עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. שלום לכם. הרמקולים שלי עושים ממש רעשים כל כמה דקות. אני לא מצליח לבדוק עם זה הרמקולים או הכרטיס קול. יש למישהוא איזה רעיון איך לבדוק? אולי איזה תוכנה לנושא ? (ניח שלא..) אני פשוט די עובד עצות כבר...

    • 5 תגובות
    • 758 צפיות
  2. השאלה בכותרת.. השימושים הם משחקים, סרטים וכמובן גם מוזיקה. חשוב לי מאוד הסראונד ואני מעדיף אותו על סטריאו איכותי.

    • 1 תגובה
    • 758 צפיות
  3. Started by אנייניר,

    שלום, יש לי תקציב של 400 שח (כולל החריגה) ואני מחפש רמקולים 2.1 עם האיכות המקסימלית שאפשר למצוא תודה מראש, יניר

  4. Started by AboveBeyond,

    אהלן מחפש כרטיס קול עד 1000 ש"ח צרכים: -לחבר אליו 2 מוניטורים אולפניים מוגברים ברהינגר b2030a - לחבר אליו מיקסר דיג'יי כמובן שישמעו דרך המוניטורים (לא רוצה לחבר את המוניטורים למיקסר) אשמח להמלצות (אפשר גם יד 2) תודה!

  5. Started by curdi1,

    שבוע טוב, מישהו יודע אם לממירי DVBT שהתחילו למכור בחנויות האלקטרוניקה יש יציאת RF לטלויזיות הישנות שאין להם composite ? תודה

    • 2 תגובות
    • 758 צפיות
  6. כרגע יש לי creative inspire 2500 והם לא ממש מספקים אותי, אני רוצה משהו שיתן סאונד נקי גם על ווליום מקסימאלי, התקציב כמו שאמרתי הוא 500 ש"ח אבל אם אין צורך אז לא חייבים לנצל את כולו אם הולכים על 5.1 אז חשוב שיהיו חוטים ארוכים של לפחות 4-5 מטר ואפשרות תליה

    • 7 תגובות
    • 758 צפיות
  7. הייי, כרגע יש לי את הsennheiser HD202 ואני די מרוצה מהם, אבל לפי מה שהבנתי אפשר למצוא אוזניות הרבה יותר טובות. השימושים העיקריים שלי הם משחקים, סרטים ושירים. הסתכלתי באינטרנט במאמרים על אוזניות 5.1 ולפי מה שהבנתי הם לא מומלצות ככה שנראה לי שאני אוותר (אם יש לכם דעות שונות בעניין בבקשה תגידו). כמו שכתבתי התקציב הוא בערך 300 שקל אבל זה לא חייב להיות מהארץ אלא אפשר גם ארה"ב (מכר נוסע עוד מעט והוא יכול להביא לי). איזה אוזניות מומלצות בתקציב הזה? תודה מראש.

    • 8 תגובות
    • 758 צפיות
  8. Started by artyom,

    ההורים שלי רוצים לקנות LCD לחדר השינה שלהם אבל אף אחד במשפחה לא מבין עניין, יש לכם אולי דגמים מומלצים בתקציב הנ"ל? אם אפשר אז עדיף גם בפחות מכמה סיבות. מרחק הצפיה הוא 2.5 מטר אז אפילו 37" יהיה אוברקיל כך שתכננו על 32" ו32 מתחילים במחירים של 2600+ כך שאפשר לקנות משהו הרבה יותר זול אבל שיספק את הסחורה. רוב הצפיה תהיה צפיה בYES (לא מתוכנן ממיר HD) וסרטים בDVD (לא איכות HD), אין מערכת קולנוע כך ש עדיף שהרמקולים יהיו איכשהו איכותיים.

    • 1 תגובה
    • 758 צפיות
  9. Started by dovik,

    קודם כל,סליחה אם זה לא במקום הנכון,אז מבקש להעביר לאן שזה יותר מתאים.. אני רוצה לקנות במתנה מכשיר רדיו שיאפשר לשמוע באמצעותו שידורים מאתרי אינטרנט. בדומה לזה. אני לא כ"כ הבנתי איך בדיוק מוצאים תחנות,אז אני כותב מה אני צריך שיהיה,אם זה קיים בכלל.. חייבת להיות אפשרות להקליד שם הקישור בו נמצא השידור רדיו. זה מה שאני צריך. יש בכלל כזה דבר? תודה רבה!

    • 0 תגובות
    • 758 צפיות
  10. Started by Golden Fish,

    שלום, אני צריך המלצה על נגן DVD עם תמיכה בכתוביות + יציאת usb. תודה.

    • 1 תגובה
    • 758 צפיות
  11. Started by coldplay,

    השוואה מעניינת ומושקעת של שני הנגנים. http://www.epizenter.net/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?3770

    • 6 תגובות
    • 758 צפיות
  12. איפוד מיני דור שני ("18 שעות סוללה"), הסוללה מתה אחרי שנה וחצי (מה זה מתה, אחרי 3 שירים המד סוללה צונח ל10 אחוז). כמו שאמרתי בארץ, אין לי איך לקנות באיביי וכאלה, ואם ההחלפה מסובכת אז גם מעבדה שתחליף את הסוללה... תודה(:

    • 3 תגובות
    • 758 צפיות
  13. Started by AdamS,

    היי כולם, אני קונה מערכת בזמן הקרוב ואני בודק גם אפשרויות לקנות אותה מהדיוטי פרי. המערכת היא ה-GW G500... אני רוצה לדעת אם יש אתר לדיוטי פרי שבו אוכל לראות מה נמכר שם ואם לא, אז המצלמה למערכת טובה (הרי יותר זול שם?) בטווח מחירים דומה בדיוטי פרי. תודה מראש, אדם

    • 0 תגובות
    • 758 צפיות
  14. Started by er0101,

    היי, אני לא מצליח להבין את ההבדלים בין שני הכרטיסים הראשונים בלינק: http://www.zap.co.il/models.aspx?sog=c-soundblaster&db67504=67506 מישהו יכול להסביר? יכול להיות שהשני הוא פשוט דגם ישן שלא משווק? איך שניהם יחסית לX-fi Platiunum? (אני יודע שזה PCI, אני רק רוצה לדעת את ההבדל באיכות) שנה טובה.

    • 0 תגובות
    • 758 צפיות
  15. איך הרמקולים האלה - YAMAHA דגם TSS-1 ? הם עולים בסביבות 1000-1200בחנויות אבל אני משיג בזול משהו כמו 500 שקל אבל שמעתי שהם לא משהו ובכל זאת יש רמקולים בסביבות 500 שקל של LOGITECH Creative ו ATP-3 של ALTEC LANSING ואני לא יודע מה לבחור! אני מחפש רמקולים בשביל הכל סרטים משחקים מוזיקה ולכן חשוב לי האיכות של הרמקולים לכל אחד מהדברים.

    • 8 תגובות
    • 758 צפיות
  16. אני מחפש דריוור לכרטיס הקול הזה CT4810 creative, למערכת הפעלה 98 חיפשתי באתר http://www.driversearch.com מצאתי כל מני קבצים מפוזרים כאלו, לא משהו כזה להתקנה, מישהו יכול להוביל אותי לדריוור? כי אין במחשב קול...

    • 3 תגובות
    • 757 צפיות
  17. שלום, יש שאלה שמטרידה אותי הרבה זמן. ישנם סוגים מסויימים של אוזניות שיש להן מיקרופון מובנה שתומך רק במכשירי iDevice רציתי לדעת למה עושים את החסימה הזו ודופקים לקוחות בעלי android ו WP וגם עם יש דרך לעקוף את ההגבלה הזו ולגרום לאוזניות לחשוב שנעשה שימוש ב iDevice שבפועל אני אשתמש במכשיר android. לא מצאתי מידע על הנושא בכלל. תודה מראש לעוזרים.

    • 0 תגובות
    • 757 צפיות
  18. יש לי מגבר YAMAHA דגם RX-V361 ורצית לדעת איך אני מחבר את המחשב למגבר ואיזה יצא אני צריך לישת מש במגבר ואיזה כבל לקנות

    • 2 תגובות
    • 757 צפיות
  19. אהלן, אני מעוניין לקנות אוזניות,והתקציב שלי הוא 500. חבר שלי שעובד באולפן המליץ לי על השור, יש לו אותם בעצמו והוא אומר שהוא מאוד מאוד מרוצה. הייתי רוצה לשמוע את חוות הדעת שלכם, מה הייתם קונים ב-500 שקל האלה. המטרה היא מוזיקה נטו. והכי איכותי שיש. בתודה מראש

    • 4 תגובות
    • 757 צפיות
  20. Started by XDude,

    אני קונה רמקולים 4.1. אני שומע קצת מוזיקה רואה דיי הרבה סרטים ומשחק מלא משחקים, מה עדיף - Creative Inspire 4400 4.1 Speakers או Altec Lansing ATP 5 4.1 Speakers? (מישהו יודע אם הATP 5 בPCH הוא המתוקן בעצם ATP 4?) אני יודע שעם שניהם אני ישמע פצצה, אבל אני ירגיש בהבדל גדול כל כך שאני ישחק או יראה סרט ששווה את הכסף?

    • 3 תגובות
    • 757 צפיות
  21. Started by ruler,

    ??? תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 757 צפיות
  22. Started by kikkler,

    לכל ערוץ ברסיבר אליו אני מנסה לחבר את יציאת כרטיס הקול (CD, Video, מה שלא יהיה) שומעים בעוצמה מאוד נמוכה והכל נשמע מרוחק שכזה, וכשמגבירים לעוצמה קצת יותר נורמלית הכל מלווה בhum עצבני. ניסיון לחבר לכניסת הphono רק מניב תוצאות רעות יותר, כשהסאונד מתקבל במעיין ספק דיסטורשן ספק אפקטי סרטי מד"ב ישנים. הרסיבר הוא של nad בכל אופן (יש צורך בדגם מדוייק?) וכרטיס הכל הוא Sblive, קבל 2 rca פשוט.

    • 5 תגובות
    • 757 צפיות
  23. היי, אני צופה בסרטים 1080P, MKV מחובר לרסיבר עם SPDIF דרך מקודד סאונד AC3, והכתוביות נמשכות לסרט דרך FFDSHOW. אז 2 בעיות: 1. הסאונד ש AC3 מוציא מאוד חלש, מישהו נתקל בזה? מכיר הגדרות לשינוי? 2. הכתבויות ממש קטנות. איך מגדילים? אם אני משחק עם ההגדרות ב FFDSHOW זה לא עוזר תודה

    • 0 תגובות
    • 757 צפיות
  24. שלום , מקווה שזה פורום נכון תוכלו להמליץ לי על כרטיס הקלטה בסיסי וזול למחשב. (בסיסי כי הוא מיועד לאבא שלי שפה ושם יקליט כמה תוכניות מיס וכמה קלטות וידאו ישנות) הייתי רוצה כרטיס HD והבנתי שHD אי אפשר להקליט בגלל הHDCP. אז שאלה שלי , האם דרך כבל קומפוננט זה יקליט לי? (אם בכלל יש כרטיסים האלה קומפוננט, כי בממיר של יס ראיתי שיש) אז אם תוכלו להסביר לי , האם זה אפשרי וגם להמליץ לי על כרטיס HD זול (אם בכלל אפשר להקליט איתו יס HD) או כרטיס רגיל SD אם אפשר המלצות מ http://www.ksp.co.il תודה רבה מראש!

    • 0 תגובות
    • 757 צפיות
  25. עד עכשיו היו לי skullcandy fmj שהיו מעולות, אבל לצערי הלכו לעולמן... אני מחפש משהו בסגנון ובתקציב דומה.

    • 0 תגובות
    • 757 צפיות

דיונים חדשים בפורומים