כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
המערכת שלי היא: amd athlon x2 3800 2.1GHZ asrocl alivexfire esata2 3GB ram עכשיו.. אני רוצה לשדרג את הכרטיס מסך ל 9800GT זה ישתלם לי??
-
- 11 תגובות
- 894 צפיות
-
-
יש לי RX 600 XT עם TV OUT.... חיברתי אליו כבל RCA ל S-VIDEO וזה לא מראה לי טוב בטלוויזיה.....(זה מראה לי צצבעוני אך בכול זאת מאוד מוזר ומאוד לא מובן ) הכבל הוא 4 פינים ב S-VIDEO ולעומת זאת אני יכול להכניס כבל עם 9 פינים ל חיבור ה TV-OUT שלי וחבר שלי אמר לי של ATI צריך כבל 9 פינים..... עכשיו רציתי לשאול האם צריך קבל עם 9 פינים ? ואם כן אז איפה קונים כי בכול חנות שהלכתי אליה יש להם רק עם ה 4 פינים... תודה
-
- 2 תגובות
- 585 צפיות
-
-
שלום, סליחה על הבורות (חח שוב) אבל רציתי לשאול>>>: מה יותר חזק - SLI\ CROSSFIRE ל 2 כרטיסים כמו למשל X1950PRO \ 7950GT או XFX 8800 GTS XXX EDITION אחרי הכל ההבדלים הכספיים הם (לפי מה שאני יודע) הם רק לוח אם SLI ואפילו במקרה של הX1950PRO יוצא יותר זול 2 כרטיסים כאלו מאשר 8800GTS ורק רציתי להדגיש: שאלתי מה יותר חזק כלומר מה ייתן לי ביצועים במשחקים וכו' על הרזולוציה היותר גבוה עם יותר FPS. עוד שאלה - האם רוב כרטיסי הATI הם לCROSSFIRE (הכרטיסים החזקים) או דווקא ההיפך? עוד שאלה חחחחח - מה בנוגע לSLI\ CROSSFIRE עם 2 כרטיסי מסך שונים לדוגמא 7900 +7800 או 8800 ו8600 או X1950 ושייצא X2900XT האם נראה לכם שזה אפשרי? זתומרת אני לא מבין בSLI אז בבקשה תסבירו למה זה טוב או ל…
-
- 14 תגובות
- 893 צפיות
-
-
יש לי בערך תקציב של 800 פחות או יותר לכרטיס מסך הכי טוב שיש למשחקים לתקציב! מאתם יכולים לתת המלצות?
-
- 13 תגובות
- 755 צפיות
-
-
אני מתלבט בין הכרטיס מסך במפרט לבין זה: GIGABYTE ATI Radeon HD2600XT 256MB PCIe או זה: Sapphire ATI Radeon X1650XT 256MB PCIe או מה שיש במפרט: Leadtek nVIDIA GeForce 8600GT Extreme 256MB PCIe התקציב שלי 600¤ אשמח לקבל עזרה. הייעוד זה משחקים בינוניים + שלושתם באותו תקציב ככה שאני לא יודע מה יותר טוב, ואני די חדש פה והרצתי חיפוש ומשום מה אני לא מבין איך החיפוש מתנהל פה.. אשמח אם תעזרו . תודה רבה.
-
- 7 תגובות
- 734 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי מחשב פנטיום D 925 עם גיגה וחצי זכרון פנימי. יש לי עליו 6800ULTRA. אני מעוניין לשדרג עד איפה שניתן, מבחינת המעבד והמסך. חשבתי על 4670 או או 9600GT. אשמח לקבל המלצות.
-
- 5 תגובות
- 735 צפיות
-
-
הHD4850 שיש לי כרגע די מקרטע וחשבתי להחליפו המטרה כמובן היא משחקים, בMAX הגדרות ברזולוציה הנ"ל. המערכת שלי די עדכנית(מפרט) רק חסר לי כרטיס מסך סביר להשלים אותו האם הHD6850 יספיק? או שכדאי לשהשקיע עוד קצת ולקחת משהו יותר טוב? תודה לעוזרים
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
ASUS Gainward Albtron Gigabyte Evga LeadTek XFX MSI
-
- 7 תגובות
- 903 צפיות
-
-
אם אפשר לתת קישור מכאן http://www.hisdigital.com/html/vga.php תודה!
-
- 6 תגובות
- 620 צפיות
-
-
יש לי את ה Radeon 9700pro של Sapphire . (8rda+ ו- xp 2400+, winbond 256 3200 התקנתי freelancer ו- C&C generals ובשנייהם יש בעיות חמואות של יציבות. באמצע המשחק המחשב נתקע ומאתחל, או סתם כותב הודעה של General protection error, או critical error, וברוב המקרים כתוב בהודעות שגיאה משהו עם 9700. יש לי ati catalyst 3.2 (הכי חדש) וnforce 2.13( הכי חדש) . זה בטוח לא בעיה של חום. יש לי vantec areo flow, והטמפ' לא עוברת את ה 46 מעלות בזמן מאמץ (ישר אחרי שהמחשב מאתחל מהתקיעה אני רואה שהטמפ' לא גבוה). יש לי גם את הבעיות האלה ב SPLINTER CELL ו-, UNREAL2 , harbinger, vietnam: line of sight אם מישהו נתקל גם בבעיות האלו אז שיגיד לי...
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי, נכון להיום יש לי את המחשב הבא: Mainboard : Gigabyte 945P-S3 Chipset : Intel i945G/GZ Processor : Intel Core 2 Duo E6300 @ 1866 MHz Physical Memory : 2048 MB (2 x 1024 DDR2-SDRAM ) Video Card : ATI Technologies Inc Radeon X1950 Pro (PCIe) Hard Disk : WDC (250 GB) DVD-Rom Drive : HL-DT-ST DVD-RAM GSA-H22N DVD-Rom Drive : WP1305I QVW813C SCSI CdRom Device Monitor Type : LG Electronics L1932S - 19 inches Network Card : Realtek Semiconductor RTL8168/8111 PCI-E Gigabit Ethernet NIC Operating System : Microsoft Windows XP Professional 5.01.2600 Service Pack 3 DirectX : Version 9.0c (May 2008) רכשתי את המחשב שלי לפני כשנתיים ולאחרונה הוא קצת מגמגם במשחקים שדורשים גרפאיקה גבו…
-
- 3 תגובות
- 741 צפיות
-
-
כאמור הדגם הוא E700B, לי ולחבר שלי יש את המסך הזה בדיוק את אותו הדגם, לו יש כרטיס של NVIDIA ג'יפורס 4 64מ"ב ולי יש רדאון9000פרו 64 מ"ב, שנינו משתמשים באותה רזולוציה של 1152*864. אצלו פשוט רואים יותר טוב (לא מתכוון למשחקים), פשוט פונטים יותר חלקים, הכל מדוייק וחד, לעומת זאת אצלי אני בבירור מבחין בפיקסלים מוגדלים אני לא יודע בדיוק איך להסביר זאת אבל אני רואה הבדל בין המסך שלי לשלו. השאלה שלי היא האם זה נובע מהכרטיס מסך שכן לשנינו יש כרטיס שונה, או שזה המסך שלי? מה אתם חושבים?
-
- 6 תגובות
- 663 צפיות
-
-
קיבלתי הרגע את הGigabyte 6600GT השני שלי, ועכשיו תהיה לי סוף סוף תצורת SLI...ראיתי מספיק בנצ'ים באינטרנט למשחקים שונים והגעתי למסכנה שזה דיי מתבקש להביא את הכרטיס הזה..מצאתי גם מחיר לא רע בחו"ל כשהוא בא BULK. אני הולך להביא לכם כמה בנצ'ים בקרוב
-
- 31 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
טוב כנראה שאין לי מזל בחיים והפעם מה שקורה זה ש2 הכרטיסים הבאים שהתווספו רק לפני כחודש +- והיו 'פעילים' באתר פנדה לא קיימים יותר שם. ולי נראה שהם אזלו. כדי לדעת בידיוק מחר על הבוקר אצור איתם קשר: Leadtek WinFast A6200 TD 128-bit 128MB AGPX8 160.00 ש"ח אחריות: 3 שנים Leadtek WinFast A6600 TD 128MB AGPX8 180.00 ש"ח אחריות: 3 שנים בכל מקרה אין לי ברירה אחרת ואני חייב בחלופי אחר מהרשימה למטה(הFX5200 שלי עובד כרגע בלי מאוורר ואני לא יודע אם הוא גורם לריסטים המעצבנים שמעלים לי את הפיוז כל פעם מחדש), בעיקרון חשבתי על האחרון, אבל זה נראה לי בזבזני מדיי גם ככה שאני בקושי בקושי משחק. אם יש לכם כ.מסך מומלץ אחר מאתר אחר כגון TMS אשמח לשמוע. אני זקוק לכ.מסך באפיק AGP לעבודה משרדית ב…
-
- 18 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי יש ברשותי את ה-Asus 660Ti ואני שוקל לשדרג ל-960. אני תוהה א' אם השדרוג כדאי וב' איך זה שה-960 זול משמעותית מה-660Ti (מחיר בארה"ב 210$ לעומת כ-330$ ששילמתי בזמנו על ה-660). מה אתם אומרים?
-
- 15 תגובות
- 4.3k צפיות
-
-
תקציב עד 650 ש"ח (אולי אוכל למתוח עוד קצת אבל רק אם ממש ישתלם) חשובה לי איכות ה 2D ואם אפשר TVOUT חזק גם כן אני לא צריך שיריץ DOOM III על 120FPS שיהיה סביר ל9חודשים עד שנה (קניה של מחשב חדש כנראה) תודה מקרב לב איגור
-
- 13 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני ממש לא יודע במה לבחור : א. 8800GT ב. HD3850 / HD3870 ג. 9600GT כל הדגמים הם 512MB זיכרון (לא מוכן לקחת 256). יש לי מסך - Acer AL1916W רזולוציה מקסימלית - 1440x900. הכרטיס הוא בשביל משחקים כמו Unreal 3, Crysis, COD4, וכו' .. רוצה לשחק חלק ב - 1024x768. מה אתם ממליצים לי ?
-
- 4 תגובות
- 607 צפיות
-
-
הוא ממש זול כ 570 ש"ח . 1.איך הוא מול GE FORCE 4 MX?מה ההבדלים בניהם? 2.איך האיכות שלו באופן כללי? 3.האם יש כרטיס מתחרה זול יותר וטוב יותר? 4.האם בסופו של דבר הוא שווה קנייה? תודה מראש שרון
-
- 2 תגובות
- 615 צפיות
-
-
שלום לכולם התקנתי ti-4200 של inno3d עם 128mb על שני מחשבים בעלי xp home edition עם detonatos מעודכנים וdirectx 9 ויש מין לכלוכים כאלה בטקסטורות בכל משחק, לא יותר מדי אבל בלתי נסבל כהרגל מה יכולה להיות הסיבה? כ.דפוק? או שזו בעיה ידועה ויש פתרון?
-
- 19 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
האם אפשר ? כי אני מתלבט האם לקנות את אחד מהכרטיסים האלה ולקוות שאוכל לפתוח ולהרים אותו לרמה של gt והאם בלי פתיחת צינורות הוא יתן לי ביצועים טובים למשחקים כמו san andreas half life 2 bf2 עם פילטרים יש לי אפשרות לקנות x850 pro וגם עליו כמעט בטוח אפשר לפתוח צינורות , הבעיה שהוא לא תומך sm3 מה לעשות ... אני פשוט לא יודע מה לקנות :s05: :s05:
-
- 18 תגובות
- 963 צפיות
-
-
האם הכרטיס שעל לוח אם הזה : ASUS M2N-VM HDMI (AM2+) NFORCE 630A DDR2 1066MHZ VGA http://www.asus.com/products.aspx?l1=3&l2=101&l3=567&l4=0&model=1944&modelmenu=1 מסוגל לעבוד יפה עם עריכת אנימציות פשוטות ואתרים עתירי גרפיקה ווידיאו. ומשחקים לא ממש כבדים. תודה.
-
- 1 תגובה
- 567 צפיות
-
-
היי אנשים אני זקוקה לכרטיס מסך ל-HDPC המשתדרג שלי: הדרישות ממנו: - לכרטיס יהיו מחוברים שני מסכים בחיבור דיגטלי ברזולוציה של 1920/1200 ומעלה - יהיו פענוחים בחומרה של BR/MKV ופילטרים שונים - חשוב שהכרטיס יתמוך ב DTS-HD/True-HD ובכל פורמטי הקול החדשים. - שתהנה לפחות שתי יציאות דיגיטליות HDMI(עדיף1.3) +VDI-DOUL LINK ורצוי שהשלישית תהה DP - לקירור פאסיבי איני מצפה, אבל אם הקירור לא יהיה רעש במיוחד זה עדיף כמובן. בתחילה מיד הלכתי על סדרת ה- HD-5XXX של ATI כאשר בתחילה שקלתי את ה- 5450 אולם קראתי בביקרות שברזולוציות גבוהות הוא עשוי לעשות צרות לכן כרגע (ובגלל שהם מוצעים במחירים יחסית קרובים) אני חושבת על הHD5570 1g או HD5670 512m. מה דעתכם? מה עדיף? האם לא עדיף אם כבר ללכת עם ה-…
-
- 13 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
שלום. יש לי מחשב די מהיר למען האמת אך נראה לי שהגורם המגביל אצלי זה הכרטיס מסך. geforce fx 5200 , כן כן... השאלה שלי היא האם כדאי לשדרג את המחשב כדאי שיפעיל לי משחקים (2009-2010) בצורה נורמלית (MEDUIM לפחות) כמובן שאני לא מצפה למשחקים כמו CRYSIS אלא COD WAV וכאלה... או שחבל לבזבז עליו כסף? המפרט כמובן: Motherboard Name Asus P5P800 (5 PCI, 1 AGP, 4 DDR DIMM, Audio, Gigabit LAN) CPU Type Intel Pentium 4 530, 3000 MHz (15 x 200) 2G RAM Video Adapter NVIDIA GeForce FX 5200 (128 MB) תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 671 צפיות
-
-
האם זה רק תמיכה ב AGPx8 ? בפנדה מוכרים כרטיס מסך חדש של ג'יגהקיוב שהוא 9600 במחיר יותר זול מ 9500. האם שווה ללכת על זה ? (לא שמעתי על החברה קודם, אבל היא מופיעה באתר של ATI)
-
- 7 תגובות
- 918 צפיות
-
-
מישהו יכול להסביר לי למה לעזאזל יש לגולשים כאלה רגשות חזקים בקשר לחברות הנ"ל יותר מכל חברה אחרת. נראה שלכל גולש יש חברה אותה הוא מעריץ הוא לא מוכן לשמוע על מוצרים של החברה השנייה והוא ישלול אותם נחרצות. במקום לקבל תגובות עניניות על כרטיסים אני צריך לסנן חצי מההודעות שלא רלוונטיות לנושא. אבל למה לעזאזל יש את המלחמה הזאת בין הגולשים מישהו יכול להסביר? אפילו הכותבים של האתר ממלאים כל כתבה על כרטיס של החברה האחת עם מילים כמ "זוהי התשובה של..." "בואו נקווה שXXX יציגו את הXXX שאמור להתחרות בו".
-
- 23 תגובות
- 1.9k צפיות
-


