כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם, יש ברשותי מחשב שרכשתי לפני 3 שנים: מחשב 1200EJמפרט טכני:Intel Core i7*2600 3.4GHz :מעבדWindows 7 Home :הפעלה מערכתPremium 64bit16GB 1333Mhz DDR3 :זיכרוןדיסק קשיח: 2TB 7200RPMAMD Radeon HD 7570 :מסך כרטיסDDR3 2GBכונן: DVDWiFi 802.11b/g :אלחוטית תקשורתמ"ס 41.5x17.5x41.2 :מימדיםמשקל: 12 ק"גbeats Audio High Definition 7.1 שמעTV Tuner עם שלט טלוויזיהמקלדת ועכבר אלחוטיים מתנהחיבורים אחורי :USB 3.0 x 2USB 2.0 x 2כניסת שמעיציאת שמעDVIHDMIDisplayPort. מעוניין לשדרג את הכרטיס מסך שעיקר היעוד שלו הרצת משחקים חדשים ב FPS נורמלי (הגדרות מסך יחסית גבוהות) - תקציב עד 700 ש"ח (ניתן לחרוג במידת הצורך). כמו כן, זה הספק כוח של המחשב: (460w - (100v-240v - kd - לגבי צריכת החש…
-
- 15 תגובות
- 2.5k צפיות
- 1 follower
-
-
יש לי לוח עם אפיק PCI E X16 אני רוצה לקנות 8800GT , הבנתי שיש אפיק חדש ?!? 2.0? זה מחליף את ה 16? או שאני לא מבין נכון? אם אני אקנה 8800 זה יישב טוב על האפיק שלי? PCI X16....
-
- 7 תגובות
- 764 צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין לרכוש כרטיס מסך לא יקר שיריץ fifa 2009. אשמח לשמוע המלצות + מחיר. תומר
-
- 1 תגובה
- 589 צפיות
-
-
איך החברה הזאת - יש למישהו נסיון? ואיך הכרטיס הספצפי הנ"ל PixelView GeForce 6800 GT? http://www.prolink.com.tw/english/products/vga/FX/GeForce%206800%20GT.htm
-
- 21 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום רב היום בבוקר אחי הקטן בא למחשב ורואה שהמסך כאילו מכובה הוא מוזיז את העכבר וכלום... בדקתי את העניין חיברתי את המסך שלו לנייד שלי והמסך עובד ניסיתי לנקות את הכרטיס מסך מכל כיוון ועדיין לא עובד ניסיתי לחבר את המסך ליציאת ה dvi של הכרטיס מסך וזה עדיין לא עובד הסתכלתי טוב וראיתי שאני מפעיל את המחשב המאוורר של הכרטיס מסך עובד אבל עדיין לא רואים כלום על המסך אז או שהכרטיס מסך נדפק או שיש בעיה בלוח אם מה דעתכם בנושא ? ד.א הכרטיס הוא 6600GT
-
- 0 תגובות
- 692 צפיות
-
-
היי , לאחר הפסקה קלה חזרתי "להתעסקות" , רכשתי מחשב יד שניה : מעבד AMD FX8150 + קירור מים לוח אם GIGABYTE 990XA-UD3 (16GB DDR3 (2X8 ספק SEASONIC 12M 750W מודולרי מארז COLLMASTER CM STORM ENFORCER (פירקתי את אחד הכלובים כדי שיהיה יותר מקום וזרימת אויר) 60GB SSD + 2TB אחרי סידורים וניקיון עכשיו חסר כרטיס מסך (את ה GFORCE 610 פרקתי), בהתחלה חשבתי ללכת על 970 חדש אהבתי את הדגם הקטן של GIGABYTE. השאלה הנשאלת האם המעבד מספיק כדי להפיק את המקסימום או לחפש משהו אחר.
-
- 6 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
יושבי הפורום הנכבדים, שלום ביום שישי אני הולך להתקין את מערכת המחשב החדשה שלי, הכוללת 6600gt pci-e של MSI, אך איני בטוח איזו גרסא של הדרייברים עליי להתקין כדי לקבל את הביצועים הטובים ביותר. ??? כמו כן, הבנתי שיש בעיה של טמפרטורות מאוד מאוד גבוהות עם דרייברים מגרסאות מסויימות. היום, 30.3, MSI פרסמו באתרם שגרסאת הדרייבר "שלהם" היא 71.22. האם הגרסא הזאת נטולת באגים, כמו למשל באג הטמפ' ומומלץ לי להשתמש בה? מה בדבר הדרייבר הרשמי הכי חדש באתר של nVidia? מה בדבר גרסאות "פרוצות" כמו XG וגרסאות בטא? תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 654 צפיות
-
-
שלום לכולם! בניתי לעצמי מפרט מבוסס מעבד אינטל E8400 לוח אם גיגבייט GA-EP43-DS3L זכרון 4GB OCZ ההתלבטות שלי היא רק לגבי כרטיס המסך חשבתי על NVIDIA 9600GT 512MB האם הכרטיס הזה יוכל להריץ לי משחקים יחסית כבדים כגון GTA החדש בהגדרות סבירות או שאני חייב לשדרג לכרטיס מסך חזק יותר? אם כן איזה? (עם כמה שפחות חריגה בתקציב) ** המסך שאליו יחובר המפרט יהיה 19" LCD תודה מראש על העזרה
-
- 13 תגובות
- 872 צפיות
-
-
שלום ברשותי לוח אם של XFX צ'יפסט 790i סוקט 775 על הלוח ישנם 2 פורטים של PCI-E 2.0 x16 ועוד פורט אחד של PCI-E 1.0 x16 תהיתי לגביי SLI של 3 כרטיסים דומים כגון 470 GTX ששניים מהם יושבים על פורטים 2.0 ואחד על 1.0 זה לא מוריד אוטומטית את שלושתם למהירות של 1.0 ? האם זה בעצם טוב רק לכרטיסים שהם 1.0 ? ואם אני משתמש בכרטיס שהוא 2.0 אז בעצם עדיף לי רק SLI של שניים ולא שלושה ? או שזה בכלל לא משנה כי הכרטיס לא מנצל את מלא רוחב הפס של ה pci-e ? תודה
-
- 1 תגובה
- 820 צפיות
-
-
שלום, המסך CRT הקשיש שלי מתחיל לעשות בעיות. בימים האחרונים מדי פעם הוא מתחיל לרצד (כל פעם בדרגות שונות של ריצוד), כאשר פעולה של degauss לא עוזרת להפסקת הריצוד, וגם ההגדרות טובות (מוגדר על הכי הרבה שאפשר - 75hz). יש לציין שגם הורדה של הרזולוצייה ל800X600 (מ1152X864) לא פותרת את הבעייה, ואפילו לא מאטה את הריצוד. בכל מקרה, אני מניח שפתרון של ממש לא יהיה לכם, אבל רציתי להתייעץ לגבי הכדאיות של התיקון (אני מניח שזה לא כדאי, אבל בכל זאת לא התעסקתי בדברים האלו הרבה זמן, אז מי יודע?). שנית, בגלל שאני לא בטוח בכלל שמישו פה יגיד לי שזה אפשרי/כדאי לתקן את המסך, רציתי להתייעץ בנוגע למסך חדש: אני רוצה לקנות מסך LCD בתקציב של עד 1500 שקל , והרבה זמן לא התעדכנתי בשוק, אני באמת לא יודע מ…
-
- 0 תגובות
- 781 צפיות
-
-
הרבה יותר מאשר אצלי .יש לו מסך דק ואילו לי יש MAG796 ושמא זה כרטיס מסך? לי יש RADEON 9550 ולא שמתי לב שיש הבדל בתצוגת שולחן העבודה בינו לבין הכרטיס הקודם MX 400 אז מה התשובה תודה
-
- 10 תגובות
- 869 צפיות
-
-
-
איך BF3 רץ על GTX580? אני חושב על קניית gtx580 מיד שנייה. שווה שידרוג מ5850? איך יכולות הOC שלו?(מדובר על גירסאת הGOOD EDITIONׂׂ) מדובר על הגדרות מקסימליות כמובן.
-
- 12 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מפרט: Intel Core 2 Duo E6300 1.86ghz ASUS P5B MotherBoard SATA II PCIE Leadtek PX8800 GTS TDH 640MB PCIE Hard Disk 7200rpm 250 GB ENERMAX Liberty 500W A-Top Black Gladiator במיוחד עם splinter cell double agent - אפשר על מקסימום גראפיקה? (יש לי על המחשב, אבל עדיין לא הפעלתי את המשחק מאז הכ.מ החדש..)
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום! קראיתי את הFAQ לפני השאלה והדבר אך ורק בילבל אותי לצערי, ברשותי לוח אם מסוג gigabite 8i945p-g עם סוג חיבור של pci pcie אני רוצה לקנות כרטיס מסך חדש היות והכרטיס מסך אשר בשרשותי הוא מסוג nvidia geforce 6200 והוא אינו מתאים כיום לכמעט אף משחק. רציתי לדעת איזה כרטיס יתאים ללוח האם שלי ועל איזה כרטיס אתם ממליצים! בתודה מראש וסליחה על הבורות שמעון.
-
- 3 תגובות
- 741 צפיות
-
-
-
יש לי מחשב שמחובר אליו 1. ב-DVI מסך LCD 19 ברזולוציה של 1280X1024 2. ב-VGA טלויזיה LCD 32 ברזולוציה של 1366X768 עם כרטיס מסך Geforce סדרה 6. אני רוצה לאפשר עבודה נורמלית על המחשב על המסך LCD19 בלבד וכאשר יש צורך לראות סרטים על ה-LCD32 (אין מצב שגם עובדים על המחשב וגם רואים סרט). ואני מחפש פיתרון תוכנה נורמלי לתצוגה כפולה בדריבר של NVidia הצלחתי להגדיר dual view (לא clone) של שניהם כאשר ה-LCD19 ברולוציה 1820X1024 וה-LCD32 על 1360X786 (משום מה אין לי 1366). הבעיה היא שבמצב הזה שטח העבודה נמתך על שני המסכים ולכן 1. העכבר יוצא מגבולות ה-LCD19 מה שמחרפן אותי 2. תוכנות שהיו פתוחת על ה-LCD32 יפתחו גם בפעם הבאה על ה-LCD32 וצריך יהיה לחפש אותם בנרות. ובנוסף ב-LCD32 התמונה יוצאת קצ…
-
- 0 תגובות
- 687 צפיות
-
-
לכל המעוניין: http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?p=673569#post673569
-
- 1 תגובה
- 620 צפיות
-
-
בכל פעם אני מאתחל את המחשב קופצת לי חלון ההודעה הזה ... האם אני יכול להוריד אותה ? ההודעה התחילה בעקבות ההתקנה של הדרייוור החדש 90 . תודה .
-
- 2 תגובות
- 549 צפיות
-
-
רציתי לשאול שאלה - אני מציין קניתי כבר אז אל תיטרחו להביא לי קישור בקשר לקניה לספק יותר טוב או משהו.. אני רק רוצה לוודא בישביל השקט הנפשי שלי הספק הזה שבחתימה הוא מספיק למערכת שלי נכון..?
-
- 0 תגובות
- 547 צפיות
-
-
יש לי p4 1500 256 mb rdram לוח intel 850 mv agp 4x,2x איזה כרטיס כדאי לי לקנות שיתאים למחשב שלי ושלא עובר 500 שח תודה
-
- 1 תגובה
- 563 צפיות
-
-
היי, המאוורר של הכרטיס מסך שלי התחיל להרעיש מאוד, מדובר ב WINFAST 7600 רציתי לדעת אם צריך לנקות אותו בצורה מסוימת (כי לנקות אותו מאבק ניסיתי וזה לא עזר) או שצריך לשמן אותו או משהו. כל עזרה תתקבל בברכה.
-
- 1 תגובה
- 572 צפיות
-
-
התקציב שלי זה עד 500 ש"ח 1. ProLink PixelView GeForce FX 5200 128MB 2. Gainward Geforce FX 5200 /Pro 660 128MB DDR DVI איזה כרטיס הייתם ממליצים לי ולמה?
-
- 5 תגובות
- 790 צפיות
-
-
-
הדגם החדש שישלב צמד מהליבות העוצמתיות ביותר של מפתחת השבבים עשוי להיחשף כבר במהלך החודש הקרוב, עם זמינות ממשית בחנויות במהלך הרבעון הראשון של שנה הבאה לכתבה: http://hwzone.co.il/מתנה-לשנה-החדשה-amd-עתידה-לחשוף-את-כרטיס-ה-r/
-
- 0 תגובות
- 614 צפיות
-


