אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
אני מעוניין לרכוש את הרמקולים האלה http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=31325 ואני לא רוצה לרכוש באינטרנט בגלל חוסר אמינות אני מעדיף לגשת לחנות לשלם ולקבל ואם יהיו בעיות אני אדע למי לפנות מישהו מכיר איפה אני יכול לקנות אותם באיזה רשת? אני מבאר שבע
-
- 3 תגובות
- 763 צפיות
-
-
פעם, לפני כמה שנים טובות, אני זוכר שקראתי פה שהכרטיס קול לא משנה כלל במערכת עם רסיבר שכן הרסיבר מעבד את הקול, אבל חבר שלי טוען שהוא חש הבדלים עצומים בסאונד בין הAC97 שעל הלוח אם שלו לבין הCREATIVE SOUND BLASTER 5.1 שלו. הגיוני ?
-
- 6 תגובות
- 763 צפיות
-
-
ציטוט של הודעה של משתמש ממיסטיקאייריבר: בנוסף, שלחתי להם גם את אותה שאלה\בקשה(למחלקת המזרח התיכון) בעקבות הודעה של משתמש אחר בת'ראד שנכתבה כך: אז......... נקווה לטוב האשכול המקורי: http://www.misticriver.net/showthread.php?p=433994
-
- 5 תגובות
- 763 צפיות
-
-
אני מחפש אוזניות 300-600 שח בלי מיקרופון רצוי עם מגבר פנימי תודה
-
- 7 תגובות
- 763 צפיות
-
-
אני רוצה רמקולים כמה שיותר איכותיים וחזקים שיחליפו מערכת זה בשביל מוזיקה,משחקים וסרטיס תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 763 צפיות
-
-
Eacan VS Logitech VS Divoom למשחקים סרטים ומוזיקה עד 500ש"ח מי עדיף? EACAN A-600-II EACAN A200 Divoom XForce I 2.1 LOGITECH Z4E\I
-
- 0 תגובות
- 763 צפיות
-
-
הגיעה לידי המערכת הנ"ל, נקנתה בחו"ל ומה שקרה זה שכנראה קיבלה קצר עקב המעבר מ-110V ל 220V(לא אני...) בכל מקרה אז הסאב שהוא גם המגבר של השני רמקולים הלך להערכתי, השאלה שלי : האם אפשר לעשות משהו עם הרמקולים ? יש להם חיבור סטייל VIDEO/AUDIO IN בטלוויזיה... תודה לעונים
-
- 3 תגובות
- 763 צפיות
-
-
לאחרונה אני מוצא הפרשות מאחורי אוזני הימנית בעיקר אחרי שאני שומע מוסיקה. האם האוזניות שלי יכולות להיות "דפוקות" וכך לגרום להפרשות האלה? האם יכול להיות שזו בעיה רפואית בכלל? בתודה מראש
-
- 6 תגובות
- 763 צפיות
-
-
עשיתי חיפוש והבנתי שירדו כמה עזרים, אבל לא הבנתי בדיוק. מה עוד שאם אפשר להסביר מה זה הUSB2GO, אני אודה מאד. ועוד שאלה על הדרך - ניתן לראות סרטים במכשיר? תודה רבה!!!
-
- 5 תגובות
- 763 צפיות
-
-
מתלבט קשות בין שני הרמקולים האלה: Creative Inspire 5200 (5.1): http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=33_7_155∏ ucts_id=607 לבין GENIUS SW 5.1 CHANNEL HOME THEATRE SYSTEM : http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=33_7_165∏ ucts_id=2112 אז מה יותר טוב , מה יותר כדאי??
-
- 4 תגובות
- 763 צפיות
-
-
שלום, יש לי זוג רמקוליים מצויינים שהם 50 וואט, וההתנגדות שלהם היא 8 אוהם. המגבר שלהם לא כל כך טוב, והייתי רוצה לקנות מגבר דיגיטלי (סטריאו, אני לא זקוק לסראונד). הייתי רוצה לדעת מספר דברים - 1. אני יודע שאם התנגדות הרמקולים היא 8 אוהם, עלי למצוא מגבר שעונה על נתון זה גם כן. אך מה בנושא ההספק? 2. האם ישנם מגברי סטריאו דיגיטליים שאתם ממליצים עליהם? תודה רבה!
-
- 2 תגובות
- 763 צפיות
-
-
אני סובל כבר 4 ימים עם זבל גנרי שהורס לי את עור התוף בבקשה תמליצו לי על משהו, רמקולים עד 250 אוזניות עד 150.
-
- 4 תגובות
- 763 צפיות
-
-
מחפשת אוזניות כפתור (אלו שנכנסות בתוך האוזן) בתקציב 200-300 ש"ח. אני שומעת מוזיקה די רגועה. לפעמים Pאנק וקצת רוק. על מה אתם ממליצים?
-
- 7 תגובות
- 763 צפיות
-
-
אני מקווה שאני בפורום הנכון אני רוצה לחבר את הממיר RCA שלי למסך מחשב, מה הדרך הכי טובה לעשות את זה? אוליי אופצייה להקלטה אני לא מבין בכרטיסי טלויזיה בכלל , תנו לי כייון מאיפה להתחיל
-
- 0 תגובות
- 763 צפיות
-
-
שלום! אני קניתי את ה HD 555 של סנהייזר ובנתיים אני ממש נהנה לצלילים יש עומק טוב וסך הכל ההתרשמות טובה אבל אנשים אמרו לי שאני לא מנצל את האוזניות עד הסוף בגלל שאני משתמש בכרטיס קול און בורד AC97 האם כדי להשקיע עוד סכום בקניה של קרייטיב אדיוג'י OEM ב 300 שקל או ללכת על ה X FI החדש ב 800 שקל... אם בכלל יהיה הבדל?!!! תודה לכל העוזרים! אשמח לקבל עצות
-
- 6 תגובות
- 763 צפיות
-
-
שיש לו קליפס נשיאה. הקטע של חורים לכפתורים וכאלה פחות מענייןאותי למרות שיכול להיות נחמד... והכי חשוב מחיר הגיוני
-
- 3 תגובות
- 763 צפיות
-
-
-
היי. יש לי קיובייס 5 על PC רגיל, וכרטיס קול של EMU. ברצוני לקנות מחשב נייד שיוכל לתמוך בקיובייס, בעיקר לצרכי סקיצות ופחות לצרכי הקלטה אבל שגם האופציה הזו תישאר פתוחה במידת הצורך. ואשמח אם תוכלו להמליץ לי אילו תכונות צריכות להיות למחשב כזה, האם לקנות כרטיס קול חיצוני, והאם ניתן לחבר מקלדת שליטה למחשב נייד בכלל? התקציב גמיש תודה רבה נעמה
-
- 0 תגובות
- 763 צפיות
-
-
איזה כבלים אני צריל לקנות כדי שאני אוכל גם לראות וגם לשמוע בטלויזיה מהמחשב? איזה יציאות וכניסות בטלויזיה ובמחשב צריך להיות? וכמה קאבל כזה עולה? ועוד שאלה... האם יש לי אפשרות לחבר את הסואנד ל-DVD ולשמוע דרכו?
-
- 3 תגובות
- 763 צפיות
-
-
הי! יש לאחי הקטן יומולדת ואנחנו יודעים במפשחה שהוא ממש רוצה נגן MP3 (הוא לא צריך איזה Fancy Ipod או משהו כזה) אני רוצה שזאת תהיה השקעה נכונה וטובה ולכן אני שואל פה בעיקרון הנגן ישמש את כל המשפחה אבל בעיקר את אח שלי (שהוא לא אודיופיל, הוא בן 12), הכי חשוב שהוא יהיה עמיד (חשוב מאוד), ומגניב וכדאי גם שהוא יהיה נפוץ קצת בארץ... כבר ניסיתי פעם SanDisk 1GB והיה לי ניסיון די טוב איתו, השאלה היא אם מאז יש דברים יותר טובים לקנות במחיר הזה. תודה!
-
- 7 תגובות
- 763 צפיות
-
-
שלום, יש לי את הרמקולים של לוג'יטק X540 אני רוצה לחבר אותם לDVD בעזרת הכבל הבא שיקבלתי: אבל הרמקולים מתחברים למחשב עם 3 חיבורים-כתום שחור וירוק. אם אני יחבר רק את הירוק לא ישמעו בכל ה5 רמקולים? ושאלה נוספת,מאיפה קונים כבלים מאריכים לרמקולים? הם קצרים מידי בשבילי.
-
- 5 תגובות
- 763 צפיות
-
-
לצורך משחקים, מוזיקה וסרטים (על המחשב). המליצו לי על microlab אבל אני לא יודע אם זה בתקציב הזה.. תודה!
-
- 1 תגובה
- 763 צפיות
-
-
יש לי איפוד וידאו 30 GB אני מתאמן במכון כושר..ואני צריך אוזניות שיהיה לי נוח לרוץ איתן שלא יפלו לי כל הזמן ...הבעיה העיקרית היא שהאוזניים שלי קטנות יחסית...יש איזה שהוא דגם מסוים שמישהו יכול להמליץ לקנות שיתאים לשימוש הנל? אגב כמובן שאני מעוניין שהאוזניות יהיו איכותיות מספיק כדי לנצל את היכולות של האיפוד.. תודה מראש אביתר
-
- 0 תגובות
- 762 צפיות
-
-
מדובר על הרמקולים החדשים שמחליפים את ה-ATP3 של אלטק. לא מצאתי אותם בשום אתר, מישהו יודע איפה אפשר להשיג אותם? תודה
-
- 4 תגובות
- 762 צפיות
-
-
יש לי מערכת סטאריו Panasonic SA-AK410 בחדר שעלתה בזמנו (לפני שנה) משהו כמו 1700 שקל, היא דיי בסדר אני אין איכות כמו במערכת רמקולים ורסיבר.. השאלה שלי היא האם כדאי לי למכור אותה במשו כמו 1500 שקל ולקנות במקומה רסיבר ורמקולים 5.1? אם כן, כמה אצרך להוסיף?
-
- 3 תגובות
- 762 צפיות
-


