עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. אוקיי.. כרגע נשרף לי ה - Geforce 5700LE 256mb עלה לי 623... אני יכול להחליף אותו ... יש אחריות... ואפשר גם לשנות ל- Radeon 9550 256mb בחינם או שאני יכוללהוסיף 380 שקל שהמחיר השלם הוא 1000 שקל.. ל - Radeon 9600XT 256mb כרגע אין לי 380 להוסיף.. השאלה שלי בנתיים מה לקחת.. 5700 שוב?. א 9550... והאם ישתלם לי עוד שבועיים-שלוש להוסיף את ה380... תודה רבה... צ'יקו

    • 11 תגובות
    • 733 צפיות
  2. Started by Raped,

    הזמנתי מחשב חדש קיבלתי אותו היום רק אין בו כרטיס מסך הזמנתי מחנות אחרת BFG GeForce 8800GT 512MB OC2 עכשיו זה יגיע עוד הרבה זמן קיצור חבר של דוד שלי יש לו חנות מחשבים הוא הציע לי להיום להביא לי Gigabyte GeForce 8800GT 512MB יענו לא OC רגיל ב1350 שקל זה דגם טוב?

  3. יש לי ספק של COOLER MASTER שהוא SILENT PRO 600W לינק: http://www.coolermaster.com/product.php?product_id=4199 האם הוא יחזיק שתי כרטיסי HD4890? יאנו CF שאלה שנייה האם אפשר לחבר כרטיס HD4890 של ATI רגיל ועוד אחד של SAPPHIRE VALOR X שהתזמונים שלהם שונים...? תודה

    • 5 תגובות
    • 744 צפיות
  4. Started by Bingo,

    ציון 6002 זה טוב? המפרט בצד ימין http://img228.imageshack.us/img228/1931/cgkb6.jpg

    • 1 תגובה
    • 558 צפיות
  5. Started by Mahican,

    לקחתי מחבר שלי את הכרטיס מסך שהוא מדגם GV-N52128T-P. הוא אמר לי שהמאורר בו לא עובד. בכל זאת נסיתי להתקין את הכרטיס... התקנתי דרבריים הכל עבד אבל אחרי כמה דקות או שהמחשב מתכבה או שהוא מתחיל להבהב כל כמה שניות. יכול להיות שזה בגלל המאורר? כי לפני היה לי GForce 2 MX400 שעבד בלי המאורר... עדיף להביא מאורר מקורי של הכרטיס או לעשות מודינג עם מאורר של ספק?

    • 3 תגובות
    • 558 צפיות
  6. Started by OFIRLEVY66,

    הגיע תורה של NVIDIA להשיק את סדרת כרטיסי המסך החדשים- Geforce 9XXX הכרטיסים הראשונים בסדרת ה GeForce 9 יהיו מבוססים על שבב ה D9E ויהיו מיועדים לשוק הגבוהה, ה D9E ייוצר בטכנולוגיה ה 65 נ"מ, ובנוסף הליבה החדשה תתמוך DirectX 10.1 ו Shader Model 4.1 מקור:http://www.digitimes.com/mobos/a20071129PD216.html

    • 22 תגובות
    • 2.4k צפיות
  7. Started by Access Denied,

    מה יתן ביצועים יותר טובים יחסית למחיר... לוח של nForce4 עם SLI ושני כרטיסי 6800LE או לוח אחר עם כרטיס 6800GT?? ולמי משניהם פוטנציאל אוברקלוק טוב יותר??

    • 2 תגובות
    • 701 צפיות
  8. Started by House M.D.,

    היום ניקיתי את הכרטיס מסך שלי (HD4550) וגיליתי שיש כמה רכיבים שתלושים מהלוח כולל הפדים שלהם. אלו רכיבים מאוד קטנים SMD , אני חושב שאלו קבלים בגלל הסימון C (ואז מספר כלשהו) על הלוח של הכרטיס הכרטיס עובד מצוין , אבל האם הרכיבים האלו (העדרותם , בעצם) יכולים לגרום נזק כלשהו בכך שאין אותם? ברור שיהיה נזק לתפקוד הכרטיס , אני מדבר על נזק לרכיבים אחרים כמו ללוח אם למשל. הכרטיס כמו שאמרתי עובד מצוין ולא ברור לי מה בעצם קרה בגלל הרכיבים האלו

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. Started by swisaman,

    היי חברים אני כרגע עם HD5850 ששרד אצלי 4 שנים... ברצוני להחליף אותו באלטרנטיבה קרירה עם פוטנציאל OC,כמובן ששיפור בביצועים יתקבל בברכה אני מחפש משהו קריר וטוב במחיר של 600-700 ש"ח,רצוי שהביצועים יהיו יותר טובים וחובה שיהיה לו פוטנציאל OC מכובד. אני טיפה מוגבל בחנויות,KSP או איבורי זה המבחר שלי...

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. Started by david2k,

    זה אולי הנושא ה50 שאני פותח על הבעיה הזו ואני לא בא בטענות לאף אחד רק מעוניין לדעת למה זה ככה רק אצלי בקיצור שתי שאלות. 1. set physx configuration בדריבר של נווידיה אמור להיות על GTX570 / CPU / AUTO SELECT [RECOMMENDED? 2. זאת השאלה שאני לא מצליח למצוא תשובה ברגע שאני שם 120HZ בשולחן עובדה + במשחק הטמפרטורת עולות ל60 במצב IDLE ועם אני משחק על 100 HZ גם בשולחן וגם במשחק הטמפרטורת רגילות אבל במשחק לפעמיים אני רואה קווים כאלה בתמונה כאילו זה נראה כמו סריקה כזאת במסך ואז מסתתדר מה עושים? i7 2600 h67a-ud3h-b3 rev 1.1 gigabyte gtx570 corasir 750tx v2 antec 902 מוכן להשקיע כסף לקירור לכרטיס שיש בארץ / מוכן גם לקחת תמחשב לבדיקה עם צריך. ועוד דבר לא יודע עם זה קשור אבל שיהיה בדריב…

    • 14 תגובות
    • 1.6k צפיות
  11. Started by dw,

    מבקש המלצה לכרטיס מסך בסביבות ה-1000 שקל כולל TV OUT.

    • 3 תגובות
    • 899 צפיות
  12. Started by avivaviram,

    אז ככה אני רוצה לקנות כרטיס מסך עד 400 שקל. משוייך ל PCI-E יש לי מעבד 3.4 ג'גה הרץ 667 מגה הרץ 4MB זיכרון מטמון 1024 מגה (1GB) של RAM ואן לי מושג מה הספק...(ו / אאו מה זה אומר)

    • 3 תגובות
    • 551 צפיות
  13. יש לי ראדון 9000 פרו. הלכתי להגדרות של התצוגה ובחרתי את המסך השני (זה של הדיפולט). המסך ניהיה שחור ואז חוזר. אין לי מושג מה לעשות, כל עצה תתקבל בברכה. ד"א השתמשתי במתאם של S-VIDEO ל-RCA ואז RCA רגיל לטלויזיה. מה שמוזר שבמתאם של ה-S-VIDEO יש פחות פינים מאשר כניסות שיש ליציאה. (נניח שביציאה של האס וידאו יש מקום ל10 פינים, אז במתאם יש רק 3 שנכנסים לתוכו. זו רק דוגמא ולא המספרים האמיתיים רק כדי שתבינו את הרעיון.)

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by eyal4,

    מתלבט בין 2 כרטיסי מסך שיעבוד עם מעבד I5 2500 ויפעיל משחקים כבדים. הראשון Sparkle GTX570 1280MB GDDR5 HDMI - Overclocked והשני Sapphire ATI 6950 2GB GDDR5 PCI-E HDMI מה יותר טוב????

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. אני רוצה לקנות Mustek GSMART MINI 8MB ב400 שקל ואני פשוט לא מצליח להבין מה החסרונות של המידות שלו (והמחיר)

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. Started by Imtheman,

    אני רוצה לחבר את המחשב לטלויזיה אבל שמתי לב שעם כבל ארוך האיכות ממש צונחת מה המרחק המקסימלי של הכבל הזה??

    • 3 תגובות
    • 553 צפיות
  17. מאוד נמוכה.. ואני לא מבין למה אני כבר נואש.. אני מקבל רק 7080 בהכי גבוה לכרטיס מסך מסוג גי פורס 3 200 של אסוס מעבד 1900 אי אמ די 256 זיכרון 266 אני לא מבין עדכנתי ביוס וזה נהיה אפילו יותר איטי חברה פעם זה היה 7150 אז כמה שאלות לי אליכם 1- האם זה תוצאה לא טובה או שאני סתם חי בסרט 2-איזה הגדרות ניתן לשנות בביוס כדי לשפר תמהירות יש לי לוח אם מסוג 7vrxp ver1 3-האם ההרץ שעובד על המסך 60 או 100 אמור לשנות את ההבדל... בבקשה תעזרו לי בהקדם האפשרי

    • 16 תגובות
    • 1.9k צפיות
  18. Started by yamamoto,

    בתקציב של 1300 שקל מה הכי כדאי? בעיקרון אני מתלבט בין HD6950 ובין GTX560 TI

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. Started by ELDAN RENT A CAR,

    יש לי לוח עם תושבת AGP חשבתי לקנות כרטיס 7300GT - מחיר 380 ש"ח שווה את המחיר ? 9400GT עולה 200 שקל וזה כמעט 400 איך זה ? וה 9400GT הרבה יותר חזק. אני מתבאס לקנות זיכרון 140 ש"ח של DDR 1024MB 400

    • 4 תגובות
    • 667 צפיות
  20. אז ככה רציתי לשאול מה יותר חזק X600XT או X1300Pro מה ההבדלים ביניהם?! תודה ענקית לעוזרים.

    • 1 תגובה
    • 546 צפיות
  21. Started by maazg,

    שלום רב, אני רוצה לקנות מחשב חדש בעל מעבד של אינטל - כנראה 2500 או 2600 שאלות שאשמח אם תספקו לי תשובות עבורן: 1. האם כדאי לי לחכות קצת ולקנות רק בעוד כמה חודשים- כי ראיתי כמה כתבות שיואות סדרות חדשות עוד כמה חודשים - סדרה 7000 למשל. 2. איזה כרטיס מסך מומלץ למשחקים הבאים: COD-MW3,BF3 , CRYSIS וכו' ברזולוציה הכי גבוה. 3. אני קונה גם כן מסך ואני לא יודע כמה זה משפיע על האיכות של כרטים המסך- כנראה שאני הולך על 2312 של דל. אשמח לתשובות תודה רבה

    • 4 תגובות
    • 740 צפיות
  22. יש לי תגירסה המלאה , גם של 05. עכשיו, אני לא מבין בזה משהו, אבל "חפיף" תעזרו לי קצת ואני ילמד יותר על החלק הזה. אז הנה הדרישות שלי: זיכרונות: 768 של DDRAM. אני רוצה להעלות תוצאות לאתר ולראות את תתרשמו. אבל אני לא יודע מה לכוון בהגדרות הגראפיות (כדי שיפעל על מקסימום יכולות..) (: תודה לכל הממליצים..

    • 3 תגובות
    • 662 צפיות
  23. איזה מן אפשרויות אני צריך להפעיל/לחבות בשביל לקבל כמה שיותר ביצועים ?

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  24. Started by roma,

    מישהו אולי יודע האם הכרטיס הזה יגיע לארץ? אם כן אז מתי? מה יהיה מחירו בארץ (בערך)? איזה מהירות תהיה לכרטיס ליבה\זיכרון (בעירך)? האם הוא יתן ביצועים דומים ל gf4 440 mx???

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  25. שלום לכם, אני מעוניין לקנות את הכרטיס מסך הזה Gigabyte ATI Radeon X700 256Mb 128bit GV-R70256D AGP Bulk http://digma.co.il/shop/product_info.php?cPath=122_124&products_id=2256&osCsid=a08428332d2a7cca1343e45b602eb9d3 מה אתם חושבים עליו? הוא בסדר? חיפשתי עליו פרטים באתר הרשמי של GIGABYTE אך לשווא אשמח אם תוכלו לכתוב מה אתם חושבים ואם תוכלו להסביר לי גם מה זה X700 +Rialto מה זה ה + Rialto הזה? תודה

    • 23 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים