אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
מישהו יכול לתת חוות דעת מקצועית בנושא אני צריך לקנות אחד מהם עוד היום ואני לא ממש סגור על איזה....
-
- 3 תגובות
- 772 צפיות
-
-
שלום אני רוצה חוות דעת על רמקולים של MB QUART הגרמני, איך הם? יש דגם כמו QL-C400/404 150 וואט, 3 אלמנטים בכל צד, 4 אוהם. תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 772 צפיות
-
-
מה העניין עם הקבצים האלה??? למה הם קיימים ?? יש להם איזה משהו מיוחד..? איתן
-
- 9 תגובות
- 772 צפיות
-
-
יש לי כרגע במחשב כרטיס קול CREATIVE SOUND BLASTER LIVE! VALUE, שבו שתי יציאות רמקולים (קדמיים ואחוריים), ויש גם יציאה דיגיטלית (למיני דיסק?). אם אני אקנה מערכת רמקולים 5.1 תהיה לי אפשרות לחבר אותם איכשהו? אולי 2 קדמיים, סנטר וסאב ליציאה של הקדמיים? חשבתי לקנות רמקולים של LOGITECH Z640, שנראים לי טובים ולא יקרים.
-
- 0 תגובות
- 772 צפיות
-
-
auzentech x-fi prelude http://www.foxpc.co.il/Product.aspx?productid=447 creative x-fi extreamgamer fatal1ty http://www.skypc.co.il/pl_product~70SB046A00001~17~0.htm יש לי מערכת z-5500 ואני רוצה להוציא ממנה את המיטב למשחקים סרטים ומוזיקה השאלה שלי מה עדיף מבחינת איכות אני יודע ששניהם אותו צ'יפ של X-FI היתרון של הprelude הוא שהוא מקודד לDD ככה שאפשר לשחק עם חיבור דיגטלי או שעדיף לחבר בחיבור אנולוגי כדי שהכרטיס יעשה את העבודה ולא המפענח של המערכת? (מה יתן איכות יותר טובה?)
-
- 4 תגובות
- 772 צפיות
-
-
האם יש הבדל שמצדיק 500 שקל בין שני הכרטיסים? אני צריך את הכרטיס למוזיקה משחקים וסרטים האם יהיה הבדל שאני ישמע במשחקים נגיד או בסרטים או במוזיקה? תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 772 צפיות
-
-
שלום לכולם. היום רכשתי כרטיס טלויזיה WINFAST TV2000 XP RM ,חיברתי אותו לפי סי איי אקספרס התקנתי את הדרייבר שלו הכול טוב ויפה רואים ערוצים חלק והרבה ערוצים, אבל אין קול! עכשיו קיבלתי איתו את הכבל הזה והבנתי שהוא יוצא מהכרטיס טלויזיה עצמו בתוך המארז אל קונקטור מסויים בלוח אם, אבל ניסיתי את כל הקונקטורים ואף אחד לא מתאים בול ,חלק יותר מדי פינים וחלק קצת מדי... בבקשה , מה לעשות בשביל שיהיה סאונד לטלויזיה?
-
- 5 תגובות
- 772 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות רמקולים 2.1 ואני מתלבת בין Microlab X-13 לZ4 מה עדיף ?
-
- 0 תגובות
- 772 צפיות
-
-
אהלן אין לי מושג בכרטיסי טלויזיה למחשב. ברשותי מסך samsung T220 הרגיל לא עם הHD. כרטיס מסך 8800GT - הוא לא פונקציה פה.. אני יודע אבל רציתי לציין.. איזה כרטיס טלוויזיה יהיה האופטימלי ביותר - אני רוצה לחבר לכרטיס ממיר YES ולראות דרכו בעצם טלוויזיה. אם יש מצב לכרטיס עם שלט - אשמח. האם האיכות תיפגע עם כרטיס הטלוויזיה ? כדאי לי לקנות כבל מיוחד מהכרטיס טלויזיה למסך ? תודה, בבקשה תפרטו מפרט של הכרטיס ויכולות בברכה, דן
-
- 1 תגובה
- 772 צפיות
-
-
שעולה לא יותר מ-400 דולר באיביי. (us-144? maudio? tascam?)
-
- 6 תגובות
- 772 צפיות
-
-
יש לי את X-230. יש סאב ושני לויינים. בחוברת של לוג'יטק כתוב שהרמקול עם הכפתור הדלקה צריך להיות מצד ימין. זה באמת משנה?
-
- 1 תגובה
- 772 צפיות
-
-
אוקי קניתי היום CX300 עשיתי להם כבר BURN IN של שלוש שעות מוסיקה. כמובן שצריך עוד קצת. אבל אילו הקרשמים עד עכשיו. נוחות: כמה רמות מעל הTHE PLUG. מי שמכיר את האוזניות של הTHE PLUG הם באים עם אטם שכאילו קנית בריקושט וגילית שהם בכלל נגד הרעש שיש במטווח הקרוב לביתך... באמת אני מנקה אוזניים פעם ביום. ועדיין איכשהו כל פעם שהכנסתי אותם לאוזן הם היו יוצאות אממממ איך אני יגיד את שמנוניות לעמות זאת האטמים של הCX הרבה יותר נוחים, יושבים טוב בתוך האוזן כמו שצריך. קל מאוד להכניס אותם. הPLUG לעומת זאת דורשים כמה זמן עד שמתרגלים להכניס אותם לאוזן כמו שצריך וגם אז הם קצת לא נוחות. החוט של הTHE PLUG לבד ובצורה של Y רגיל לעומת החוט של הCX שהאוזניה שבצד ימין יותר ארוכה מהשמאל מה שאנ…
-
- 4 תגובות
- 772 צפיות
-
-
היי. יש לי טלויזיה ישנה עם חיבור RCA. מהמחשב הנייד שלי יש יציאת חיבור של HDMI וVGA. אני רוצה לחבר את הטליזיה למחשב הנייד כדי שתשמש לי כמסך לצפיית סרטים. מאיפה הכי זול וכדאי לקנות חיבור, ואיזה? (RCA TO HDMI או RCA TO VGA)?
-
- 1 תגובה
- 772 צפיות
-
-
שלום אין לי קול במחשב וזו לא בעיה של רמקולים המחשב עבר פירמוט כרטיס קול מובנה על לוח אם מבית ASUS מסוג P5K SE/EPU מערכת הפעלה XP ניסיתי להוריד המון דריברים אך ללא הצלחה אנא עיזרו לי... ברשותי הדיסק שקיבלתי עם רכישת המחשב ובו דריברים אך הוא לא מאפשר להתקינם!
-
- 0 תגובות
- 772 צפיות
-
-
-
המחיר קצת חשוד לדעתי (180) אם כי כמובן שבחול המחיר הגיוני. http://www.c-comp.co.il/show_details.asp?prod_id=1858
-
- 1 תגובה
- 772 צפיות
-
-
שלום,אני בזמן האחרון נתקל קשיים לנגן קבצי בלוריי בצורה מושלמת,הדיבאגינג של הויאלסי אומר לי שהוא זורק פריימים. המחשב שלי הוא phenom II 920 4 GB ram AMD HD 4770 כשאני נכנס להגדרות של הנגנים ואומר להם להשתמש ב gpu התמונה בכלל מקרטעת וזה לא צפי בכלל. השאלה היא האם אני יכול להמנע מלשדרג שילוש ורק להחליף כרטיס מסך או שאין לי ברירות ואני חייב?
-
- 0 תגובות
- 772 צפיות
-
-
שלום לכולם ותודה מראש על העזרה לכל אלו שיענו... לאחרונה קניתי כרטיס של COMPRO E500 התואם ויסטה אני מצליח לראות טלויזיה עם התוכנה שבאה עם הכרטיס דרך ממיר ADB 7200C של הוט בחיבור RCA כאשר אני מעלה מדיה סנטר - אני מקבל EPG אבל לא רואה תמונה - משום מה התוכנה זורקת הודעת: Vista windows media center has a critical failur with one of the processes מה ניתן לעשות? איך אפשר להתגבר על זה? Motherboard: Gigabyte GA-965P-DS4 CPU: Intel Core2 Duo E6600 MEM: 4GB DDR2 667Mhz graphices: Nvidia 8500GT 512MB PVR ComPro VideoMate E500 Vista ready OS: Viista HOME PREMIUM 32Bit
-
- 0 תגובות
- 772 צפיות
-
-
קודם כל, אל נא להסתמך על הרמקולים שברשותי, השיקול הוא כללי גם לי וגם לחברים שלי, וכמובן שרמקולים משתנים מאחד לשני... כרגע אני עם AC97 מובנה, וזה כבר מחרפן, מילא עם רמקולים פחות שמים לב, אבל עם אוזניות זה ניהיה ממש מעצבן כל הרעשי רקע והרשרושים ומלמולים חשמליים וציקצוקים ומשמושים וקירצקרוצים ו... הבנתם תרעיון... יש מספר כרטיסי קול נפוצים בארץ, הייתי שמח לשמוע לא רק מה עדיף מבינהם, אלא חשוב לי מאוד לדעת גם מה ההבדל וכמה מילים על כל כרטיס בנפרד (איכות קול, סתם לקטע האם אני בכלל אשמע הבדל עם ה ATP3 או רק לאחר שדרוג או אוזניות טובות, איך הדרייברים כי אני יודע ששל קריאטיב למשל נחשבים לבעייתיים, וכו וכו...)... הראשון הוא ה-Xtreme Audio של קריאטיב שמגיע במחיר מממממש מפתיע, ולפי…
-
- 0 תגובות
- 772 צפיות
-
-
לפני זה שאלה קטנה באתר של COWON אז כתוב כל מיני עידכונים של X5 זה כולל גם את ה-X5L? עכשיו לנושא המרכזי יש לי את ה-X5L כבר איזה חודשיים ועוד לא יצא לי להשתמש ב-OTG -להעברי תמונות ישר מהמצלמה לנגן ואין לי בבית מצלמה נתמכת ואני פה אצל חבר ויש לו מצלמה של פוגי נתמכת ואין לי מושג מה לעושת איך להפעיל את זה... אז הנה אני מבקש שתעזרו לי ותגידו לי מה לעשות איך אני מעביר את התמונות מהמצלמה לנגן? תודה גברים (תמשיכו לתת תשובות גם אם אתם חושבים שאני כבר לא אצל החבר...) חח
-
- 2 תגובות
- 772 צפיות
-
-
אני מחפש ספר טוב עם הסברים טובים על כמה שיותר דברים בעולם הסאונד. הסברים על חיבורים,דיגיטלי אנלוגי,פורמטים,פלאגים מיקסרים הכל הכל סוגי כבלים ,אפשרויות באקוויליזר,בניית מערכות אודיו ועריכה וכל זה גם אם אפשר. אני פשוט רוב הזמן בצבא ולא יכול לקרוא מאמרים באינטרנט,אני צריך כמו ספר לימוד מההתחלה ועד הסוף. האם קיים דבר כזה בארץ? עדיף בעברית אבל גם אפשרי באנגלית כמובן. תודה! משהו כזה: http://www.amazon.com/Sound-Check-Basics-Systems/dp/079353559X/ref=pd_bbs_sr_2/102-2124966-3704936?ie=UTF8&s=books&qid=1176577107&sr=1-2
-
- 0 תגובות
- 772 צפיות
-
-
http://www.oyes.co.il/auction/auction.jsp?productId=1146&isGroup=0&providerId=116 או לקנות את אלו http://www.pchardware.co.il/docs/pd511037473.htm?AffiliateID=zap שיצאו בערך באותו מחיר?
-
- 3 תגובות
- 772 צפיות
-
-
-
שלום.. יש לי את ה-Creative X-Fi Elite Pro , כל השימושים שלי הם מוזיקה בלבד.. והבנתי שיש כרטיסים יותר טובים לזה מהכרטיס שלי.. האם כדאי לי למכור את הכרטיס ולקנות את ה-E-MU 1212M ששמעתי עליו ביקורות ממש טובות? (או אולי לכרטיס אחר...) אני ירגיש ממש הבדל? (יש לי מערכת רצינית למדיי...) תודה!
-
- 4 תגובות
- 772 צפיות
-
-
אני מעוניין בהם בעיקר לשימוש מהנגן שלי. אני שומע בעיקר רוק (בעיקר עדין) פופ קצת RB וישראלי
-
- 0 תגובות
- 772 צפיות
-


