כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
אני רוצה לשדרג את המחשב בתקופת הקיץ/קצת אחרי כרגע יש לי כרטיס AGP.. אני לא רוצה לקנות כרטיס חדש רק בשביל PCIX ועם תמיכה בDIRECX 9 בלבד מישהו יודע צפי?
-
- 23 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
מחפש כרטיס מסך בסביבות ה500 ש"ח... יש לי כיום GT6600... חשבתי על הGT8600 או משו בסגנון איזה פרטים צריך בשביל זה? לוח אם: msi k8n neo4 platinum pci-e AMD 3200 מה עוד צריך?
-
- 9 תגובות
- 748 צפיות
-
-
יש לי X1950P (יציאות DVI וS-VIDEO) ויש לי LCD 32" עם כל כניסה אפשרית, מה הדרך הכי טובה לחבר אותם עם איכות תמונה כמה שיותר טובה, אשמח גם להמלצות לכבלים ספציפיים.
-
- 21 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי אנשים. בהתחלה הרצתי פעמיים-שלוש את תוכנת הבנצ'מארק 3DMARK Vantage, אח"כ עשיתי גם OC למעבד ולזכרונות והרצתי אותה שוב (ללא ארטיפקטים עד כה) ואז עשיתי OC גם לכרטיס המסך והתחילו ארטיפקטים. ניסיתי כל הזמן להפחית את התדרים עד שהגעתי לתדרי סטוק ועדיין היו ארטיפקטים. הורדתי גם את כל שאר המערכת לתדרי סטוק ושום דבר לא עוזר. יש למישהו מושג מה לעשות?
-
- 10 תגובות
- 891 צפיות
-
-
אני מבולבל מישהו יכול לסדר פחות או יותר את התמונה לגבי כרטיסי המסך (128 MB) בסדר מסויים של טוב יותר לטוב פחות כי אין לי ממש מושג לדוגמא : אני דווקא מתלבט בין כרטיס מסך 9500PRO לבין 9700 לא פרו ולבין הכרטיס 5600FX ULTRA TURBO נגיד של אלבטרון או לידטק בתודה מראש ???
-
- 2 תגובות
- 679 צפיות
-
-
עזרה ממומחים ומבינים: אני רוצה להציג סרטון ב 4 מסכי LCD פשוטים,וזולים, 15 אינצ, תלויים אחד ליד השני בשורה. (הרעיון שמור). אני לא מעוניין לעשות את זה ממחשב. המסכים אמורים לעלות גג 1000 שקל לאחד, אז חשבתי על מאג פשוט וזול. מה אתם אומרים? איך ניתן לעשות את זה? אני חשבתי על זה, תגידו לי אם זה טוב: קנייה של מכשיר DVD, עם יציאת VGA. לחבר לו מפצל ל 4 VGA ולחבר כל חיבור למסך לחיבור VGA רגיל. האם זה יפעל? אשמח לרעיונות במהירות האפשרית. תודה
-
- 9 תגובות
- 778 צפיות
-
-
את ה9800P יש לי על המחשב (בן שנה וחצי בערך) והX1600 נקנה לפני כשבוע לאחותי, רציתי לדעת איזה כרטיס יותר טוב. ועוד משהו על הדרך, יש לי XP SP2 ויש לי בעיות עם ה ATI CATALYST CONTROL CENTER, הוא ממש בעייתי לא תמיד עוד עם הוינדוס ואי אפשר להיכנס אליו. ניסיתי לפחות 7-8 גרסאות שונות שלו ורק הישנות 4.X עובדות (הגרסא האחרונה היא 6.5). הבעיות האלה היו מאז ומתמיד פעם איכשהו זה הסתדר ולא מזמן התקנתי וינדוס מחדש ושוב אותה הבעיה. יש לי את ה NET. בגרסא הכי חדשה שלו ככה שזה לא בגלל זה. יש רעיונות?
-
- 6 תגובות
- 612 צפיות
-
-
אהלן, יש לי מחשב ממש טוב, שעבר פירמוט לא מזמן, ואני אמור לשחק בו על הרזולוציה הכי גבוהה ואיכות high ומשומה זה לא המצב - המשחקים תקועים רצח ואני צריך לשחק על low מה הבעייה ??? תודה מראש, טוביק
-
- 24 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
יש לי בעיה מאד מוזרה. החלפתי לפני כמה ימים כרטיס מסך (ל- PX7300GS עם 256MB). זה כרטיס פשוט כי אני לא משחק בכלל אלא רק צופה בסרטים, וכתבו לי באתר שאין טעם להשקיע בכרטיס שהוא מעבר לבסיסי. מאז שהתקנתי את הכרטיס (עם דרייבר עדכני), סרטים נראים כהים מאד (כמעט לא רואים כלום), למרות שה- Desktop עצמו בהיר מאד. כשאני מפעיל סרט לא במסך מלא - רק החלון של הסרט כהה ושאר התצוגה בהירה. כיוונתי את המסך (בהירות, קונטרסט, גאמא וכו') וכאמור הוא בסדר בהכל חוץ מבצפיה בסרטים (שזו המטרה העיקרית...). אפילו החלפתי למסך אחר בשביל לבדוק, והתופעה זהה. האם הכרטיס לא תקין? זה נראה לא הגיוני שהוא בעייתי רק בסרטים. מה אפשר לעשות? אני מיואש. ממתין בקוצר רוח לתשובות. תודה.
-
- 4 תגובות
- 551 צפיות
-
-
אהלן חבר'ה אני מעוניין לקנות כרטיס מסך די טוב למשחקים, התקציב הוא בערך 1500 (רצוי פחות, מן הסתם). קיבלתי המלצה על ALBATRON PCI-EX GeForce 8800GTS 320MB GDDR3 320 BIT TV/O DVI - DX10 - RETAIL במחיר של כ 1600 שח. 1. ראיתי שאצל חברות אחרות, כמו ASUS, אותו כרטיס מסך עולה 2000 שח+, מה הסיבה להבדל? 2. אלבטרון חברה טובה? 3. יש המלצות לכרטיס מסך קצת יותר זול? 4. לכמה זמן בערך אמור הכרטיס מסך הזה להחזיק ולתמוך היטב במשחקים? 5. הכרטיס מסך הזה טוב? תודה מראש.[br]פורסם בתאריך: 5.05.2007 בשעה 14:36:11 6. והאם 8600GTS (שיותר זול מ 8800GTS) כרטיס טוב?
-
- 4 תגובות
- 555 צפיות
-
-
שלום לכולם ותודה לעוזרים. רציתי לדעם האם הכרטיס הנ"ל מתאים לעריכת וידאו וגרפיקה? ואם כן למה ? אם אפשר הסבר קצר.
-
- 2 תגובות
- 841 צפיות
-
-
יש לי משקפי תלת מימד מאיזה כרטיס ריוה טי אן טי ישן של ELASA היום מצאתי אותם ואני רוצה לדעת איך להפעיל אותם עם הכרטיס ראיתי בג'יפורסים איזה תוכנית שקוראים לה 3D STEREO שעושה את זה מה המקבילה שלה של ATI
-
- 0 תגובות
- 824 צפיות
-
-
קניתי את המסך לא מיזמן אחלה מסך וזה שאני עובד איתו אין בעיות אבל אם אני משאיר אותו דלוק נגיד שעה שעתיים או יותר שאני חוזר והוא נידלק מחדש או שאני מדליק אותו בכפתור עוד פעם לא משנה הוא מיתכווץ לי קצת בצדדים ואני כול פעם צריך לכוון מחדש אני עובד על 1024 על 748 75 הרץ והדריייבר מותקן תעזרו לי
-
- 0 תגובות
- 620 צפיות
-
-
אני לא מבין פה בשמות של הכרטיסים!! נגיד ג'יפורס 7600 יותר טוב מ-7200 ואז המספר הגדול יותר טוב... יש שמות של כרטיסים... שלא רשום דברים כאלה... איך אני יודע מה יותר טוב??
-
- 9 תגובות
- 753 צפיות
-
-
כשאני מריץ את 3DMARK03 הוא מריץ לי רק מבחן אחד. הוא אומר שהחומרה שלי לא מספיקה בשביל להריץ את שאר המבחנים. המפרט שלי מופיע כאן מתחת לשם: <------------ מישהו יכול להגיד לי למה זה? אני לא חושב שהמחשב שלי ישן כל כך...
-
- 17 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי כרטיס מסך ATI1950PRO ואני לא מצליח לחבר אותו לטלויזיה, הטלויזיה מסוג CRT והיציא שיש לי בכרטיב מסך הוא S-VIDEO של 7 פינים ויש לי איתו מתאם של RCA שאותו חיברתי את המחשב לטלויזיה ומשום מה אני לא רואה . השמח אם תעזרו לי בנושא.
-
- 3 תגובות
- 645 צפיות
-
-
שלום קניתי לפני חצי שנה מחשב בנועה מחשבים והיום יסתכלתי בdevice manger ומפרט של נועה מחשבים שקניתי ובנועה מחשבים כתוב שקניתי את זה: http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=4221 אבל ב-device manger ובגם ב-everst כתוב שיש לי x800 gto עכשיו הקטע המוזר שלפי ה-hwzone ה-gto2 יצא רק מלפני איזה שבוע אז WTF? נועה מחשבים עבדו אליי?
-
- 3 תגובות
- 554 צפיות
-
-
כרגה חשבתי על LEADTEK WinFast PX8600 GT TDH 256MB PCI-E ב775 ש"ח
-
- 16 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
-
ברשת מדווחים על ירידות מחירים בפועל לדגמי ה-GeForce GTX 970, GeForce GTX 980 וה-GeForce GTX 960 של מפתחת השבבים. זה הזמן הטוב ביותר להשתדרג? לכתבה: http://hwzone.co.il/קיצוצי-מחיר-לכרטיסי-המסך-הפופולריים-מ/
-
- 0 תגובות
- 665 צפיות
-
-
הטמפרטורה של הכרטיס שלי במנוחה היא 54 מעלות בערך, וקר עכשיו בחדר... השאלה למה הטמפרטורה לא יורדת? איך אני בודק מה מחמם את הכרטיס? עקרונית הקירור שלו לא עובד בטמפרטורות כאלה, על פי הגדרות היצרן.. יש את הלדים שפעולים בצדדים שאין קירור.. והתאורה windforce כשהקירור עובד.. מה אפשר לעשות?
-
- 14 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום רב איזה כרטיס מסך עדיף מבין השניים ולמה? asus geforce 5700le 256mb או gigabyte 6600gt 128mb תודה רבה
-
- 8 תגובות
- 751 צפיות
-
-
אפשר לחבר מסך של מחשב נייד למחשב רגיל? בחיבור של הנייד יש חיבור של 40 פינים אבל רק 26 מחוברים יש תמונה של החיבור http://www.freewebs.com/zipstar/DSC00656.JPG אם זה אפשרי ויש איזה מדריך או שאתם יודעים... תודה בהקדם! עריכה: החלפתי את התמונה בלינק כי היא ענקית
-
- 0 תגובות
- 605 צפיות
-
-
תומך בכל סדרת ה8800 ולא רק בULTRA. כמו שפורסם. לינק לדמו: http://downloads.guru3d.com/downloadget.php?id=1643&file=1&evp=cc8450232865dc636daaae4fe49d24a9 תמונות מהמערכת שלי:
-
- 1 תגובה
- 554 צפיות
-
-
אני מחפש מסך LCD 15" אבל אין לי ידע בנושא. רציתי לדעת מה הכי חשוב שבודקים מסך ואיזה חברות נחשבות לטובות ביותר. (כבר עשיתי חיפוש בפורומים ולא מצאתי מידע שעזר לי) אם מישהו מבין בנושא אני ישמח להמלצות... תודה.
-
- 4 תגובות
- 698 צפיות
-


