כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
שלום, אני מחפש כרטיס מסך כדי לשחק במשחקים החדשים ברזולוציה גבוהה. התקציב שלי הוא כ350 שקל , חריגה ל-400. יש לי כבר 2 אופציות ואשמח לדעת מה דעתכם.. מצאתי את הכרטיס radeon 4850 ב-90 דולר (342 שקל) מ EBAY ואת הכרטיס radeon 4650 ב288 שקלים איזה מהם יותר טוב ומה יותר משתלם,ואם יש אופציות נוספות שעדיף לקנות בטווח הזה?
-
- 1 תגובה
- 641 צפיות
-
-
האם זה משנה כל כך מהי הסיבה שPCI EXPRESS יותר זולים מAGP X8
-
- 3 תגובות
- 767 צפיות
-
-
היי חבר'ה. אני מחפש כרטיס מסך PCI-E באזור ה 500 ש"ח. קראתי את רשימת הכרטיסים המומלצים ומצאתי שבאזור ה 500 ש"ח, המשתלם ביותר הוא 7300GT sonic. בדקתי בכמה אתרי השוואות (Tomshardware, Gpureview) , וראיתי שדווקא ה X800GTO חזק מהם. אני טועה איפשהו? תודה!
-
- 16 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי ספק שקניתי באייבורי EZCOOL 500W והמחשב לא נדלק לי החלפתי כרטיס מסך פשוט והכל עובד לדעתכם הבעיה בכרטיס מסך או בספק עם הספק הקודם ה X1800 עבד לי בסדר גמור עם הספק החדש גם עבד לי טוב אך לאחר חודשיים הפסיק לעבוד ( כל שאר המאוורים עובדים )
-
- 12 תגובות
- 717 צפיות
-
-
-
שלום. אני חושב לקנות את המסך F900B של LG לאחר המלצות רבות http://www.zap.co.il/ratemodel.asp?model_id=4227 מה אתם אומרים על המסך? שווה קנייה? המסכים של LG עדיין טובים כמו פעם ? (יש לי התנסות של 4 שנים אם ה775FT) תודה, ואם יש לכם המלצות אחרות למסכי 19' CRT אז בבקשה!
-
- 6 תגובות
- 672 צפיות
-
-
לא מזמן קניתי 8800 GTS 320MB של ספרקל ואני מקבל FPS די נמוך ב-BF 2142 יכול להיות שהמעבד של מגביל אותו? (Pentuim D 820) אם כן אז איזה מעבד כדאי לקנות? תודה Shnig0
-
- 6 תגובות
- 548 צפיות
-
-
או 280$. לאור נפילת שער הדולר חשבתי לעצמי שאולי לשדרג את כרטיס המסך שלי. הכי טוב במגבלות המחיר יועיל. מה אני עושה איתו: * רואה סרטים. * משחק במחשב (בעיקר אסטרטגיה אבל גם גוף ראשון) * קצת גרפיקה. כרטיס נוכחי: ATI Radeon X1950 לוח אם: GA-m55s-s3 שבת שלום
-
- 6 תגובות
- 597 צפיות
-
-
איזה כרטיס מסך אתם ממליצים לי בטווח המחירים של 1600+- עם Chipset: nVidia מפנדה מחשבים? תודה מראש!! יותם
-
- 0 תגובות
- 851 צפיות
-
-
רציתי לדעת אם 9600GT OC SLI יחזיק לי את המשחקים על הרמה הכי גבוהה ולכמה זמן יחזיק
-
- 1 תגובה
- 657 צפיות
-
-
שלום, מחפש המלצה לכרטיס מסך לעבודה עם 2 מסכים. מפרט המחשב הוא: http://hwzone.co.il/specslist/view/33/ התקציב מוגבל - אין לי מושג כמה כרטיס צריך לעלות. לכן אבקש המלצה לכרטיס מתאים ואמין העבודה היא בעיקר בפוטשופ מעבד - Amd Athlon64X2 (AM2) 4800 2.5GHz Dual זכרון 2 גיגה ספק - כלול במארז
-
- 1 תגובה
- 547 צפיות
-
-
שלום. יש סרט שהורדתי, שהוא לדעתי 720p. כאשר אני צופה בו במחשב הנייד שלי שנמצא בחדר שלי - והוא עגלה של ממש (מריץ לינוקס Puppy) והוא בעל מעבד Celeron, ואולי כבר בן 8 או 10 שנים - - זה רץ נקי, חלק, יפה. לעומת זאת, יש לי לפטופ יותר רציני (בן 3 וחצי שנים, עם מעבד Core 2 Tude, וכרטיס מסך Nvidia יעודי - מריץ Ubuntu), והוא מקרטע כאשר אני צופה באותו הסרט! מה קורה? מישהו יכול לעזור? תודה! אה - ואני לא יודע אם זה מעניין או קשור או רלוונטי, אבל שניהם באמצעות VLC, והמחשב היותר-חדש מחובר למסך חיצוני 24" אינץ HD
-
- 3 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
עריכה: טוב עכשיו שאלה אחרת.. מצאתי מישהו בעיר שלי שמוכר את הכרטיס הבא: "X800 Pro בתושבת PCI-X הכרטיס הנ"ל עם קירור מקורי מעולה בעל ליבה R430 ולא 420 עם 256 מגה בייט זיכרון ו 256 ביט !16 צינורות עיבוד פתוחים לגמרי " כל הדברים שהוא כתב לא אומרים לי כלום, אבל לפי מה שאני יודע הכרטיס הזה נחשב למצוין המחיר: 1500 שקל מה דעתכם? לקחת? ועוד פעם אני שואל, אני אצטרך להחליף גם את לוח האם שלי? תודה רבה! נ.ב. הכרטיס יד שניה כמובן ------------------------------------------------------ מפרט המחשב שלי: פנטיום 4 2.53GHz 512mb RAM לוח אם אני לא יודע איפה לבדוק, אבל לפי מה שאני זוכר הוא לא כל כך טוב וזאת הסיבה שאני מפחד לקנות כרטיס חדש, כי כבר קרה לי פעם שהייתי צריך להחליף לוח אם בשביל הכרט…
-
- 13 תגובות
- 834 צפיות
-
-
זה קרה לי כבר במספר משחקים, וזה מתחיל לעצבן יש לי מחשב חדש, ולאחרונה קורה לי במספר משחקים (האחרון מביניהם-Battlestations Pacific, אך נתקלתי בבעיה גם ב-GRID, וב-DIRT), המשחק למעשה קורס. זה מתחיל מחלונות שחורים תוך כדי משחק, אך המשחק חוזר לאחר כמה שניות, ומסתיים בזה שהמשחק קורס לדסקטופ ומתקבלת הודעה שגיאה ב-TASKBAR. השגיאה היא: Display driver stopped responding and has recovered את ההמשך של ההודעה אני מצרף בפרינט סקרין: מדוע זה קורה? הרי מדובר במחשב חדש והנה המפרט שלו: Vista Ultimate 64 bit Intel Core i7 920 HD4870 1024MB וזיכרון 3 ג'יגה DDRIII במהירות 1066MHZ (ב-3 סטיקים) אם תצטרכו עוד פרטים, אשמח לצרף. אשמח לעזרה בנושא
-
- 20 תגובות
- 6.3k צפיות
-
-
מבקש עזרה בתרגום הודעת שגיאה [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 594 צפיות
-
-
יש לי תקציב של עד 1800 ש"ח ואני רוצה את הכרטיס הכי טוב עד המחירים האלה למחשב של אוברגלוק תודה מראש
-
- 7 תגובות
- 775 צפיות
-
-
החלטתי ללכת על כרטיס 7600GS בסביבות 600-700 שקל, רציתי לדעת עד כמה 7600GT יותר טוב וכמה צריך להשקיע בשביל כרטיס כזה ? תודה.
-
- 2 תגובות
- 632 צפיות
-
-
המשחק רץ על 8500GT, זיכרון 1GB, רזולוציה של 600\800, 61 HERTZ, לפי המסך. (CRT) הגדרות של הכ.מסך נמצאות על V-Sync On, שאר ההגדרות על ברירת מחדל. דריבר מעודכן. המשחק עצמו עובד בסה"כ טוב, רץ בסדר גמור, אבל בזמן האחרון לעיתים במהלך המשחק יש לפעמים כמו איזה "גליצ'ים באנימציה" או FPS שפתאום קופץ, כך זה נראה, כלומר, אם המשחק עובד על מהירות מסויימת ונורמלית, פתאום במהלך תנועה של שחקן לכיוון נגדי או ממצב עמידה למצב מהיר של ריצה, לאיזה שניה\שתי שניות המשחק ניהיה מאוד מאוד מהיר, ברמה שלא צריכה להיות, ואז המשחק חוזר למהירות רגילה, משהו מוזר. השאלה לאיזה כיוון יכולה להיות הבעיה הזאת? אני לא משחק עוד משחקים אז ככה שאני לא יודע אם זה רק ב-PES, מה אתם אומרים? הייתי בהתחלה בטוח שזה אולי א…
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שאני משחק משחקים 3D, אז יש רעש מהמחשב. אני נכנסתי הגדרות כרטיס מסך וראיתי אם אני מוריד את הGPU CLOCK אז אין רעש, ואם אני מעלה מחשב עושה רעש. הבעיה היא לא מאורר, הבעיה שאם אני מעלה את הGPU CLOCK HIGH PERFORMENCE אז יש רעש מהמחשב, כנראה מכרטיס מסך. שאני משחק משחקים הGPU CLOCK עולה ואז יש רעש מעצבן. למה זה? הרעש לא כל הזמן, הרעש רק שאני משחק במשחקים 3D וכרטיס מסך מתאמץ.. לקחתי לחנות מחשבים KSP ובדקו כרטיס מסך ובסוף הם אמרו שזה נורמלי אני גם בקושי שומע רעש וזה רק במשחקים כבדים זה לא מפריע. האם רעש חלש זה בסדר מה שאמרו לי בחנות KSP? כרטיס מסך בדגם : Sapphire HD 6570 1GB DDR3 DX11 DVI HDMI PCI-E המחשב שלי קניתי לפני שבועיים עדיין חדש. בתודה מראש מיקי
-
- 0 תגובות
- 773 צפיות
-
-
-
שלום, ראיתי במבצע את המסך הנ"ל במחיר של כ-1850 ש"ח, ממה שאני רואה המחירים בארץ למסכים כאלה לא יורדים מ-2100 ש"ח. ראיתי את המסך בעיניים והוא נראה לי דיי טוב הוא מתקרב ל-SAMSUNG 710N שהיה שם.......מתקרב מאוד! ה-Lite-on שחשבתי לקנות אחז בנתונים של 8ms ויחס קונטרסט של 1:700 אבל התמונה בו הייתה מטושטשת וכהה.... התלהבתי מאוד מהמסך של פיליפס ובמיוחד לאור המבצע, רציתי לדעת מה אתם אומרים ואם יש דברים מסוימים שאני לא יודע...... תודה!
-
- 5 תגובות
- 617 צפיות
-
-
שלום לכולם ברשותי כ. מסך 4870 1 גיגה אני מעונין להחליף לוח אם לחדש יותר שתהיה לי בו האפשרות של לבצע קרוס פייר,השאלה היא האם X8 מיותר או שזה מספיק וכמו כן האם X16 שווה את המחיר שלו? מה דעתכם בנושא תודה לכולם על התשובות
-
- 27 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
אני מתלבט בין אם לקנות geforce fx 5200 לבין radeon 9200 , שניהם בעלי 128 מגה. שאלה נוספת היא, מה משמעות התוספת se ומה זה אומר על הכרטיס? ואם כבר לקנות אז איזו חברות עדיפות בשני המוצרים? ואצל איזו חברה יציאת ה-tv-out יותר טובה?
-
- 12 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי כרטיס 7600GS להתקין עם הדיסק שהביאו לי הוא שיש בטח כבר דריבר חדש באינטרנט? תודה
-
- 3 תגובות
- 554 צפיות
-
-
אני הולך להוציא על הכרטיס: NVIDIA GeForce FX 5900-Asus V9950 TD 2000 ש"ח הכרטיס נותן את התמורה הבאה: All-new CineFX 2.0 engine DDR memory with 256-bit bus and AGP 8X interface ASUS proprietary online GameFace technology DirectX 9.0 & OpenGL 1.4 nView multi-display technology High valued software bundle Memory Clock 850MHz Engine Clock 400MHz Max.Resolution 2048x1536x85Hz שווה את הכסף??
-
- 6 תגובות
- 822 צפיות
-


