עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. Innovision 8800GT G92 512MB I-Chill Overclocked Retail 1369ש"ח או Gigabyte 8800GT G92 512MB DDR3 Zalman Cooling Overclocked Retail 1248ש"ח מה עדיף לשניהם יש oc בסדר וקירור טוב אבל הקירור של זלמן נראה לי יותר טוב וגם יותר זול!! מה אתם אומרים???

    • 1 תגובה
    • 549 צפיות
  2. יש לי את הבעייה הזאתי רק בתפריטים במשחקים כאשר הAA והAF פועלים וגם לפעמים כאשר יש loading אז רואים את פס הטעינה בלי התמונה,למישהו זה קורה גם? או מכיר את הבעייה הזאתי? תודה

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by dadzik,

    ה980ti לא בתקציב שלי ולא מעניין אותי. אני עדיין בטוח שהתמונה הזו רלוונטית עכשיו יותר מתמיד:http://wccftech.com/wp-content/uploads/2014/12/Nvidia-Geforce-GTX-960-GTX-960-Ti-GTX-960-Ti-Ultra.jpg כי הכל נראה הגיוני, למרות שלא הגיוני לי לראות שני כרטיסים בין ה960 ל970. בכל מקרה.. אני מחכה לו בקוצר רוח, ואני כבר מיואש לכרטיס חדש. השאלה היא מתי AMD יוציאו את הכרטיסים שלהם כבר..

    • 7 תגובות
    • 1.9k צפיות
  4. Started by BoRiS.K,

    יש לי GEFORCE 6800 GT עכשיו הבעייה בדרייברים החדשים 70+ המעלות שלי עומדות במנוחה על 54 ככה וכשאני מתקין את הדרייברים המעלות עולה ב-10 ל-65 ככה במנוחה מישהו יכול להסביר לי מה יכולה להיות הבעייה ואיך מתקנים אותה..

    • 4 תגובות
    • 588 צפיות
  5. Started by premier,

    בזמן האחרון אני רואה בהרבה חנויות את השם של החברה הזאת . מה זאת החברה הזאת ? ולמה מחירי כ.המסך שלה נמוכים יותר ? ( הם מייצרים רדאונים).

    • 15 תגובות
    • 2k צפיות
  6. Started by RadeonXt,

    אהלן , כנראה שאיאלץ לוותר על קניית 6600GT וללכת על כרטיס אחר. השאלה - איך ה-6600 הרגיל?

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  7. יש לי את הכרטיס הזה Gigabyte GTX560 Ti OC 1GB GDDR5 וכשסיימתי את ההתקנה של ספלינטרסל עם קראק והכל הוא רושם לי ERROR : כרטיס לא נתמך - (באנגלית כמובן ) ואז : האם אתה בטוח שברצונך להמשיך : כן או לא - אני לוחץ כן הוא רושם ERROR CODE 2 ונסגר ... עדכנתי את הדרייברים מהאתר וזה גם לא עזר ... מה עושים ???

    • 1 תגובה
    • 735 צפיות
  8. http://www.unrealtechnology.com/html/technology/ue30.shtml

    • 22 תגובות
    • 1.7k צפיות
  9. איזה מהכרטיסים יותר טוב? לשניהם יש oc טוב אבל של inno3d יותר חזק! ולשניהם יש קירור טוב אבל נראה לי שלsparkle יש קירור יותר טוב! תעזרו לי במי לבחור: כרטיס גרפי Inno3D 8800GT I-Chill OC 512MB PCIe ¤1300 כמות:1 [url=http://skypc.co.il/product.asp?pid=C8800GTX1-H5GTC[/url כרטיס גרפי Sparkle nVIDIA GeForce 8800GT OC Calibre 512MB PCIe ¤1291 כמות:1 http://skypc.co.il/product.asp?pid=CALIBRE--P888]http://skypc.co.il/product.asp?pid=C8800GTX1-H5GTC[/url כרטיס גרפי Sparkle nVIDIA GeForce 8800GT OC Calibre 512MB PCIe ¤1291 כמות:1 http://skypc.co.il/product.asp?pid=CALIBRE--P888

    • 18 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. שלום. בקרוב אני עובר למסך 4K לטובת משחקים בעיקר FPS ו FIFA. כרגע אני עם כרטיס 970G1 יחיד שכמובן יתקשה לבד עם 4K ולכן נשאלת השאלה האם לקנות עוד 970G1 למערך SLI או למכור ולקנות כרטיס יחיד למשל 980TI G!? מה ייתן לי ביצועים טובים יותר מערך 970?...או 980TI יחיד או אולי כרטיס אחר של AMD? תודה רבה מראש!

  11. Started by LL@SS,

    שבת שלום חברים! לחברה שלי יש מחשב יחסית ישן : ASUS P4800 P4 3.0Mhz 1.5GB DDR400 250GB SATA FX5200 המחשב מתפקד בסדר גמור בכל מה שקשור לעבודה משרדית, אינטרנט וכו', היא רוצה לחבר אותו למסך LCD 42 FULL HD שיש ברשותה, הוא ממוקם בחדר שלה כמובן, ובנוסף מחוברת למחשב מערכת 5.1 עם רסיבר וכו'.... הכל עובד כמו שצריך אבל עוד לא ניסתי להפעיל אצלה תכני HD , אני יודע שהכרטיס מסך שלה חושך בשביל הדברים האלה ,אז חשבתי להחליף לה אותו למשהו כמו 2600 או 2400 ,שום גיימינג ,אפילו לא סוליטר, אז ככה שצריך כמה שפחות ,וחשבתי להחליף לה למארז אחר ,שלה נהיה קצת מכוער עם הזמן, בכל אופן, מה אתם ממליצים? המחשב יריץ בכלל תכני HD ? התקציב הוא 500 ש"ח מקסימום, ד"א יש ספק כח מספיק טוב אם אתם …

    • 7 תגובות
    • 663 צפיות
  12. קניתי כרטיס מסך 4870 הקופסא היתה סגורה אך בפנים לא היתה חוברת רק דף התקנה קטן השקית של הכרטיס היתה פתוחה הכרטיס עצמו מקולקל ועולה עם צבעי משונים ורשתות משהו מכיר את התופעה ?

    • 52 תגובות
    • 10.8k צפיות
  13. Started by H.I.V,

    אני יודע שהרדאון לוקח אבל השאלה שלי היא בכמה והאם שווה להוסיף כסף בשביל הרדאון ראיתי מבחנים שהג'יפורס לקח את הרדאון שווה להוסיף 300 שקל בשביל הרדאון?

    • 11 תגובות
    • 975 צפיות
  14. Started by ili,

    לא מצאתי שם השוואה בנושא

    • 3 תגובות
    • 725 צפיות
  15. Started by זאק,

    יש לי כרטיס nvidia 8800 gts 640mb הכרטיס עבד לי מצויין עד שליפני כמה ימים הוא פתאום במשחקים התחיל "לקרוע את המסך" כאילו חלקים שלמים מהמסך נצבעו בצבע כלשהוא.. ואז אחרי כמה ימים זה זה התחיל לעשות את זה באופן קבוע גם מחוץ למשחקים.. האם הכרטיס שרוף? (אני יודע שזה הכרטיס בוודאות כי שמתי כרטיס אחר ועבד לי יופי..) תודה מראש לכל מי שעוזר..

    • 6 תגובות
    • 730 צפיות
  16. Started by artv8,

    שלום. לפני שאתחיל אני יודע שכולכם תגידו, למה להחליף גוף קירור, לא שווה את ההשקעה, תקנה משהו זול ויותר טוב. אבל בכל זאת אני מעוניין להחליף, (גם יש לי פחות רגשי אשמה להתעסק איתו - כנראה המאוורר שווה יותר מכרטיס המסך והוא עלה לי 50 ). אני מצרף תמונות כפי שראיתי באינטרנט של הציפסט וגוף הקירור. האם אני צריך לנגב את החומר מגוף הקירור ולעשות חדש על הציפסט לבד ? בנוסף, בכרטיס שלי יש לי מעין תוספת של הגנה של ריבוע בקצה שכנראה תפקידו לוודא שגוף הקירור לא יקבל קימור וייגע בחיבורים שם (אם אני אשאיר את החומר הוא יגיע אליו) . ???

    • 0 תגובות
    • 598 צפיות
  17. Started by stropic,

    כותרת והאם הוא מביס אותו? איזה כרטיס רמה אחת מעל המתחרה מביס כבר את הHD4870? ואם אפשר לראות בנצ'מרקים אז תודה

    • 16 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. Started by Shay2111,

    היי אני רוצה לקנות כרטיס מסך ואני רוצה לדעת מה הבדל בין 460GTX לבין 465 של ניוידיה לבין 5770 של ATI תקציב 1400 ש"ח

  19. Started by arkins,

    מסך הCRT 17 אינטש שלי מתחיל לגסוס והחלטתי לעבור לLCD השימוש העיקרי שלי הוא עבודה בפוטושופ ועיבוד תמונות לעיתים רחוקות אני צופה בסרטים במחשב. ראיתי הרבה המלצות על Viewsonic VP930 אבל הוא קצת יקר לי התקציב שלי באזור ה1200 ש"ח תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 580 צפיות
  20. Started by yambtz,

    יש לי כרטיס מסך asus V9280TD שהוא מבוסס ti4200-8X בחודש האחרון המחשב עושה יותר ויותר צרות רק בימים חמים. אני לא אתחיל לפרט את הבעיה עכשיו. מספיק לאמר שאני כותב את זה במחשב של אחיות שלי. כשהמחשב פתוח. כבוי רבע שעה, והחדר שלי ב 28 מעלות, עד שהוא מגיע למסך שאני מכניס את הסיסמה של המשתמש שלי הוא כבר חם מדי שאני אגע בו. בעיקר הזכרונות. איך אני בודק אם זה באמת זה? ועוד משהו. יחד עם הכרטיס קיבלתי תוכנה, asus smartdoctor 2 שעושה OC חכם לכרטיס. זה לא פוגע לי באחריות נכון? הרי היצרנית סיפקה אותה והתקינו לי אותה בחנות.

    • 5 תגובות
    • 750 צפיות
  21. לדוגמה ב אס אל איי זה חצי מסך לכל כרטיס ...בקרוספייר איך זה עובד?

    • 4 תגובות
    • 757 צפיות
  22. Started by Imtheman,

    יש לי כרטיס מסך 3DFX VOODOO3 (כן קצת ישן אני יודע...) עכשיו כל פעם שאני רוצה לראות את המסך על הטלויזיה אני צריך לכבות את המחשב לנתק את המסך לחבר את הטלוויזיה ורק אז להדליק את המחשב. אוף כמה שזה מרגיז! אין אפשרות קצת יותר "ידידותית" לחבר את המסך"?

    • 1 תגובה
    • 552 צפיות
  23. Started by Fungus Funk,

    איזה כרטיס מגיע לרמת ביצועים גבוהה יותר בלי ועם OC ? Radeon X1800XT 256MB Sapphire או Sapphire Radeon X1800GTO2 512MB . ומה נותן ה - 512 של ה - GTO2 לעומת ה - 256 של ה - XT ?

    • 23 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. אז ככה אני קצת חלוד בעיניין... מה יש חדש??.. מה הכי משתלם בסכום הנל... מה יש ל ATI ומה יש לNVIDIA להציע... כרגע יש לי 7600GT אז אני רוצה משהו שיראה לי שיפור ניכר... את המפרט אפשר לראות למטה והוא לא מעודכן..לוח אם של גיגהביט G31..נראה לי..(קיצור על אותו סגנון של האביט שהיה לי) מארז+ספק כח של אנטק FUSION... (ראיתי גם 8800GT עם גיגה)

    • 9 תגובות
    • 896 צפיות
  25. Started by אה אה אה,

    היי, זקוקה להמלצה של כרטיס מסך טוב לצורכי גרפיקה, שימוש בתוכנות פוטושופ, אינדיזיין, אילוסטרייטור, אפטר אפקטס דרימוויבר ובעתיד גם תלת מימד. התקציב עד 2000 ש"ח, כמובן שאם אפשר בפחות אז מה טוב. תודה רבה!

    • 2 תגובות
    • 743 צפיות

דיונים חדשים בפורומים