עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. שלום יש לי מערכת קולנוע של lg שכוללת dvd רסיבר מובנה ו5 רמקולים . האם אני יכול לחבר את הרמקולים האלה למחשב? כרגע אני משתמש ברמקולים של מערכת הסטראו שלי. אשמח אם תגידו לי אם זה אפשרי.

    • 2 תגובות
    • 759 צפיות
  2. Started by oogi,

    שלום, אני מעוניין לקנות כרטיס טלוויזיה פשוט וטוב. יש לי כרגע משהו שנקרא TVChamp (לא משהו, יודע). כשהתקנתי חלונות 7, הוא איבד את הקול. החלטתי לשרדג מעט, חפשתי וקראתי ומצאתי כמה דברים מעניינים: * Compro VideoMate E900F - אחרי שקראתי, גיליתי שהוא עולה קרוב ל-700 שקל. * Leadtek WinFast PVR2000 - שעולה מעל 400 שקל (לפי זאפ, ולא לפי ההמלצה למחשב HTPC בסיסי, עד 2500 שקל, שפרסמתם). * Hauppauge WinTV-PVR-150 MCE-Kit for use with Windows Media Center Edition -שעולה 430 שקל עם שלט (קיט) ולא 360 שקל. שני דגמים שמצאתי לפני קריאה ארוכה באתר (מצא-חן בעניי בעקר המחיר...): * Leadtek WinFast DTV1800H - שעולה 290 שקל. * Leadtek WINFAST TV2100 - ב-160 שקל. אז 400 שקל זה יותר מדי בשבילי. מה-ג…

    • 0 תגובות
    • 759 צפיות
  3. Started by homart,

    אהלן?? אני יודע שיש אומםי באוזניות שזה כמה עומד יש על האוזניה, אבל מה זה אומר בנגנים??

    • 5 תגובות
    • 759 צפיות
  4. Started by matanyaniv,

    הגעתי למסקנה שלא משנה איזה נגן mp3 אני אקנה אני צריך בשבילו אוזניות טובות (כמו למשל האכזבה מאוזניות האיי פוד). אני מחפש אוזניות עד 300 ש"ח (יש אפשרות לקנות בחו"ל), עדיפות גבוהה לאוזניות עורפיות או כפתור (Street Style). אני שומע בעיקר מוזיקה אלקטרונית אז חשוב לי שהאוזניות יוכלו לעמוד בבאסים חזקים. איזה אוזניות כדאי לקנות?

    • 3 תגובות
    • 759 צפיות
  5. Started by AsD[eyal],

    תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 759 צפיות
  6. אני מחפש כרטיס קול של חברה מוכרת אני ממש לא מבין בעיניין הבנתי שה E-MU0404 טוב. המטרה להגביר Beyer DT770 וכרטיס קול טוב גם להקלטות. הוא חייב להיות לפחות 5.1 ערוצים ולתמוך בפורמטים של HD. וסוג של הגברה למצות את הפוטנציאל מהאוזניות אני לא קונה עוד דרגה של משהו זה אוזניות לכרטיס קול ללוח. תודה לעוזרים למרות שאף אחד כבר לא עונה לי. על הדרך עם מישהו יכול להגיד לי מה ההבדל בין ה DT770 80ohm ל250ohm אני אודה לו.

    • 3 תגובות
    • 759 צפיות
  7. Started by LifeOverIP,

    1. ברשותי מסך פלזמה עם כניסת HDMI אחת, ואני מעוניין לחבר אליה את הממיר של HOT ואת הסטרימר Xtreamer SideWinder 2, האם יש אפשרות לאחד בינהם, כך שהממיר יתחבר לסטרימר, והסטרימר למסך, או כל קומבינציה אחרת שלא תאלץ אותי להחליף פיזית את המוצר המחובר למסך? 2. למשתמש שמעל הממוצע מבחינת הבנה טכנית, מה היתרונות המשמעותיים של הסטרימר לעומת לפטופ המחובר למסך? לפטופ כמובן שתומך בניגון הפורמטים השונים, תומך Full HD, מחובר לרשת הבייתית וכו'. 3. ספציפית עבור הסטרימר Xtreamer SideWinder 2, מהן יכולותיו העיקריות? מה כדאי לשים לב/להשתמש וכו'? תודה.

    • 0 תגובות
    • 759 צפיות
  8. Started by D-M-X,

    זה USB 2.0 או 1.1?

    • 4 תגובות
    • 759 צפיות
  9. Started by OmEr.il,

    שלום, היום באתי להתחבר לוונטרילו,וגיליתי שכל מה שמגיע מהמיק זה רק רעש סטטי מעצבן. ניסיתי לנקות את החיבור,לבדוק אם הוא רופף,להוריד בוסט,להחליף מיק',לא עוזר. חשוב לציין שגם שאין מיק בכלל,כלומר שום דבר לא בחיבור,עדיין בVOICE RECORDER יש את הרעש רקע המעצבן הזה.למישהו יש מושג מה זה יכול להיות???? תודה רבה.[br]פורסם בתאריך: 28.07.2008 בשעה 10:05:05 מצטער על ההקפצה,זה פשוט דחוף לי.למישהו יש מושג במה מדובר???

    • 4 תגובות
    • 759 צפיות
  10. Started by GRiM,

    שלום, נכנסתי לפינת המצבעים בזאפ, בה רואים ירידות מחירים של מוצרים הנמצאים באתר. במקרה שמתי עין על ה-U10 של iRiver, נראה ממש טוב, אפילו נכנסתי לאתר של הנגן וגם הוא נראה מרשים ביותר. אהבתי את האופציה להפעלת משחקי פלאש וגם את "מסך המגע", ישנה גם אפשרות לניגון קבצי OGG. הבעיה היחידה היא היחס בין המחיר לנפח שלו - 512MB ב-540 ש"ח, קצת יקר, אתם לא חושבים? בכל מקרה, אין לי בעיה לקנות את הנגן הזה אם הוא מספיק איכותי, כלומר אם יש לו עוצמת סאונד חזקה במיוחד, איכות סאונד בין הטובות וכד'. אני ממש לא מעוניין להוציא יותר מדי כסף רק בגלל שהוא נראה מגניב, בגלל שיש לו "מסך מגע" ובגלל שהוא מריץ קבצי פלאש. חייב לציין יתרון נוסף - 28 שעות סוללה! אז, מה דעתכם? שווה להוציא עליו 540 ש"ח (די הרבה…

    • 6 תגובות
    • 759 צפיות
  11. אם יש לי רמקולים במסך ואני קונה עוד שני רמקולים עם סאב האב אני יכול להפוך את זה למערכת 4.1? נגיד הרמקולים של המסך יהיו רמקולי סנטר והרמקולים שאני קונה יהיו רמקולי צד? אני מניח שאפשר לעשות את זה עם רסיבר אך האם יש עוד דרך? תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 758 צפיות
  12. Started by PeaceWarrior,

    אני רוצה לחבר וידאו מהסוג הישן (לא dvd) למחשב בכדי שאוכל להעתיד את הקלטות למחשב ומשם לצורב.. האם הדבר אפשרי לעשייה? תודה רבה לעוזרים!

    • 2 תגובות
    • 758 צפיות
  13. Started by dani007,

    אני מתלבט בין כמה דגמים! X240 X230 VS2421, 2.1 (שמעתי שיש להם צפצופים כאלה לרמקולים) האם זה נכון? ואפשר לפתור את זה? VS4121, 2.1 אז אני מתלבט בין 4 דגמים אלה... מה לדעתכם הרמקולים הכי איכותיים וחזקים? וטובים? (ובלי שום קשר לתקציב)

    • 6 תגובות
    • 758 צפיות
  14. Started by Ic3 CuB3,

    הדגם החדש של Gmini 402, ה Camcorder. והוא כולל מצלמת ווידאו....בקרוב כאן, אבל כבר במכירה מוקדמת. המצלמה לא משהו רק 1.2 מיליון פיקסל אך עדיין שילובה במכשיר כזה קטן הוא גאוני. http://www.pdastore.co.il/Product.asp?Pid=archos-gimi402c&Cat2Cat1ID=14&Cat2ID=92&aff=zap http://www.archos.com/products/prw_500706_specs.html http://www.archos.com/products/prw_500706.html מה אתם אומרים על זה ? מישהו שמע עליו ? נגן מדהים בעיצובו למוסיקה תמונות או וידאו עד 20 שעות צילום וידאו עצמי יכולת הרצת משחקים מסך צבע איכותי ביותר הקרנה למסך או טלויזיה שמירה של עד 10000 שירים ! תכונות המכשיר הארדיסק 20 ג'יגה! לאחסון של עד 300 שעות מוזיקה, 200,000 תמונות או 80 שעות ש…

    • 5 תגובות
    • 758 צפיות
  15. אוקיי, אני אחד מברי המזל\חסרי המזל שלא מרגישים שום הבדל בין mp3 192 ביט לבין wma 64 ביט (סתם דוגמא... אני גם לא מבדיל בין mp3 לאיכות של דיסק O_o). בשלישי באוקטובר אני טס לארה"ב (נקווה שדון פרץ יסיים לשחק עד אז), וחשבתי לקנות שם אוזניות ברמה בשביל המובו2 שלי ובשביל הihp120 שיצטרף אליו. לאור יכולות השמיעה שלי, אתם חושבים שיש טעם, או שאני לא אבחין בשום הבדל בין אוזניות פשוטות יחסית לבין משהו ברמה?

    • 10 תגובות
    • 758 צפיות
  16. שלום, ברצוני לחבר לכרטיס מסך שלי 3 מסכים. לכרטיס מסך יש יציאת HDMI יציאת VGA ויציאת DVI. מסך אחד חיברתי עם כבל VGA פשוט ועובד נהדר. את המסך השני חיברתי בעזרת מתאם DVI לVGA , כשהDVI מתחבר לכרטיס מסך וגם זה עובד נהדר. את המסך השלישי ניסיתי לחבר עם כבל HDMI אבל המסך לא הפסיק להבהב לי (כשאני מפעיל סרט או גולש באינטרנט למשל) מסיבה לא ידועה.. החלטתי לקנות כבל שבצד אחד VGA זכר ובצד השני HDMI זכר ולחבר את ה HDMI לכרטיס מסך והVGA למסך אך הוא לא מזהה אותו.. *דגם הכרטיס מסך הוא ATI HD4850 רץ על מערכת ווינדוס 7. אם אפשר עזרה או במציאת פתרון להבהובים של המסך (עדיף) או להצליח להפעיל את הכבל.. תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 758 צפיות
  17. Started by MeTaLhAmMeR,

    שלום, יש לי רמקולים של חברת Altec Lansing דגם ATP3 http://www.pchardware.co.il/docs/pd-698389610.htm והבעיה שלי היא כזאת, כשאני מנסה להשמיע משהו ברמקולים, הבאס חסר, ורק כאשר מגבירים אותו עד הסוף הוא מתחיל להישמע אני חושב שזה אולי בגלל הרמקולים, אבל לחבר שלי יש את אותם רמקולים, אותו דגם, וזה נשמע אצלו אחרת לגמרי!!! אני משתמש בכרטיס קול Creative Audigy החלפתי בין כרטיסי הקול, cse,h את ההגדרות בווינדוס, הכל כרגיל ודומה למה שאצל חבר שלי... וזה לא עוד מקרה של "הדשא של השכן ירוק יותר" כי ממש שמים לב להבדל... אם למישהו יש את אותן בעיות ויודע איך לתקן אותם, בבקשה שיעזור!

    • 3 תגובות
    • 758 צפיות
  18. מישהו יודע ויכול לעשות סדר בקודים המוזרים של סדרות הטלוויזיה של סמסונג? אני מתכוון - לדוגמא הדגם UA46D5000,יכולים להופיע המספרים 40 במקום 46, 5300 או 5500 במקום ה 5000 ובהפרשי מחירים (סדרה D עומדת להתחלף ב E את זה הבנתי) שמתי לב ש ה 5300 שמן יותר, אבל - איך אפשר לקרוא ולהבין מה שווה????

    • 0 תגובות
    • 758 צפיות
  19. Started by boazbari,

    יש לי מערכת סטאריו בחדר וקניתי כבל 3.5 זכר- זכר , וחיברתי צד אחד לחור של האוזניות במערכת וצד שני ל- mp שלי וזה לא פועל. אין לי מושג למה? אולי זה הבעיה של המערכת? או של הכבל? או שצריך אולי להעביר את המערכת למצב כלשהו בזמן החיבור... אם מישהו יוכל לעזור לי לפתור את זה.... אני מאד אשמח... תודה רבה.....

  20. Started by master17,

    למשל במשחקים מסויימים (כמו מקס פיין) אני לא מצליח לשמוע את הדיבור של האנשים אלא רק אם אני פונה אליהם עם הגב .. וישנה גם בעיה באפקטים (כמו יריות..) ששומעים אותם בצורה עמומה ... נ.ב : המחשב מחובר למערכת סטריאו .. והכרטיס קול הוא creative 5.1 live תודה מראש על העזרה

    • 6 תגובות
    • 758 צפיות
  21. שלום! אני מעוניין לרכוש LCD לחדר השינה. מרחק הצפיה הוא 2.5 מטר. אז חשבתי על איזה 22-26 אינץ' עם רמקולים מובנים. או שאם אפשר לקנות מערכת טובה בתקציב של 2500 לשניהם. אם נגיד אני קונה X530 של לוג'יטק יש אפשרות לחבר את המערכת לLCD? אשמח להמלצות למשהו אמין ואיכותי. כמובן שיהיה מסך רחב. ראיתי את הLCD הבאה: שיש לה רזולציה גבוהה ככה שיראו טוב ויחס ניגודית טוב http://zap.co.il/model.asp?model_id=589627 ואפשר לקנות בתקציב שנשאר רמקולים נחמדים. והמלצה לDVD שקורא את כל הפורמטים. תודה מראש אריאל

    • 3 תגובות
    • 758 צפיות
  22. Started by xtreme21,

    על האריזה של הטלויזיה רשום שהיא תומכת ב1080P אבל כשאני מחבר את הXBOX360 לטלויזיה עם component אני רואה רק 1080I. כשאני מנסה לשנות ל1080P בXBOX אני רואה חצי שחור וחצי את המשחק ועם מלא פסים. מה לעשות? ומה ההבדל בין 1080P ל1080I ??

    • 0 תגובות
    • 758 צפיות
  23. Started by nadav275,

    שלום לכולם. ברשותי sennheiser cx500 שקניתי על סמך המלצות בלבד (צבא... אין זמן כ"כ להתעסקות כזו). העניין הוא שהאוזניות לא יושבות לי טוב באוזן, לא יוצרות ואקום כמו שצריך, כך שלא משנה איכות הסאונד- טובה ככל שתהיה, אני לא מבסוט מהן. קודם לכן השתמשתי בcreative ep-630 שסיימו את הקריירה לאחר שהפלאג נקרע, ומאוד נהניתי מהן ומהאיטום שלהן. אני מעוניין להחליף את הsennheiser לאוזניות שקולות במחיר. מה האלטרנטיבות?

    • 1 תגובה
    • 758 צפיות
  24. Started by rony77,

    שלום לכולם יש לי מערכת ק"ב עם רסיבר של onkyo 576 ואני רוצה לחבר את המחשב לרסיבר. הבנתי שהחיבור הכי איכותי הוא dvi-hdmi אם תוכלו לעזור לי ולהמליץ לי על מספר כרטיס קול שיש להם את היציאה הזאת. האם Creative X-Fi Xtreme Audio הוא בעל יציאה כזאת?

    • 2 תגובות
    • 758 צפיות
  25. אשמח לדעת איזה מהם יותר כדאי לקנות, עדיף גם עם נימוקים http://www.iriveramerica.com/prod/multi/pmc_120.aspx http://www.creative.com/products/product.asp?category=210&subcategory=211&product=9882&nav=2 תודה מראש לכל עוזר, ואני מאוד מקוה שלא ינעלו לי את זה :-\

    • 5 תגובות
    • 758 צפיות

דיונים חדשים בפורומים