עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. מחפש אוזניות איכותיות, העדפה לאוזניות in-ear. המטרה העיקרית היא לסרטים, אם יש משהו שתומך בסראונד בצורה מקצועית(גם אם לא IN-ear) אני מוכן לשמוע טווח מחירים - 200-300 שקל מקסימום תודה לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 768 צפיות
  2. טוב אז ככה.. לפני שנה קניתי מיקרופון+אוזניות ב50 שקל הכל עבד חלק ולא היו בעיות עד שאחרי כמה חודשים התחיל להיות רעש מעצבן לשמיעה http://upload.tazone.net/u.php?id=Elsf-1154444643301.rar טוב חשבתי בטח זה בעיה במיקרופון ולאחר כחצי שנה המיקרופון נדפק לגמרי בסדר קניתי עוד פעם מיקרופון וחדש שוב אותו צליל ואותה בעיה.. עכשיו התחלתי להבין שמסתבר שהבעיה היא במחשב ולא במיקרופון וניסיתי את המיקרופון הזה במחשב אחר ולא היו רעשים מעצבנים יש דרך להפסיק את הרעשים האלה? תודה לעוזרים

  3. נמאס לי מהרמקולים שבאים עם המחשב, והחלטתי להתחדש בסט חדש התקציב הוא 200 ש"ח למערכת של 2.1 ראיתי את 4 אלה ואשמח לייעוץ: 1. A300 של קריאטיב. 2. X-210 של לוגיטק. 3. BXR1121 של אלטק. 4.Eacan E510 תודה לעוזרים - אגב אני עם כרטיס קול על הלוח אם, כדאי לקנות חיצוני?

    • 4 תגובות
    • 768 צפיות
  4. קניתי לאחי רסיבר JVC RX5062 ובניתי מערכת רמקולים, זאת אומרת תיבה שבניתי ורמקולים שהרכבתי. בכל אופן, הכנתי כבל דיגיטאלי, אבל משום מה המחשב או הרסיבר לא מקבל את האותות. אילו הגדרות אני צריך לעשות בכדי שזה יעבוד? זה פשוט לא עובד. -תודה.

    • 2 תגובות
    • 768 צפיות
  5. Started by אלון פ,

    שלום לכולם, קודם כול רציתי להגיד שזה דיי דחוף, כי אבא שלי טס מחר ורק עכשיו נזכרתי בזה.. רציתי שהוא יקנה טלווזיה חדשה בדיוטי פריי, אני חושב שמבאג דיוטי פריי. זה באמת יוצא זול משמעותית מבארץ? ולשאלה עצמה: אני צריך המלצה למסך 32" טוב ולא יקר.לפי מה שהבנתי בגודל הזה לא חייבים FULL HD כי אין ממש הבדל בגדלים האלה בין FHD לHDR. זה נכון? אני ארגיש הבדל בין FHD לHDR? אז אני צריך המלצה למסך 32", לא יקר מדי, HDR, ואם אפשר נטייה לחברות מוכרות כמו טושיבה וכו. תודה רבה לעוזרים! אלון

    • 2 תגובות
    • 768 צפיות
  6. Started by fungiman,

    סבא שלי שוקל להחליף טלוויזיה בסלון - כיום יש לו CRT בגודל 32 אינץ', מרחק הצפיה 2.5-3 מטרים, התוכן הוא ממיר של HOT - תוכן SD ברובו, לעיתים רחוקות (מאוד) תוכן מהתקן USB, החדר מואר עם חלון גדול בצד החדר (משמאל למסך) ואין כוונה לסגור את החלון במיוחד בעת צפיה בשעות היום. התקציב גמיש 3-5K ממה שהתרשמנו בחנות - פלזמה לא באה בחשבון בשל בעית השתקפות קשה. אשמח לקבל הכוונות לדגמים מומלצים. שאלה נוספת - כיום יש לסבא שלי ממיר HOT עם יציאות אנלוגיות בלבד. האם ניתן לבקש ממיר עם יציאה דיגיטלית (ולחסוך את ההמרה הכפולה מדיגיטלי לאנלוגי ושוב פעם לדיגיטלי) מבלי להתחייב לחבילת HD?

    • 0 תגובות
    • 768 צפיות
  7. מקווה שאני בפורום הנכון. קראתי תיאור של רמקולים למחשב עם באס ללא סאבוופר. הדגם הוא Inspire T10 . עם זאת, ראיתי ב"אמאזון" שני דגמים: 1. Creative Labs Inspire T10 2.0 Multimedia Speaker System with BasXPort Technology - עולה כ - 43$. 2. Inspire T10 (Eng/Fr) - עולה בערך כפליים מהנ"ל. מה ההבדל בין השניים?

    • 0 תגובות
    • 768 צפיות
  8. Started by LeftRight,

    יש לי מחשב נייד שדרכו אני מנגן את קבצי המולטימדיה שלי ואני מחבר אותו לLCD עם כבל HDMI עכשיו השאלה שלי איך אני יכול לחבר את הטלוויזיה\מחשב נייד לרסיבר ככה שאת קבצי הקול אני ישמע דרך המערכת קולנוע?

    • 3 תגובות
    • 768 צפיות
  9. שלום, יש לי 2 כרטיסי קול במחשב, אחד אונבורד והשני רגיל. יש דרך בה אני אוכל לגרום לשניהם להוציא סאונד באותו זמן (סאונד זהה, לא דברים שונים)? אני פשוט רוצה לחבר אחד מהם לטלויזיה, ואת השני לרמקולים, או אחד לאוזניות, והשני לרמקולים, או כל מיני דברים כאלו. כרגע אני יכול לבחור מאיזה מהכרטיסים זה יוציא סאונד, אלב הווינדוס לא מאפשר להוציא דרך שתיהם. יש מה לעשות?

    • 11 תגובות
    • 768 צפיות
  10. כרגע ברשותי IRiver H120 ( רוקבוקס מותקן כמובן ) , יש לי אותו כבר שנתיים וחצי ככה .... אולי תהיה לי הזדמנות לקנות קצת בזול נגן Mp3 אחר , אז חשבתי שאולי הגיע הזמן לשדרג , עכשיו השאלה המתבקשת היא : האם יש טעם לזה בכלל ? חשבתי על הIaudio X5l, בעיקר בגלל חיי הבטריה הארוכים שלו ( 35 שעות ) והמסך הצבעוני נראה נחמד + ה10 ג'יגה הנוספים מאוד יועילו ... האם יש טעם לשדרג את הMp3 ואם כן , אז לאיזה נגן ( וד"א אני לא אוהב את שיטת הId3 Tag של האייפוד , אני מסתדר רק עם השיטה שבה המכשיר מציג את התיקיות במכשיר ) . הדרישות שלי : * הצגת קבצים * לפחות 30 ג'יגה * חיי בטריה ארוכים

    • 5 תגובות
    • 768 צפיות
  11. Started by andrey66,

    שלום חברים, החלטתי להשתדרג ולפנק את עצמי אחרי שהלך לי הבס ברמקולים ולתקן את זה עולה כמו לקנות חדש אז ככה אני רוצה רמקולים ואוזניות עד 1000 שקל ביחד (אפשר לחרוג ל1300 אם זה משפר משמעותית את האיכות), אין לי מושג במה עדיף להשקיע יותר חשבתי לקנות רמקולים 5.1 שהיו למשחקים (אני לא כזה גיימר מטורף) ולסרטים ולקנות בנפרד אוזניות שהיו למוזיקה, אני מעדיף אוזניות קשת שיכסו לי את כול האוזן, העוצמה לא כזאת חשובה אני שומע רוק ומטאל ככה שהבאס יותר חשוב לי מעוצה (אני עדיין לא חירש) תודה.

    • 0 תגובות
    • 768 צפיות
  12. אחרי שקניתי את האוזניות GRADO SR-60 שמתי לב עד כמה שאיכות הקול מלאה ברעשים, לא איכותית בכלל. המליצו לי כאן בפורום לא מזמן על כרטיס קול Audigy 2 Value Creative, והתכוונתי לקנות אותו אבל בסוף לא התאפשר לי כי המחיר יקר מדי. בכל מקרה, אני לא יכול לסבול את איכות הקול במחשב עם הכרטיס ALC650 המובנה על לוח האם (NF7 ABIT), אז מצאתי את האפשרויות האלה בזאפ: אני ארגיש בשיפור באיכות הקול (מוסיקה וכו') עם אחד מהכרטיסים האלה לעומת הכרטיס הנוכחי שיש לי? איזה הכי מומלץ מביניהם?

    • 6 תגובות
    • 768 צפיות
  13. כשאני מפעיל שיר בווינאמפ הוא מראה לי את השגיאה הבאה: Bad directsound driver . please install proper drivers or select another device in configuration. error code: 88780078 וגם איך שהווינדוס עולה יש לי עוד שגיאה, שאולי היא קשורה גם לשגיאה של הסאונד .. An exception occurred while trying to run "cmicnfg.cpl,CMICtrlwnd" ד"א כשאני מפעיל סרט במדיה פלייר אז רק רואים בלי לשמוע. התקנתי ת'דרייברים מחדש וזה לא עוזר, יש לכם אולי הצעות לפתירת השגיאה של הסאונד? (לידע כללי יש לי כרטיס קול מובנה על לוח אם של Epox ) והאם השגיאה בעליית הווינדוס קשורה לזה שאין סאונד ? תודה מראש!

    • 3 תגובות
    • 768 צפיות
  14. Started by shlomom,

    שלום, מעונין לקנות אזניות (כמתנה) שישמשו כמוניטור בעיקר לשירה - אז הדיוק בטווח הקול האנושי חשוב. אזניות סגורות לא בתוך האוזן וקטנות למינהן. יש משהו מומלץ בתחום ה-200$ ? תודה

    • 2 תגובות
    • 768 צפיות
  15. שלום לכולם,\יש לי טלווזי HDR, וDVD רגיל. הDVD קורא DVIX. רציתי לדעת איך אני יכול להמיר סרטי MKV שיש לי על המחשב לסרטי HD READY בפורמט שהDVD יקרא? תודה לעוזרים! אלון

    • 5 תגובות
    • 768 צפיות
  16. Started by Morfium,

    שלום . אני מחפש אוזניות איכותיות במחיר לא מופרז ( עד 250 שח ) אני רוצה אוזניות יותר לכיוון של אוזניה לכל אוזן ( היה לי את Creative EP-230 ) והם נהרסו לי אז עכשיו אני מחפש חדשות . תודה לממליצים .

    • 1 תגובה
    • 768 צפיות
  17. ראיתי שיש כאן כמה אנשים שמבינים אז אם תוכלו לעזור אשמח מאד. אני מחפש אוזניות קשת עם מקרופון למשחקים עדיף כאלו שאפשר לפרק את המקרופון כשלא צריך אותו. התקציב שלי 200-300 ש"ח אבל יש לי גם גישה לארה"ב אז אם אפשר למצוא שם אזניות במחיר הזה זה גם הולך. עשיתי חיפוש קטן בפורום לפני זה וראיתי שממליצים על Sennheiser PC130 רציתי לדעת אם: 1. אפשר לפרק את המקרופון 2. מה זה Noise Canceling Microphone האם זה פוגע באיכות הקול 3. האם יש אוזניות יותר שוות בסביבות אותו מחיר?

    • 2 תגובות
    • 768 צפיות
  18. יש לי את הרכיבים שלהלן: מחשב HTPC (עם חבור HDMI),ממיר, רסיבר, מסך LCD, ורמקולים. ברצוני לדעת איך לחבר את הרכיבים במערכת - מי מתחבר למי ובאיזה סוג חיבור ??? תודה למשיבים

    • 5 תגובות
    • 768 צפיות
  19. אני רוצה לקנות תמדבר ולחבר אותו לרמקולים הללו האם אני ישמע טוב והאם זה בכלל מתאים לרמקולים ואני ישמע את זה במלו עוצמתה של המערכת וינצל כביכול תיכולת המקסמלית שלה יש לציין שהחדר שלי לא עולה על 12 מטר \ה חדר בנוני -קטן ועכשיו אני עם רמקולים 2.1 ב400 שקל של מקרלוב אז זה היה שיפור עצום את המערכת אני יחבר לטלווזיה LCD LED ולמחשב טוב תודה לעוזרים והמשך יום טוב

    • 0 תגובות
    • 768 צפיות
  20. אוקי שלום לכם אני רוצה לקנות אוזניות במחיר של 150 שקל מצאתי כאלה שהם הSennheiser HD201 http://web.zap.co.il/model.asp?model_id=353086 במחיר של התקציב שלי רק 2 שקל יותר היום קיבלתי את הכסף מעבודת תיכנות שעשיתי (בגיל 13 שווה להיות מתכנת) ובכסף הזה אני קונה את זה כי אני שונא לבקש מההורים כסף אז אני רוצה לדעת אם אלה האוזניות הכי טובות שאני יכול לקנות במחיר הנ"ל.. אשמח לתשובה הכי מהירה שיש בגלל שהיום בצהריים אני מזמין אותם שאבא שלי יבוא הבית צריך גם לציין שמומחה לטראנס (יוצר טראנס יותר נכון) ששמו הוא Optical Vision המליץ לי עליהן .. כי הוא חבר קרוב מאוד של המשפחה אני גם סומך עליו.. היתה לי אפשרות לשאול גם את DNA שהוא גם חבר קרוב של המשפחה אבל לא רציתי להציק לבחור ד…

    • 7 תגובות
    • 768 צפיות
  21. Started by Ic3 CuB3,

    אם אני מקבל נגן מהאריזה והוא בגירסא כלשהי שכבר יצאו אחריה עוד 3 עידכונים וכל עידכון עושה משהו אחר. אז אם אני יתקין את העידכון האחרון הוא יעשה את העידכון שלו וגם את 2 העידכונים הקודמים לו ? או שאני יצצטרך להתקין את שלושתם ?

    • 9 תגובות
    • 768 צפיות
  22. אנשים, אני מחפש את היבואן מישהו מכיר?

    • 0 תגובות
    • 767 צפיות
  23. יש משהוא יותר טוב במחיר שלו? המחיר הוא 7800..

    • 0 תגובות
    • 767 צפיות
  24. שלום. אני צריך המלצה לאוזניות כפתור בתקציב 200-300 ש"ח, ישמשו אותי לנגן iRiver H10 שהאוזניות סטוק כבר שהגיעו איתו כבר עוד רגע נקרעות באיזור הפלאג. הן שירתו אותי כראוי ואני מחפש אוזניות שלא יירדו ברמה מהסנהייזר שהגיעו עם הנגן. כמו שאמרתי אני רוצה אוזניות קטנות, אבל שלא יהיו מהסגנון הפולשני (כמו הסנהייזר CX), למרות שהן מצוינות ואוטמות ברמות מטורפות. יש סיכוי קל שאבא של חבר יביא לי אותן מאמריקה, העניין הוא שאני צריך תשובה מהירה והחלטית אם אני רוצה שזה יקרה. תודה רבה אנשים.

    • 6 תגובות
    • 767 צפיות
  25. Started by exXxTreAm,

    אז ככה.....בעקבות זה שאני רוצה לקנות מערכת אני חושב אוליי להכין אחת.......עכשיו אני תקוע בשלב של הסאבוופר....אז אני צריך עצות איך לעשות אותו כמה שיותר אפקטיבי......לשים אותו בתיבה מעץ או בכלל בלי תיבה שיהיה חשוף? ואם תיבה אז איזה גודל עדיף? אני צריך בעיקרון עצות מהסוג הזה שעושות אותו כמה שיותר יעיל

    • 2 תגובות
    • 767 צפיות

דיונים חדשים בפורומים