אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
הראשון: Creative Zen Micro Photo 8GB קראתי עליו ביקורת ב-DAP ויש לו מספר חסרונות: מסך בעל איכות נמוכה, גודל לא טוב וקצת חשוך, איכות סאונד בינונית וכו'. לפני שקראתי את הביקורת, חשבתי שזהו הנגן שלי ועליו אני אלך, אבל עכשיו נכנסתי שוב להתלבטויות קשות. חשוב לציין שיש לו נפח גדול של 8GB (במעשי כ-7600MB) ואפשר להכניס כ-1500 שירים בפורמט MP3. 1620 ש"ח, בבסט-ביי. השני: iRiver H10 לא קראתי עליו ביקורת מקצועית כלשהי, אבל כפי שאני רואה הרבה מאוד ממליצים עליו. 1332 ש"ח ל-5GB, בבסט-ביי. היו עוד התלבטויות, אבל החלטתי להוריד אותם מהרשימה. הדרישות שלי הן: - נפח מכובד, כמה שיותר - לא אוהב להתעסק עם העברות. - איכות סאונד טובה, באסים, עוצמה. - מסך ברור, רצוי צבעוני. - סוללה חזקה, לפחות 10 ש…
-
- 12 תגובות
- 760 צפיות
-
-
שלום קניתי מחשב חדש מפרט בצד ויש לי מערכת denon avr 1508 וללוח אם שלי יש חיבור של אופטי,קוקסיאל ועוד כניסות רגילות עכשיו המרחק בין המחשב למערכת זה בערך 3 מטר רציתי לקנות כבל אופטי ואמרו לי שיותר מי מטר וחצי זה לא שווה אז רציתי לדעת איך לחבר את המחשב למערכת באופטי של 3 מטר או קוקסיאל או ב הרבה כבלים אתם יודעים ואני רוצה לשמוע ב 5 ערוצים לפחות תודה רבה עמית
-
- 6 תגובות
- 760 צפיות
-
-
שלום לכולם חיברתי אוזניות לטלוויזית LCD, ומכיוון שאין יציאת אוזניות בטלוויזיה כזו, חיברתי אותם על ידי מתאם של RCA לPL מה שקורה הוא שהווליום נורא חלש, גם כאשר חיברתי אוזניות עם מגבר פנימי יש למישהו רעיון מה לעשות? תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 760 צפיות
-
-
מחפש הגדרות מדוייקות לשליחת תמונה מנייד למוניטור חיצוני
-
- 3 תגובות
- 760 צפיות
-
-
אהלן חברה אני רוצה לרכוש את הסטרימר Xtreamer Sidewinder אך יש לי מספר שאלות לפני כן.. האם יש אפשרות לחבר דיסק קשיח חיצוני לסטרימר ולצפות בסרטים שמאוכסנים על הדיסק הקשיח בקלות? למרות שאני בד"כ רואה סרטים ואז מוחק אותם אז אני יכול להסתפק בדיסק און קי של 32GB, אפשרי? האם יש אפשרות להריץ כתוביות בקובץ נפרד (Srt,Sub)? תודה, רועי.
-
- 1 תגובה
- 760 צפיות
-
-
שלום אני רוצה להרכיב HTPC והומלץ לי באתר על המפרט הבא: קטגוריות מוצרים מחיר כמות מעבדים Intel Core 2 Duo E6550 2.33Ghz Conroe OEM E6550T ¤ 945 1 לוחות אם Gigabyte GA-P35-DS3P Conroe Support GP35DS3P ¤ 830 1 מארזים NZXT Duet No PSU ¤ 393 1 קירור למעבד Thermaltake MAX ORB CL-P0369 ¤ 238 1 ספקי כוח Enermax Liberty 400W 30A @ 12V ¤ 406 1 זיכרונות Corsair 2GB (2x1GB) Value Select DDR2-800 CL5 C2G800 ¤ 458 1 קשיחים למחשבים שולחניים Western Digital 500Gb 16MB WD5000AAKS ¤ 670 2 כרטיסי מסך Sparkle 8500GT 256MB Passive Cooling Retail - אחריות 3 שנים ¤ 442 1 צורבים LG H62NK DVD-RW Dual Layer Sata Black ¤ 199 1 מקלדות LOGITECH Cordless Desktop EX 110 ¤ 224 1 LeadTek Win…
-
- 6 תגובות
- 760 צפיות
-
-
קניתי את המערכת החדשה של ALTEC 2.1 דגם 2421. ויש לי ראוטר של EDIMAX שהם יושבים קרוב וכנראה שהקרינה האלחוטית מפריעה לרמקולים, כשלא שומעים מוזיקה שומעים רעש כזה "תיק תיק תיק תיק תיק". מה הפתרון לסוגיה הזו בבקשה? תודה.
-
- 2 תגובות
- 760 צפיות
-
-
החלטתי לוותר על ה Altec Lansing VS2421 בגלל הרעשים המעצבנים עכשיו אני מתלבט בין x210 x230 x240 של לוגיטיץ' בגדול הרמקולים זה 90% למוזיקה, קצת משחקים, גלישה באינטרנט youtube... התקציב זה 300 עם אופציה לגלישה מעבר מה אתם אומרים?
-
- 3 תגובות
- 760 צפיות
-
-
יש לי ניסיון מעולה עם Microlab FC330 שאף מערכת 2.1 גם ב-100-200 שח מעליה לא מתקרבת אליה וחשבתי לקנות את ה-H500 באיזור ה-600 שח בשביל סרטים (מוזיקה תהיה בונוס אבל סרטים הכי חשוב). אני לא מתכנן להשקיע 1500-2000 שח או יותר בסאונד בר/מערכת תומכת ATMOS וכו' (בין היתר כי ממה שאני מבין הרוב דוחפים יותר לכיוון 3000 כדי לקבל באמת סאונד איכותי) ומבחינתי לקבל את ה-5.1 בנטפליקס וסרטים שאני מוריד יהיה יותר ממספיק. אני ראיתי שרוב ההמלצות בעד 1000 שח הן ה-Z906 של לוגיטק ולצערי אני לא רואה ממש ביקורות על ה-H500 של מיקרולאב. השימוש יהיה בחדר של 2.8*2.6 מ' בערך, או בסלון לא הכי סימטרי מבחינה אקוסטית (הקיר הקרוב מצד שמאל בערך 6 מטרים מהרקול, מצד ימין זה בערך 2 מטרים), לא החלטתי עדיין. …
-
- 0 תגובות
- 760 צפיות
-
-
אהלן אני מחפש אוזניות בעיקר למשחקים. אפשר לחרוג מהתקציב, אבל רק אם התמורה גדולה יחסית. תודה.
-
- 0 תגובות
- 760 צפיות
-
-
שלום לכולם, עשיתי פירמוט למחשב ועכשיו המיקרופון שלי הפסיק לעבוד. ניסיתי 2 מיקרופונים שונים ובדקתי שהם תקינים על מחשב אחר. יש לי windows xp 64 bit בבקשה עזרה....
-
- 0 תגובות
- 760 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות נגן קטן סביר..לא צריך הרבה שירים אפילו 128 מגה מספיק לי תנו לי הצעה טובה שלא יהיה גם יקר מדיי..... תודה 8)
-
- 8 תגובות
- 760 צפיות
-
-
עם אני מחבר כבל רמקול (שני חוטי הנחושת הצמודים) לרמקול ולצד השני של הכבל אני מלחים RCA זכר לחיבור לסראונד למערכת , יש מצב מישהו מהם נשרף? תודה
-
- 1 תגובה
- 760 צפיות
-
-
קרוב משפחה שלי מגיע בקרוב מארה"ב, ואני מנצל את ההזדמנות בשביל לארגן לעצמי נגן MP3 ואוזניות טובות אני מחפש ניידות, אני צריך משהו שאני לא אחשוש לשים באוטובוס, אבל הגודל הפיזי של הנגן לא קריטי מבחינתי מצד שני, אני רוצה משהו שאני אוכל לאחסן בו איזשהו מינימום של זמן ניגון, אז אני מעדיף מאוד נגן עם לפחות 512MB אני שומע בעיקר מוזיקה אלקטרונית, אם זה משפיע על הבחירה התקציב הכולל - 200$, לאוזניות ולנגן ביחד, ואני צריך גם חנות Online להזמין ממנה (כרטיס אשראי ישראלי בינ"ל, כתובת למשלוח בארה"ב)
-
- 4 תגובות
- 760 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות את ה IAUDIO G3 אבל בגלל שלא מצאתי אותו בחנות רגילה (אני גר בצפון) רציתי לקנות באינטרנט נכנסתי לזאפ ושתי החנוניות שנראות לי בסדר פשוט לא מחזירות לי תשובה אחת זה netshops והשניה זה karish בשתיהן אני מחכה כבר יומיים לתשובה ועדיין אין. אם מישהו מכיר חנות אוןליין טובה או אפילו חנות באזור חיפה שיש בה את הנגן שאני רוצה לקנות אני ישמח לדעת ;D
-
- 3 תגובות
- 760 צפיות
-
-
ברשותי מערכת רמקולים של CREATIVE,אני משער שהיא איכותית כי משהו שמבין בסאוד בחר לי אותה (לא אני) , אני רוצה לעשות שברמקולים שמאחורה ישמעו יותר חזק מאשר הרמקולים שמקדימה ולעשות שברמקול האמצעי (CENTER) אני אוכל לישלוט ואם אפשר גם לעשות שתמיד אני אשמע מכולם גם בתוכנות\משחקים שלא תומכים. אני יודע שבלתי אפשרי שיהיה לי סראונד אבל שישמעו מכולם אותו דבר זה גם טוב ! עוד שאלה, איך אני בודק איזה דגם יש לי ? (אני רק רוצה להבהיר שאני לא כזה מבין בסאונד !)
-
- 11 תגובות
- 760 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות mp3 פשוט של 2 GB ומעלה במקסימום 100 שקל... מישהו יכול להמליץ על משהו? תודה מראש!!
-
- 8 תגובות
- 760 צפיות
-
-
שלום לכולם... עקב הבעיה הזאת http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=362886.new#new החלטתי לקנות כרטיס קול חדש, אחד פשוט וזול מכיוון שאני לא מבין גדול בדברים האלה, אני צריך עזרה שלכם... נמאס לי לשבת על המחשב ולא לשמוע מוזיקה או לשחק באיזה משחק טוב התקציב שלי הוא מאוד נמוך אז עדיף כמה שיותר זול... Gigabyte GA-945P-S3 v1 (3 PCI, 3 PCI-E x1, 1 PCI-E x16, 4 DDR2 DIMM, Audio, Gigabit LAN) זה הלוח אם שלי תודה לעוזרים !!
-
- 3 תגובות
- 760 צפיות
-
-
חשבתי על ה TOSHIBA 32\37 החדשה הזאץ שעולה 9-10 אלף ש"ח. אבל לאחר בדיקה ראיתי שטלוויזיות פלזמה עובדות חלק יותר בכול מה שקשור למריחות ותגובה, הבעיה היא שהתמונה לא מספיק חדה. אתם יכולים לתת לי טלוויזיה 37 פלזמה שתיהיה חדה ובטווח המחירים שרשמתי, תודה
-
- 3 תגובות
- 760 צפיות
-
-
קניתי את X-23 של מיקרולב ואני רוצה כרטיס קול טוב שיעזור לי להוציא את המקסימום מהם... הכרטיס המובנה בלוח אני מתאר לעצמי שלא מספיק.. ולכן אני מחפש המלצות לכרטיס איותי במחיר סביר.. דגם לוח האם שלי: Intel P965LT תקציב 350-300+-. תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 760 צפיות
-
-
שלום, יש לי סרטון שצילמתי במצלמה שלי והוא בלי קול, עכשיו אני רוצה להכניס איזה שיר בסרטון איך אני עושה זאת?
-
- 2 תגובות
- 760 צפיות
-
-
תקציב 350 דולר...וכמה שיותר פצ'רים יותר טוב... מה מציעים אני חשבתי על ARCHOS GMINI400. תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 760 צפיות
-
-
-
שלום! אני רוצה לקנות את המערכת 5.1 הזאת- http://walla.zap.co.il/ratemodel.asp?model_id=37907 ויש לי כמה שאלות אם מישהו מבין בזה- איך מחברים אותה לפלסטיישיין 2? אם מחברים אותם למחשב ואין לי כרטיס קול של 5.1 זה עדיין יעבוד? ואיך זה יעבוד? ואיך מחברים אותם לממיר כבלים של הוט? וגם אם יש פיתרון מהר לחבר אותם לdvd (עם כניסה של 5.1), לפלסטיישן ולממיר נבלי כל שניה להוציא ולחבר? וזה יהיה אחלה אם מישהו יכול להמליץ לי על עוד רמקולים (5.1) טובים בסביבת ה 500 ש"ח תודה לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 760 צפיות
-
-
כבר המון זמן שאין עידכונים לתוכנה של הGTXP ולא חסרים בה באגים ובעיות. מה קורה שם? הם הולכים בכלל להוציא גרסה חדשה לתוכנה?
-
- 6 תגובות
- 760 צפיות
-


