עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. האם אני יכול להתקין כרטיס SAPPHIRE HD 6850 1GB GDDR5 PCIE על המחשב שלי במפרט הנוכחי ללא צורך בהחלפת ספק בינתיים ? נתונים E5800 לוח אם FOXCOON G41 HD4350 4GB RAM ספק גנרי 500W פשוט מצורפת תמונה [attachment deleted by admin]

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by lipa,

    הנה שני לינקים http://www.tech-report.com/etc/2005q1/bestof2004/index.x?pg=1 http://www.viperlair.com/articles/editorials/boty/2004/

    • 0 תגובות
    • 560 צפיות
  3. החל מ-299 דולר בלבד - NVIDIA מכריזה על סדרת כרטיסי המסך GeForce RTX 5060 בהובלתו של ה- GeForce RTX 5060 Ti 16GBלכתבה

  4. Started by sixclub,

    בגירסה הבאה של Riva Tuner אפשר יהיה להפעיל 4 pipelines נוספים בכרטיסי Radeon 9500 באנגלית בשפה זרה

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by srulbar,

    שלום לכולם: קניתי אתמול מחשב חדש מאייבורי.. המפרט שלו: d.core e2160 לוח אם:msi v2 945gcm5-f 1333 זיכרון:ceon 2gb ddr-2 667 mhz צורב דיוידי של סמסונג דיסק קשיח:segate 250 gb והכי חשוב כרטיס מסך של gf8500gt 512mb pcie המחשב נקנה באייבורי במחיר של 1800 שקלים חשוב לי כרטיס מסך טוב לביצועים של המחשב ומשחקים..איזה כרטיס מסך אתם ממליצים לי להחליף תקציב עד 500-600??

    • 1 תגובה
    • 551 צפיות
  6. היי, כמו לדוגמא את הסרטון (אני מדבר על מ-1:50 עד 2:20)זה סרטון של Watch Dogs ב-1080p, ויש כאן דרופים גם ל-30FPS ... וזה עוד לא המשחקים שיצאו עוד מעט (Far Cry 4, GTA V), משחקים שבטח ידרשו את הכרטיסים האלה בשביל מקסימום.. כי זה תמיד מוגזם.. כולם פה מציעים את ה970, וטוענים שהוא מעל ומעבר שמדובר ב1080p, אני לא יודע איך הוא יתנהג בסצנה הזאת... אבל זה מוזר, כי בסרטון , מדובר על 1440p, בShadow of Mordor, והדרופ הכי מוגזם שהוא מקבל פה זה ל-45FPS... והוא על Ultra Settings..איך אפשר להסביר את זה? ועוד שאלה, כמו שכבר אמרתי פה לא מעט פעמים, אני הולך לקנות את הGTX 980 G1 Gaming, ובעתיד מתי שיהיה כסף, לקנות את ה-Dell U2713HM שהוא ברזולוציה של 1440p... האם גם ברזולוציה הזאת א…

  7. המידע לא מפסיק לזרום: פרטים חדשים התגלו, לכאורה, אודות שני כרטיסי המסך העתידיים של אנוידיה לכתבה: http://hwzone.co.il/gtx-960-%d7%95-titan-2-%d7%a4%d7%a8%d7%98%d7%99%d7%9d-%d7%a8%d7%90%d7%a9%d7%95%d7%a0%d7%99%d7%9d/

    • 6 תגובות
    • 1.7k צפיות
  8. Started by SoftMaker,

    אני מת לקנות geforce4 128 ti4200 עכשיו מצבי הכלכלי הוא ממש לא יציב..... יש לי את הכסף לקנות אבל יש לי עוד המון דברים לשלם עליהם בבקשה תגידו למה תורם לי ה-128 האם זה תורם במשהו או שאני לא ישים לב בהבדלים בין 64 ל-128? האם יצא גירסת ti ל-64? בבקשה תעזרו לי!

    • 22 תגובות
    • 1.9k צפיות
  9. הטכני בא ניסה כל מיני שיטות ולא הצלחנו להפעיל תתצוגה חשוב להגיד גם שהקול שאני שומע זה לא קול של הערוץ שבוא נמצא הממיר אלה קול של ערוץ אחר =\ ניסינו לחבר תממיר לכ.טלויזיה כם דרך קומפונט(משהו כזה) וגם דרך האנטנה משהו כזה - אני לא זוכר בדיוק מה הטכני אמר לי...

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. Started by FuzzyNapkin,

    אני מתכנן לקנות את כרטיס 8800GT האפשרויות הן Leadtek GF 8800GT, 512MB, PCI-E, TV-out, 2 x DVI או Gigabyte GF 8800GT, 512MB DDR3, TV-out, Dual DVI קראתי כבר תגובות קודמות אך במקרה זה שמתי לב כי גיגהבייט ולידטק מוסיפות פיצ'רים שונים לכרטיב ולכן שאלתי היא במה עדיף לבחור, כאשר שניהם עומדים על אותו מחיר. בנוסף הייתי רוצה לדעת עם עצם העובדה שיש לי מסך 19 אינצ' שטוח (MAG 996PF) משפיעה בצורה גדולה על איכות הוידאו. האם משתלם לקנות מסך דק? תודה למגיבים.

    • 12 תגובות
    • 906 צפיות
  11. Started by AlphaAndOmega,

    שלום יש לי את המפרט הבא 1*giga Ram radeon 9550 athlon xp 2600+ אני מעוניין להחליף את הכרטיס מסך לאחד טוב יותר, הבנתי שהכרטיס הטוב ביותר ל AGP הוא הכרטיס ה"ל. יש לי שתי שאלות לגביו 1.האם המערכת לא תהווה צוואר בקבוק עבורו? ולכן כדאי לקנות אחד זול יותר? ואם כן איזה? 2. יש לי ספק ג'נרי במידה ואני קונה אותו אני מניח שעלי גם להחליף ספק, לאיזה מומלץ? תודה רבה.

  12. Started by ros,

    יש לי אפשרות לקנות את הכרטיס מסך הזה TV-OUT, 128BIT, DVI 128MB DDR nVidia $76 FX6200 PALIT ב76 דולר שזה בעיקרון מחיר דילרים... אני רוצה לקנות את הכרטיס הזה ולעשות פתיחת צינורות.. אפשר לעשות לכרטיס מסך הזה בכלל? ואין לי כסף להשקיע במשהו יותר טוב מזה.. אבל בעיקרון זה שווה בכלל את המחיר?

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. Started by UNDERDOG,

    http://www.theinquirer.net/default.aspx?article=38346 The raw scores are 5500 3DMark06 for the GTS and 4800 for the GT, blurred slightly to protect the guilty. That is the good part. The bad part is when you start using heavy textures, performance drops off notably, and I mean notably. Think cliff.

  14. Started by IG,

    שלום לכולם. אני מעוניין לכרטיס מסך שיתן לי את התמורה הכי טובה ל500 ש"ח. אני לא משחק במשחקים כבדים מאוד, אבל רצוי שיהייה 1GB זיכרון. המטרה- להריץ את SC2 בהגדרות בינוניות+ המערכת כנראה תכלול את הפריטים הבאים: [table][tr][td][table][tr][td]לוח אם ASRock 970 Extreme3 [/td] [/tr][/table][/td] [td][/td] [td][/td] [/tr] [tr] [td][table] [tr] [td]מעבד AMD AMD FX-4100 Box [/td] [/tr][/table][/td] [td][/td] [td][/td][/tr][/table] תודה לעוזרים!

  15. Started by nadaw,

    מהי יותר טוב ולמה?????? http://noacomp.co.il/Product.asp?productid=481&catcode=342 http://noacomp.co.il/Product.asp?productid=2703&catcode=341 ולמה??

    • 2 תגובות
    • 848 צפיות
  16. שלום אני מחפש מסך שטוח לחוטין ! 19 אינצ' ב 1500 שקל בערך שישמש למשחקים וישיבה ממושכת מול המחשב ושישרוד זמן רב ... תודה

    • 3 תגובות
    • 752 צפיות
  17. דרישות: 19 אינץ' 8ms (לפחות) העיקר של יהיה מריחות, קונטרסט טוב, בהירות טובה וכמובן שיהיה מסך איכותי! בלי חירתותים! למשחקים וסרטים בעיקר! תקציב:2000 ש"ח תודה מראש אח שלו אהה

    • 1 תגובה
    • 561 צפיות
  18. Started by erezs,

    היום קיבלתי את הHD4870 1GB. עובד לי הAA(אני חושב)אבל הAF לא עובד. לא אמורה להיות בעיה עם הכרטיס הזה והדרייברים של ATI בניגוד לNVIDIA. הדרייבר הוא האחרון מהאתר של ATI כולל הcatalyst. הנה תמונה: (המשחק הוא פלייט סימולטור 2004,זה קורה גם בפלייט סימולטור X החדש יותר,השדרוג לכרטיס זה היה בגלל הסימולטור) http://img98.imageshack.us/img98/1025/21465580vr3.jpg שימו לב לפס המטוס בכחול. http://i39.tinypic.com/2nhdb13.jpg האם אפשר לפתור את זה? ניסיתי לפחות 5 דרייברים. תודה נ.ב יש לי את הגרסה dual edition של PALIT,ואני לא מבין איך אפשר לבחור בין הגרסה הממוהרת לגרסה הרגילה כפי שהם מציינים,אין בקופסא או באתר שלהם מדריך.מישהו יכול לעזור לי? ארז

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. אני לא יודע אם העלו את זה כאן קודם, אבל הדף הזה יכול להיות מאוד שימושי, בעיקר למי שחושב לקנות כרטיס יד שניה ומתלבט בין כרטיסים מדורות שונים.

    • 12 תגובות
    • 2.8k צפיות
  20. Started by dadzik,

    אני כרגע מחפש כרטיס שישלב גיימינג ויכולות רינדור לעיצוב ו-level design. הבעיה היא, שתוכנות מסויימות תומכות יותר בחברה אחת מהשנייה, לרוב, התמיכה היא בנבידיה. התוכנות בהן אני משתמש ואשתמש בעתיד הן: Unity3d, 3dsMax, Cinema4D, Blender, After Effects. ה-Maxwell "ידועים" בתור טובים לגיימינג, והרבה פחות לרינדור. יצא לי לראות הרבה את ה-GTX580,670/660 כשמדובר בשילוב של רינדור עם גיימינג, מישהו יודע עוד משהו על זה? תודה רבה (ד"א התקציב לכרטיס הוא 2K max).

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by R0ck,

    מקווה שפתרו את הבעיות עם טעינת ה CCC... http://ati.amd.com/support/drivers/xp/radeonx-xp.html

    • 4 תגובות
    • 929 צפיות
  22. Started by contA-,

    שלום לכם! אני מעוניין לקנות את אחד מהכרטיסים הללו ואני רוצה לדעת איזה מהם נותן ביצועים טובים יותר ואיזה טוב יותר לאוברקלוק? תודה, עמית

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. Started by naortal,

    במהלך המשחק הבהב לי המסך כמה פעמים ואז ההגדרות של הכרטיס מסך נפגלו כאילו הוא משתמש בהגדרות הכי מינימליות ובמנהל ההתקנים הוא רושם לי על ההתקן את הבעיה הבאה : ‏‏Windows הפסיק את פעולתו של התקן זה מכיוון שההתקן דיווח על בעיות. (קוד 43) אשמח אם תוכלו לסייע פה בתודה מראש

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  24. Started by מגדל,

    תודה..

    • 2 תגובות
    • 4.1k צפיות
  25. יש לי אפשרות לקנות כרטיס מסך 8800GT או של גיג'הביט או של זוטק על מה אתם ממליצים??? ההתלבטות שלי נובעת משום שקראתי כאן באתר שהמאוורר שבא עם הכרטיס של גיג'ה ביט הוא מרעיש זה נכון??? אמרו לי שוודאי עדיף של גיג'ה ביט רק אני מפחד שהוא מרעיש (זה חשוב לי מאוד השקט) יש משהוא שהתנסה בו?

    • 0 תגובות
    • 674 צפיות

דיונים חדשים בפורומים