כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
שלום רב, אני גיימר מזדקן (34...). קניתי את המשחק שבנדון והכרטיס מסך שלי לא תומך בו. מצ"ב הדרישות מאתר המשחק : Video: DirectX 9.0c-compatible video card with 128 MB or more memory, Pixel Shader 3.0 support, and one of these chipsets is required: ATI Radeon X1300 Pro or greater NVIDIA GeForce 6600 GT or greater Note: NVIDIA 6800XT/LE, 7100GS, 7200GS/LE, 7300 GS/GT are not supported Note: NVIDIA SLI and ATI Crossfire modes are NOT supported, and may have a negative effect on gameplay. In addition, if you have an NVIDIA SLI or ATI Crossfire setup, we recommend you do not use the 'Force Split Frame Rendering' option. This option has been shown to have a negative effect on…
-
- 16 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שמעתי שאפשר לפתוח לו כמה צינורות שיהיה 7800GT. איך? עם איזה תוכנה? זה נכון? ובקיצור, הסבר קצר. תודה מראש, נמרוד..
-
- 7 תגובות
- 712 צפיות
-
-
אני רוצה כרטיס מסך טוב אבל אין לי מושג :-[ יש כל כך הרבה גיפרוס 4 נעליים וATI כפכפים RADONE ואין לי מושג תנו לי בבקשה סיקור טוב או משהו מומלץ שיהיה כמובן טוב ועדיף עם 128 בתודה טל!
-
- 4 תגובות
- 825 צפיות
-
-
אני מנסה לעשות OC לGigaByte 6800gt שלי כבר יומיים ושמתי לב שהמעלות לא יורדות מ59 במנוחה. אז חשבתי איך אני מעלה את המהירות של המאוורר שעבד על 2400RPM במצב TURBO בתוכנה v-tuner, לשים אותו על טורבו לא עוזר האפקט הולך שסוגרים את התוכנה. הורדתי SPEEDFAN מהאתר שלנו ומאוורר מספר 4 היה על 30% העלתי ל%100 והוא נסגר, הורדתי ל0% והוא עבד על 3500RPM, זה המאוורר של הכ.מסך. בנוסף שמתי במצב טורבו בתוך התוכנה V-TUNER שלא עזרה עד עכשיו והRPM על ל3700. אני לא יכול להעלות סקרין שוט כי הקובץ ענק. אז הנה השלבים: 1)להוריד את התוכנה speedfan. 2)*להתקין את v-tuner של gigabyte (לא חובה רק למי שרוצה עוד כמה RPM). 3)למצוא ולכוון את המאוורר של הכ.מסך בspeedfan ל0%. זה יעלה את המהירות ל3500. 4)*לכוו…
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי MAG 17 PFs שאמור להגיע ל 1600-1200@68HZ ול 1280-1024@75HZ אבל בפועל הוא מגיע מקסימום ל 1280-1024@60HZ (עם 2 כרטיסי מסך שונים) נתתי אותו לחנות, הם שלחו אותו למעבדה, וכשחזר הם אמרו שהכל בסדר ואין שום בעיה, כמובן שדבר לא השתנה באיך שהמסך עובד, חוץ מהמחשב של החנות שיכול "לכפות" רזולוציה יותר גבוהה (ועם אפשרות לרזולוציות יותר גבוהות שבכלל לא קיימות במסך) גם כשהם חיברו אותו למחשב אחר הוא לא עבר את המקסימום שהוא מגיע אצלי, חוץ מהמחשב בחנות, בשום מחשב, תוכנה או משחק הוא לא עובר את ה 1280-1024@60HZ מה לדעתכם הבעיה במסך, והאם היחס של החנות הוא עילה לתביעה? בנוסף הם גם שיקרו לי שהם שלחו את המחשב שוב למעבדה כשהוא בעצם היה אצלם בחנות אוי כמה שבא לי לתבוע אותם.. (למנ…
-
- 20 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני ממש לחוץ בזמן כי המחשב זה מתנה ואני חייב לבדוק מה הכרטיס מסך הטוב ביותר כיום לנייד לפי מה שקראתי ובדקתי 8700 GT הכי טוב לנייד למרות שראיתי שיש אפשרות לקנות אותו כפול ? איך זה עובד בדייוק ?? האם אני יוכל להפעיל את קרייסס איתו ברמה גבוהה ? האם יש גירסא מסוימת של 8800 לנייד ? אם תוכלו לעזור לי אני יודע לכם ..
-
- 4 תגובות
- 547 צפיות
-
-
שלום לכולם המפרט שלי הוא כנ"ל : p3 1000 512 ram samsung asus cusl 2 leadtek ti4200 128mb winxp sp1 וכמה קשיחים שונים ,די וי די , וכל הפיצ"עפקס ... בכל אופן ... איך שהרכבתי את הכרטיס הייתי חייב לעשות לעצמי את הבדיקה ... (לפני זה היה לי כרטיס עלוב ביותר - gf2 32mb מהפשוטים ביותר - קיבלתי ציון של פחות מ 1000 שתבינו) בכל אופן ... אחרי הבדיקה וללא טוויקינג כלשהוא ...אוברקלוקינג לכרטיס\מעבד או כל דבר אחר ... קיבלתי ציון של קצת פחות מ6000 זה הגיוני ? זה בסדר ? אשמח לשמוע ציונים של מערכות דומות ...
-
- 13 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
-
שלום, אני רוצה לשאול אותכם אולי אתם מבינים למה חלק מכרטיסי ה-9600XT של Sapphire מגיעים עם צבע שחור וחלק עם אדום...? מה השוני הזה? מדובר על גירסאות שונות במקרה? אולי Revision שונה של הלוח? יש עדיפות מסוימת ? תודה לעונים!
-
- 6 תגובות
- 868 צפיות
-
-
יש לי ויסטה אולטימייט,וFX 5500. ישנה תוכנה מובנת או ניתנת להורדה שבעזרתה אוכל לראות את המחשב בטלוויזיה? גם בויסטה וגם בXP רואים גרוע שאני מחבר את הכבל,איזה סוג PAL לבחור? האם הבעיה היא בכבל? (S VIDEO)
-
- 0 תגובות
- 658 צפיות
-
-
שלום לכולם, המחשב שלי שבק וקיבלתי מחשב דל 620. למחשב שנקנה מחברה אין כרטיס מסך. לMB יש חיבור הבנתי של PCIE ולא PCIE2. יש לי מסך דל 2209WA רציתי לדעת תחילה אם כרטיס מסך של PCIE2 יכול לתפקד בסלוט של PCIE.אם כן, האם יש המלצה לכרטיס מסך שהוא בעל יציאה של SVIDEO בנוסף ל-DVI כי אני משתמש במחשב בעיקר למשחקים ולצפייה בסרטים בטלויזיה (dual view). התקציב הוא כ-500 ש"ח. תודה!
-
- 4 תגובות
- 989 צפיות
-
-
לאחר זמן בגלות, נוחת ה-Radeon RX 9070 GRE בהשקה עולמית - בדקנו אותו לעומת כרטיסי מסך אחרים של AMD בשביל לראות מה אנחנו מפסידים או מרוויחים בבחירה בולכתבה
-
- 1 תגובה
- 983 צפיות
- 2 followers
-
-
טוב, זה הנושא שאני הכי פחות מבין בו בכל הנושא אז הייתי שמח לקבל עזרה מהמבינים יותר בכל הקשור ל-NV ומה שהיא מציעה. (ממ, Syndrom ) בכל אופן יש לי כרטיס של ATI ואני לא רוצה לוותר על כל הטכנולוגיה של פיזיקס וכד' וניחוש שלי שזה יהפוך להכרחי בעתיד, מה שגם אני עובד בכל הקשור לגראפיקה ומתכוון להתקדם יותר בתחום אז שכן התמיכה פה תציע לי הרבה, ובהתחשב בזה שיש לי PCI-E פנוי ועוד טיפה כסף חשבתי שאולי כדאי להשקיע כרטיס מסך לפיזיקס בלבד, אבל אני זקוק למשהו לא Overkill במיוחד. אז רציתי לשאול אם יש איזשהו כרטיס סביר של NV שיספיק לבדו להריץ אך ורק תכני פיזיקס בלי לפגוע בביצועי הגיימינג עצמם? (כמו ב-Dark Void למשל, שיהיה ניתן להריץ עם פיזיקס על ON בלי איזה 30-20FPS) חשוב לי שהכרטיס ל…
-
- 16 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
למה הם משמשים, והאם חובה לחבר אותם לחשמל?
-
- 21 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
קניתי כרטיס מסך AGP !!!! http://www.buyme.pl/images/vga_evga_7800gs_256mb_ddr3_256bit_dvi_dsub_agp.jpg 7800GS 256MB TV, DVI, AGP 1500 שקל !
-
- 7 תגובות
- 653 צפיות
-
-
שלום,יש לי כרטיס מסך:NVIDIA GeForce 8400 GS והייתי רוצה לדעת האם אני יכול להרחיב את המסך של לפצול של שני מסכים,עכשיו,לחבר שלי יש כרטיס מסך Redeon X1950 Pro וראיתי שיש לו את האפשרות הזאת להרחיב את המסך של המחשב שלו והוא אמר לי מה לעשות בישביל זה להופתענו לגלות כי לא היה באפשרותי להרחיב את השולחן העובדה לשני מסכים שונים כרגע ניסיתי לעשות אמון דברים לגבי זה ודבר לא פעל אז החלטתי לפנות לפורום זה כדי לפתור את הבעיה האם משהו יכול לעזור לי?
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
כאשר אני מריץ בדיקה של 3D מרק הוא נתקע לי כעבור כמה שניות המפרט של המחשב שלי מופיע בבלינק של מפרק מחשב ומדובר במחשב עם הAMD ניסיתי להתקין את הדריייבר החדש של ATI אך לשוווא
-
- 4 תגובות
- 932 צפיות
-
-
OCTEK עולה +900 שקל. ASUS עולה +1200 כמובן ש ASUS יותר טובים אבל מה ההבדלים ומה אתם אומרים על OCTEK?
-
- 3 תגובות
- 721 צפיות
-
-
היי חבר'ה, מה הכרטיס שיתן את התמורה הכי טובה ביחס למחיר בהרצת משחקים בFULL HD ? מפרט המחשב: מארז:ANTEC NSK 2480 מעבד I5 750 זכרון 2X2GB GSKILL לוח אם: GA H55 USB3 כרגע יש ברשותי כרטיס HD 4350 שנרכש לאחרונה ע"מ לצפות בסרטים בעיקר- האם אוכל להנות ממנו גם במשחקים?
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי Celeron D בOC עד 3.6Ghz 512MB זיכרון וכרטיס 9550. ספק Thermaltake 360W עם 18A על קו 12V אני רוצה לעשות שידרוג מכסימלי למחשב הנוכחי , כדי להחזיק מעמד עד ל- direct x10 , Vista , DDR3 כלומר עד אמצע השני של 2007 - עוד שנה , שנה וחצי אני גם אשדרג זיכרון עד 1.5 GB האם הX850XT הוא מספיק טוב , או שכדי לקנות את 7800GS בתוספת של 500 ש''ח ? http://www.plonter.co.il/detail.tmpl?sku=XV-X850XT&cart=114590740371548〈=heb האם יש אלטרנטיבות אחרות ? האם היצר PALIT/XPERTVISION הוא בעייתי ? האם היו למשהו בעיות עם PLONTER בתוך ספק ? סליחה על כל כך הרבה שאלות
-
- 8 תגובות
- 816 צפיות
-
-
יש לי מערכת הפעלה WIN XP באנגלית, כרטיס מסך של GF2 GTS עם דריברים בגירסה 41.09. ומופיעה במקום אותיות סימני שעלה בתפריט של המאפינים של הכרטיס מסך.
-
- 2 תגובות
- 700 צפיות
-
-
אני הולך לקנות את הכרטיס הזה כשהוא יגיע לארץ... מישהו יודע מתי בערך הוא יגיע? ובערך כמה כסף הוא יעלה? תודה על העזרה
-
- 19 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
זקוק למישהו שיש לו כרטיס טלויזיה MSI TV @ nywhere series. הנה,אפילו ב KSP יש אפילו את הכרטיס: http://www.ksp.co.il/hnavright.htm הכרטיס האמצעי. אני זקוק נואשות למישהו שמחזיק בכרטיס
-
- 0 תגובות
- 633 צפיות
-
-
שלום אני מחפש כרטיס מסך בתקציב של עד 1000 ש"ח האם זה טוב ? : http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_273_981_1257&products_id=5444
-
- 5 תגובות
- 718 צפיות
-
-
המחשב שלי עושה רעשים מוזריים, כשפתחתי את המארז כדי לבדוק מה הבעיה הבנתי שהרעש מגיע מהכרטיס מסך שלי (GF4 440), אני חושב שיש לו בעיה עם המאוורר כי הוא לא מסתובב רצוף, כל שניה וחצי בערך הוא עוצר וזה עושה רעש מעצבן. הוא נשמע כך: וווווו...וווווווו...ווווווווו...ווווווווו המודגש זה הרעש החזק הלא מודגש זה הנורמלי. מה אני צריך לעשות כדי שיפסיק ??? הוא נישמע כמו GF FX5800 U או משהו .
-
- 2 תגובות
- 828 צפיות
-


