כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
אני עכשיו מוכר את ה 9600 פרו שלי ב500 שקל... בשביל לקנות 9800 פרו אז האם כדאי? או לחכות ל nv40 ול r420?
-
- 17 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
במסך הנ"ל יש בעיה, רצרודים בתצוגה שלו בכל הפינות שלו לא משהו רציני כמו שעושים לו degauss אבל בכל זאת מעצבן יש למישהו פיתרון? :s05:
-
- 0 תגובות
- 653 צפיות
-
-
קניתי את הכרטיס מסך, וגם ספק כוח של 500W. התלבטתי אם להוסיף כסך מהתקציב שלי או משהו בשביל HD 6950, בקיצור לא הלכתי על זה. אחרי שהתקנתי את הדרייבר שהגיעה בדיסק והכל, יש לי בעיות במשחק COD BO כאילו המשחק קופץ וזה, ויש מלא תקיעות, מה הבעיה של זה? האם שווה לי להחזיר אותו (אם אני יכול) ולהוסיף כסך ל-HD 6950 ? KSP מוכנים לקבל החזר בעד המוצר הזה או לא? איך זה הולך? ומישהו מוכן לעזור לי? כי ראיתי שלא המלצתם עליו..
-
- 25 תגובות
- 3.5k צפיות
-
-
-
אני רוצה להחליף את הכרטיס, ניסיתי להריץ CRYSIS 3 והוא מבקש GPU תואם DX11 תקציב עד כ- 500 ש"ח, איזה כרטיס יעבוד ויהיה תמורה הכי טובה למחיר? זה המחשב: מעבד AMD PHENOM 2 X3 720 2.8 GHz RAM 4GB WIN 7 64
-
- 24 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
מדוע יש כל כך הרבה כרטיסי מסך עם הקידומת 7600GT , איך מבדילים איזה הוא הטוב ביותר?
-
- 6 תגובות
- 582 צפיות
-
-
שלום לכולם! לאחרונה השגתי את הכרטיס המדובר (מבית Hercules), עובד כמו שעון שוויצרי עם קוקיה. למרות זאת, להפתעתי הרבה הוא עובד בטמפ' 57-63C במצב רגיל ועד 10 מעלות (!) יותר במצב עומס. זה מאוד מוזר, שכן המעבד שלי (XP 2800+) עובד בטמפ' 40C במצב רגיל ו-45C בעומס (עם SLK-900A ומאוורר 90MM), וכל המארז עצמו מקורר ע"י 4 מאווררים (2 מאחור, 1 מלפנים ואחד מהצד) ועובד בטמפ' 22C~ במצב רגיל ומקסימום 28C במצב עומס. סה"כ לא נתקלתי בבעיות כלשהן אבל הטמפ' הזו פשוט נראית לי גבוהה מדי. למישהו יש רעיונות? בתודה מראש.
-
- 11 תגובות
- 864 צפיות
-
-
שלום לכולם ! איזה דרייבר הכי טוב לכרטיס שבכותרת ? הורדתי 91.47 (ליתר דיוק: 91.47_forceware_winxp2k_english_whql) מהאתר של nVidia, ולפני שאני מתקין רציתי להתייעץ כאן. תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 573 צפיות
-
-
יש לי מחשב עגלה וסוף סוף אני קונה מחשב חדש. הבעיה שלי היא: איזה כרטיס מסך לקנות? בבקשה מכל מי שמבין בכרטיסי מסך שימליץ לי על אחד טוב ולא כל כך יקר........גג 1000 שקל. תודה.
-
- 8 תגובות
- 617 צפיות
-
-
8800: http://www.ksp.co.il/hmain.php?now_snif=kspbiyalik 9600: http://www.ksp.co.il/hmain.php?now_snif=kspbiyalik לפי מה שהבנתי ה8800 טוב יותר..איך זה שהוא כל כך זול? ההבדלים בינהם,במשחקים,משמעותיים? תודה..
-
- 2 תגובות
- 896 צפיות
-
-
אני קונה מחשב חדש בתקציב של 2000-3000 ש"ח.על איזה כרטיס מסך הייתם ממליצים לי? יש לציין שהמחשב ממש לא מיועד למשחקים.ממש לא!! בתודה מראש לכל העונים. שי
-
- 2 תגובות
- 572 צפיות
-
-
XFX GF7300GT PV-T73E-UDJ3 PCI-e 256MB DDR2 Retail Video Card או הנוכחי שלי Gforce 6600gt 128ddr mb
-
- 4 תגובות
- 551 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני עסוק כרגע בפרוייקט שדורש ממנו תכנות לCUDA, (תכנות מקבילי ישירות לכרטיס) החלטתי שהGPU שיתאים לי מבחינת עלות/תועלת הוא GTX 660 כיוון שאני גם כך קונה מחשב, אני מצרף את הכרטיס לקנייה של המחשב (נייח). הציעו לי כרטיס של חברת gainward - עליה לא שמעתי לפני. האם למישהו יש נסיון עם הכרטיסים של החברה? האם לדעתכם מומלץ לרכוש כרטיסים שלה או שעדיף ללכת על משהו מוכר יותר כמו Asus או gigabyte תודה!
-
- 1 תגובה
- 684 צפיות
-
-
היה לי עד עכשיו 8600GT ואני רוצה להחליף היום ל 9600 אבל לא יודע אם יהיה לי מקום במארז, יש הבדל גדול בגודל בין הכרטיסים?
-
- 7 תגובות
- 694 צפיות
-
-
-
אני מעוניין לקנות כרטיס מסך חדש, וגילית שחלק גדול מהכרטיסים החדשים מגיע עם שני חיבורי DVI. במידה ואני מעוניין להישאר עם המסך הישן, שאין לו חיבור DVI האם קיים מפצל כלשהו מ-DVI לחיבור של מסך CRT רגיל?
-
- 1 תגובה
- 603 צפיות
-
-
זה יכול להיות מסוכן אבל אם אתם זהירים זה יכול להיות ממש שווה! http://www.pcunleash.com/bbs/zboard.php?id=PerformanceBenchmark&page=3&sn1=&divpage=1&sn=off&ss=on&sc=on&select_arrange=headnum&desc=asc&no=351
-
- 4 תגובות
- 699 צפיות
-
-
שלום רב, זה פעם ראשונה אי פעם שאני שוקל ברצינות ללכת על כרטיס של ATI. אין לי ניסיון בתחום, וכיוון שכרגע יש רק כרטיסי רפרנס בישראל (ראיתי GYGABYTE ו- CLUB3D), השאלה היא האם לקנות עכשיו או שיש טעם לחכות? בסקיי פיסי לכאורה יש 4870 עם גיגה זכרון. מישהו ראה בנצ'ים של הכרטיס? נותן משהו ברזולוציות 19"? תודה.
-
- 8 תגובות
- 841 צפיות
-
-
חיברתי את היציאת VGA למתאם DVI ומשם למסך שקולט DVI-D... זה לא עובד כרגע זה בגלל אנלוגי-דיגיטלי וזה לא יכול לעבוד או שיש איזה שיטה?
-
- 0 תגובות
- 759 צפיות
-
-
מה לקנות HD 5450 1GB GDDR3 DX11 DVI HDMI PCI- או GT430 1GB DDR3 DX11 DVI HDMI ואם אפשר גם איזה חברה ASUS וכו...
-
- 1 תגובה
- 785 צפיות
-
-
אנשים קניתי מהאתר של comp-il את ה radeon 9800 PRO 128 mb 128bit ה256 עולה 150 שקל יותר עכשיו (העלו את המחיר כי נגמר המבצע). השאלה שלי זה כמה ה128 פחות טוב?
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם, חבר שלי מעוניין לקנות מחשב חדש ( אל תתמקדו בזה, זה לא תוכן השאלה ) ובין היתר צריך כרטיס מסך טוב. תפקידו של כרטיס המסך שלו הוא לעבודה עם תוכנת גרפיקה בשם Solid Edge. כרטיסי הרדאון לא עובדים איתה כל כך טוב אך לעומת זאת כרטיסי ה Quadro עובדים איתה מצויין. השאלה הנשאלת היא מה לקנות משום שהוא מעוניין גם להריץ משחקים על המחשב. האם Quadro מתפקד טוב עם משחקים כמו Radeon ? התקציב לכרטיס המסך הוא בערך 700-800 ש"ח.
-
- 6 תגובות
- 736 צפיות
-
-
שלום, רציתי לדעת איזה מבין הכרטיסים האלה הכי טוב...ואם אפשר למה זה דיי חשוב.. 1- GeForce 6800GT 256MB 256Bit 2- Radeon x800XL 256MB 3- Radeon x800 pro 256MB 4- Radeon x850 XT 256MB מבין כל הכרטיסים האלה ה6800GT הוא הכי יקר....רציתי לשאות מה הכי מומלץ ומה הכי טוב... תודה לעוזרים
-
- 5 תגובות
- 709 צפיות
-
-
שלום וברכה. ברשותי כרטיס מסך מדגם X1950GT ואני כנראה בימים הקרובים יקנה את המסך 2407WFP האם תהיה לי בעיה לראות תכני HDTV על המסך?
-
- 0 תגובות
- 557 צפיות
-
-
אני חושב לקנות כרטיס מסך אבל עדיין זה לא דחוף לי . כי אני מתלבט אולי אמורים לצאת כרטיסים חדשים .או ירידת מחירים . כי תמיד קורה לי איך שאני קונה כרטיס, חוק מרפי המחירים צונחים.
-
- 1 תגובה
- 772 צפיות
-


