרטיס Low End האם הביצועים שלו טובים.? אשמח לשמוע דגובות. תודה- THANKS

    • 16 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by rtr,

    סקירה נחמדה מאוד שכוללת את שני הכרטיסים שבכותרת ומיספר מצומצם יחסית של מישחקים לצערי.. תוך כדי הרצת הבאנץ נעשה שימוש ב VidMem Watcher (תוכנה שבודקת בכמה זיכרון גרפי הכרטיס מישתמש) וניתן ליראות בברור איזה מישחקים ובאילו הגדרות נעשה שימוש ביותר או פחות מה 320 מגה של ה GTS וכיצד זה משפיע על ביצועי הכרטיס. http://www.nvnews.net/reviews/evga_geforce_8800_gts_320mb/page_2.shtml * יש שם לינק לתוכנה אם אתם מעוניים ליבדוק אם אתם מנצלים את כל הזיכרון של הכרטיס או שיש לכם ספייר פעם ראשונה שאני נחשף לתוכנה הזו ואני פשוט לא מבין למה לא מצרפים גרף כזה לכל באנץ !

    • 17 תגובות
    • 1.7k צפיות
  16. Started by YOAV28,

    שלום לא מזמן קניתי את ה LEAD TEK 8800 GTS 640 MB ועוד לא התקנתי אותו אני שוקל אם להחליף אותו למשהו יותר חזק השאלה שלי אליכם היא האם כדי לי לקנות כרטיס יותר חזק או שזה מספיק לתקופה הקרובה אני גיימר דיי כבד תודה יואב

    • 3 תגובות
    • 672 צפיות
  17. אני בדיוק רוצה לקנות אחד ועכשיו נתקלתי בכתבה על ירידת המחירים, אני יודע שזה ספקולטיבי, אבל מנסיון העבר, כמה זמן לוקח למחירים להתעדכן אצלנו?

    • 4 תגובות
    • 776 צפיות
  18. Started by snoamsai,

    יש לי את המפרט הבא : מעבד : core2duo e6300 לוח אם : asrock via 880vm עם יציאת AGP x8 וגם יציאת pci express x4 זכרון :kingston ddr2 800 2 giga ספק כוח : ezcool 500 watt real + blue led כרטיס מסך : agp ati radeon xt1950pro 256mb מסך : asus pw191 אינץ19 הייתי רוצה להחליף את הכרטיס מסך הישן עם היציאת AGP בכרטיס מסך חדש ביציאת Pci express/ התקציב עד 1000 ש"ח - הייעוד - משחקים תודה מראש לממליצים

    • 14 תגובות
    • 1.5k צפיות
  19. Started by Salwaby,

    אוקיי אז הייתי רוצה לדעת באופן כללי איך בודקים צווארי בקבוק אפשריים המגבילים את הכרטיס מסך, ומה יכול לגרום לצווארי בקבוק כאלה (רק המעבד? לוח אם, זכרונות...?) אם נכנס יותר לפרטים, הכרטיס מסך שלי הולך להיות G1 GTX 970 עם המפרט : i5 3570k 8GB 667Mhz Gigabyte H77M-D3H Seasonic SS-650RT 650W שוב השאלה היא לא בהכרח אם יווצר, אלא איך אני בודק אם נוצר. תודה.

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by SnakeBite,

    שלום, אני מאוד מתלבט בין 2 הדגמים הנ"ל לשניהם יש אחריות לכל החיים אבל ל BFG ניתן לממש בארץ ולעומת זאת ל evga ניתן לממש רק 3 שנים בארץ ורק בחו"ל את ה-לכל החיים. ה evga בא עם אוברקלוק מהחברה של מהירות ליבה 445mhz במקום 400 ועם מהירות זכרון 1070mhz במקום 1000 ולעומת זאת ה BFG מגיע מהירות ליבה 425 ועם מהירות זכרון 1050 עכשיו אני שואל מה עדיף 1.אחריות לכל החיים לעומת 3 2.מהירות יותר מהירה עידו

    • 7 תגובות
    • 934 צפיות
  21. Started by Rin,

    צריך ייעוץ בבחית שדרוג לכרטיס מסך למפרט הבא: - לוח אם ASUS - COMMANDO - S775 - זכרון 4GB OCZ REAPER 44412 - מסך 22 דק - מעבד כפול E6750 -ספק כח : Zalman ZM500-HP הכרטיס המסך שחשבתי הוא : HD 5750 של ASUS או GIGABYTE - מה עדיף? צוואר בקבוק? OC לא מתוכנן - אבל אולי יהיה אם יהיה צורך - מאוור על המעבד ZALMAN משהו.

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. שלום שאלה שעלתה בעקבות כתבה באתר http://hwzone.co.il/news/133113 כמה מסכים ניתן לחבר לכרטיס 5750 יש לו 4 יציאות שני DVI, HDMן, DP, לפי מה שהבנתי כרגע ניתן לחבר 3 מסכים שונים. בכתבה כתוב כי יצא כרטיס 5870 עם 6 יציאות DP שניתן יהיה לחבר לו 6 מסכים שונים כך שטכנית אפשרי לחבר לכל יציאה מסך. השאלה האם בעקבות עדכון תוכנה יהיה ניתן לחבר 4 מסכים לכרטיס 5750? תודה

    • 0 תגובות
    • 582 צפיות
  23. Started by ben_sh090,

    שלום אני צריך המלצה איזה מסך Lcd הכי כדאי לקנות... בגודל 17 אינטש תודה

    • 1 תגובה
    • 555 צפיות
  24. אני מחפש כרטיס שיהיו לו המאפיינים הבאים 1. קירור פאסיבי 2. או שתי יציאות DVI או יציאת DVI ובנוסף יציאת HDMI 3.PCI EXPRESS 4. עדיפות לכרטיס שאפשר להשיג בארץ

    • 3 תגובות
    • 548 צפיות
  25. Started by King Of Action,

    נראה לי שהכרטיס מסך שלי הלך. כשהתעסקתי עם הכרטיס בניסיון להסיר את ההיטסינק המרובע ולשים במקומו קריסטל אורב שרטתי את פני השטח האחוריים של הכרטיס וכמעט עקרתי טרנזיסטור ממקומו( כמו כן כל המשחה הטרמית נמרחה על הכרטיס ), ובסוף שמתי את הקריסטל אורב. הרכבתי את הכרטיס במחשב והפעלתי את המחשב והכל עובד חלק . אחרי כמה שעות שהמחשב עבד חלק לפתע כשאני מנסה להיכנס למשחקים הוא נתקע לי. אחרי כמה שניות מופיע מסך כחול עם הודעת שגיאה שבה כתוב שהכרטיס מסך נתקע ויש צורך לעשות רסטרט . בקיצר, המחשב עושה רסטרט אוטומטי ואז כשהמחשב עולה מחדש , הוא נותן לי הודעות שבהן כתוב אם אני רוצה לשלוח את השגיאה ( אתם מכירים את זה ). רצוי לציין שהמחשב נתקע רק בכל פעם שאני מנסה להיכנס למשחק כלשהו, וכאשר אני עובד…

דיונים חדשים בפורומים