עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by Guarding angel,

    GB החליפו את הקירור הפסיבי לקירור פסיבי שונה במקצת והעלו את מהירות הליבה וביפונת את מהירות הזכרונות: R9550 VANILLA spec Core clock-250mhz mem clock-400mhz R9550 Turbo force Core clock-406mhz mem clock-406mhz מ"ס צינורות העיבוד והוורטקס נשארו כשהיו מידע נוסף: http://www.memorypc.co.il/default.asp?catid={1D3FB4E1-B24D-49BC-9330-7DC69F06F886}&details_type=1&itemid={0C1CE11F-5890-4AC3-AE8B-9E6E35E8A3CA} http://www.gigabyte.com.tw/VGA/Products/Products_GV-R955256DP.htm# http://america.giga-byte.com/VGA/FileList/Manual/manual_r955128d(t)_e.pdf וחברת GECUBE הוציאו את הגרסה המיושנת של ה9550XT בגירסה חדשה עם GDDR II http://www.mypc.co.il/Product.asp?Pid=ATI128rad9600p&am…

    • 37 תגובות
    • 3.7k צפיות
  2. שלום, כאשר אני מריץ יישומים כמו קרייסיס ו3D mark המחשב נכבה בצורה פתאמית (הבעיה החלה רק היום), אשמח אם תזהו את הבעיה ו\או תתנו פתרון, המפרט מופיע מימין.... אם יש שאלות אני אענה לכם. תודה רבה מראש ...

    • 2 תגובות
    • 651 צפיות
  3. יש לי ג'פורס 2 400MX... אני לא משחק שום משחק במחשב (פשוט כלום כי הכל במחשב השני החדש בבית)... רציתי לדעת אם העובדה שהוא כזה ישן משפיעה על מהירות המערכת למרות שאני ל משחק כלום?

    • 4 תגובות
    • 623 צפיות
  4. האירוע המקוון של מפתחת השבבים עמד בציפיות ואף התעלה עליהן - הכירו את ליבת ה-A100, את מאיץ ה-NVIDIA A100 ואת מערכת ה-DXG-A100 המפלצתית שמתקבלת כאשר משלבים שמונה מהם יחד לכתבה

  5. Started by סלרי,

    מצאתי בבית שלי את הכרטיס: TRIDENT הכרטיס מאוד ישן ועכשיו לשאלות: 1.הכרטיס היה שנים (ללא אבק) בשקית נילון רגילה לא אנטי סטטית 2.המטרה שלו זה חיבור עוד מסך בנוסף למסך המחובר דרך הגיפורס בשקע AGP הוא יכול לבצע את זה? 3.איזה כרטיס AGP תומך בשני מסכים ויותר? (חדש)

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. מחפש עזרה בבחירת כרטיס מסך. לעבודה על 3DSMAX 2011/2012 המערכת שאני בונה מבוססת על מעבד 2600K זכרון בנפח 12GB, לוח P8P67 PRO, ומערכת הפעלה 64BIT אני יודע שהכרטיס מסך לא אחראי על מהירות הרנדור, אבל הסצנות שלי כבדות עם מיליוני פוליגונים, לכן חשוב לי שמעבר בין חלונות, ו"הזזת" וז"זום" בסצנה תתבצע כמה שיותר מהר.....כמובן בהתאם למחיר הכרטיס. אני מחפש כרטיס בין 1000-2000 ש"ח כאשר כמובן התנאי להוציא 2000 ש"J רק שזה יצדיק לעומת כרטיס שעלותו 1000 ש"ח. לדוגמא הציעו לי את הGTX570 שעולה בסביבות ה 1600 ש"ח. והאם לייעוד שלי ( עבודה בלבד) לא יספיק ה GTX 460 - עד 1000 ש"ח? לעומת זה אולי כדאי לי ללכת על הQUADRO הפשוטים? 600/580? שעולים עד 1000 ש"ח. אשמח אם מישהו מהתחום יוכל להאיר את עיניי מ…

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. Started by [NOS],

    של חברה נורמאלית עם 3 שנים אחריות

    • 10 תגובות
    • 690 צפיות
  8. אזז ככה יש לי כרטיס 260GTX והוא סבבה והכל אבל הוא עובד על מסך V193HQ של ACER, ואני לא מבין COD 6 עובד ליפעמים מצויין וליפעמים ממש גרוע כאילו תקיעות כאלה מעצבנות שנמשכות כ10 שניות וזה אחרי פורמט מלא של הWIN XP, יש לי חשדות שמדובר במסך שעושה תבעיות כי אין מצב שבעולם ששאר המערכת שלי היא הגורם לכך אבל אני ממש מקווה שזה לא המסך כי עם זה כן קצת חבל להחליף תמסך TFT שמשחקים ניראים עליו מושלמים. למישהו יש איזה שהיא תשובה בשבילי שאר המערכת שלי בצד<<<<<

    • 6 תגובות
    • 857 צפיות
  9. אהלן, הגיע הזמן להשתדרג ו(סוף סוף) להחליף את ה5850 המזדקן שלי בכרטיס מודרני שיתמוך בקונפיגורציית המסכים שלי (אני לא מצפה לשחק על אולטרה, גם high יספיק לי כל עוד אני יכול להשתמש בשלושת המסכים בלי לרדת מ30 FPS בממוצע) עד לא מזמן הייתי דיי נעול על הR9 290 TRIX, במחיר 2025 ש"ח עם BF4 (בונוס לא קטן), ועכשו גם עם MANTLE. החנות שאני מתכוון לקנות ממנה הורידה לאחרונה את מחירו של ZOTAC 780 GTX AMP ל1850, וזה גרר התלבטות קשה מאד שאינני מצליח להכריע ועל כן אני מבקש את עצתכם. להלן בדיקות ביצועים של הכרטיסים: 290: http://hexus.net/tech/reviews/graphics/63953-sapphire-radeon-r9-290-tri-x/ AMP 780: http://hexus.net/tech/reviews/graphics/59857-zotac-geforce-gtx-780-amp-edition-updated/ כמ…

    • 22 תגובות
    • 4.5k צפיות
  10. Started by yosiba,

    במחשב i5 lenovo mp91 16giga ram ? תקציב של עד 1000 שח גג לגמרי. תודה.

    • 4 תגובות
    • 3.6k צפיות
  11. Started by asafmanor,

    כל מי שתשובתו לא נמצאת ברשימה או שהוא חולק על איך שדירגתי את הכרטיסים - מוזמן לכתוב!!! אסף

    • 0 תגובות
    • 962 צפיות
  12. ברח לי השם של הדבר הזה,ממה שאני זוכר אפשר לחבר לזה שתי מחשבים ומסך אחד.חיפשתי בזאפ ולא מצאתי,אני אשמח אם מישהו יביא לינק.

    • 5 תגובות
    • 675 צפיות
  13. Started by Boxster,

    תראו אתמול קניתי את הגרסא ה4850 של TOXIC...לא הצלחתי לחבר אותו בגלל שאמרו לי לחבר איזה משהו מהספק של 6 פינים וזה לא יוצא לי מהספק...עכשיו קצת חיטטתי בציוד ומצאתי כבל ROHS....ראיתי שיש חיבור בכרטיס מסך הזה לROHS....מה זה החיבור הזה ולאן אני מחבר אותו...יש ראש שחור שמחברים מאחורי הכרטיס מסך וראש שפיץ בצבע צהוב שאין לי מושג לאן מחברים.. תודה. [br]פורסם בתאריך: 29.10.2008 בשעה 15:18:50 עזרה? : |

  14. שלום לכולם אני רציתי לשאול בכללי על הכרטיסים האלו כי אני לא כל כך מבין בזה , אני רק שומע ורואה אנשים שמוסיפים כרטיסי מסך בשביל פיזיקס ורציתי לדעת : בשביל מה צריך את הכרטיסים האלו , למה הם בידיוק תורמים , כמו שאני הבנתי אלו רק כרטיסי מסך מבית NVidia אם אני טועה תקנו אותי. לי יש כרטיס מסך HD6970 האם גם לי יש אופצייה להוסיף כרטיס לפיזיקס ועוד פעם למה זה תורם. ואיזה כרטיסים בידיוק הולכים בשביל הפיזיקס הזה , תנו לי דגמים לדוגמא , כדי שאני אבין. פשוט אני רוצה להרחיב את הידע שלי ואני מקווה שתעזרו לי בזה , מראש תודה לכל העונים.

    • 4 תגובות
    • 848 צפיות
  15. Started by Leecer,

    לעזאזל, אני לא מוצא ביקורת ספציפית שבוחנת אותו מול הראדונים האחרים ממשפחתו, וכל ה ti4200 .ואני לא יודע מה להחליט. קיבלתי סכום כסף קטן(1200 שקל), ואני חושב ובהחלט רוצה להחליף את הודוו שלי, אני חושב שטחנתי אותו עד הסוף. אם מישהו יכול לעזור לי בבחירה אני אודה לו מאוד. בבקשה חבר'ה,תמליצו מכל הלב. אני פשוט חייב להרגיש מה זה כרטיס טוב.

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. שלום לכולם, הכרטיס שלי כרגע 7800GTX, בשלבי גסיסה מתקדמים ומראה ארטיפקטים ירוקים על כל המסך. את ה Windows הוא מסרב להעלות ולכן אני כותב לכם מ-Safe Mode. העברתי את הכרטיס למחשב של אחי וגם שם הופיעו ארטיפקטים ירוקים. הכרטיס מת וחבל. לכן, אני מבקש ממכם, חברי פורום תצוגה וגרפיקה המלומדים, המלצה לכרטיס מסך חדש באזור ה 800 שקל. אני יודע שהמעבד שלי חלש וקצת מגביל את כל העסק. בOverClock ל 2.6 הוא משתווה בערך ל X2 5000, ככה שתהיו בעניינים. אני עדיין בעיצומם של כמה משחקים - GRID, WIC, FC2, Red Alert 3 - שאותם הרצתי על הגדרות בינוניות עם 20-30 FPS. אני מחפש כרטיס שיוכל לתת לי משחקיות קצת יותר חלקה בהגדרות קצת יותר גבוהות, וימצה עד תום את המעבד החלשלוש שלי. נכון לעכשיו, אני עובד עם מ…

    • 13 תגובות
    • 1k צפיות
  17. גל הגרסאות הייחודיות מגיע - לקחנו את ה-Radeon RX 6800 Nitro Plus של Sapphire לביקורת על מנת לגלות האם גרסת צד שלישי מתקדמת היא הבחירה הנכונה של הכרטיס הזה מ-AMDלכתבה

  18. Started by saarxee,

    לפני שאני מעדכן דרייבר, צריך להסיר את הקודם? כי ב-NVIDIA פשוט הייתי מתקין את החדש וזהו... אמרו לי שכך זה ב-AMD, ולכן כנראה בגלל זה אין לי MANTLE ב-BF4 עם הבטא האחרונה.

    • 5 תגובות
    • 988 צפיות
  19. Started by q,

    אנא ראו פוסט קודם בנושא: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=370231.0 על פי ההמלצות החמות הזמנתי את הכרטיס הנ"ל מ FOXPC אחרי משהו כמו שבועיים של המתנה למשלוח שצריך להגיע ולהשתחרר ממכס מתברר שהכרטיס לא היה במשלוח הזה (תמוה קצת אבל מילא) אחרי שיחה עם המשרדים הראשיים עולה שאולי עוד 10 יום עד שבועיים יגיע משלוח חדש השאלה היא האם כדאי ושווה להמתין או לחפש אלטרנטיבות? (כרטיס אחר או חנות אחרת) תודה

    • 9 תגובות
    • 815 צפיות
  20. זה משהו שקשור למה?

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  21. Started by VGFreak,

    https://www.techradar.com/news/amd-and-nvidia-take-note-gpus-will-soon-become-obsolete-for-crypto-mining אמ"לק: בקרוב את'ריום 2.0 ייתר כרטיסי מסך חזקים לשם כרייה

  22. השאלה בכותרת על המערכט המוזכרת בחתימה. תודה לכל העוזרים! ;D

  23. Started by aviel131,

    אהלן קניתי את הכרטיס ATI Radeon HD 5750 אני משחק עכשיו במשחקים על רזולזיה גבוהה ועובד טוב מאוד קניתי ב775 ש"ח שווה?

    • 2 תגובות
    • 859 צפיות
  24. שלום לכולם. יש לי כרטיס מסך Inno3D NVidia 6200 FX ואני מעוניין לקנות מסך LCD 22 עם רזולוציה טבעית של 1680x1050. השאלה שלי היא אם מישהו יודע אם כרטיס המסך יתמוך ברזולוציה הזו ? תודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 634 צפיות
  25. שלום לכולם, יש לי שאלה שנופלת בין הכיסאות של פורומים מסכי LCD וכרטיסי מסך... אני שנייה לפני הזמנה של מסך DELL 24" ,נאמר לי שכדאי לי לבדוק שהכרטיס שלי יוכל "לסחוב" רזולוציות טובות במשחקים(בעיקר world of warcraft) תוך כדי שמירה על FPS סביר. האם הכרטיס מסך שלי יוכל לעמוד בזה? או שמוטב שאשדרג גם אותו? אני אשמח לשמוע המלצות מבעלי מסכים דומים. תודה !

    • 4 תגובות
    • 631 צפיות

דיונים חדשים בפורומים