עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. Started by spitzi,

    היי, מבקש המלצה על נגן BluRay שגם תומך בהקלטה על גבי USB ובניגון מגוון פורמטים. משהו אמין שלא יעשה קונצים. תודה.

    • 0 תגובות
    • 755 צפיות
  2. אהלן חברים, את הכרטיס שלי כבר מכרתי אז אין לי הרבה אפשרויות בשביל לעשות את זה (אם כי אולי נבקש משי שיקפיץ את שלו לכמה שעות ). בכל מקרה, אני נוהג לעשות ארכיון של תוצאות RMAA של כרטיסים שעברו אצלי. פתאום שמתי לב שיש לי בעיה עם התוצאות של ה-24/48 של ה-1212M שכנראה הייתה בעיה כלשהי בזמן המדידה כי התוצאות לא נכונות. אני צריך את התוצאות האילו כרגע למשהו שאני עושה. אם יש פה מישהו שיודע לעבוד עם RMAA ויש לו את הכרטיס הזה. אשמח מאוד אם יוכל לבצע את המדידה ולשלוח לי את הקובץ .sav של התוכנה בתדר 48קילו-הרץ וברזולוציה של 24ביט. תודה, Anatoli.

    • 4 תגובות
    • 755 צפיות
  3. מארז המחשב ממוקם במקום סגור, שהגישה לחלק האחורי שלו די קשה. אז במקום להחליף כל פעם את חיבור האוזניות בחיבור הרמקולים ולהיפך, אני רוצה לקנות מפצל (אם קיים) שגם האוזניות וגם הרמקולים יהיו מחוברים, ובלילה (כשאשתמש באוזניות) אני פשוט אכבה את הרמקולים בכפתור ההפלעה שלהם. יש מפצך או משהו דומה למה שאני מבקש כאן?

    • 2 תגובות
    • 755 צפיות
  4. Started by tronado,

    יש לי כרטיס קול creative sound blaster audigy mp3 והשאלה שלי האם הוא יותר טוב מהכרטיס קול שאקבל אם הלוח MSI P4N DIAMOND שהוא creative sound blaster live 24bit 7.1 תודה מראש

  5. המחשב של חבר, עוד לא יצא לי לבדוק את זה בעצמי אצלו. אשמח לקבל עצות לפני שאני בודק. מדובר בASUS P5B DLX המחובר בכבל אופטי למערכת CREATIVE DTT 3500. המערכת הייתה מחוברת לABIT NF7-S ללא בעיות כלל. נכון לכרגע ניתן לקבל רק סאונד סטראו בשני רמקולים. כל עזרה תתקבל בברכה

    • 3 תגובות
    • 755 צפיות
  6. Started by hutorihunzu,

    אוקי, ברשותי מערכת הגברה של denon מדגם acr 1306 וזוג רמקולים של JBL מדגם E20 (אני חושב שזה הדגם, זה מה שרשום עליהם). בכל מקרה הייתי רוצה לחבר את המגבר למחשב ולכן אני מחפש כבל RCA שבצד אחד יש לו 2 פינים (L ו R) ובצד השני רק אחד. הייתי שמח אם הייתם יכולים להמליץ לי על כבל איכותי כזה? אני מוכן להשקיע עד איזה 80 שקל... בכל מקרה המרחק מהמגבר לרמקולים הוא די קטן (2 מטר ניראה לי יספיק)... אני מצאתי את זה: http://www.cable.co.il/sg_product~550210~40~72.htm בכל מקרה שוב תודה רבה!

    • 0 תגובות
    • 755 צפיות
  7. השאלה בכותרת.....וגם לא של מיני יהיה אחלה.... איתן

    • 0 תגובות
    • 755 צפיות
  8. Started by Borat,

    קניתי לא מזמן רמקולים של מירולאב ולא שומעים טוב את הבאס ורק שאני משחק עם הווליום של הבאס הוא עובד טוב וגם זה מקס' לשיר אחד מה אני יכול לעשות? דגם הרמקולים Microlab M-700U

    • 1 תגובה
    • 755 צפיות
  9. Started by Patriarch,

    האם יש כאלה? 2.0 פשוט בעקרון שלא יראו מוזר ושיהיה נוח לשנות ווליום ועוד דברים.. תודה רבה

  10. שלום ! לאחי יש יום-הולדת בעוד כשבועיים ורציתי להכין לו מתנה מאוד מיוחדת ומקורית , רציתי לקנות\לבנות לו מערכת סטריאו . ובשביל תהליך הבניה רציתי את עזרתכם - אני לא ממש מבין בנושא אז קודם כל תסלחו לי על הבורות ועל השאלות שאולי ישמעו לכם כמובן מאילו.. אז יש לי שתי קופסאות מרמקולים שלא פעילים , הוצאתי את הפנים מן קופסאות העץ הללו .. רציתי לקנות את אתו חלק שבעצם משמיע את הסאנד (אני לא יודע את השם שלו ???) אז הייתי שמח לקבל הפניות למקומות שבהן מוכרים את החלקים הללו (אזור הרצליה רעננה והסביבה) , מה שמם של החלקים והממ.. חשוב שאותו חלק ישמיע צליל איכותי ככל שאפשר במינימום כסף .. בנוסף לכך רציתי לקבל גם הפניות לחנויות שמוכרות את החלק שמחבר בין הרמקולים וגם בדרישות שכבר ניזכרו . מק…

    • 0 תגובות
    • 755 צפיות
  11. או שה - HDCP שלו לא יתן את זה? אני מדבר מבחינת הרצה של קבצי M2TS ו MKV למיניהם... אולי פה אני אקבל תשובה......

    • 0 תגובות
    • 755 צפיות
  12. Started by fanta1,

    שלום ח'ברה, יש לי LCD שביום אחד בהיר החל להקרין רק ירוק. ואולי מישהו יכול לעזור לי לחשוב על מה זה לפני שאני קורא לטכנאי או בכלל מעיף אותה. אז ככה התופעה קוראת בכל הכניסות וזה דגם הטלוויזיה: "MARANTZ LCD 40 דגם: LC4050EX למי שיש תשובות אני ממש אשמח! אורן

    • 0 תגובות
    • 755 צפיות
  13. כרגע לא מותקן אצלי שום CODEC ,מה שאומר שרוב סרטוני\קבצי הוידאו לא נפתחים... איזה CODEC כדאי להתקין בכדי שאני אוכל לצפות בסרטונים מבלי לפגוע\להוריד מהאיכות של הסאונד?

    • 5 תגובות
    • 755 צפיות
  14. בדקתי קצת בZAP וקראתי ביקורות של אנשים שקנו מכשירים שונים והבנתי שהלהיט התורן בטווח המחירים הנ"ל הוא ה-XORO HDS400PRO וגם קצת התרשמתי באתר שלהם (נראה נחמד בסה"כ חוצ ממלא שגיאות כתיב : ) קיצר, יש למישהו אי אילו השגות לגביו ואולי המלצות למכשירים אחרים באותה ליגה? תודה על שיתוף הפעולה

    • 5 תגובות
    • 755 צפיות
  15. יש לי רמקולים ישנים, Dual CL7 כתוב עליהם 15W מישהו אולי יודע עד כמה הם טובים?

    • 5 תגובות
    • 755 צפיות
  16. Started by ben96,

    צהריים טובים יש לי מערכת 5.1 לחדר... הבס נהרס אבל בלי קשר אני רוצה להחליף בגלל כשאני מגביר גבוה היא מאבדת את הצליל... חשבתי על רמקול בסגנון הזה http://www.artstudio.co.il/popup.php?module=catalog&action=info&id=977 או http://www.artstudio.co.il/popup.php?module=catalog&action=info&id=339 שיהיה מחובר למחשב ואני יוכל לשמוע שירים חזק מאוד עם בס חזק, בלי לאבד את האיכות... מה אתם אומרים עליהם ^^ הם יכולים להתחבר למחשב?... צריך משהו מיוחד? הם טובים לחדר... ? הם לא יאבדו את הצליל כשאני מגביר ? ואם הם שווים את ה690 או 880 שקל ? תודה

    • 0 תגובות
    • 755 צפיות
  17. Started by sergey_k,

    העם הוא יכול לעבור בארץ ותיהיה בו אנגלית ותגידו עוד משו כמה עולה איריבר H340 תודה מראש

    • 8 תגובות
    • 755 צפיות
  18. יש לי 4 רמקולים CREATIVE יתומים של מחשב.. הסאב נשרף איפה קונים סאבים בנפרד למחשבים, ואם אי אפשר, אפשר לקנות סאב סטנדרטי שיש בחנויות חשמל ולאתלר אותו שיעבוד עם הקריאטיב ?

    • 3 תגובות
    • 755 צפיות
  19. יש לי כרגע סאבופר שהוא משמש כמו רסיבר קטן. אליו מתחברים עוד 4 רמקולים קטנים, ומהסבופר יוצא קבל כזה לכרטיס קול במחשב. אנ י יכול לחבר פשוט את כול 4 הרמקולים ישירות לדיוידי שלי? כי ניסיתי לחבר ל 5.1 והיציאה מתאימה אבל לא שומעים כלום. אני מעוניין לחבר רמקולים ללא רסיבר אוו משהוא ולפי מה שאני יודע ל אפקס לא צריך רסיבר

    • 2 תגובות
    • 755 צפיות
  20. Started by ToMeRv32,

    הסאב מתחיל לפעול רק כשאני מגביר לעוצמה בסביבות ה30+-.. בעוצמה נמוכה מזה הוא לא פועל (הוא תמיד דלוק ותמיד מחובר לרסיבר) פרטים: מערכת 5.1 eltax starlight רסיבר JVC RX6012V יכול להיות שהסאב לא במצב טוב, הוא מוגבר אצלי על מקסימום תדר ומקסימום "עוצמה", בנוסף לזה שגם ברסיבר הגדרתי שהוא יהיה חזק יותר +5 מתוך 10. רעיונות?

    • 2 תגובות
    • 755 צפיות
  21. שלום, הרכבתי לי מחשב HTPC עם לוח אם P5Q-EM עם צ'יפ סט G45. התקנתי את הדרייברים, אפשרתי כל מה שצריך בביוס אבל בחיבור מיציאת HDMI לטלוויזיה אין לי סאונד. אין גם סאונד ביציאה האנלוגית כאשר אני משמש ב HDMI. הסאונד היחיד שאני מקבל הוא כאשר אני משתשמש ביציאת ה-RGB למוניטור שלי וחיבור סאונד דרך היציאות האנלוגיות. מישהו נתקל בבעיה כזאת כאן? תודה,

    • 0 תגובות
    • 755 צפיות
  22. Started by idan1836,

    יש לי רמקולים של קרייאטיב inspire 2500 2.1 וכרטיס קול לא יודע איזה משולב בתוך הלוח, לוח אביט IS7-E. אני שומע פתאום רעשים מוזרים כמו של רעמים כאלו ברמקולים וככל שמגבירים שומעים יותר.. מה עושים ? הבעיה בכרטיס הקול או ברמקולים ? עריכה: חיברתי רמקולים אחרים - ועדיין יש בעיה של רעשים אז כנראה זה מהכרטיס קול :-\ יש דרך לתקן את זה ?

    • 0 תגובות
    • 755 צפיות
  23. שלום אני מעוניין לקנות נגן MP3, ואני צריך קצת עזרה דרישות חובה: *ניגון פורמטים נפוצים,בעיקר MP3 וגם WMA. *שיהיה מקלט רדיו AM/FM. *סוללה שתחזיק מעמד לפחות 8 שעות רצופות *זיכרון אמין של 512MB שלא יהיה רגיש לזעזועים(או נפח זעום, אבל עם יכולת שידרוג ע"י כרטיס זיכרון SD/CF/Memory Stick, ועוד...) [glow=red,2,300]*חיבור USB כדי להעביר קסצים מנגן למחשב![/glow] *צג LCD למידע על השיר ותחנת רדיו, (לא צריך צג גדול כמו בIPODים שיצא לי לראות ברשת) אני מחפש נגן פשוט ובסיסי ואני מעדיף שיעלה כמה שפחות(נגיד 700~900 ש"ח) לכן נגני הIPOD יוצאים מהאפשרות. תודה על העזרה GODKILLER (לאון)

    • 3 תגובות
    • 755 צפיות
  24. אני רוצה לקנות טלוויזיה שהיא גם מסך מחשב, יש לי תקציב של עד 3000 שקל מחפש משהו באזור ה-2000 יש לכם הצעות ?

    • 0 תגובות
    • 755 צפיות
  25. Started by saarshai,

    rips של סרטי bluray, למשל, מגיעים לגודל של דיוידי, כלומר כ-4.7GB במקרים רבים. מדובר בקבצים של 720p, לרוב. תהיתי - אם אני צורב קובץ כזה ומנסה לנגן אותו במכשיר דיוידי (שקורא צרובים) - האם ה-output יהיה של 720p?

    • 4 תגובות
    • 755 צפיות

דיונים חדשים בפורומים