כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
מה אני צריך לדעת לפני שאני משדרג את הכרטיס מסך הנוכחי שלי? ואיך אני ידע אם הכרטיס החדש מתאים ויפעל לי על המחשב?
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
יש לי כרטיס מסך RADEON HD6870 שנמצא בשימוש כ8 חודשים לאחר חודש של שימוש הכרטיס התחיל לעשות רעשים כבדים באופן קבוע. כששלחתי אותו לחנות אמרו לי שהרעשים הם בגלל OVER CLOCKING. ביקשתי שיורידו אותו ואכן הרעש הפסיק אך כעת כשאני מנסה לשחק משחקי מחשב (לדוגמא MW2) הטמפרטורה של הכרטיס מסך קופצת עד למעלה מ90 מעלות עכשיו, לפי מה שאני יודע כרטיס מסך מסוג זה לא אמור להתקשות מול משחקים מהסוג הזה גם בלי אובר קלוקינג האם יכול להיות שבחנות פגמו לי בכרטיס? מה אני אמור לעשות כדי למנוע מהכרטיס מסך להתחמם יתר על המידה?
-
- 10 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
הזמנתי כרטיס מסך inno3d geforce 6800 AGP מהחנות pcnow אחרי שבועיים שהכרטיס לא הגיע אלי ,קיבלתי שיחה מהחנות ואמרו לי שנגמר להם המלאי והם לא מצליחים לחדש אותו אז אם אני רוצה לבטל או לשדרג ב50 שקל לinno3d geforce 7600gs AGP הסכמתי לשדרג ושבוע אחרי זה קיבלתי את הכרטיס... היום שהפעלתי את המחשב קרץ לי לעין בפרטים של הכרטיס שמופיעים לפני הPOST שכתוב לי שם engineering edition - not for production use עכשיו זה טוב זה רע?מה אני צריך לעשות עם זה??
-
- 11 תגובות
- 969 צפיות
-
-
שלום, עברתי על כמה מהמאמרים שקשורים לכרטיסים, אולם אין בהם התייחסות לכרטיסי AGP, מישהו יכול בבקשה להמליץ על אחד? תודה.
-
- 6 תגובות
- 648 צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסך nvidia geforce 2 mx 100/200 התצוגה בטלויזיה לא על כל המסך ואני לא רואה את כל מה שמוצג על מסך המחשב. מערכת הפעלה WINXP דרייבר 29.42 תודה
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
ככה אז יש לי 1600-1700 שקל להשקיע בכרטיס מסך.. חשבתי ללכת על ה 1950xt שעולה 1600 בKSP אבל אז ראיתי שעומד לצאת ה8800 320 מגה בעוד חודש. מה אתם אומרים כדאי לקנות עכשיו או לחכות ולקנות את ה8800?? לא להסתכל על הפרט שבצד כי אני קונה מחשב חדש שיתאים לכרטיסים הנ''ל
-
- 6 תגובות
- 577 צפיות
-
-
שלום לכל חברי הפורם!! הייתי רוצה להחליף כרטיס מסך במחשב שלי. כרגע יש לי כרטיס של ג'יפורס דגם 5200 (אכן דגם מיושן אני יודע) אינני מבין כל כך בנושא לכן הייתי רוצה לישאול אותכם: .1 על איזה נתונים אני צריך להסתכל ולבדוק כאשר אני בוחר כרטיס מסך. 2.האם אתם ממליצים על החברה nvidia? 3. התקציב שלי הוא איננו גדול במיוחד. המקסימום שאני מוכן להשקיע כעת זה 500 ש"ח וגם זה בלחץ, מומלץ פחות. אז השאלה היא האם יש איזה שהוא דגם צפציפי שאתם ממליצים עליו בטווח מחירים הנ"ל? אשמח לכל תשובות לכל שאלותי. בברכה, doron_93
-
- 7 תגובות
- 653 צפיות
-
-
קניתי כרטיס מסך HD7850 ומנסה לחבר לטלוויזיה F9000 4K של סמסונג שעובדת 4K לכרטיס מסך אין אופציה כלל לשידור מעל 1080P , הדרייבר נותן הרבה רזולוציות ולא מעל 1080P עידכון הדרייבר לא נתן כלום . AMD מתחייבת שהכרטיס כן עובד ב- 4K עד 30 FPS http://www.amd.com/us/products/desktop/graphics/7000/7800/Pages/radeon-7800.aspx#2 איך ניתן לכוון בכרטיס רזולוציה 4K או דומה ? דרך HDMI 1.4A DisplayPort 1.2 לא מצאתי מעביר מתאים שתומך ברזולוציה 4 K הוא מוגבל הכבל / מעביר עד 10.2 GB במקרה הטוב http://es.tinypic.com/view.php?pic=20rr6tv&s=8#.UzfrQ_l_u3Q
-
- 0 תגובות
- 864 צפיות
- 1 follower
-
-
הי חברים, אני מעוניין לרכוש כרטיס חדש מסדרת ה 3080, בהמשך לכל נושא הכבלים שהיה ועכשיו שאנחנו כבר כמה חודשים אחרי... מה אתם ממליצים בעצם מבין כל החברות השונות? Gigabyte, MSI, ASUS TUF, ASUS ROG וכו.. לא יודע במה לבחור.. ואם כבר 3080... לדעתכם יהיה שווה לחכות ל 3080TI ? או שההבדל במחיר יהיה משמעותי ולא שווה את ההשקעה? תודה.
-
- 4 תגובות
- 901 צפיות
-
-
סתם בתור ידע כללי, מה יותר חזק? ה-6800Ultra בהחלט עולה יותר...
-
- 5 תגובות
- 681 צפיות
-
-
שלום לכולם ! אני רוצה כרטיס מסך טוב בעיקר לסרטים אבל גם בשביל להריץ חלק משחקים טובים . אני בונה מפרט מKSP ואני מתלבט אם לקנות את הX1950PRO בגירסת ה256 מגה או ה512 מגה . רציתי לדעת באיזה תחום יתבטא ההבדל בצורה משמעותית - בהרצת סרטים , משחקים , עבודה מהירה של מערכת ההפעלה ? דרך אגב - האם הכרטיס מסך הזה יתפקד טוב עם מסך 2007WFP של דל ? תודה לכולם ! ליאור .
-
- 9 תגובות
- 900 צפיות
-
-
אני מחפש כרטיס מסך ל-HTPC, רצוי עם קירור פאסיבי אבל לא קריטי אם יש לו מאוורר לא מרעיש. חשוב שתהיה לו תמיכה ב-Dolby TrueHD וב-DTS-HD. אם יש לו אפשרות להריץ משחקים פעולה ישנים (נניח UT99), מה טוב. הגודל אגב לא אמור להוות בעיה (זה המארז שלי). רעיונות?
-
- 16 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסך של ג'יגה בייט GS7600 מסך 22 אינטש דק של צ'איימיי הבעיה שלי, שבתוכנה גרפית (קורל דרו, למשל), הרענון של המסך איטי ביותר. כוונתי, שעד שהוא מראה לי ביצוע אפקט לוקח לו כמה זמן וזה לא אוטומט. באותה עבודה, עם מחשב אחר הרענון מהיר ומיידי. למישהו יש פתרון לבעיה? (מחשב CORE2 6400 זכרון 2 GB חלונות XP)
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי אני חדש פה ושמעתי שיש פה טכנאים ואנשי מקצוע , בכל מקרה הנה הפרטים : מחיר : בין 550-590 לוח אם : Asus P5KPL-CM כרטיס מסך נוכחי :Palit 9500GT 512MB יעד : גיימיניג , וOVERCLOCK ספק כח : AbPower ATX-500W מעבד :C2D E7400 אם אפשר אז גם תמליצו לי על חנות טובה מפתח תקווה אם אפשר או חנות ארצית
-
- 3 תגובות
- 748 צפיות
-
-
אל תצחקו עלי, אני נוב בעניין הזה. יופי, אז רציתי לדעת איך נראה יציאה לטלוויזיה (Tv out) ואיך נראה כניסה לטלוויזיה (Tv in) ובאיזה כרטיסי מסך של תמיכה באחד הדברים האלו.
-
- 3 תגובות
- 550 צפיות
-
-
שלום! שמי חן, וברשותי כרטיס (טיפה ישן...) מסוג ATI All In Wonder Pro (כאשר הכרטיס עצמו הוא Rage Pro Turbo, יחד עם כרטיס טלויזיה...). בכל מקרה, לאחרונה התקנתי WinXP, הורדתי דרייברים לכרטיס שיאפשרו לי להתשמש בתכונות של הכרטיס - ליין אין, ליין אאוט, קפצ'ור, טיונר וכו'. לאחר התקנת הדרייברים התבקש (הוראות מהאתר שלהם) להוריד את חבילת התוכנות של איטיאיי (יש שם מעין וידאו פלייר כזה ו - טיוי טיונר). הבעיה היא, שמכל התכנות המסופקת בחבילה הזו, רק התכנה שקשורה לטלויזיה ולליין אין לא עובדת (התכנה הכי חשובה!), ואין שום דרך גישה אחרת לתכונות אלו של הכרטיס. תקשרתי עם התמיכה של אייטיאיי באירופה, והם המליצו לי להתקין הכל ממש מחדש, לגמרי לגמרי. אחרי שגם זה לא עבד, נשלחה אליי הודעה כי אין …
-
- 5 תגובות
- 984 צפיות
-
-
-
שלום אני רוצה לחבר את המחשב שלי לטלויזיה בחדר עכשיו יש לי crt 37 של Pilot לא יודע למה שאני מחבר את המחשב זה מה שאני רואה http://www.siz.co.il/my.php?i=z5wzd5nxuana.jpg
-
- 5 תגובות
- 805 צפיות
-
-
טוב!... זה בדוק על המחשב שלי מי שלא הצליח על המדריך אני יעלה את הקובץ.... http://www.megagames.com/news/html/pc/doom3enhancetheexperiencept2.shtml בבקשה ..... זה רק לכרטסי ati מקווה שזה יעשה רק טוב ! לכולם ! אוהב אותכם hwzone
-
- 6 תגובות
- 659 צפיות
-
-
בעוד כחצי שנה יצא דום 3 אמרו שבRADEON 9700PRO הוא יפעל טוב אבל בGFORCE 4 הוא יפעל ברזולוציה נורמלית וגם אחרי היציאה של דום3 כל חברות המשחקים יוציע מנועי גרפיים חדשניים יותר לכן הייתם צריכים להשאר עם כרטיס סטנדרטי למשל RADEON 8500 או GF3 כי בעוד חצי שנה כבר יצא (עם התקדמות הטכנולוגיה של היום) יהיה בטח כבר איזה GFORCE 9 1024 MB
-
- 32 תגובות
- 4.8k צפיות
-
-
אוקיי האם הכרטיס הזה שהוא AGP לא יוכל לעבוד על לוח Nforce 4?
-
- 7 תגובות
- 706 צפיות
-
-
אני מחפש כרטיס מסך זול עד 250₪ הכרטיס מסך יחובר ללוח אם של Abit מדגם IP43, עם מעבד Intel duo2core e6400. עד עכשיו היה כרטיס מסך של ATI מדגם 1950xtx (קצת ישן). הכרטיס מיועד לצפייה בסרטים ברזולוציה של 1920x1080, וקצת פוטושופ בסיסי וציור עם לוח ציור (טאבלט ציור). לא מיועד למשחקים. יש לי מחשב אחר למשחקים. ראיתי כמה כרטיסים בסיסיים כגון 610gt ו5450hd אבל אני לא יודע מה יותר טוב. אזור קנייה: ksp,ivory או tms - - - תגובה אוחדה: - - - שכחתי להוסיף הספק כוח הוא של hec מדגם cougar 500w בן 8 שנים.
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות חשב חדש. בהנחה שזה תומך ורק כדי להבין את העניין, יש לי כרגע כרטיס חדש sapphire 6670 1gb. במידה ואני קונה מחשב עם הכרטיס הזה sapphire 6870 1 gb. אני יוכל לעשות להם קרוספייר?? ואם כן זה ייתן אפקט בכלל? תודה.
-
- 1 תגובה
- 556 צפיות
-
-
חבר שלי קנה GeForce II MX400 וכתוב באריזה שהוא דורש AGP4x אבל הלוח שלו תומך עד AGP2x יכול להיות שזה יעבוד אצלו?
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
הכרטיס די סיפק אותי בתקופה שבה עבד, אני מחפש משהו שווה ערך / חזק יותר. אין לי עדיפות מסויימת ל AMD או Nvidia, ואין לי בעיה עם כרטיס משומש / מחודש / יד"ש. שאר המפרט מפורט בצד. (ד"א, יש רכיב שמהווה צוואר בקבוק לכרטיס מסויים)? תודה.
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-


