כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
מה עדיף?.. ותגידו איך שניהם יחזיקו את כרייסיס?.. ובכלל את כל המשחקים החדשים שיצאו כאילו האם כדאי כבר להשלים ל640 או שגם ה320 יעשה את העבודה? ???
-
- 8 תגובות
- 840 צפיות
-
-
מהלך מבריק - הרי HAVOK נמצא כמעט בכל משחק כיום. רק מוזר שחברה שבבעלות אינטל משתפת פעולה עם חברה בבעלות AMD http://www.tgdaily.com/html_tmp/content-view-37907-135.html
-
- 10 תגובות
- 989 צפיות
-
-
האם כדאי לי להתקין את ה-7000 (אולי זה 7200 אם אין כזה 7000) במקום הג'יפה 4 440 mx שלי?
-
- 3 תגובות
- 576 צפיות
-
-
הכרטיס צריך להיות עם חיבור HD שיחזיק טלויזיה 32 אינץ.
-
- 1 תגובה
- 786 צפיות
-
-
קודם כל מזל טוב לי קיבלתי אותו היום עכשיו יש לי כמה שאלות: איך אני מפעיל את הDVI? קיבלתי איתו מעין דבר כזה לטלויזיה כבר יעלה תמונה איך משתמשים מה עושים ? הכרטיס הוא VIVO איך אני משתמש בזה? הטמפ' 55 במנוחה איך זה? אם יש עוד משהו שאני צריך לדעת אשמח ;D [attachment deleted by admin]
-
- 9 תגובות
- 732 צפיות
-
-
INTEL Core i3 540 3.06GHz DDR 3 2G / 1333MHz לוח אם GIGABYTE עם ציפסט INTEL H55 עכשיו התקציב שלי הוא 200-300 אני לא רוצה לעוף עכשיו על כרטיס יקר רצח... הכרטיס ישמש לתוכנות ומשחקים, אני מצפה ממנו שהוא יריץ את כל המשחקים החדשים. אמממ אם יש עוד שאלות אתם מוזמנים! תודה מראש אנשים!
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני רוצה לחבר את המחשב לטלויזיה ולמצלמת ווידיאו אבל אני לא יודע איך. יש לי כרטיס מסך עם AVIVO של SAPPHIRE דגם X1900GT אבל לא כל כך הבנתי איך משתמשים בתוכנה שהגיע איתו. בקיצור למצלמה יש חיבור S-VIDEO וRCA ולטלויזיה (ממיר של YES) רק RCA. אז איך עושים את זה?? קיבלתי עם הכרטיס כבלים שמתאימים אבל אחרי שחיברתי הכל לא הבנתי איפה אני אמור לראות את הוידיאו. ואיך האיכות שאני צריך לקבל?
-
- 1 תגובה
- 550 צפיות
-
-
שלום לכולם, מה יותר טוב? EVGA 320-P2-N811-AR GeForce 8800GTS 320MB 320-bit GDDR3 PCI Express x16 HDCP Video Card ב- 280$ Leadtek PX8800 GTS TDH 320MB Extreme GeForce 8800GTS 320MB 320-bit GDDR3 PCI Express x16 HDCP Video Card ב- 295$ PNY VCG88GTS32XPB GeForce XLR8 8800GTS 320MB GDDR3 PCI-Express Video Card Retail ב- 280$ XFX PVT80GGHF9 GeForce 8800 GTS 320MB DDR3 PCI-Express Video Card w/Dual DVI HDTV-Out & Retail ב- 290$ המפרט המתוכנן: CMV LCD 19 Inch 938D 5ms+DVI Widescreen GIGABYTE GA-P35T-DQ6 Intel Core 2 Quad Q6600 G.SKILL 2GB (2 x 1GB) 240-Pin DDR3 SDRAM DDR3 1333 ספק עוד לא בחרתי, וכרטיס..... אני רוצה לדעת מה יותר טוב אך ורק מבין הכרטיסים שנתתי, בתודה מראש, …
-
- 9 תגובות
- 767 צפיות
-
-
[move]אני מחליף את הנוכחי ב 640[/move] אני רוצה לבחור את כרטיס ה NVIDIA 8800 GTS 640 MB הטוב ביותר שאני יכול למצוא (שלא עוברים את ה 2500 ש"ח) כעקרון הכרטיס המוצג בכותרת הוא הברירה הטבעית של ההחלפה מהחנות שקניתי אותו אבל אני לא רוצה להיות נעול עליו. והבנתי שספארקל הוא אופציה טובה מבחינה כדאיות אבל אני רוצה שאם כבר אני משקיע לקבל את הכרטיס הטוב ביותר בתקציב שצויין למעלה. אשמח לשמוע מה אתם חושבים ואשמח ללינקים תודה
-
- 3 תגובות
- 549 צפיות
-
-
היי. אני מתכנן בקרוב לקנות כרטיס מארה"ב ASUS ENGTX470. הבנתי שהכרטיס די גדול ואני ממש רוצה לדעת מה גודל הכרטיס מבחינת מידות מדוייקות כי אני לא מוצא את זה. אודה לעוזרים. שגיא.
-
- 0 תגובות
- 842 צפיות
-
-
שלום היה לי לוח אם של Gigabyte, דגם H55M-USB3, והלוח נשרף. קניתי לוח אם חדש, גם של Gigabyte, דגם B75M-D3H. שני הלוחות דומים, בכך ששניהם כוללים OnBoard Graphics, שעובד בשיתוף עם המעבד - core i3, ובשניהם לא היה לי כרטיס מסך, אלא השתמשי רק ב-onboard graphics. עכשיו יש בעיה אחת: גלילה של עמודי web, זזה לאט.. (אפילו כאן ב-hwzone.co.il..) בלוח הקודם זה היה זז ב-"real time", ועכשיו זה זז ב"קפיצות".. התקנתי כמובן את כל הדרייברים של הלוח, כולל הדרייבר של ה-onboard graphics. האם אפשר לפתור את זה? יהיה מאד מבעס להשאר ככה מקווה שמישהו יודע.. תודה רבה card
-
- 1 תגובה
- 800 צפיות
-
-
אני כבר לא יודע מה לעשות בשום חנות כמעט אין את ה1950XT קיצר עשינו הזמנה של מחשב חזק חבל על הזמן אבל אין להם XT הם מציאים לי את ה1950PRO עם ה512 מגבייט וכנראה אני יקח אותו כי לקחת מחנות אחרת כרטיס מסך יעלה לי ב600 יותר מהפרו הוא אמר לי שאני אחליט עד שעה שש כי בשש כבר ההזמנה מתבצעת אני צריך לדעת מה דעתכם עליו?! בקשה מי שיכול שיפרט כמה שיותר. אני צריך לדעת גם איך הוא סוחב על הגרפקיה הכי גבוה וכו'.. תודה רבה!
-
- 8 תגובות
- 609 צפיות
-
-
דיווח חדש מצהיר כי עידן ה-Volta של מפתחת השבבים עשוי לפרוץ עוד השנה, בליטוגרפיית 12 ננומטר לכתבה
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
אז ככה אח שלי קנה היום Gigabyte Radeon 9800 pro ויש לו כמה בעיות אז ככה חיברנו את הכרטיס ללוח אם למקום שלו הפעלו תמחשב ועכשיו זה עושה נמצאה חומרה חדש בקר ווידאו Vga Controler ואנחנו עושים התקנה אומטית וזה לא מצליח להתקין זה אומר שאין דריברים עזרה בבקשה
-
- 3 תגובות
- 555 צפיות
-
-
SAPPHIRE 9600XT 128 mb DDR TV OUT DVI אינו במלאי והציעו לי את Club3D Radeon 9600XT 128MB ??? אשמח לשמוע חוות דעת על ההבדלים המעשיים בין הכרטיסים עצמם והבנדל אם יש? לא מיועד ל OC. או המלצה לכרטיס אחר במגבלות המחיר של עד 1100 ש"ח עם DVI ו TV OUT
-
- 8 תגובות
- 864 צפיות
-
-
קונה מחשב חדש. המחשב אמור להקרין סרטים על שתי טלויזיות (אחת בסלון ואחת בחדר). כיום יש לי כרטיס מסך ישן כך שיש לי יציאת וידאו ו - SVIDEO. לא מוצא כרטיס מסך כזה יותר. למישהו יש המלצה מה לקנות. (המחשב לא משמש למשחקים). ראו - http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=207128 ראיתי את הלוח אם הבא - M2NPV-VM - לינק: (http://www.asus.com/products4.aspx?l1=3&l2=101&l3=0&model=1138&modelmenu=1). האם הוא ממולץ? (יש לו את היציאות שאני רוצה כבר build-in). עריכה: מה העיניינים, יש למישהו רעיון? אולי איזה בראקט??
-
- 0 תגובות
- 574 צפיות
-
-
אהלן. המפרט שלי הוא 2 גיגה זיכרון,c2d e6600 2.4ghz וכרטיס מסך מובנה של אינטל אני מחפש כרטיס מסך שיאפשר לי לשחק משחקים ישנים יחסית,silent hunter 4,IL2 וכדומה...כמו כן גם סרטים full HD החריץ Pcie שלי הוא לא 2 אלא הראשון. תודה
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
איזה מהכרטיסים הבאים טוב יותר להרצת משחקים כבדים ATI RADEON 9800 PRO 128 MB או ATI RADEON 9600 XT 128 MB תודה
-
- 4 תגובות
- 560 צפיות
-
-
ברשותי כרטיס 4870 חדש עם מתאם DVI-HDMI. לאחר חיבור למסך טלוויזיה LCD של סוני אני לא רואה שום תמונה. מישהו יכול להדריך אותי מה ואיך להגדיר במחשב כך שאקבל תמונה 720P או 1080I?
-
- 1 תגובה
- 565 צפיות
-
-
אני מעונין לרכוש בזמן הקרוב מחשב חדש שיתאים למשחקים(גם כבדים). הייתי מעונין לשמוע מה אתם מציעים לי: X1950 Pro 512MB, GDDR3, TV, 2xDVI, PCI-E או HD 2600 XT 256MB DX10 HDTV 2xDVI PCI-E במידה ויש לכם המלצה לכרטיס אחר באותו טווח מחירים(עד 1100ש"ח) אשמח להצעתכם!!
-
- 14 תגובות
- 776 צפיות
-
-
שלום רב! אני צריך מסך שישמש אותי למחשב וגם לצפייה בטלויזיה באופן בלתי תלוי במחשב האם יש אפשרות למסך כזה שאם אני רוצה לצפות בטלויזיה אז אני יכול לצפות במסך מבלי להפעיל כלל את המחשב? שיעבוד באופן עצמאי לחלוטין ללא הפעלת המחשב כלל? היש מסך כזה שתומך בזה? ורצוי מאד שהמסך יתן לי איכות צפייה כמו טלויזיה. התקציב שלי למסך עד 5000 ש"ח ושיהיה מינימום בגודל 19" בתודה מראש לכל המשיבים והעוזרים
-
- 0 תגובות
- 553 צפיות
-
-
כלומר למשחקים חדשים אבל לא על רזולוציות גבוהות? או שעדיף בכלל את 2600 תודה.
-
- 14 תגובות
- 1k צפיות
-
-
1 רציתי לדעת עם דריברים החדשים של ATI 4.3 טובים יש לי כרטיס מסך מסוג 9800XT יש לי את דריברים מסוג 4.2 החשב על המחשב
-
- 9 תגובות
- 767 צפיות
-
-
איזה כרטיס טוב יותר ??? תודה לעוזריים=]
-
- 5 תגובות
- 694 צפיות
-
-
שלום, יש לי מחשב כרטיס מסך 670 מעבד 3470, התקנתי דרייברים חדשים והתקנתי קודקים של קאזאלייט, משום מה כשאני רואה סרטים (לא משנה איזה סרט) וגם בסרטים של משחקים (למרות שדווקא המשחק עצמו נראה לי עובד טוב), כשהתמונה זזה התמונה כאילו לא זזה חלק ורצוף, אלא כאילו יש קטיעות קטנות בתנועה של הסרט, זה לא תקיעות של סרט אלא התמונה לא רצה בתנועה אחידה ורצופה. כשנאי בודק באנצארק במשחקים זה נותן תוצאות יפות איך קוראים לדבר כזה באנגלית ? האם הבעיה של הכרטיס מסך או של המסך ? (מסך סמסונג 1920-1080 עם 60 הרץ) מה עם הNDIVIDA CONTROL PANEL ? אני אמור לשנות שם משהו ? תודה
-
- 4 תגובות
- 898 צפיות
-


