אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
אני צריך מערכת קולנוע ביתית לצפיה לסרטים ושמיעת מוזיקה (בשביל צימר עץ -38 מ"ר) לא כולל DVD ושיעלה כ1000 ש"ח(אם יש משהו איכותי שבא עם DVD ועולה 1300 אז גם הולך....) אבל חשוב שהמערכת תיהיה הכי טובה שניתן למצוא במחיר הזה ותודה רבה רבה למי שיענה
-
- 2 תגובות
- 760 צפיות
-
-
שלום לכולם, התקנתי עכשיו במחשב שלי כרטיס קול חדש X FI ואני משתמש במערכת 7.1 גם של CREATIVE אבל שמתי לב שרק שני הרמקולים הקדמיים שלי עובדים... המערכת מוגדרת 7.1 ואם אני עושה בדיקה של הרמקולים אז אני כן שומע שהם עובדים אבל ברגע שאני מפעיל מוזיקה אני שומע רק ברמקולים הקדמיים מה אפשר לעשות ? באמת שחיפשתי כל דבר פשוט לא מצאתי
-
- 2 תגובות
- 760 צפיות
-
-
מתלבטת איזה רמקולים לקנות של 2.1 עד 500 שקל אשמח אם תוכלו לעזור לי או לקנות משומש 4.1 תודה לכול מי שעזר
-
- 8 תגובות
- 760 צפיות
-
-
שלום. אני מחפש מאריך אוזניות למרחק של כמה מטרים בודדים, שאוכל לחבר אוזניות למחשב ולשמוע במיטה שלי. האם יש מאריך מומלץ? ומה עדיף? שלט שהוא מתאם מ3.5 ל2.5 או מתאם בלבד? (מבחינת האיכות בלבד) תודה
-
- 1 תגובה
- 760 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות רדיו דיסק MP3 לאוטו על מה אתם ממליצים עד 800 שקל
-
- 2 תגובות
- 760 צפיות
-
-
אהלן חברים, טוב בהתחלה רשמתי שזה חדש..אבל אז שמתי לב שזה לא..אז ערכתי (: אבל אני בטוח שיש כאלה שעדיין ימצאו את זה שימושי למדי.. ושוב זה.. BETA : * Creative Sound Blaster X-Fi Titanium Fatal1ty® Champion Series * Creative Sound Blaster X-Fi Titanium Fatal1ty Professional Series * Creative Sound Blaster X-Fi Titanium Professional Audio * Creative Sound Blaster X-Fi Titanium סוף סוף אפשר להקליט "what you hear" בכרטיסים הנ''ל..כמו בכל כרטיסי קריאטיב הישנים שזה בעצם למה הבאתי את זה.. התיקון היחידי שמופיע בגרסה הזאת (כאמור בטא) הוא : * Resolves issue with X-Fi Crystalizer enhancement value being reset to default after restarting system. בכל אופן מי שמעוניין …
-
- 0 תגובות
- 760 צפיות
-
-
אני צריך עזרה במונו מיקסר איך מקליטים בכרטיס קול הזה..מיישהו מישתמש בכרטיס קול כמו שלי? או כדומה שיכול לעזור לי בזה? אני רוצה שלמוע מוסיקה ושישמהו מה שאני שומע ואני ל מצליח לעשות את זה ???
-
- 2 תגובות
- 760 צפיות
-
-
כשאני מדליק את הטלויזיה בכל פעם יש צליל מעצבן כזה של ההפעלה. חיפשתי באפשרויות איך להשתיק אותו ולא מצאתי. אודה לכם! תודה
-
- 0 תגובות
- 760 צפיות
-
-
זה התחיל אתמול, לא זכור לי שהתעסקתיעם הגדרות או משהו... פתאום שאני שם מוסיקה או משהו יש הד כזה. בנוסף כשאין מוסיקה פתוחה הוא עושה רעשים קטנים כאלה ומהירים (קצת קשה להסביר) הרמקולים שלי הם logitech x530 יש רעיונותאיך לסדר? כי אי אפשר לשחק\לראות סרטים\לשמוע מוסיקה ככה.
-
- 9 תגובות
- 760 צפיות
-
-
קיימת גירסה חדשה (נראה לי...) של המובו 2 במקום 4 גיגה יש 5 ויש רדיו והוא מגיע בכל מיני צבעיים יש איזה מבצע שראיתי בקטלוג שלהם....קונים כזה ומקבלים TRAVEL SOUND 200....לא משנה... קיצר איך זה שאין את המכשיר לא באמזון ארה"ב ולא באמזון גרמניה וביפן כן...... איך זה שלא שמענו עליו עדיין? איתן [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 8 תגובות
- 760 צפיות
-
-
שלום קניתי מערכת 5.1, וכשאני שומע שירים אני לא שומע את הסנטר ולא את האחורים,הרצתי חיפוש בנושא וממה שהבנתי שירים לא תומכים ב 5.1 אלא רק סרטים וחלק מהמשחקים. כמו כן הבנתי שבכרטי קראטיב יש אופציה שמפעילה את כול הרמקולים, האם זה באמת עובד טוב? לי יש כרטיס קול מובנה ALC 650 האם גם בו יש כזאת אופציה? או שאין בררה אלא לקנו כרטיס? תודה רבה לעוזרים.
-
- 6 תגובות
- 760 צפיות
-
-
היי חברים, מחפש המלצה ל מערכת 2.1 למחשב לצורכי משחקים וסדרות, בתקציב עד 350 , כשחשוב לי שליטה מהרמקולים ולא מהסאב, מה שראיתי בכמה דגמים של מירקולב תודה רבה מראש!
-
- 3 תגובות
- 759 צפיות
-
-
קניתי באנדל חדש, ועל הלוח יש את הALC889A, שתומך ב7.1 ובסאונד HD מצד שני, יש לי את הEXTIGY החיצוני והנוח אין לי רמקולים 7.1, האם יש סיבה מספיק טובה להשתמש בכרטיס OB? הרמקולים הנוכחיים , altec lancing ada880
-
- 0 תגובות
- 759 צפיות
-
-
הייייייייי אנשים תגידו כמה באמת שווים הכרטיסי 5.1 שבאים עם הלוחות אם של NVIDIA ועוד שאלה איך הCreative Inspire 4400 4.1 Speakers כדי לשמוע מוסיקה ולשחק (פעולה ואסטרטגיה אם זה משנה משהו) אם הם לא משהו אז תמליצו על כרטיסים אחרים באיזור ה 500 בתודה מראש
-
- 3 תגובות
- 759 צפיות
-
-
קניתי לפני כמה זמן את הנגן הנ''ל, ואני מתלבטת עם כדי לקנות אוזניות חדשות, ועם כדאי אז על איזה ללכת? בחרתי את ה 2 הדגמים האלו: Creative EP630 ו KOSS SPARK PLUG, איך האוזניות האלה? ואיך הם בהשוואה לאוזניות שבאות עם הנגן שלי? שווה להשקיע ברכישה של אחת האוזניות האלו?
-
- 0 תגובות
- 759 צפיות
-
-
שלום אני רוצה לקנות אוזניות כבר כמה זמן ואני מתלבט בין AKG K518 שאני יכול להביא בערך ב-400 שקל והמליצו לי גם על Aerial7 Tank ב500 שקל זה בערך בתקציב שלי עד גג 500 שקל מה באמת מומלץ לקנות אני לא רוצה אוזניות כפתור אלא קשת, השימוש שלי זה לשמיעת מוזיקה בנסיעות(גלקסי S3) מוזיקת טראנסים, מזרחית, רמיקסים וגם קצת ישראלי.. מה אתם אומרים?
-
- 0 תגובות
- 759 צפיות
-
-
http://img13.nnm.ru/imagez/gallery/8/7/f/c/4/87fc447e45c6a6714d68e786e4204c6c_full.jpg זה... כלי צבאי
-
- 2 תגובות
- 759 צפיות
-
-
בעיקר לשמיעת מוסיקה באמצעות המחשב. אשמח לקבל המלצה על רמקולים איכותיים במחיר סביר (עד 250 ש"ח).
-
- 8 תגובות
- 759 צפיות
-
-
שלום אני חדש בקטע הזה של סאונד אבל אני מעוניין לקנות מערכת לטלויזיה שתכלול רסיבר די וי די ומערכת 5.1 אני צריך שתתנו לי אליהם קישורים (אם המ סט קומפלט אז יופי) ואם לא אז לא נורא אבל שיהיו מאותו חנות והתקציב עוד לא ממש ברור אבל הוא יעמוד בסביבה של 3000 (זה מספיק? המערכת תצא איכותית או שכדאי לחסוך עוד?)
-
- 1 תגובה
- 759 צפיות
-
-
יש לי את המערכת Luxeon EM4.1 האם יחסית למערכות אחרות האיכות טובה ? מה שכן הווליום חזק (לפחות ככה אני חושב) מה דעתכם? תודה מראש!!
-
- 0 תגובות
- 759 צפיות
-
-
יש ברשותי רמקולים מסוג Microlab H-600 5.1 ואני רוצה לתלות את הסנטר והסראונדים. מה אני צריך לקנות בשביל זה? ואיך ואיפה כדאי למקם אותם? הרמקולים הקדמיים והסאב מולי ובגובה שלי כך שזה בסדר.. לדעתי אם אתלה את הסנטר מעל הטלויזיה זה יהיה טוב, ואיך כדאי למקם את הסראונדים? לצורך העניין הנה תמונה של הרמקול סראונד מאחורה, בסנטר זה אותו דבר רק מאוזן: http://imageshack.us/photo/my-images/440/97264808.jpg/
-
- 2 תגובות
- 759 צפיות
-
-
אני צריך לדעת אם יש אפשרות להכין קלטת של מוזיקה לטייפ שיש לי באוטו... (עד שאני יקנה CD) מחובר לי למחשב מערכת סטריאו... ויש לה גם טייפ מן הסתם, יש אפשרות להכין קלטת של MP3 או משהו כזה דרכה?
-
- 2 תגובות
- 759 צפיות
-
-
טוב חבר'ה כל מי שמשרת ליד אילת וגר בצפון חייב שיהיה לו דיסקמן לנסיעות הארוכות.... והיום סופסוף אם לא יהיה שלג אני הולך לקנות, אז תעזרו לי בבקשה לבחור דגם וגם אוזניות... אז ככה: דיסקמן כמובן כי זה מה שיש לרוב ואני אוכל להחליף דיסקים עם חברים, וחוץ מזה לא צריך יותר... חייב שיקרא MP3 כי אני לא רוצה להיסחב עם הרבה דיסקים... התקציב הוא מקסימום בלחץ 400 שקל. אני חשבתי על PANASONIC SLSX-430. לא שאני יודע עליו משהו, פשוט היו עליו ביקורות טובות מאוד בזאפ (והרבה גם) והמחיר שלו ממש נוח... בקשר לאוזניות, שוב באמת שאני לא מבין בזה.. חשבתי על KOSS P9 וגם פה הבחירה הייתי משיקולי תקציב והמלצות... בעיקרון אם למישהו יש המלצות לדגמים אחרים אז בבקשה תכתבו. התקציב הוא עד 400 לדיסקמן ועד 20…
-
- 3 תגובות
- 759 צפיות
-
-
הכרטיס אמור להחליף את המובנה ב Gigabyte GA-MA770T-UD3. יחובר למגבר סטריאו ב RCA אליו מחוברים שני רמקולים וסאב בתצורת 2.1. כרגע מחובר עם כבל PL ל RCA. האיכותי ביותר שאפשרי בתקציב הנ"ל ושיהיה רלוונטי גם לעתיד. תודה.
-
- 1 תגובה
- 759 צפיות
-
-
אהלן פורום אודיו וקולנוע ביתי המכובד! לצערי הרב אוזניות ה-CX300 הנפלאות שלי נהרסו מקריעתו של אחד החוטים (אם מישהו יודע על דרך לתקן אותו, אשמח לדעת) וברצוני לקנות זוג אוזניות איכותי חדש. כמובן שניתן לעשות את הדבר המתבקש וההגיוני ולקנות את אותו הדגם מכיוון שאלו באמת אוזניות מדהימות והטובות ביותר שנתקלתי בהן עד היום, אך הפעם החלטתי טיפה לפנק את עצמי ולהשקיע עוד 150 שקל ולהעלות את תקרת התקציב שלי ל-400 שקל. השאלה שלי היא האם ההשקעה כדאית? האם יש אוזניות ברמה יותר גבוהה ששוות את התוספת של ה-150 שקל האלו? אציין שאינני אודיופיל מושבע אבל עדיין יש לי סטנדרט גבוה של איכות סאונד. כמו כן אוסיף ואומר שאני מעדיף אוזניות In-Ear, שאיתן יש לי נסיון חיובי אך לא אשלול סוג אחר של אוזנ…
-
- 5 תגובות
- 759 צפיות
-


