אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
האם האחריות של אייפוד (דרך אפל) מגיעה בכל אייפוד שאני קונה בכל חנות (חדש כמובן לא משומש) או שמקבלים אחריות לשנה של אפל אך ורק אם אני קונה דרך החנות של אפל? אם מישהו יודע אז בבקשה אם אפשר להביא הוכחה איתו... תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 767 צפיות
-
-
שלום, לאחרונה קניתי את הנגן COWON D2 ואני מחפש אוזניות טובות בשבילו. האוזניות IN EAR צריכות להתאים לכל סוגי המוזיקה... התקציב עד 200 ש"ח. תודה
-
- 7 תגובות
- 767 צפיות
-
-
אני מעוניין לרכוש את ה-MX5021 מבית AltecLansing. מישהו יודע היכן ניתן למצוא? בתודה מראש, אורי.
-
- 4 תגובות
- 767 צפיות
-
-
מה ההבדלים? לא מצאתי ממש.. חוץ מזה שה E200 עולה ב200 שקל יותר.. יש למישהו מושג? שכחתי לציין, לפי מה שראיתי באתר של סאן דיסק, יש רק את ה250 260 ו270 , ואין 200, אבל משום מה בזאפ מצויין שיש גם E200. האם זה קיים באמת?
-
- 4 תגובות
- 767 צפיות
-
-
שלום לכולם... אם לדוגמא אני הולך לבצע שינוי דראסטי במערכת השמע שברכב יש צורך להודיע על כך לרשויות? כי צריך להודיע על כל שינוי ברכב השאלה אם זה כולל גם את המערכת שמע שבמכונית ברמה של ממערכת שמע פשוטה מאוד למערכת של סאב 12 אינץ מגבר מאק אודיו וכל הדברים האלו... תודה רבה לעונים
-
- 5 תגובות
- 767 צפיות
-
-
בעקבות תגובות של אנשים שאומרים שבלו טאק משפר את איכות הסאונד באוזניות סגורות החלטתי שאני רוצה גם ורציתי לשאול אם האם יהיה שיפור באוזניות שלי? סנהייזר HD-205 ואיפה בדיוק אמורים להשים את הבלו טאק? אני יודע שבתוך האוזניה אבל אני לא יודע בדיוק איפה (מסביב, מאחורי הדריבר/ממברנה של האוזניה...) וכמה להשים? תודה, גיל 8)
-
- 3 תגובות
- 767 צפיות
-
-
ובכן מדובר בעיוות סאונד קשה/דוחה/ומגעיל. ברשותי מחשב עם לוח אם Gigabyte 7VRXP עם כרטיס קול מובנה. התקנתי שתי מערכות הפעלה - Windows2000 ו-WindowsXP, כמובן שעדכנתי את כל ה- ServicePack של לוח האם . משום מה הסאונד שמתקבל במערכת ההפעלה של Windows2000 נשמע גרוע מאוד. ניסיתי "לשחק" עם המיקסר ולבטל אופציות שונות , שלא יפגע באיכות הקול. במערכת הפעלה WindowsXP המערכת מוציאה סאונד מעולה למערכת הסטריאו שלי. ואני לא מבין מה הבעיה .
-
- 0 תגובות
- 767 צפיות
-
-
אמא שלי טסה עוד שבוע לארה"ב אני מאמין שהיא תמצא את ה H10 שמה רציתי לשאול אם אפשר להעביר מכרטיס זיכרון של מצלמה למכשיר הזה בגרסא האמריקאית כי שמעתי שבגרסא של ה י320 אי אפשר זה נורא חשוב לי בכל מקרה אני רציתי ללכת על ה H320 כי הוא 20GB ועוד 50 דולר אבל אני חושב ללכת על ה H10 הוא יותר קטן יותר יפה ויותר חדיש יש לי לשמוע 3GB מוזיקה מקסימום אי לי בשביל מה לקנות את ה20GB אבל 15GB ב50 דולר זה כדאי השאלה אם יש לו USBTOGO בגרסא האריקאית אם מישהו יוכל לבדוק לי אני יודה לו
-
- 1 תגובה
- 767 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי מספר שאלות על מערכות רמקולים. 1.אם יש לי מערכת רמקולים dolby digital 5.1 שאני מחבר למחשב, ושם אני מריץ שיר שהוקלט על שני ערוצים. האם אני ישמע בכל ערוץ של מערכת הרמקולים אות שמע אחר? או שאני ישמע רק בשתי ערוצים בגלל השיר? 2. אם אני רוצה לחבר למחשב מערכת רמקולים, נניח dolby digital 5.1 אז אני יהיה חייב לרכוש כרטיס קול תומך ב 5.1 ערוצים? כלומר, אם אני יחבר את המערכת רמקולים למחשב ישן שבו כרטיס קול סטריאו(2 ערוצים) אז אני ישמע בשני ערוצים במערכת הרמקולים? אשמח לתשובות על שני השאלות, תודה וערב טוב.
-
- 8 תגובות
- 767 צפיות
-
-
מה עדיף לשמיעת משחקים סרטים ומוזיקה גם בווליום גבוה בתקציב של 60 שקל Creative או לוג'יטק PC 880? דגם HQ-80
-
- 0 תגובות
- 767 צפיות
-
-
אני מחפש אוזניות עם מיקרופון למשחקים ולמוזיקה בסביבות ה300 ש"ח, אפשר קצת יותר אם זה שווה את זה. אני רוצה שתיהיה תחושה של סראונד... ככה גם שאני אוכל לדעת במשחקים איפה האויב וכו'... אגב, אל תתנו לי דגמים שאין בארץ.. כי אין מצב שאני קונה בחו"ל
-
- 4 תגובות
- 767 צפיות
-
-
שלום ברשותי כרטיס קול על הלוח אם של RealTek AC97 הוא על לוח Gigabyte 8SQ800 עכשיו יש לי מערכת רצינית שתאכלס אני לא חושב שאני מוציא את הטוב ביותר ממנה לכן אגרתי קצת כסף וברצוני לקנות את הכרטיס קול הבא Hercules Digfire 7.1 שאלתי היא האם אני באמת ירגיש שינוי שוואלה הצדיק את הקנייה הוא שזה לא שווה את זה AC97 מפרט תכני High-performance CODEC with high S/N ratio (>90 dB) 18-bit ADC and 20-bit DAC resolution Compliant with AC'97 2.2 specifications 18-bit stereo full-duplex CODEC with independent and variable sampling rate 4 analog line-level stereo inputs with 5-bit volume control: LINE_IN, CD, VIDEO, AUX 2 analog line-level mono inputs: PC_BEEP, PHONE_IN Mono output …
-
- 4 תגובות
- 767 צפיות
-
-
שלום לכולם אני צריך המלצה לכרטיס קול ב- 50+- דולר מארה"ב. הכרטיס מיועד לנגן מוזיקה נטו ( לא סרטים או משחקים ) משמע לא חשוב לי מספר ערוצים גבוה, אלה דרוש סטריאו ברמה כמה שיותר גבוהה. חשבתי על ה-M-Audio Revolution 5.1 , הוא אמנם עולה 70 דולר, אבל מצד שני לא ראיתי שום דבר אחר איכותי שמתקרב אליו מתחת למחיר הזה.. פתוח להצעות
-
- 8 תגובות
- 767 צפיות
-
-
אני מוסיקאי מתחיל, ומכיוון שיש לי בעיות תקציב ואין לי באמת אולפן מקצועי להקלטות, ואני משתמש באותו מחשב גם להקלטות וגם למשחקים מדי פעם וסרטים, והרבה לשמוע מוסיקה (בסראונד, אם אפשר). חשבתי על לקנות את החדשים של קראיטיב, AUDIGY2, אבל הבנתי שבהקלטה הם לא משהו, יש להם דיליי\לייטנסי\עכבה (או איך שתרצו לקרוא לזה) יחסית גדול שיפריע, מלבד הדגם היקר ביותר, שממש אין לי תקציב בשבילו. בפורומים אחרים שביררתי ממליצים בעיקר על כרטיסים שמיועדים רק להקלטה ולא ממש לדברים אחרים, אבל זה לא מוצא חן בעיני, כי אני מחפש משהו שיודע לעשות כמה שיותר דברים. אני לא מחפש את האיכות הכי גבוהה, כי אני לא הולך להפיק סינגל או דיסק שלם גם ככה, אני יותר בקטע של לעשות סקיצות, ואני רוצה לשמור על מחיר נורמלי. בס…
-
- 1 תגובה
- 767 צפיות
-
-
אז ככה... היה לי כרטיס משהו עזה, 5.1 אנלוגי... לפניו היה לי לייב ואליו... לא משנה קיבלתי את ה5700, וניסיתי להרכיב, לא שמעתי כלום (חיברתי ל דיגיטל אווט) היום קניתי כרטיס לייב 5.1 דיגיטל, וחיברתי אליו את הרמקולים (לחיבור הכתום, הדיגטילי) אבל אני לא שומע כלום!!! חיברתי לרמקולים דיסקמן, אנלגוי, שומעים יופי... אז הרמקולים עובדים... אבל איך אני יכול לאתר את הבעיה ? צריך הגדרה מיוחדת חוץ מהלוח בקרה של הסליידים (הרמקול הזה ליד השעון) לכוון שם שיצא לדיגטל? נדב
-
- 2 תגובות
- 767 צפיות
-
-
התקציב 200-300 גג עדיף בסביבות ה200. ראיתי שיש מרכות של 2.1 ו5.1 מה זה אומר? תודה לכל העוזרים!
-
- 13 תגובות
- 767 צפיות
-
-
שלום , לאחר שיפוץ בחדר אני מחפש רמקולים לחדר העדפה שלי היא רמקולים מוגברים ( אין צורך במגבר ) בעצם רמקולים למחשב שאותם אני יוכל לחבר גם לטלויזיה . החדר בגודל של 4.20 על 2.60 חדר ממוצע . היעוד המרכזי של הרמקולים הוא לשמיעת מוסיקה דרך המחשב . ומידי פעם חיבור לטלויזיה לצורך צפייה בסרטים . התקציב שלי עומד על 1000 שקל אבל אני מוכן להשקיע עוד טיפה על מוצר איכותי ! תודה רבה לכולם השמח לקבל עזרה .
-
- 0 תגובות
- 767 צפיות
-
-
שלום אני עוד מעט קונה מחשב חדש, ורציתי לדעת כיצד אוכל להקליט שידורים מהממיר של הוט למחשב ולשמור אותם, ואשמח לפרטים כמו כמה ישקול פרק בן 30 דק' או באיזה פורמט ישמר הוידאו. אם אצטרך לחומרה מסוימת אשמח לפרטים ספציפים והמלצות (כמובן שלא יהיה יקר מדי) ואם אצטרך תוכנות אשמח גם כן להמלצות 8) 8) 8)
-
- 4 תגובות
- 767 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מעוניין לקנות כרטיס קול למחשב שלי, כדי לנצל את הרמקולים שלי כמו שצריך. הרמקולים שיש לי הם Logitech Z623 והתקציב שלי הוא עד 500 ש"ח. הכרטיס קול שיש לי כרגע הוא מובנה בלוח אם של Realtek ALC892.
-
- 3 תגובות
- 767 צפיות
-
-
כן, אני יודע שהנושא נטחן בעבר וכבר קראתי את ה FAQ. עם זאת, הייתי שמח להמלצה על סט רמקולים 2.0 או 2.1 עד 350 שקלים ולא לחרוג מכך (אחרת הייתי הולך על המלצת המבקר כפי שהוצעה במאמר על המיקרולאב). אני בעיקר רואה סרטים, מעט מוזיקה וקצת משחקים. תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 767 צפיות
-
-
חשבתי על ה -zen touch מה אתם אומרים? וועוד שאלה- אם קורה משהו למכשיר אז נדפקתי? אין לי מה לעשות איתו? או שיש איזשהו סידור? תודה
-
- 7 תגובות
- 767 צפיות
-
-
למחשב שלי מחובר כבר מגבר ורמקולים גדולים לשמיעת מוזיקה. הבעיה שבלילה יש לי קצת בעיה עם הווליום הנמוך בעיקר לדיבור כי המערכת יותר מותאמת למוזיקה מאשר לדיבור (בלאי מיותר למגבר, החדר מתחמם) אז חשבתי לקנות את הזוג הזה שיהייה לי מתי שאני רוצה לשמוע דיבורים ביוטוב או כשאני רוצה לשחק בשקט. מבחינת חיבורים יש לי כרטיס focusrite scarlett 2i4 ככה שלא אמור להיות בעיה לעבור מביניהם. אפשר אפילו לקחת את הסדרה t20 ולקבל ללא מעמ עם משלוח חינם מאמזון השאלה אם יש משהו אחר מומלץ בסכומים האלה אין לי צורך בסאב אם ארצה יותר כוח אעבור למערכת המוגברת. תודה לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 767 צפיות
-
-
היי, בא לי רמקולים דיי טובים למחשב. שימוש עיקרי הוא שמיעת מוזיקה. אני מתלבט אם ללכת על 2.1 כמו M820, M880 או 2.0 כמו Microlab Solo 4C. יש לכם המלצות? גם לדגמים אחרים אם אתם מכירים.
-
- 0 תגובות
- 767 צפיות
-
-
אז הנטבוק שלי מנגן יפה סרטים ב-720P עם MPCHC, אבל לא מצליח לנגן חלק כשמפעילים כתוביות. יש עצות? גם עם COREAVC הסרטים יורדים לסביבות 17FPS כשמפעילים כתוביות.
-
- 0 תגובות
- 767 צפיות
-
-
היי מעניין אותי לדעת אם יש תוכנות שאני לא מכיר שמנהלות את ה אייפוד כמו שצריך אני משתמש ב EPHPOD ולפעמים ב ANAPOD MANAGER שהוא נראה לי הרבה יותר טוב אבל אין לי את הגירסה המלאה אז במה אתם משתמשים ??
-
- 2 תגובות
- 767 צפיות
-


