כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
מה בדיוק ההבדל בין GTX560Ti ל GTX560? האם יש פער ביצועים משמעותי? הבדלים אחרים? האם לדעתכם שווה להשקיע את הכסף ל Ti ? פער שיכול להגיע גם ל 200 ש"ח
-
- 6 תגובות
- 999 צפיות
-
-
שלום, יש לי אפשרות לקנות 8800GTS 640MB ב1700 שקל +-, אבל עכשיו כלומר קניה בעוד ימים ספורים... המפרט שלי הוא amd 3200 venice @ 2.2ghz dfi lanparty nforce 4 ultra-d antec 1088amg (antec truepower 2 480W) leadtek 6600gt extreme wd 250gb sata 2 wd 80gb ide 2 כוננים 1gb geil value 2.5-4-4-8 @ 440 (dual channel 512*2) את הזכרונות אני מתכוון לשדרג גם לG.skill 2GB DDR400 2.5-3-3-6 Dual Channel השאלה שלי היא כזו, האם שווה להשקיע 1700 ב8800GTS 640MB... שזו הזדמנות אתם חייבים להודות, או לעזוב את זה ולקנות 8800GTS 320MB כשיצא... או בכלל לקנות X1950PRO \ XT (במחירים 850 \ 1400 מחברת connect3d( תודה לעונים (אני צריך להחליט מחר אם לקנות אז בבקשה אם יש לכם מה לומר תגידו )
-
- 12 תגובות
- 953 צפיות
-
-
-
קראתי פעם כתבה איך ה REFRESH קשור גם ל FPS פשוט אני לא זוכר אז מתייעץ כאן ברגע שאני שם משחקים שיעבדו על 100 REFRESH (קצב ריענון של המסך) אני חייב גם שהמשחק עצמו יעבוד ב 100 FPS ? ומה לגבי TRILNIR FILTERING ...מה המומלץ ? 10X
-
- 2 תגובות
- 595 צפיות
-
-
היי חברה, אני מתלבט בקניית כ.מסך חדש ורוצה לוודא שהוא מתאים למחשב שלי. (יש פירוט בצד אבל בכל זאת) מעבד: AMD 3700 לוח: DFI nforce4 ut זיכרון: 2X1GB DDR G.SKILL מארז: HEC 6A19 ספק: TT 650W TP מסך: 2007WFP בעקרון יש לי העדפה לATI ודי שמתי עין על ה 4830 של SAPPHIRE שעולה 690 ש"ח: http://ksp.co.il/hmain.php?uin=6919 מבחינת התאמה אני יודע שהוא מתאים, אך כמה קריטי שיש לי מעבד חד-ליבה? ואיך הוא יסתדר עם המסך (רזולוציה 1680X1050)? משחק בעיקר R6, MOTOGP08, CSS, NFS, אולי בהמשך COD5, NFL09, GRID, WINGS OVER ISRAEL. תודה לכולם, יוסי.
-
- 9 תגובות
- 810 צפיות
-
-
שלום לכם חברי וחברותי לפורום. החל מיום שבת, 12.10.2002 RnGKay נכנס לתפקיד אחראי הפורום. אני עוזב את התפקיד לטובת לימודים אקדמיים (מדעי המחשב, תואר ראשון). החל מיום זה, את כל התלונות, הבקשות והביקורת החיובית והשלילית יש להפנות אליו. אמשיך לבקר כאן בפורומים ולהתדיין עמכם בזמני הפנוי (אם יהיה לי זמן פנוי). שיהיה לכם דיום פורה ונעים. שלכם, אלכס, אחראי פורום גרפיקה ותלת ממד לשעבר.
-
- 15 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
יש באפשרותי לקבל מספר כרטיסי דור קודם של נודיה. אני מתלבט אם לצרף אחד מהם למחשב שבמפרט בצד כדי שישמש ככרטיס פיזיקה יעודי. מדובר על כרטיסי 9600,280GTX ועוד כרטיסים בסגנון. איזה כרטיס יוכל לשמש אותי באופן מלא לפיזיקה ויצרוך הכי מעט חשמל?
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היצרנית גייסה מעבד וכרטיס מסך מהארסנל הנייד המודרני של AMD בכדי ליצור אלטרנטיבה לחלק מדגמי ה-NUC המחוזקים של אינטללכתבה
-
- 0 תגובות
- 576 צפיות
- 1 follower
-
-
שלום לכולם.. אני מעוניין לרכוש כרטיס מסך חדש למחשב השולחני. האם כדאי לי לקנות כרטיס אחד חזק או שני כרטיסים כ- crossfire הסכום שאני מעוניין להשקיע הוא 800 ש"ח פחות או יותר... דוגמא: Radeon HD 6850 1024MB שמחירו נע בסביבות ה 800 ש"ח או Radeon HD 6670 1024MB (שני כרטיסים) שמחירם ביחד בסביבות 900 ש"ח תודה מראש לעוזרים..
-
- 1 תגובה
- 606 צפיות
-
-
אני סתם גולש לי באתר ופתאו רואה כרטיס מסך שקוראים לו Leadtek Quadro FX 4500 - PCX שאף פעם לא שמעתי עליו והמחיר שלו זה 11,678.77 ש"ח זה הגיוני עם כן למה הוא עולה כל כך הרבה אפשר לקנות כבר שתי כרטיסי מסך 7800 GTX או X1900XTX לינק לאתר שמוכר אותו http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=25_200&products_id=4133
-
- 5 תגובות
- 707 צפיות
-
-
אוקי ניתן לראות את המפרט מימין =] האם הוא מגביל את הכ.מ? כי אני מקבל 300 נק' פחות ב3DMARK06 אני אמור לקבל הסביבות ה3500 וקיבלתי 3200..
-
- 7 תגובות
- 746 צפיות
-
-
אהלן אהלן לאחר שכרטיס המסך הישן שלי שבק חיים, החלטתי לקנות כרטיס מסך חדש.. מכיוון שהתקציב שלי לא בשמיים, החלטתי ללכת על ג'יפורס 6600GT. הבנתי שלתקציב של בערך 1500 ש"ח הוא משתלם ביותר.. עכשיו, יש לי כמה שאלות קטנות: 1. מה ההבדל בין כרטיסי 6600GT לבין כאלה שלא רשום GT (כמובן 6600)? לא מבין בזה 2. מאיזו יצרנית כדאי לקנות את הכרטיס? אלבטרון אולי? לא יודע.. תגידו אתם מה הטוב ביותר.. אבל שיהיה בארץ (עדיף בחנויות פנדס או זיגזג, אבל העיקר שהוא בר השגה בארצנו). 3. מישהו מכיר את החברה Club3D? איך היא? 4. האם מומלץ ביותר לפרמט את המערכת כאשר מתקינים כרטיס מסך חדש או שכדאי לפרמט רק אם יש בעיה? כי פירמוט אני מעדיף לא לעשות אם לא חובה.. תודה רבה מראש וחג שמח , אלון
-
- 7 תגובות
- 831 צפיות
-
-
הדלפות ראשונות מספרות לנו על תכנון לעשות שימוש בליבות ה-AD103 ו-AD104 עבור הגרסאות הבכירות - ואימוץ של המיתוג הבכיר מהשוק הנייח לאחר שזכה למנוחה בדור הנוכחילכתבה
-
- 0 תגובות
- 460 צפיות
- 1 follower
-
-
או שאולי קיים משהו עדיף משניהם באותו מחיר (לא מעל 450 ש"ח) תודה
-
- 1 תגובה
- 583 צפיות
-
-
שלום, יש לי אופציה לקנות את הכרטיס מסך הזה: [h=2]R7260-1GD5 PCIExp 1GB[/h]ASUS RADEON R7 260 1GB יש לי כרגע APU : A8-3870K שעד עכשיו משחקים רצו עליו בהגדרות נמוכות-סטנדרטיות.. ASSASSIN CREED 4 רץ די חלק אחרי שהורדתי כמה הגדרות. DYNASTY WARRIORS 8 רץ, WATCH DOGS עובד אבל לא נראה משהו. כדאי לשדרג כרגע או לחכות שיצאו כרטיסי מסך חדשים (20נ"מ ומטה) פשוט מצאתי את הכרטיס מסך הזה במחיר יחסית זול. יפריע לי שהוא רק 1GB ? או שכדאי לקנות 2GB ? המחשב מחובר כרגע לטלויזיה ואני לא משחק על רזולוציות גבוהות בדרך כלל ... תודה מראש
-
- 8 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום לכולם זוהי המערכת שאצלי כרגע intel core 2 extreme qx 9770 3.20GHZ x48-ds5 gigabyte 8gb ddr 2 400mhz ספק toughpower 800 windows 7 x64 הכרטיס מסך שכרגע הוא 3870X2 HD RADEON המסך הוא 23 אינץ' נכון לעכשיו אינני מתכנן להחליף כרטיס מסך אך האם כבר קיימים בשוק (או הדור הבא שאמור לצאת בקרוב) כרטיסי מסך אשר בהם המערכת שלי תהווה צוואר בקבוק? תודה
-
- 3 תגובות
- 668 צפיות
-
-
יש לי GF2 Ti של INNO 3D יש איזה תוכנה?
-
שלום יש לי כרטיס 5750 עם ווינדוס 7 ניסיתי להוריד מהאתר של מייקרוסופט ללא הצלחה אם אפשר לקבל קישור תקין לחבילה.
-
- 4 תגובות
- 882 צפיות
-
-
אני חיברתי LCD עם מתאם של DVI ל DVI ו CRT ל אנולוגי. אז האיכות במשחקים וסרטים תרד? ???
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אהלן, יש לי את ה-BFG 8800GT OC2 ותוכנת ה-GPUZ מראה לי 975MHz ב-Memory Data Rate כשזה אמור להיות 1950MHz... זה תקין? רצ"ב תמונה. תודה לעונים! [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 772 צפיות
-
-
ספק כוח (איני זוכר את שם היצרן) + האולטרה החזק (אולטרה 8800 OC) 3300-3500 ש''ח?
-
- 6 תגובות
- 546 צפיות
-
-
יש לי את הבעיה הזאת ואני מתחיל להתחרפן ניסיתי כבר הכל! שום דבר לא עובד כבר לכל משחק שאני נכנס הוא ישר יוצא לדקסתופ או מסך שחור הבעיה ידועה שהיא בכרטיסי מסך לי יש שתיי כרטיסים במערך SLI הדגם של הכרטיסים זהה והוא GTX560 SOC של גיגה ביט ניסיתי הכל אז בבקשה לא להגיד לי לעדכן דרייבים או להוציא כרטיס כי זה לא עובד!
-
- 0 תגובות
- 651 צפיות
-
-
מה יכולה להיות הבעיה
-
- 0 תגובות
- 559 צפיות
-
-
אתר החומרה הידוע "FUDZILLA" פרסמו היום חדשה (מקורה ככל הנרא - תערוכת CES), בה הם מדווחים על תכנונה של MICROSOFT להוציא עד סוף 2008 - תחילת 2009 DX11. לפי ההערכות, יצרניות כרטיסי המסך לא יספיקו להיתכונן לקראת יציאתו של DX החדש ונראה את הכרטיסים התומכים במהלך 2009... נוסף לכך, החדשה הנ"ל מחזקת את הטיעון - בו נאמר על יציאת מערכת הפעלה חדשה מבית מיקרוסופט במהלך השנה הקרובה ... http://www.fudzilla.com/index.php?option=com_content&task=view&id=5036&Itemid=1
-
- 23 תגובות
- 3.4k צפיות
-
-
שלום לכם חברים, יש לי שאלה למה הכרטיס מסך החדש שלי עושה הרבה מאוד רעש חזק שהמאווררים עובדים מהר זה קורה לי בכל פעם שהמחשב מתאמץ ויש עומס על המחשב ובמיוחד על הכרטיס מסך וגם שאני מנסה לעשות בנצ'מרקים זה מאוד מלחיץ אותי ואני לא בטוח שזה תקין (סליחה חברים כנראה שבסוף זה לא ה- Coil Whine אלא רעש של מאווררים חזק מאוד) האם אתם מכירים את זה? ואיך אפשר למנוע את זה או להפחית את זה? אשמח לעזרה מכם בנושא
-
- 6 תגובות
- 3.5k צפיות
- 2 followers
-


