כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
אני מחפש דרך להשאיר את מהירויות השעון ב X800GTO2 כל הזמן על OC ואני לא מצליח אני לא רוצה לעשות אוברקלוק כל פעם מחדש שאני ניכנס לווינדוס... למישהו יש הצעות ז"א מישהו יכול לעזור לי, יודע איך לעשות את זה??? ואני יודע שכבר שלחו לי לינק אבל אני לא מבין אותו אז עדיין איך אני פותח צינורות לGTO2 ??? :s05: איך אני צורב ביוס???
-
- 8 תגובות
- 893 צפיות
-
-
יש לי 7950GT של Leadtek. עם איזה כבל בדיוק? ואם אפשר בבקשה גם תמונה שלו. תודה ויום טוב
-
- 2 תגובות
- 552 צפיות
-
-
האם כרטיס מסך יכול להידפק או להתקלקל בצורה כלשהי? מאז ששמתי WIN7-32bit כל פעם שאני רואה סרטים בפורמט mkv אני שם לב שקצב הריענון של המסך איטי, כלומר התמונה מקרטעת לעיתים, ניתן מידי פעם לשים לב לפיקסלים. במחשב מותקן המקודד של MATROSKA, הדבר שמוזר הוא שעד שהתקנתי WIN7 (השתמשתי בXP) הכל עבד כמו שצריך וכעת יש כל מיני הפרעות קטנות כשרץ הוידאו. אשמח לקבל עזרה
-
- 5 תגובות
- 803 צפיות
-
-
אח שלי קונה כרטיס מסך למחשב שלו והוא לא יודע איזה לבחור.. יש לו מסך שתומך עד הרזולוציה 1024 * 1280, אמרתי לו שיקנה: NVIDIA GeForce 9800GT כי הוא לא צריך כרטיס יותר חזק מזה ואני לא יודע אם אני צודק. אז איך הכרטיס הזה למסך הזה? באמת לא צריך לקנות משהו יותר חזק כמו 9800GTX / 9800 GTX+ / HD 4850, או שאני טועה?
-
- 10 תגובות
- 760 צפיות
-
-
שלום! אני מחפש כרטיס מסך חזק לגיימינג, שיתאים למפרט שכבר יש לי וינצל 100% מהכרטיס מעבד: Intel® Core2 Duo CPU E7500 @ 2.93GHz זכרון: 4 ג'יגה DDR2 400 MHz לוח אם: Gigabyte: GA-G41M-ES2L ספק כוח: AC 230V רוכש את הכרטיס בKSP אז אשמח אם תתנו לי לינק לכרטיס שמצאתם שם באתר. עריכה: אני מצאתי את זה: http://ksp.co.il/?store=matam&uin=23344 יתאים לי למחשב?
-
- 10 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אסוס מציגה את הדור החדש של חומרת ה-ROG XG Mobile הייחודית שלה - עם RTX 4090 נייד בתוכה, מוכן להזניק את הביצועים של מחשבי סדרת ה-Flow שלה לרמה של ספינות דגללכתבה
-
- 0 תגובות
- 489 צפיות
- 1 follower
-
-
שלום יש לי כרטיס מסך -ati 3d rage pro אני לא מוצא דרייבר לכרטיס הזה ורוצה את עזרתכם תודה
-
לאחר כל השאלות.... היחס למחיר... היחס לצרכים... הDX10 שכנראה בדרך... וכל ההשערות שעלו פה.... קניתי 7600GT של leadtek היום עם המחשב החדש.. הכרטיס מצטרף לחבורה טובה...!!!
-
- 3 תגובות
- 592 צפיות
-
-
האם הכרטיס נתן לשדרוג ל6970 http://tms.co.il/product/10197 וכמה מסובך לעשות אתזה? תודה מראש. עדי
-
- 7 תגובות
- 902 צפיות
-
-
https://store.epicgames.com/en-US/p/tony-hawks-pro-skater-1-and-2 יש מצב שיצליח להריץ? לא מתחשב לי להוציא 1000-2000 בשביל משחק. אם זכרוני אינו מטעה אותי, המעבד הוא 12500 של אינטל
-
- 0 תגובות
- 493 צפיות
- 1 follower
-
-
-
-
אני רוצה שתסבירו לי קצת על הכרטיס הזה שמעתי שהוא מדהים ואני רוצה פירוט תגידו לי גם מתי הוא יגיע לארץ וכמה הוא יעלה?
-
- 23 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
http://www.tul.com.tw/Global/productlist.aspx?folderid=1&cat1=12&cat2=101&cat3=257 חושב לקנות אותו במחיר של 2500 ש"ח (דרך חבר שאבא שלו...), עם 3 שנים אחריות ועם : GPU RADEONTM X800 XT Memory 256 MB 256-bit GDDR3 SDRAM Core / Memory Speed 520/560 MHz GigaFLOPS 200 billion floating point operations/sec. Transform Rate 780 million vertices/sec. Memory Bandwidth 35.8 GB/sec. Pixel Pipelines 16 extreme parallel pixel pipelines Pixel Fill Rate 8.3 Gigapixels /sec. DirectX Support 9.0 OpenGL Support 2.0 RAMDACs 400 MHz DACs Output DVI-I / TV-Out / D-Sub/Video-In Operating systems : Microsoft® Windows® XP, Microsoft® Windows® 2000 Bus AGP …
-
- 6 תגובות
- 649 צפיות
-
-
מתלבט בין שניהם מה יותר חזק תוספת של 180 שקל לפליט תודה 3600VS 4650 מה יותר חזק תודה לעונים
-
- 5 תגובות
- 952 צפיות
-
-
זה הלוח אם: https://www.gigabyte.com/Motherboard/Z690-UD-DDR4-rev-1x#kf שאר המפרט שלי זה 32 GB ראם 3200 MHZ DDR 4. זה המעבד: 12th Gen Intel(R) Core(TM) i9-12900K 3.20 GHz האם יתאים והאם הספק יספיק או לא
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
- 2 followers
-
-
אלהן חבר'ה. בעצם השאלה בכותרת. איזה כ.מסך יכול להתמודד עם הגדרות מקסימליים כולל כל הפלטרים לרזולוציה FHD ולהיות שחיק. * תתיחסו רק לעובדה שכ.מסך מגביל והמעבד לא מהווה צוואר בקבוק. אני בטוח ש 6990 או 590 יעשו את העבודה בצורה יפה, מעניין אותי עד איזה כ.מסך אפשר לרדת 6870, 560 וכו'. תודה לעונים. עדכון: אני מתעלם מהנתונים כי אני יודע שהם לא יגבילו אותי, אבל בכל זאת בשביל הפרוטוקול. I5 2500 MUGEN 2 DH67CL 2X4GB DDR3 1333 SS 520w s12ii מסך u2311h וכמו שציינתי רזולוצייה FHD. מארז 690 II בקיצור שום מגבלה אין.
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
נווידיה שחררה דריוור חדש לכטיסי המסך מתוצרתה! הוא כולל בתוכו גם את הPhysx 8.11.18. הוא פועל בWindows 7, ותומך בכל כרטיסי המסך מסדרה 6 ומעלה (וגם בGTX295 וGTX285!) בכל הרשת מדווחים שיפורי ביצועים גדולים, בינתיים לדעתי הוא דריוור מעולה ForceWare 185.20 XP (32-bit) ForceWare 185.20 XP (64-bit) ForceWare 185.20 Vista (32-bit) ForceWare 185.20 Vista (64-bit) התוצאה שלי ב3DMARK VANTAGE עלתה ב200 נקודות מהתוצאה הגבוהה ביותר שקיבלתי בו לאחר התקנת הדריוור הזה, הדריוור קבע רף חדש : התוצאה הגבוהה ביותר בעבר 180.44 התוצאה הגבוהה ביותר כיום 185.20 http://service.futuremark.com/resultAnalyzer.action?resultId=648463&resultType=19 המערכת שלי: Q9300 @ 3.125Ghz Asus …
-
- 26 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
איזה כרטיס יותר טוב ומשתלם ? והאם יש ביניהם פער גדול ומשמעותי ?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
הי, אני מחפש מסך למחשב לשימוש משרדי (OFfice ואינטרנט בעיקר). התקציב לכל המחשב זה 3500, מה שמשאיר בערך 1500-1600 למסך. ראיתי בת'רדים קודמים המלצות לכמה מסכים: NU LCD Monitor 17" QL-711V LG1710S ניראה לי שעדיף שהוא יבוא עם כניסה אנלוגית כי אז אפשר יהיה לקחת כ. מסך On Board (שאני מניח שאין בו יציאת DVI) ולחסוך ככה במיפרט של הBarebone. ושגם יש בו רמקולים. מה הכי מומלץ? עכשיו לגביי המחשב העיקרי שלי שמשמש לצפייה בסרטים, משחקים וגלישה באינטרנט, אני מחפש מסך 19 CRT" איכותי. כרגע יש לי MAG XJ700T שקניתי אותו לפניי 5 שנים... התקציב הוא 1400-1800. בנתיים ראיתי המלצות בפורום ל: G90F+B Viewsonic LG f900p Samsung 959NF איזה מסך 19" כדאיי לי? תודה רבה מראש
-
- 0 תגובות
- 734 צפיות
-
-
טוב אז .... LCD עד 1800~ עדיף פחות הוא לא ממש מיועד למשחקים אבל אם יש אחד שאפשר לשחק בו במחיר סביר אז אולי ראיתי שניים שאהבתי אחד של BENQ ואחד של MAG מחירהם (בהתאמה) 1800~ 1600~ תודה מראש
-
- 10 תגובות
- 970 צפיות
-
-
היי אני צריך כרטיס מסך הכי טוב שאפשר עד סכום של 550 שקל בערך תודה מראש לעוזרים!
-
- 2 תגובות
- 582 צפיות
-
-
כרגע יש לי את הכרטיס הזה ומסך 1600X900 אני מתכנן השבוע לקנות מסך חדש של FHD.. איך הכרטיס הזה מסתדר עם המשחקים החדשים ברזולוצייה שכזו? תהיה ירידה משמעותית בביצועים? הכרטיס הוא 1GB
-
- 12 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום רב! יש ברשותי כרטיס מסך GEFORCE 8800GT של LEADTEK עם ליבת G92. הכרטיס במנוחה על 47 מעלות ויש גם מספר משחקים שהוא נשאר על אותה טמפרטורה. שמתי לב שיש משחקים שהטמפרטורה עולה דרסטית כגון BIOSHOCK.. אחרי שאני מסיים לשחק אני נכנס לתוכנה EVEREST כדיי לבדוק טמפ' ומגלה שהטמפ' נמצאת על 70 מעלות.. האם זה נורמלי? תודה להברות!
-
- 5 תגובות
- 615 צפיות
-
-
רציתי לשאול אם יש כרטיס זול בחיבור AGP למחשב הישן שלי שיריץ את המשחק HALF LIFE 2 בצורה חלקה (80-100FPS) בהגדרות מינימליות על רזולוציות 800X600 או אפילו יותר קטנה...? חשבתי על ה5500 או 5700... מה אתם אומרים איך הם יתמודדו עם HALF LIFE 2? למי שיש באנצ'ים מ2004 שיביא לי... דחוף תודה...!
-
- 6 תגובות
- 629 צפיות
-


