עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Started by Adielion,

    במידה ובעוד חודש יצא ה7600GT לAGP מחרו ההתחלתי ביצאה יעמוד על 1500 -+ וכיום ניתן להשיג את ה7800GS במחיר 1600 לשאלתי... האם משתלם לחכות ל7600 עד שיצא או לקנות עכשיו?ומה יהיו ההבדלים ביניהם? שאלה נוספת מעבד 3גי'גה HT לא ייצור צווארבקבוק עבור אותם כרטיסים, נכון?

    • 1 תגובה
    • 687 צפיות
  2. Started by barakbk,

    אהלן חברים, ברשותי כיום כרטיס מסך GTX260, שעד לא מזמן סיפק אותי עד כדי זה שעכשיו התחיל להיות טיפה צוואר בקבוק, וכמובן - ללא DX11. אני לא משחק הרבה במחשב, אבל כן רוצה את האפשרות לשחק מידי פעם בכותרים חדשים. שום דבר במפרט הנוכחי שלי לא אמור להשפיע לרעה על הכרטיס: ASUS X99S 16GB 4*4 - GSKILL RIPJAWS I7 5820k - 4 GHz Seasonic 850W gold המחיר לא כל כך משפיע - מה שהכי חשוב זה שיהיה כרטיס מסך משתלם מבחינת עלות\תועלת, ושצפוי לו זמן מכובד לשרת אותי (כפי שה-260GTX עשה עבודה מעולה עד עכשיו). אני כרגע עם שני מסכי 1080p (כמובן שלמשחקים מדובר במסך בודד), ואני לא פוסל אופציה לשדרוג עתידי (אם כן - אז QHD ומעלה) עדיף שהכרטיס יהיה עם קירור כמה שיותר טוב ושקט. עד היום הייתי אך ורק עם כרטיסי…

    • 17 תגובות
    • 3.1k צפיות
  3. המפרט מחשב: AMD Atlon 64 3000+@2.37 DFI LanParty u Nf3 250gb Adata vista ddr4000 Leadtek 6600GT AGP x8 וכמו שאתם יכולים ליראות התוצאה של היא ממש אבל ממש גרוע ... בבקשה תעזרו לי לימצא את הבעיה והמחשב שלי עדיין באחריות .. תודה רבה [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 36 תגובות
    • 2.7k צפיות
  4. Started by vbwx,

    המחשב שלי היה עם הכרטיס מסך על 60 הרץ, שיניתי את זה ל75 שזה הכי גבוהה כ.מ Leadtek PX8800 640MB TDH PCIE זה טוב שזה על 75? או צריך 60? כרגע זה על 75.. אני רוצה שזה יפעל הכי טוב (מה אתה אומרים?)

    • 5 תגובות
    • 549 צפיות
  5. יש לי LEADTEK 6800 GT ומעלות שלי לאחרונה עלו בטירוף GPU 61 AMBIENT 44 ממוצע... וכן אני מנקה תמאורר של הכרטיס מסך פעם בחודש את כול האבק ובקיץ שעבר שקניתי אותו זה לא הגיע לי לכאלה טמפ' בחיים ועוד היה בהרבה יותר חם.. למישהו יש מושג מה אפשר לעשות1?!? יש לי תדריברים הכי חדשים

    • 1 תגובה
    • 594 צפיות
  6. מחפש מידע על כרטיס מסך טוב למשחקים כבדים בסביבות ה-600 ש"ח

    • 9 תגובות
    • 696 צפיות
  7. Started by roeidalm,

    שלום אני לא מצליח להתקין את הדרייברים אז אני מחפש חדשים. ואני לא מוצא, מישהו יכול לעזור לי למצוא? תודה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 616 צפיות
  8. )איזה רדאונים קיימים בארץ? 2)איזה כדאיים מבחינת ביצועים? 3)איזה כדאיים מבחינת מחיר? 4)אם עדיף את הדגמים החלשים יותר כמו 9500, 9600 ומה ההבדל ביניהם? אני מעוניין לקנות מחשב ויש לי כמה שאלות תודה רבה!! עריכה: כרטיסי זיכרון: 1.)יש הרבה הבדל בביצועים בין הכרטיסים של חברות כמו גייל לחברות כמו קינגסטון? 2.)כמה יש הבדל באורך חיים

    • 1 תגובה
    • 597 צפיות
  9. הי, אני רוצה לראות מסך 19 אינטש של DELL בפעולה. דיברתי עם היבואן ואין לו תצוגה, ואף חנות לא מוכנה להראות אותו לפני שקונים. אני מאוד אודה למישהו שמחזיק כזה מסך בבית (או במשרד) ויסכים לארח אותי לכמה דקות של בחינת המסך. אני מדבר על דגמים 1901FP או 1905FP החדש יותר. תודה וחג שמח, מוטי

    • 0 תגובות
    • 687 צפיות
  10. Started by kababo,

    http://www.techpowerup.com/img/10-08-02/4b.jpg רק מלחשוב על כל המקום שיתפנה ואפשרויות ה CF יש לי צמרמורות ;D נקווה רק שלא היו צריכים להגביר את המאורר יותר מדי..

  11. Started by cohena11,

    הזמנתי את המחשב הבא : מארז THERMALTAKE V100D XASER III BLUE למרות ההמלצות על המארזים הקטנים יותר - לצורך הרחבות עתידיות אזדקק לקיבולת גדולה יותר(וגם בשביל הפוזה...). ספק - תואם ל-XASER של THERMALTAKE. לוח אם - למרות ההמלצות על ABIT, אני עדיין הולך על אינטל וזאת עקב האמינות שלהם. בנוסף ל-ABIT אין יבואן קבוע ככה שהאחריות קצת בעייתית. מעבד - ע"פ הערותיכם 3GHZ, ה-3.06GHZ לא תומך ב-800MHZ. זיכרון ע"פ ההמלצות שלכם ושל הספק SAMSUNG 512M 400 MHZ DDR X2. דיסקים קשיחים - SATA 10500 RPM יש כרגע רק 36G וזה מעט מדי. 7200RPM יש 250G אבל זאת טכנולוגיה בתחילת דרכה ואני לא אהיה שפן ניסיונות של אף אחד, לכן כרגע אני נשאר עם : WD 200GB 7200RPM 8M CACHE X2. כרטיס מסך - ??? מקלדת/עכבר - אלחוטי…

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by dad_28,

    שלום! אני משתמש בתוכנת Ulead VideoStudio 7 לצורך עריכת סרטי וידאו. קצב העבודה שלי מאוד איטי בזמן העריכה וכל פעולה נמשכת הרבה מאוד שניות. אני רואה שיש הרבה מאוד פניות לדיסק בזמן העריכה וכמובן ה Swap file כל הזמן בשימוש. החומרה שברשותי: מעבד P4 1700Mhz, זכרון: 500Mb , כרטיס מסך: RAGE 128 Pro Ultra GL AGP מערכת הפעלה XP pro SP1. שאלתי היא האם כרטיס מסך טוב יותר ישפר את המצב בצורה משמעותית. אם כן איזה במחיר סביר. אני מניח שתכונות של תלת מימד לא יעזרו לי מאחר ועריכה של וידאו או תמונות הינה דו ממדית בלבד בתודה

    • 4 תגובות
    • 607 צפיות
  13. ככתוב בכותרת : מסך : LCD פיליפס בריליאנס 200 W בגודל 20 אינץ' כרטיס מסך : ג'יפורס 6200 טורבו קאש הבעיה : בחיבור אנלוגי הכל בסדר , המסך מזוהה כראוי התצוגה תקינה . בניסיון לחבר דרך DVI מקבל אין אות ( NO SIGNAL ) ניסיתי לחזור לדרייברים המקוריים של הכרטיס מסך ניסיתי לחבר אנלוגי ולשנות מהמסך לDVI ולחבר לא עזר רעיונות ? תןדה מראש עפר.

    • 0 תגובות
    • 676 צפיות
  14. הקישור לבעלי כרטיס מסך מבית ATI https://support.ati.com/ics/support/default.asp?deptID=894&task=knowledge&folderID=27

    • 19 תגובות
    • 2k צפיות
  15. שלום קניתי מחשב חדש ובו כרטיס המסך Leadtek 8600 GTS 256MB PCI אבל כשאני מחבר מתאם SVIDEO לRCA(הבננה הצהובה) לצג הטלוויזיה(טלוויזית שפורפרת רגילה)מקבל מסך שחור לבן עברתי כל ההגדרותת באשף שמגיע עם הכרטיס עברתי שיטות שידור PAL שונות אבלל ללא הצלחה אולי פיספסתי משהו אשמח לעזרה :s05:

    • 1 תגובה
    • 745 צפיות
  16. Started by asafnn,

    טוב הכל בכותרת... אני סגור על ה 8600. פאסיבי, ללא OC ולא מיועד למשחקים אלא לעריכת וידאו ובעיקר צפיה בHD במסך 2407 רזולוציה 1920x1200 אז מה עדיף: 512 DDR2 או 256 DDR3? תודה אסף

    • 3 תגובות
    • 706 צפיות
  17. Started by lamborghini,

    בגלל הדיון פה שראיתי שזה משפר את האיכות גם ל nvidia אז החלטתי להתקין .. בהתקנה בחרתי ב שיפור איכות התמונה ולא בשיפור ביצועים ... אז הרתי aquamark ותראו את התוצאות ליפני ואחרי.. ליפני AquaMark Score: 9212 (CPU: 5313, GFX: 1008) שזה נורמאלי למפרט שלי .. אחרי AquaMark Score: 8872 (CPU: 8956, GFX: 933) מה זה התוצאה הזאת ל cpu ???? ואיך זה שב cpu יוצא לי יותר גבוה מבכללי ????

    • 15 תגובות
    • 1.9k צפיות
  18. Started by zuq,

    שלום, החלטתי להחליף את מסכי המאג העתיקים שלי(786FD) למסכי LCD. רק באחד משני המחשבים יש לי חיבור DVI, כך שנראה לי שאפשר להסתפק במסך אחד עם חיבור אנלוגי והשני דיגטלי. מרבית השימוש במסכים הוא לעבודה משרדית( בעיקר עיבוד תמלילים ואינטרנט) וקצת משחקים. ההתקציב לשני המסכים ביחד כרגע הוא 3600 ש"ח, על אף שאני אשמח מאוד לקבל עודף. תודה, עומר

    • 1 תגובה
    • 611 צפיות
  19. יש לי בעיה בזמן האחרון, שאני מדליק את המחשב, לא תמיד המסך נדלק, וכשהוא כן נדלק הוא נכבה אחרי כמה דקות ולא נדלק יותר. לא הייתי בטוח אם זאת בעיה של הכרטיס או של המסך ובגלל שהיה לי מסך ישן גם ככה אז רכשתי מסך חדש (samsung syncmaster bx2335) עכשיו אחרי שבוע מאז הרכישה הבעיה הזאת חוזרת על עצמה, הוצאתי את הכרטיס, ניקיתי אותו מאבק, אולי זה יפתור את הבעיה הכרטיס שיש לי זה Geforce8800GTS, הוא עומד על 75 מעלות זה תקין? מישהו יכול לתת לי פתרון עם כיוון? תודה

    • 4 תגובות
    • 862 צפיות
  20. Started by ruler,

    כשאני מנסה להריץ 3dmark הוא רושם שאני צריך גירסה 8.1 אבל כרגע מותקנת לי 9.0 ואין לי מושג איך להסיר אותה. תודה לעזורים!

  21. איך אני מכוון בכרטיס מסך 2600 ATI טמפרטורה צבע ל-6500 מעלות כמו שניתן בכרטיסי נווידיה לאנשים שמבינים

    • 0 תגובות
    • 563 צפיות
  22. Started by bogdant,

    ?7600GS 512MB TV, DVI, PCI-E? Graphics Engine: NVIDIA 7600 GS GPU Video Memory: 512 MB Core Clock: 400 Mhz Memory Clock: 800 Mhz Memory Speed: 2.5 ns Memory Bus: 128 bit Interface: PCI Express 16x RAMDAC: Dual 400 Mhz D-Sub: Yes DVI-I: Yes TV-Out: Yes - 7 pins Video-In: No HDTV: Yes Pipelines: 12 pixel / 5 vertex או עדיף לקחת את .... ?Radeon X1600 PRO 512MB, TV, DVI, PCI-E? Specifications RADEON X1600 core 512MB DDR2 PCI Express x16 CrossFire Support Microsoft® DirectX® 9.0c / OpenGL 2.0 acceleration Avivo Technology 3D Graphics Resolution of 2560x1600 Max TV-Out Smoothvision HD + Adaptive AA Video acceleration of :MPEG-2, MPEG-4, DivX,…

    • 7 תגובות
    • 743 צפיות
  23. מישהו יכול אולי לתת לי קישור לגרף השוואה בין כ.מסך AGP בבקשה?

    • 6 תגובות
    • 808 צפיות
  24. Started by snirh2,

    שלום רב, אני מעוניין לקנות מחשב חדש. השימושים שלו יהיו משחקים (GTA, CALL OF DUTY) כל הרכיבים של המחשב מצויינים, אבל את כרטיס המסך ( GeForce 9600GSO) איני מכיר. אני בטוח שהוא לא מהטובים ביותר בשוק, אבל איך הוא בערך? האם הוא יריץ משחקים חדשים ברמה סבירה ? תודה רבה. עריכה: המחיר לא רלוונטי, מכיוון שאני מקבל את המחשב במחיר מיוחד, בתור חבילה, אין לי אפשרות להחליף את הכרטיס. אני רק רוצה לדעת איך המחשב יריץ את המשחקים. מפרט: Core 2 Quad q9300 g33 express 4GB Ram 640GB Geforce 9600gso 768MB

    • 19 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים