כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
שלום. לחבר שלי יש את הכרטיס הזה. מישהו יכול לתת לי קצת פרטים עליו? ידוע לי שהוא של ATI. האם הוא שווה משהו? האם הוודוו 3 3000 עדיף עליו? אם מישהו יודע , אשמח לדעת קצת פרטים טכניים עליו (לא מצאתי כלום בגוגל חוץ מדרייברים) , כמו תמיכה בDX , מהירויות שעון , צינורות עיבוד וכו. תודה.
-
- 2 תגובות
- 916 צפיות
-
-
אותו כרטיס מסך, רק התוכנות שונות: GPUZ_0.5.5 והשנייה היא GPUZ_0.5.7 (בעקרון אותה תוכנה אבל מדוע היא רושמת PIXEL FILRATE שונה?) 0.5.5 0.5.7
-
- 1 תגובה
- 807 צפיות
-
-
אני לא יודע למה כולם קוראים פה לחברה הזאת חברת קבר??? חברה מהאיכותיות שראיתי..!!! חבר שלי קנה רידאון 9000 פרו 128 מגה שלהם ואני אומר לכם הכרטיס בנוי מצויין איכות בשמיים!!!! הכל עובד חלק, באנדל מפואר...!!! פשוט חברה מצויינת... אפילו יותר טובה מג'יגהבייט והרקולס!!!!
-
- 4 תגובות
- 827 צפיות
-
-
שלום לחברים הנכבדים לאחרונה הלך לי הכרטיס מסך - 8800GT למזלי האחריות עדין תופסת לכן הוצע לי להחליף את הכרטיס עם כרטיס אחר מדגם 9800GT. רציתי לדעת האם הכרטיסים זהים בביצועים וברמה שלהם??
-
- 7 תגובות
- 927 צפיות
-
-
אני עומד לקנות 5750 ATI מסיבה של תמיכה בריבוי מסכים לאחר בירורים רבים התברר לי שאת המסך שלישי אני צריך לחבר דרך הDP ושאין אפשרות מבחינת חומרה לתמוך ביותר משני מסכים ללא DP מישהו יכול להסביר לי למה זה? ממה שאני יודע DP זהה לHDMI רק לא צריך לשלם על הפטנט והשאלה החשובה יותר איפה ניתן להשיג כבל או מתאם מ DP ל DVI חיפשתי בבאג ואופיס דיפו אין להם
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
המחשב שלי בן כמה שנים כבר ולא מריץ יותר מדי עכשיו אז חשבתי איזה כרטיס מסך יתאים לפה..משו לא יקר אבל שיריץ נחמד MEDIUM וכאלה המפרט שיש לי : (NVIDIA GeForce 7600 GT (256 MB 3GB 800 זכרון CPU DualCore Intel Pentium D 930, 3000 MHz לוח Gigabyte GA-8I945P-G-RH (3 PCI, 2 PCI-E x1, 1 PCI-E x16, 4 DDR2 DIMM, Audio, Gigabit LAN) לוח אם
-
- 0 תגובות
- 669 צפיות
-
-
להשתמש בחלק מן הזכרון הRDRAM של הלוח אם לכרטיס מסך ובכך להגדיל את זכרונו? תודה. יאיר.
-
- 6 תגובות
- 981 צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסוג hd5850 והוא מחובר ל2 מסכים אחד 22" והשני שהוא גם טלויזיה 32" והם במצב של שיכפול.. תמיד מחובר עכשיו לשאלות: 1)ככשנייהם מחוברים ביחד במצב תמידי זה גורם לכרטיס מסך להתאמץ יותר ופוגע בביצועים? 2)אם אני צופה בסרטים באיכות 1080p ורק הטלויזיה תומכת והמסך של המחשב הוא רק hd ready יש הבדל באיכות תמונה זה ישדר לטלויזיה באיכות אחת ולמסך באיכות אחרת? אשמח להסבר
-
- 8 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
הכרטיס מסך Sapphire ATI RADEON HD5770 GDDR5 1G HDMI הוא בלי vapor-x נכון?
-
- 5 תגובות
- 977 צפיות
-
-
קניתי את הכרטיס הנ"ל (בטעות הביאו לי DIRT 3 EDTION DUAL FAN) . הזזתי את הכפתור. הורדתי GPU-Z ...הנתונים נשארו אותו דבר. מה עושים?
-
- 2 תגובות
- 821 צפיות
-
-
רציתי לדעת איך הם כי ראיתי שהם הרבה יותר זולים
-
- 7 תגובות
- 841 צפיות
-
-
שלום לכולם ! אני צריך לרכוש כרטיס מסך למחשב נוסף שיש לי... השאלה מה עדיף לקנות x1900xt-x אחד או שני 7900gt ?
-
- 22 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
-
פרטי המחשב: Intel® Core2 CPU 6300 @ 1.86GHz RAM:1022 MB (אני מגדיל בעוד 2 גיגה) NVIDIA GeForce 7600 GT Motherboard:abit ib9 רציתי לדעת איזה כרטיס מסך יתאים למחשב שלי ויתמוך הכי טוב במגבלת התקציב (ניתן להגדיל טיפה) בהרצת משחקים חדשים.. כמו: GTA IV COD 5 חשבתי על הכרטיס מסך הזה אולי: http://www.skypc.co.il/pl_product~44428~8~0.htm תודה על העזרה..
-
- 5 תגובות
- 627 צפיות
-
-
-
אני יודע שכבר דובר הרבה בנושא וגם חיפשתי בפורום וקראתי הרבה אבל אני רוצה תשובה אחת ברורה האם כרטיס 6600 ( לא GT) של ג'גהבייט שווה לקנות או שווה להוסיף עוד כ-400-500 ש"ח ל-6600GT גם של ג'גהבייט על לוח אסוס P5GDC DELUXE אשמח מאוד מאוד לקבל תשובה.
-
- 8 תגובות
- 734 צפיות
-
-
האם ידוע מתי או צפי של מתי יהיו כרטיסי מסך חדשים? אני רוצה פשוט לקנות מחשב ואמרו לי שבחודש 3,4 אמורים לצאת די הרבה חידושים. האם מישהו יודע משהו או פשוט לקנות כבר וזהו? כי אני ממש אתבאס אם אקנה עכשיו מחשב ועוד שבועיים אוכל לקנות מחשב הרבה יותר חזק באותו סכום או טיפה יותר
-
- 11 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
טוב כמו שכל הפורום כאן יודע, מוכרים בנועה כרטיסי X1800XT 512 ב2150 שקלים. בתחילה היו כרטיסים של ספיר וקונקט 3D שלפי מה שראיתי כאן ונאמר לי על ידי הנציג מכירות שלהם הם פחות או יותר זהים. מה שכן הוא טוענים שהם נותנים 3 שנות אחריות לקונקט ורק 2 לספיר. מזה כמה ימים הכרטיס של ספיר ירד מהאתר, וההסבר שלהם לעניין היה שהמלאי נגמר ויתחדש בעוד כשבועיים (אגב גם לגבי הכרטיס של קונקט גם לא רשום שהוא במלאי אבל הוא עדיין קיים באתר) רציתי לשאול אתכם, שחלקכם בוודאי עוקבים אחרי הלך הרוח בשוק (מחירים וכו') במשך יותר זמן ממני, מה נראה לכם שיקרה: 1) ימשיכו למכור כרגיל וגם יביאו מלאי חדש של הספיר? 2) יפסיקו למכור את הכרטיס הזה על מנת לפתות אנשים לקנות משהו יותר יקר (כמו XTX או 1900..)? 3) ימש…
-
- 12 תגובות
- 854 צפיות
-
-
לוח אם - ASUS P5W DH Deluxe דיסק קשיח - WD 320GB 7200RPM 16MB SATAII כרטיס מסך - CONNECT3D Radeon® X1900 XTX 512MB GDDRIII with DVI-I + DVI-I + VIVO מאוור לכרטיס מסך - ZALMAN VF900-Cu VGA COOLER ספק כח - ENERMAX LIBERTY 500W מאוורר למעבד - SUNBEAM TUNIQ TOWER 120MM מעבד - Intel Core 2 Duo E6600 2.4GHz 4Mb Box זכרון - G.Skill DDR II PC6400 800MHZ 2GB Dual Channel 4-4-3-5 F2-6400CL4D-2GBHK וקיבלתי ב - 3DMARK05 97XX (תשעת אלפים שבע מאות ומשהו) נראה לי קצת אבל תקנו אותי
-
- 11 תגובות
- 744 צפיות
-
-
כידוע, רוב כרטיסי המסך הסטנדרטיים מסוגלים להוציא אותות שונים לעד 2 מסכים במקביל בשימוש במצב "Extended". ברשותי כרטיס מסך Nvidia GeForce GTX 550TI המחוברים אליו 2 מסכים במצב שולחן עבודה מורחב אשר כל אחד מציג תוכן שונה ברזולוציה שונה. אני מעוניין להוסיף עוד מסך למערך הExtended כך שיתקבל שולחן עבודה רחב המורכב משלושה מסכים במקביל. כיצד ניתן לממש את זה מבלי SLI? למיטב הבנתי ניתן להתקין כרטיס PCI או PCI-E הכולל יציאת displayport שאליה יתחבר המסך השלישי. האם זה באמת כך? יש דרישות מיוחדות לכרטיס המסך? ללוח האם? אפשר פרטים על חיבור של יותר מ2 מסכים? תודה!
-
- 1 תגובה
- 2k צפיות
-
-
שלום , אני יודע שזה לא ממש שווה דיון , אבל לא מצאתי מקום אחר יותר טוב... כרגע זה המפרט של המחשב שלי: [TABLE] [TR] [TD=align: right]שם המוצר[/TD] [TD=align: right]כמות[/TD] [/TR] [TR] [TD]Intel Core i7-4790 3.6Ghz 4.0 Ghz Turbo LGA1150 Tray[/TD] [TD=align: right]1[/TD] [/TR] [TR] [TD]באנדל - Fractal Design Define R4 + FSP RAIDER 650W - בקניית מחשב חדש[/TD] [TD=align: right]1[/TD] [/TR] [TR] [TD=align: right]Hynix 16gb 2X8GB DDR3 1600Mhz - בקניית מחשב חדש בלבד[/TD] [TD=align: right]1[/TD] [/TR] [TR] [TD]Seagate Barracuda 7200.14 500GB SATA3[/TD] [TD=align: right]1[/TD] [/TR] [TR] [TD]LG DVDRW X24 SATA[/TD] [TD=align: right]1[/TD] [/TR] [TR] [TD=align: right]בקניית מחשב חדש …
-
- 1 תגובה
- 2k צפיות
-
-
הבנתי על פי באנצ'ים שה3870X2 נופל לעומת האולטרה אך ורק בקרייסיס, שכן בכל שאר המשחקים הוא מתעלה עליו משמעותית (ה3870X2) האם זה משום שלאולטרה יש יותר זכרון ? (נאמר פה שקרייסיס צמא לזכרון גרפי..) ואם זה לא קשור, מה יכולה להיות הבעיה פה ?
-
- 1 תגובה
- 651 צפיות
-
-
החלטתי לקנות את ה R9800P אבל אני לא יודע איזה חברה כדי(אני לא קונה בארץ) תודה רבה
-
- 6 תגובות
- 688 צפיות
-
-
האם יש כרטיס מסך agp עם 2 יציאות dvi .אם כן אשמח לשמוע המלצות. אין דרישות מיוחדות נוספות. תודה מראש למשיבים.
-
- 2 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
מה ההבדל בדיוק בין GeForce PX8800GTS 320 MB לבין ה-640? אני יודע שה640 זה למסכים 20 ומעלה וה320 זה ל-17-19. ההבדל בין ה640 ל320 הוא גדול מבחינת גראפיקה והכל ? ועוד משו, מה ההבדל בין הכרטיס הזה:BFG PCI-EX GeForce PX8800GTS OC 320MB GDDR3 320 BIT TV/O DUAL DVI - DX10 - RETAIL . לזה:LEADTEK PCI-EX WINFAST GeForce PX8800GTS TDH 320MB GDDR3 320 BIT TV/O DVI - DX10 - RETAIL ?? תודה.
-
- 1 תגובה
- 553 צפיות
-


