כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
-
חברים שלום, הכנתי מפרט מחשב ואני מעוניין בעזרתכם לבחירת כרטיס מסך, בעיקרון התלהבתי מאוד מהלוח והבנתי שהוא תומך ב crossfire ולכן למיטב הבנתי עדיף ללכת על כרטיס radeon , אין צורך ב OC כמו כן אני לא גיימר מטורף. ז"א משחק מדי פעם.. אני חושב שאני מעדיף כרטיס עם direct x 10 כדי למנוע כמה שיותר שדרוגים בעתיד הקרוב. המון תודה על העזרה! מעבד: intel core 2 duo E6420 2.13 Ghz conroe 4MB cache לוח אם: gigabyte 965p ds3p rev 3.3 זיכרון: micron 2048MB (1024MBX2) DDR2 667Mhz הארד דיסק: seagate 250 GB SATA II 16 MB 7200RPM צורב: asus DRW-1814BLT lightscribe חיבור sata מארז - HEC Compucase CI-6A19 Black and Silver + ספק 500W מסך - ViewSonic VP 930 b
-
- 14 תגובות
- 755 צפיות
-
-
אפשר ארבעה כרטיסים כאלו במחשב אחד? או שזה מוגבל רק לשניים כאלו? תודה לעונים :]
-
- 1 תגובה
- 761 צפיות
-
-
במנוחה הוא 65.. זה לא עושה תקיעות במשחקים נכון?
-
- 8 תגובות
- 884 צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסך GF5200 עם אפשרות וידאו אאוט דרך S-Video. צירפתי תמונה עם הסוג כבל שקיבלתי ביחד עם הכרטיס. מה אני עושה בשביל לחבר אותו לטלוויזיה? ניסיתי לעשות את זה דרך הדיוידי כי ראיתי שיש שם כניסה לS-video וחיברתי את הדיוידי לטלויזיה, אבל זה לא עובד. למישהו יש הצעות? [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 554 צפיות
-
-
האם הBOOST לתדר הליבה ב670 ניתן לשליטה ידנית (ואם כן איך?) או שהשינוי מתבצע אוטומטית ? 915MHz Base / 980 MHz Boost
-
- 15 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אז ככה אמרו לי שעדיף לי לקחת את הכרטיס מסך 6800un של GB שימו לב שזה לא gt !! זה יותר פשוט... מה זה SLI זה כאילו לקנות שני כרטיסי מסך והלפעיל את שניהם????תסבירו לי בבקשה ואם כן אז אולי עדיף לי לקנות את ה 6600 SLI ועוד כרטיס פשוט וזול..?איזה משניהם לבחור שאלוהים יברח את מי שיעזור לי בתודה יגאל
-
- 7 תגובות
- 835 צפיות
-
-
קראתי את הביקורת באתר על ה 8600 וראיתי שה PRO הרבה יותר חזק,אולם אני מתכוון לקנות את ה GT ורציתי לשאול מי יותר חזק? אני מתכוון לשחק ברזולוציה1024*1248 ומקסימום פילטרים על 2.
-
- 1 תגובה
- 702 צפיות
-
-
שלום אני מתכוון לרכוש מחשב חדש השימושים שלי יהיו בסיסיים יחסית אינטרנט צפייה בסרטים עבודה על מסמכים האם כרטיס מסך nvidia geforce 310m 256 mb יספיק לי?
-
- 1 תגובה
- 2k צפיות
-
-
איך זה שהמוצר הזה שהוא 6600GT 256MB עולה רק 730? http://www.comp-il.co.il/Product.asp?Pid=VDLTK66256TD&Cat2Cat1ID=888&Cat2ID=1760 יש להם טעות באתר?
-
- 1 תגובה
- 713 צפיות
-
-
http://www.leadtek.com.tw/eng/3d_graphic/overview.asp?lineid=1&pronameid=352 משהו מטורף.
-
- 12 תגובות
- 981 צפיות
-
-
חברה אני יכול להשיג 6200 64 BIT באותו מכיר של 9550 128BIT מה עדיף?
-
- 9 תגובות
- 904 צפיות
-
-
שלום לכולם, האם עדיף לי לקנות gtx 980 ti אחד או 2 כרטיסים אחרים שיעלו אולי קצת יותר אבל יהיו חזקים ממנו יחד.? ואם יש ,תוכלו לתת המלצה על כרטיס כזה? תודה !!
-
- 7 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
צילמתי סרט במצלמת וידאו (הסרט עצמו די מצחיק) ואני רוצה להפןך אותו לפורמט מסויים (avi,mpeg וכו'...) יש לי GeForce 4200 Ti עכשיו יש לו את video in אני מסוגל לחבר את המצלמה ליציאה אבל לפני יש ליכמה שאלות: מה עם הסאונד איך אני מחבר אותו, האם יש לי כניסת סאונד בכרטיס קול? איזה תןכנה אני צריך בשביל להפוך את מה שצילמתי לפרומט שאני רוצה? כול טיפ יתקבל בברכה, בתודה מראש ;D
-
- 2 תגובות
- 890 צפיות
-
-
מה המהירויות שצריכים להיות לי ב1950XT ? למה שבCATALYST CONTROL הוא מראה לי : Graphics Card Manufacturer Built by ATI Graphics Chipset Radeon X1950 Series Device ID 7244 Vendor 1002 Subsystem ID 0B12 Subsystem Vendor ID 1002 Bus Type PCI Express Current Bus Setting PCI Express x16 BIOS Version 009.012.005.002 BIOS Part Number 113-A52068-100 BIOS Date 2006/09/21 Memory Size 256 MB Memory Type DDR3 Core Clock in MHz 500 MHz Memory Clock in MHz 594 MHz Primary Display Yes זה בסדר??? כי ראיתי שהוא אמור לעבוד על מהיריות גבהות יותר תודה לכל המומחים 8)
-
- 8 תגובות
- 680 צפיות
-
-
בהמשך לדיון שפתחתי לא מזמן כדי להסיר ספק האם הספק הנ"ל יחזיק את הכרטיס 9800GX2 הזמנתי את EVGA 9800GX2 1024MB SSC אך אני לא מוצא מתאם מ 6 פינים ל 8(מישהו יודע איפה אפשר לקנות?)
-
- 0 תגובות
- 630 צפיות
-
-
המשחק עובד מהר וטוב ולאחר זמן מתחיל לקרטע מדי פעם.
-
- 0 תגובות
- 848 צפיות
-
-
קניתי עכשיו את הכרטיס geforce 6800 leadtek יש לי לוח אם מלפני שנה שנתיים של ABIT NF7 series הכרטיס לא מבצע כמו שהוא אמור... יכול להיות שיש בעיה עם הלוח אם? הספק שלי נראה לי 350 נקי..אמור להספיק כמו שהבנתי
-
- 11 תגובות
- 939 צפיות
-
-
יש לי לוח אם ECS P4VMM השאלה שלי זה איזה כרטיס מסך יכול להתאים לי ללוח כדי שאני אוכל לשחק בגי' טי אי ככה בחלקות כי המחשב שלי מריץ אותו אבל לא חלק נ.ב ניסיתי לשים כבר גיפה 5 ורדאון 9200 אבל המחשב לא עולה עם כרטיסים כאלה
-
- 3 תגובות
- 651 צפיות
-
-
רכשתי לא מזמן את הכרטיס מסך הבא: His redeon 1950X כולל TIVO ( כלומר TV IN ).. - אין ברשותי ממיר דיגיטלי, בבית יש כבלים. אני רוצה לחבר את הכבלים למחשב כדי להקליט.. השאלה היא איך אני עושה זאת.. תמונה של הכרטיס מסך מאחורי המחשב: כמו שאתם רואים יש שם 2 חיבורים לDVI ועוד חיבור לכבל S-VIDEO .. עם הכרטיס קיבלת עוד 2 כבלים ובננה .. 1. תמונה של כבל ראשון: כבל שני הוא כבל S-VIDEO , מצד אחד מתחבר לS-VIDEO במחשב ומצד שני אותו חיבור למכשיר (כמו DVD ) .. ללא תמונה.. ועוד בננה אחת מצד אחד חיבור כמו S-VIDEO , שוב מתחברת לכרטיס מסך ומצד שני חיבור אחר.. הנה התמונות שלה משני הצדדים: השאלות שלי הם כאלה: 1. למה משמש הכבל הראשון שהראתי ? 2. למה משמשת הבננה ? 3. אי…
-
- 12 תגובות
- 940 צפיות
-
-
עם הכרטיס מסך אפשר להרתיח מים חופשי ב 105 מעלות ! http://www.digit-life.com/articles3/video/g94-2.html
-
- 4 תגובות
- 872 צפיות
-
-
מה דעתכם על השילוב? האם המעבד יגביל מאוד את הכרטיס מסך? יש לי הצעה על הHD5770 שברשותי ככה שבסוף הHD7850 עולה לי 600 ש"ח. אבל אני בספק אם המעבד שלי יגרד את היכולות של ה7850, ה5770 לא מצליח להעמיס על המעבד מעבר ל70 אחוז.
-
- 0 תגובות
- 745 צפיות
-
-
יש לי רדאון 9600 פרו של אייטיאיי ועם הדרייבר המקורי הטמפ' של הכרטיס נורא גבוה (38-39) ואז יצאו הקטליסטים החדשים 7.94 ו7.95 והתקנתי והכל היה סבבה והטמפ' ירדו ל30 מעלות ככה... אבל מה? במשחקים נגיד כמו מאפיה או ג'נרלז פתאום אחרי איזה רבע שעה ככה של משחק- המחשב נתקע... חשבתי בהתחלה זה בגלל המעבד ובגלל שהמחשב בטח עבד הרבה באותו יום.. למרות שזה לא תירוץ הגיוני... והטמפ' של הכרטיס מסך גם לא התחמם יותר מדי (40 מעלות) במהלך המשחק.. ואז החזרתי את הדרייברים המקוריים שהטמפ' בהם גבוה ושום דבר לא נתקע יותר... מישהו יודע מה הבעיה? כי אני רוצה את הדרייברים החדשים וזה כל פעם נתקע
-
- 9 תגובות
- 897 צפיות
-
-
סתם התחלתי לבדוק מידע על הכ.מסך שלי, X1900XT ובכל מיני בוצ'מרקים שלו כמו פה: http://www.bit-tech.net/hardware/2006/02/10/radeon_x1900_series_roundup/1.html שהם הפעילו בBF2 AF, איך אני מפעיל אותו בדיוק ? אני לא מבין בזה ממש, בוא נגיד איך אני מפעיל AF בFEAR ובכלל מה זה AF ? עכשיו יש שם בAA כל מיני צורות שלא הבנתי יש שם PA וQA מה זה כל זה אומר? תודה מראש לעוזרים.
-
- 7 תגובות
- 893 צפיות
-
-
האם יש מישהו שכבר עובד עם ממיר דיגיטלי מחובר למחשב? האם אפשר להקליט תכניות מהממיר ישירות לדיסק? אודה לפרטים בנושא
-
- 3 תגובות
- 871 צפיות
-


