כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
כתוב באתר שהרזולוציה האופטימלית היא 1280X1024 על 85HZ.. והמסך הזה עושה לפחות 100HZ אם לא 120HZ ברזולוציה הזאת! למה הם ממליצים על 85HZ?
-
- 21 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
קניתי את הכרטיס מסך Radeon 9800Pro של Elsa. נכנסתי סתם לתוכנה ATI Tool והוא רשם לי שהמהירויות שעון של הכרטיס הם: 378Mhz Core Clock 337Mhz Memory Clock זה לא המהירות שעון האמיתיות. מישהו יכול להגיד לי מה קורה כאן?
-
- 4 תגובות
- 555 צפיות
-
-
יש לי 4850 ובSC2 הוא כאילו מורח את הגרפיקה (ארטיפקטים?) לאחרונה התקנתי עוד משחק supreme commander2 שגם מציג בעיות דומות. יש תמונה. התקנתי דרייבר אחרון ולא עזר. יש למישהו רעיון איך לפתור את זה? אגב, בהרבה משחקים אחרים אין את הבעיה הזאת. תודה מראש [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום, אני צריך כרטיס מסך + מארז + ספק במוצר במלאי אספקה מידיית!! מ FOXPC.CO.IL עד 1.600 שח' הכי הרבה וגם זה יותר מדי... זה מאוד דחוף לי... תודה רבה! עם זה לא קשור לכאן אז אני מצטער ומבקש בכול לשון של בקשה להעביר למקום המתאים...תודה שאר המיפרט שלי: Intel Core 2 Duo E8400 3.0GHz 6Mb 1333MHz BOX Abit IP35 Chipset P35 Socket 775 G.skill DDR2 2048MB 1000MHZ PI CL5-5-5-15 Western Digital WD3200AAKS 320GB SATA2 7200rpm 16MB Hard Drive כניראה אני משדרג ל 4 GB זיכרונות... מיפרט פסדר?
-
- 2 תגובות
- 715 צפיות
-
-
http://www.hwzone.co.il/archive.php?file=newsid1086461354,53451, לפי התוצאות אני רואה שבמחשב כמו שלי עם P4 2.6C הX800 לא יתן ביצועים יותר טובים בהרבה משל ה9800XT. בעצם כדאי לי לשכוח מקנייה של הכרטיס שאני די מאוהב בו?
-
- 4 תגובות
- 691 צפיות
-
-
-
אני צריך בנצ'מארקים ל 4870X2, 4870, 4850X2, 4850, GTX 260 GTX 280 תודה למי שיעזור! שבוע טוב.
-
- 5 תגובות
- 757 צפיות
-
-
עכשיו שהחלפתי את הכרטיס מסך אני רוצה לחבר שני מסכים: האם אפשר במסך אחד לשחק ובשני למשל לגלוש ולעבוד בוורד או לגלוש או שלפחות לחלק את היישומים בין שני המסכים והאם אני חייב להתקין תוכנה מיוחדת בשביל זה?
-
- 3 תגובות
- 720 צפיות
-
-
כמו בכותרת.
-
- 4 תגובות
- 591 צפיות
-
-
לפני כמספר שנים זכור לי שמחירים של כרטיסי המסך לא היו עוברים את ה1000 שקל אם ניקח את המחירים של המעבדים של אינטל שהם בטנולוגייה 65NM התחילו במחיר 700 שקל אך תמיד המחירים שלהם היו כאלו לא בגלל הפיתוח או קשיים טכנולוגים אלא פשוט ככה האם כיום הטכנולוגיה מתקשה לייצר GPU וזיכרון בשבלם ולכן המחירים כאלו ?
-
- 8 תגובות
- 810 צפיות
-
-
-
אהלן אנשים, אחרי כמה שנים טובות עם הGeForce 6600 שלי החלטתי שהגיע הזמן לקנות חדש אני לא משתמש בתוכנות לתלת מימד ולא מריץ משחקים כבדים (אני איש של supreme commander ) עדיפות לכרטיסים תוצרת Gigabyte תודה מראש על העזרה
-
- 13 תגובות
- 767 צפיות
-
-
הכרטיס מסך המדובר (הוצאתי מ- GPUZ) של חברת ASUS ATI RADEON X300/500 GPU - RV370 Technology - 110nm Transistors - 75M PCI - E X16 Shaders 4 Pixel/2Vertex Direct X Support 9/Shader Model 2 Pixel fillrate - 1.3 GTPixel/s Texture fIllrate - 1.3 GTPixel/s Memory - 32MB GPU Clock - 324Mhz Memory Clock - 294Mhz רשום שה- PCB יוצר בסין - בצבע אדום קירור פאסיבי שחור
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם לאחר הרבה מחשבות על טלויזיה בחדר החלטתי בסופו של דבר לקנות כרטיס טלויזיה במקום טלויזיה שזה גם נותן אפשרות של הקלטה למחשב. חיפשתי המון בפורום הזה גם וגם בפורומים אחרים ברחבי הרשת ועדיין לא הצחלתי להבין כמה דברים ואיזה כרטיס טלויזיה הכי טוב בשבילי. אז ככה .. אני בעיקר צריך את הכרטיס בשביל לראות טליוזיה ולא ממש בשביל עריכה ... אני לא צירך לבזבז את הכסף לכרטיס לעריכה אבל תהיתי אןלי יש כרטיס שכולל בתוכו את שני הדברים זאת אומרת שיהיה גם טוב לעריכה וגם ללכידת וידאו או שזה בא בנפרד? בשורה התחתונה אני צריך כרטיס טלויזיה שתהיה לו רזולוציית לכידת וידאו גבוהה ,שאני אוכל להקליט בו בצורה איכותית מאוד רצוי שיהיה עם שלט בערך ב 300 ש"ח אפשר קצת יותר עד 500 ש"ח אבל אם זה לא נ…
-
- 0 תגובות
- 690 צפיות
-
-
-
אז ככה, בשעה טובה שמתי טלויזיה בחדר השני שלי איפה שהמחשב =] ועכשיו אני רוצה לחבר את המחשב לטלויזיה, לראות סרטים ETC... אז השאלה שלי היא כזאת, איך אני מחבר את המחשב לטלויזיה? עם איזה כבל? ואיך עושים את זה? דבר שני, איפה אני יכול להשיג כבל כזה באורך של מעל 3 מטר... תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 555 צפיות
-
-
חברה מה אתם חושבים על הכרטיס הזה: Pinnacle STUDIO-DC10-OEM יש כאן פרטים:http://www.plonter.co.il/detail.tmpl?sku=STUDIO-DC10-OEM&cart=10904421983570582〈=heb זה כרטיס לכידה!!!ולא כרטיס טלוויזיה!!! באיזה פורמטים הוא מקליט??? האם הוא יקליט לי באיכות טובה???(DVD) ואיזה כרטיסים נוספים יכולים להקליט כמוהו???? ויש את הכרטיס הזה: http://www.plonter.co.il/detail.tmpl?sku=OSPREY-100&cart=10904421983570582〈=heb ויש את הדבר הזה: http://www.plonter.co.il/detail.tmpl?sku=EZMAKER-USB&cart=10904421983570582〈=heb זה לא כרטיס מה זה??? זה מתחבר ל-USB???
-
- 3 תגובות
- 566 צפיות
-
-
אני רואה פה המון אנשים שיש להם בעיה בתפעול של HD4850, והבנתי שזה בעיה בעיקר בדרייברים. אני לא רוצה להגיע למצב שאני משקיע די הרבה כסף במחשב ומשחקים לא יעבדו לי טוב. האם כדאי לי לקחת כרטיס כמו 9800 GT או GTX (אגב GT זול יותר בכ100 שקל מ4850, אולי ביותר) ולחיות עם ביצועים נמוכים יותר אבל לישון בשקט שכל המשחקים בשוק יעבדו בלי בעיות דרייברים, או שעדיף לא להתפשר על הביצועים ולהסתכן בכך שהדרייברים של ATI לא יהיו טובים יותר ואולי אפילו גרועים יותר בעתיד ? תודה לעוזרים.
-
- 7 תגובות
- 752 צפיות
-
-
מה הבנצ'ים שלהם? ב3DMARK 2006 אם למישהו יש ? ... ומה המחירים ומי יותר משתלם ?
-
- 24 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
מעניין אותי לדעת מה הכרטיס ול איזה חברה נתן את השיפור הגבוהה ביותר מהסטוק עד כה. (לא חשוב מי הכי חזק). וגם בנוסף האם אחוזי השיפור מאוברקלוק ירדו עם ההתקדמות בדורות או עלו? כן תודה זה הכרטיס שהתכוונתי תודה (נערך)
-
- 1 תגובה
- 644 צפיות
-
-
את כל המשחקים הוא מפעיל על הגדרות הכי גבוהות ברזולוציה הכי גבוהה,רק בקרייסיס על מדיום ורזולוצה נמוכה. אז זה משחק אחד שעושה בעיות כרגע,נכון..אבל כל המשחקים שיצאו עכשיו בטח גם יעבדו גרוע איתו..פר קריי וקריסיס החדש.. חבל שלא לקחתי 4870,הוא מפעיל קרייסיס טוב בVHIGH ברזולוציה גבוהה?
-
- 31 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
מה עדיף לי? אני קונה מעבד I5 3470, עם מארז Fractal Design Define R4 Black Pearl וספק כוח של FSP Aurom 90Gold 700W ואני מתבלט אם לקחת שניים HD 7870 XT או GTX 770 אחד. שמעתי על הדרייברים החדשים שמשפרים את הביצועים במערך CF, אבל אני עדיין קצת חושש... אני רוצה ראש שקט כשאני קונה את המחשב החדש, בלי בעיות התחממות, בלי לדעת שהמשחק שאני רוצה לשחק בו לא תומך בזה (למרות שאני משחק רק בחדשים), בלי יותר מדי רעש ובלי בעיות גמגום. זה נראה כאילו GTX 770 עונה על הדרישות האלה, אבל אני מעדיף את HD 7870 XT מבחינת BEST BANG FOR THE BUCK מה אתם אומרים?
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם אני מעוניין לקנות מחשב חדש המיועד למשחקים. מהו הכרטיס מסך הכי טוב למשחקים שיש וניתן להשיג בארץ? נ.ב אנא לצרף מחיר תודה רבה
-
- 4 תגובות
- 921 צפיות
-
-
למחשב חדש מעבד רייזן 2600 או 1700, אני אבקש מפרט כמובן אקח ספק טוב 600W למשחקים רמה בינונית, יש לי הצעה Sapphire Nitro+ Radeon RX 580 8G Special EDITION ב 600 שקל משומש, כדאי? מה אתם אומרים? כדאי לנסות למצוא 1070 במחיר הזה?
-
- 2 תגובות
- 926 צפיות
-
-
לביקורת זאת לקחנו את אחת מהגרסאות המסקרנות ביותר של דור ה-Turing של NVIDIA - ה-RTX 2070 Super JetStream מבית Palit ויצאנו מרוצים. מאוד לכתבה
-
- 7 תגובות
- 1.6k צפיות
- 1 follower
-


