כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
בהמשך לדיון הזה: http://www.hwzone.co.il/community/index.php?topic=99953.0 הסתכלתי קצת באתרים השונים, וראיתי כי רוב הכרטיסים באים במהירות סטוק של 500/1000, כולל הכרטיס של חברת Leadtek, בניגוד למה שנאמר כי רק הכרטיס של XFX בא במהירות זו. אני מניח שהעובדה הזו לא נעלמה מלפניכם כשאמרתם זאת, אך הייתי רוצה לקבל פירוש לעניין הדבר הזה. בתודה מראש לעוזרים. עריכה: משום מה אינני מצליח ליצור קישור לקטוגריית ה 6600GT ב AGP של newegg, אך מהסתכלות שם נראה כי לרובם יש מהירות סטוק של 500/1000.
-
- 4 תגובות
- 719 צפיות
-
-
מתלבט בגלל פער מחירים ביצועים.נגיד לדוגמא רזולוציה 1600X1200
-
- 14 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
לא מזמן קניתי מפנדה את הכרטיס הנ"ל leadtek A250 geforce 4 4400 TD myvivo מכיוון שהיה עיקוב של המוצר שהזמנתי, יצרו איתי קשר והודיעו לי שנגמרה האספקה של הכרטיס שהזמנתי וכפיצוי ישלחו לי את הדגם המשופר. אני כמובן באותו רגע אומר, אוקי אין בעיה, תודה ומנתק עם חיוך על הפנים מכיון שהדגם המשופר כביכול הוא לא אחר מ Leadtek A250 Ultra 4 4600 TD להפתעתי שהגיע הכרטיס מצאתי קופסה אחרת לגמרי, של הדגם הנ"ל LEADTEK A280 GEFORCE 4 TI 4800SE 128MB MYVIVO אחרי כמה בדיקות באינטרנט ובאתר החברה גיליתי שאין דגם זה נמצא באתר החברה ואילו הדגמים של A280 שונים לגמרי מן הכרטיס שנשלח אליי. ממה שהבנתי אחרי חיפושים ארוכים, שצ'יפסט זה הוא בעצם GF 4 4400 8X אבל זה היה במספר מצומצם מאוד של כתבות קטנות. ואנ…
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הגיוני שיש לי אותו מינימום אף פי אס במשחקים עם כרטיס אחד או עם שתי כרטיסים? 560TI של גיגהבייט בדקתי את הקלוקים בתוכנה CPU-Z ושמתי לב שהקלוקים ממש שונים אצל כל כרטיס זה הגיוני? בראשון זה - core:405mhz , Shaders:810mhz, Memory:324mhz בשני זה - core:50mhz , Shaders:101mhz, Memory:135mhz אמרתי אולי זאת הבעיה, וחלק אמרו לי שאני צריך לעשות אובר קלור למעבד יכול להיות שהוא מגביל משהו,i5 2500@3.3ghz הלוח שלי גיגהבייט P67 מקווה שמשהו יוכל לעזור לי לפתור את הבעיה המתמשכת הזאתי אצלי מאז שהבאתי את המחשב,תודה..
-
- 13 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכם, ברשותי ישנו כרטיס HD4850 בעל 512MB GDDR3 של HIS. (שם הדגם המלא: HIS PCI-EX 2.0 RADEON HD4850 ICEQ 4 512MB GDDR3) למען האמת, מחירו עמד בזמן הקניה סביב 950 ש"ח, ואילו מחירו עומד כעת על 1015 ש"ח. (באותה חנות - IQPC.) ראיתי אותו גם בחנות נוספת, פנדה - שם מחירו עומד כעת על 930 ש"ח. בכל מקרה, ברצוני לשדרג את כרטיס המסך שלי ל-HD4850 1GB, ובמקרה שארכוש בסוף מסך 24 אינץ' - אשדרג ל-HD4870 1GB. לשם כך, החלטתי למכור את הכרטיס שברשותי כעת, אך איני יודע כמה לדרוש עבורו. כלומר, כמה צריך להוריד עקב "שימוש" או "התיישנות", או שמא כלל אין התיישנות במקרה הזה, שכן מדובר בכרטיס מדור נוכחי? (מצבו הפיזי מצוין - המחשב לא נפתח מאז הקניה (אוקטובר 08) ובעל פילטרים נגד אבק.) * אין …
-
- 3 תגובות
- 662 צפיות
-
-
כרטיס המסך שלי הוא X800GTO2 לא עבר אוברקלוק ההגדרות שבמחשק הם על 1024X768 רוב שאר ההגדרות על הHIGH וחוץ מכמה שסומן לי כבר על MEDUIM. השאלה שלי למה זה מקרטע נורא, המשחק לא רץ חלק, מה אפשר לעשות בשביל שהוא ירוץ חלק? שאר המפרט שלי בפרופיל. תודה
-
- 41 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
3102 זה טוב? המפרט למטה אל תשימו לב לR9600P זה 6600GT כשיו
-
- 13 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
קניתי אתמול את הכרטיס מסך ניכנסתי קיצר לcatalayst וכתוב לי שם current clock sttings : GPU Clock 300mhz זה לא אמור להיות 669??? :'(
-
- 1 תגובה
- 668 צפיות
-
-
-
שלום לכולם, יש ברשותי GTX570 (למרות שזה פחות משנה), ולפני כמה זמן קפצה לי הודעה שקיים עידכון חדש לדרייבר (295.73) ואני היום החלטתי לעדכן. אבל יש משהו שמסקרן אותי תמיד: - אם אני מעדכן 'כל הזמן' את הדרייבר (אני מתכוון לזה שאני עושה UPDATE כל פעם - אבל מתי שקיים) - האם זה בעצם מזיק לו ? למי שבכל זאת לא הבין: אני מתכוון לזה שנגיד אם קפצה לי הודעה שיש עידכון חדש(לא בטא רק WHQL) זה מזיק לכרטיס או למחשב עצמו ?
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
R9 280 BOOST או GTX 960 ? אמרו לי שה960 יותר חזק אבל לפי הFPS TEST הזה : ה280 יותר טוב מה 960 מה דעתכם?
-
- 7 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/liquidvr-%d7%92%d7%9d-amd-%d7%9e%d7%a6%d7%98%d7%a8%d7%a4%d7%aa-%d7%90%d7%9c-%d7%a9%d7%99%d7%92%d7%a2%d7%95%d7%9f-%d7%94%d7%9e%d7%a6%d7%99%d7%90%d7%95%d7%aa-%d7%94%d7%9e%d7%93%d7%95%d7%9e%d7%94/
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
תסתכלו במערכת שלי ותגידו עד כמה השיפור יהיה גדול?? אם אני אחליף לרדאון הזה??
-
- 4 תגובות
- 760 צפיות
-
-
אני מתכננן לקנות מחשב חדש מיד אחרי ירידת המחירים של AMD ... זה המפרט- דיסק קשיח : WD 250GB 16MB SATA2 7200 RPM - WD2500KS ¤ 391 מעבד : AMD ATHLON 64 5600+ X2 DUAL CORE SOCKET AM2 - 2.8GHz 1MB CACHE - ADA5600CZBOX - BOX ¤ 1802 לוח אם : ASUS M2N-E ¤ 520 זיכרון : G.SKILL 2048MB (1024MBX2) DDR2 667 CL5-5-5-15 - F2-5400PHU2-2GBNT ¤ 709 כרטיס מסך : ASUS PCI-EX GeForce 8800GTS 640MB DDR3 320BIT DUAL DVI HDTV TV/O - RETAIL ¤ 2553 מסך : DELL LCD 20" 2007WFP ULTRASHARP FLAT PANEL MONITOR ¤ 2315 מארז : GIGABYTE AURORA TOWER CASE ALUMINIUM - BLACK/SILVER - GZ-FSCA1 ¤ 672 ספק כוח : ENERMAX LIBERTY 500W - ELT500AWT ¤ 616 סה"כ כל המוצרים (כולל מע"מ) : ¤9578 המעבד שאני רוצה …
-
- 3 תגובות
- 549 צפיות
-
-
האם זה אפשרי? אני מתכנן לקנות מחשב עם HD 5850, ואני ראיתי שיש לו 2 חיבורי DVI , עם HDMI אחד ו display port. בטלויזיה יש חיבור S-VIDEO ו RCA. אני יודע שיש מתאמים של DVI to VGA ומתאמים של VGA to composite. האם השילוב של 2 מתאמים כאלה יצליח להראות תמונה בטלוויזיה או שזה אבוד מראש? ואם לא, האם יש דרך אחרת לכך? אולי עם ה HDMI? תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, כרטיס המסך במחשב שלי התקלקל, ואני מחפש אחד חדש. המפרט של המחשב: לוח אם: Gigabyte GA-P55A-UD3 מעבד: intel i5 750 2.66Ghz זיכרון: 4GB ספק כוח: 550W כרטיס מסך (שהתקלקל): gainward NVIDIA GTX260 896MB אני מחפש כרטיס מסך חדש, בטווח מחירים של 300-500 ש"ח (אפשר לחרוג קצת אם חייבים), שיהיה טוב ויעשה עבודה כמו הקודם או יותר, במגבלות של החומרה הקיימת (כלומר, אני לא רוצה לקנות כרטיס מסך מפלצתי, שבסוף אני לא אנצל אותו כי המעבד / זיכרון לא יספיקו לי). פעם הייתי משחק הרבה משחקים כבדים יחסית (ולכן המפרט הזה, שהיה טוב יחסית לזמן שקניתי את המחשב), אבל בזמן האחרון אני לא ממש משחק משחקים כבדים, אז חבל לי להשקיע במחשב חדש לגמרי. תודה!
-
- 8 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
מתלבט מה לקנות... שניהם עולים בערך אותו הדבר. המוכר אומר לי שGF יותר טובים. מה אתם אומרים?
-
- 8 תגובות
- 671 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מתכנן לרכוש בקרוב את הכרטיס Radeon 9700 הרגיל והייתי מעוניין לשמוע מאנשים שיש ברשותם את הכרטיס וניסו את אפשרות יציאת הטלוויזיה את דעתם. האם רואים בצורה טובה בטלוויזיה בעזרת החיבור ? באיזה רזולוציה ניתן לראות? אני יודע שבמסך מחשב הרזולוציה היא גבוהה מזו של הטלוויזיה (זה נכון?), אם כך זה אומר שתיהיה ירידה באיכות כאשר אני אראה באמצעות הטלוויזיה? מישהו ניסה לראות סרטי DIVX במחשב בעזרת הטלוויזיה? האם רואים בצורה איכותית? האם יש הבדלי איכות בין יציאת הטלוויזיה של ה9700 הרגיל ולזה הפרו? אשמח אם תוכלו לעזור לי, תודה
-
- 10 תגובות
- 886 צפיות
-
-
כן... סתם התלהבתי ושמתי מגנט ממש חזק ליד המחשב.. אהבתי את הצבעים שהוא עשה אבל נשאר לי כתם כחול באמצע המסך. ולה עזר לי לכבות את המחשב או רק את המסך.. מה אפשר לעשות עם זה? תודה..
-
- 9 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
GeForce 6800GT של אינווישיין GeForce 6800GT 128MB inno3d הבעיה שזה רק 128 מגה זיכרון זה ל agp*8 ועולה 890 שח http://www.pcnow.co.il/product.asp?productid=6856&CatCode=21 האם אין הבדל בינו לבין 256 מגה זיכרון ואיך זה יכול להשפיע?והאם המחיר טוב? כי ראיתי 6600 gt במחירים כאלו
-
- 5 תגובות
- 575 צפיות
-
-
שלום, אני חושד לאחרונה כי הכרטיס מסך שלי חדל מלתפקד כמו שצריך. זה מתבטא בזה ש-CUDA לא מריצה HD כמו שצריך, משחקים עם FPS נמוך וכדומה. איזה תוכנה\תוכנות יכולות להגיד לי מה הסטטוס של הכרטיס מסך שלי? בתודה מראש
-
- 1 תגובה
- 827 צפיות
-
-
http://canadacomputers.com/index.php?do=ShowProduct&cmd=pd&pid=006598&cid=999.821 שווה 550 שקל?
-
- 12 תגובות
- 724 צפיות
-
-
שלום חברים. קיבלתי מערכת דיי ישנה ואני מיעד אותה לעבודה משרדית וצפייה בסרטים בלבד. לוח אם: Gigabyte GA-G31M-ES2L מעבד: Dual-core E5200 2.5Ghz שהמהרתי אותו ל 3.18Ghz זיכרון: 4GB 800Mhz - מומהרים ל 1020Mhz מע' הפעלה: Win7 Ultimata 64bit אני רוצה לראות במערכת הזאת סרטי Full HD אך כרגע יש לי רק כרטיס מסך אינטגרלי של אינטל (G33/G31) בכוונתי לרכוש כרטיס מסך טוב שיריץ סרטים כאלה חלק לחלוטין, אך שלא יהיה יקר. הסלוט שיש לי על הלוח הוא PCIEx16 מגרסה 1 (לא 2 ולא 2.1) 1. כמה זיכרון הכרטיס צריך? ג'יגה? 2 ג'יגה? או מספיק אפילו 512MB? 2. רוחב פס, (Memory Interface) האם לחפש 128Bit או שמספיק 64Bit? בינתים בחיפוש מצאתי את אלו: Gigabyte nVIDIA GeForce 210G 512MB PCIe GV-N210OC-512I - במח…
-
- 15 תגובות
- 3k צפיות
-


