עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. Started by amirn,

    היי מישהו יודע מהם ההבדלים בין GAME TEATHER XP 7.1 לבין הגירסה הקודמת 6.1 ? אני יודע שהחדש משתמש ב CS4624 במקום ב-CS4630... מישהו יודע מי מהם עדיף? תודה

    • 1 תגובה
    • 773 צפיות
  2. ההתלבטות נובעת מסיבה אחת, מה נשמע יותר טוב שאני רוצה לחבר אותו למחשב לראות סרט, מבחינת באסים, איכות שמע וכו'. לא משנה לי הפרשי המחיר, גודל פיזי וכו'. תודה מראש!

    • 0 תגובות
    • 773 צפיות
  3. Started by RTTW,

    יש לי סט של 5.1 למערכת קולנוע ביתית די ישן! של REC HCS-28 5.1 HOME CINEMA SPEAKER SYSTEM עכשיו לא יודע מה קרה אחרי שעברתי דירה פשוט נישרף לי מאחור החיבורים של הספיקר הימני... הספיקר מחובר בשני חוטים לא ב-RCA (לא זוכר איך קוראים לחיבור) וזהו לא יודע מה לעשות...

    • 0 תגובות
    • 773 צפיות
  4. השאלה נמצאת בכותרת^ פשוט יש לי כרטיס קול אונבורד עם 3 כניסות: מיקרופון, LINE IN והכניסה הרגילה. הקטע הוא שהLINE IN תפוס בידי כרטיס הטלוויזיה שלי.. לכן רציתי לדעת אם אני אצתרך לקנות כרטיס קול חדש בשביל לחבר את ATP3 שהזמנתי.. תודה מראש!

    • 2 תגובות
    • 773 צפיות
  5. Started by evman007,

    קיבלתי אותו מצנה מחבר http://www.netaction.co.il/multi.phtml?item=1926138

    • 9 תגובות
    • 773 צפיות
  6. Started by glassmoon,

    היי רציתי לשאול אם מתי שאני עושה Decode לקובץ שמקודד במקודד מסויים של MP3 (למשל LAME) האם זה חשוב להשתמש באותו מקודד ? תודה

    • 4 תגובות
    • 773 צפיות
  7. Started by Aldryk,

    שלום אנשים. אני זקוק לעזרתכם. כרגע, יש לי מערכת קולנוע ביתי ישנה שעלתה כ-1500 ש"ח בזמנו והיא כוללת 5 רמקולים וסאב (שמשמש כרסיבר) של לנקו. יש לי יום הולדת בקרוב ואשתי מארגנת סכום של כ-2000 ש"ח. (להלן "התקציב") אני רוצה לקנות רסיבר ומכאן מתחילות הבעיות: 1. רסיבר טוב (לא חייב להיות מקצועי) שישרת אותי לצפייה בסרטים בעיקר. (הדגמים שחשבתי עליהם: דנון/ימאהה/JVC וכו') 2. אם אני קונה רק רסיבר, תהיה לי בעייה לחבר את הסאב אליו, כיוון שלסאב עצמו אין חיבור החוצה (זוכרים? הוא משמש גם כרסיבר), כלומר אני מחבר אך ורק 5 רמקולים... ואת זה אינני רוצה. כלומר אני צריך רסיבר וסאב או לחילופין רסיבר ורמקולים +סאב (כמערכת שלמה). ראיתי בנטאקשן ובאתרים נוספים דילים כפחות מ-2000 ש"ח לרסיבר+ר…

    • 10 תגובות
    • 773 צפיות
  8. פרוטי לופס קיובאס ??? משהו איכותי עם אפשרות לחבר גיטרה למחשב ואורגן ודברים נלווים אחרים הקשורים לשמע.ץ.... איזה אופציות יש .. ומחר ודגם תודה :-*

    • 8 תגובות
    • 773 צפיות
  9. Started by aquarius,

    מה דעתכם על האוזניות הבאות? http://www2.newegg.com/Product/Product.asp?Item=0-N82E16826106328ד

    • 2 תגובות
    • 772 צפיות
  10. אני מעוניינת בהקלטה דיגיטלית: נכון להיום יש לי 2 אפשרויות: 1. לחבר את הממיר של yes לכניסת line in של המחשב ואז להקליט את שידורי הרדיו ב- mp3 באיכות 256kb/sec 2. לחבר את הרסיבר של מערכת הסטיראו (מערכת משולבת ופשוטה של jvc) לאותה הכניסה וביצוע ההקלטה. שאלותי: א. איזה שיטה עדיפה לדעתכם? ב. בגדול מה דעתכם על איכות יציאות הסאונד של הממיר של yes. האם הסאונד איכותי? ג. האם יש הבדל באיכות בין הקלטה בקצב 192kb/s לבין 256 kb/sec? הערות: הנושא דחוף כי אני מתכוונת היום להקליט את ההופעה של שלמה ארצי מהרדיו. כרטיס הקול במחשב הוא AC97 - כרטיס קול ONBOARD של לוח אינטל D845GBV תודה רבה, דנה

    • 3 תגובות
    • 772 צפיות
  11. קניתי לא מזמן רסיבר denon avr1610, ויש לי כבר 5 רמקולים וסאב של פיליפס (היו שייכים פעם לדיוידי philips hts3154). חיברתי את הרסיבר לכרטיס קול של המחשב שלי עם כבל קואקסיאלי, והרמקולים עובדים לי אבל הסאב לפי מה שאני מבין צריך מגבר חיצוני נוסף (יש לו יציאה מהרסיבר pre-amp), איזה מגבר אני צריך לקנות בשביל שיעבוד? ואם בכלל עדיף אולי לקנות סאב אחר מוגבר? תודה.

    • 1 תגובה
    • 772 צפיות
  12. שלום, אני צלם חובב, מתמצא בטכנולוגיות והיצע מסכי המחשב אבל פחות בהיצע מסכי הטלויזיה. בכל אופן מבקש את עזרתכם בהמלצה למסך טלויזיה גדול לסלון. למיטב הבנתי טכנולוגיית הפלסמה עדיין מובילה ביכולת הצגת עומק הצבעים. תקנו אותי אם אני טועה. להלן הנתונים והאילוצים: מרחק צפייה 4-6 מטר. תקציב סדר גודל של 10K. הטלויזיה תחובר למחשב בסלון. הסלון מואר יחסית, כך שאם הטלויזיה מוצבת על קצה המחוג של שעה 12:00, אז יש פתח כניסה למרפסת ב-03:00 וחלון ב-06:00. כיוון הצפיה הוא מ- 06:00 ומ- 09:00 . מרבית התוכן שיוצג: slideshow של תמונות משפחתיות (תוכן גבוה מ HD), סדרות מהאינטרנט (ככה"נ תוכן SD), שידורים מקוונים (תוכן SD גם כן). הכי חשוב לי זו איכות תמונה ב 2D!! - ניגודיות סטאטית של 1:1000 או יותר.…

    • 0 תגובות
    • 772 צפיות
  13. יש למישהו רעיונות? אפשר גם להציע דגמים מחנויות בארה"ב.

    • 6 תגובות
    • 772 צפיות
  14. תודה מראש לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 772 צפיות
  15. Started by NuXeR,

    http://xoxide.com/za51suulgahe.html למישהו יש ניסיון...? רוצה לקנות..?

    • 0 תגובות
    • 772 צפיות
  16. שלום אני רוצה לקנות מערכת קולנוע ביתית כולל טלוויזיה 42' מה המערכת הכי טובה עד 30 אלף שקל? תודה רז

    • 4 תגובות
    • 772 צפיות
  17. אני ורוצה שיהיה לי עברית לאייפוד אבל גירסת הפירמוייר שלי חדשה ואני צריך גרסה יישנה יותר פעם "רימיתי: את האייפוד בלחשוב שיש אליו גרסה ישנה אבל אני לא זוכר איך עושים את את זה ובאתר הראשי אין הסבר מי יכול לעזור??

    • 0 תגובות
    • 772 צפיות
  18. אני רוצה לקנות מערכת לחדר, אני מעדיף סטיראו. בעיקר למוזיקה, אני שומע רוק וקצת אלקטרוני אפשר להגיד, פחות בשביל סרטים ודברים כאלה. נגיד שהתקציב בערך לרמקולים ולמערכת הוא באיזור ה2500 שקל, איך אתם ממליצים לחלק את התקציב. ומה לגבי ציוד יד 2, אפשר המלצות לאיפה לחפש מה מומלץ ממה להתרחק וכו'?

    • 1 תגובה
    • 772 צפיות
  19. Started by stingeR-,

    יש לי נגן sandisk sansa E130 ואני פשוט לא מבין\יודע להשתמש באקולייזר.. ואני רוצה להבין.. אז צריך עזרה ממכם.. יש לי ככה : 62 , 250 , 1k , 4k , 16k ואני לא יודע כמה DB לשים בכל אחד.. מישהו יכול להמליץ לי וגם להסביר לי קצת?

    • 5 תגובות
    • 772 צפיות
  20. Started by payback,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3170163,00.html שוס! רק צריך לחכות לירידת מכירים ותאימות גם ל-Iriver/IAudio ווואלה.

    • 6 תגובות
    • 772 צפיות
  21. Started by Kopi8,

    *לא בטוח אם זה מתאים לפה או לפורום תמיכה טכנית, אם טעיתי בבקשה להעביר את הת'רד, תודה. שלום לכולם... אתמול התחילה בעיה לא ברורה באוזניות שלי (Sennheiser 212 Pro שקניתי בארה"ב בקיץ האחרון) - בתדרים הנמוכים, אם אני לא טועה, מתלווה לצליל באוזניה הימינית מן זמזום מוזר כזה. לא זכור לי שעשיתי שום דבר מיוחד עם האוזניות שגרם לזה... כדי להמחיש את הבעיה העליתי הקלטה שמראה את ההבדל בין האוזניה הימינית בה יש את ההפרעה לבין השמאלית שפועלת כרגיל: http://planet.nana.co.il/kopi8/abc.wav (עד 7 שניות זה הצליל שנשמע דרך הימינית, אח"כ זה השמאלית. האיכות גרועה כמובן אבל אפשר לשמוע את ההבדל...) הבעיה היא לא בכרטיס קול של המחשב, כשחיברתי אוזניות אחרות הצליל היה בסדר. ניסיתי גם לחבר מחדש את האוזנ…

    • 1 תגובה
    • 772 צפיות
  22. Started by cohenkobi1,

    אני מחפש מיני דיסק בסביבות ה1000.... ורציתי לדעת איך אני יכול להעביר למיני דיסק קבצים כמו disc on key.... חבר שלי קנה עכשיו מיני דיסק (mz-r701) והדרך היחידה להקליט מוזיקה על הדיסקים שלו היא פשוט לחבר למחשב או לdvd ולהקליט.... כמו קלטת..... אם מישהו יודע איך אפשר פשוט להעביר קבצים מהמחשב? שלח לי הודעה ואם אתם יודעים על דגם של מכשיר מסויים שמסוגל לעשות את זה... שלחו הודעה... (cohenkobi1@walla.co.il) בתודה מראש. קובי.

    • 4 תגובות
    • 772 צפיות
  23. Started by Ic3 CuB3,

    שלום לכולם !! :hi: יש לי DVD, וראיתי שמאחורה יש לו גם חיבור VGA (כאילו למסך מחשב). 8) ניסיתי לחבר את הDVD למסך, ולהפעיל סרט ולא הייתה תצוגה. :-\ מישהו יכול לומר לי, איפה הבעיה?? וכיצד לפתור אותה ?? ??? תודה רבה וסופ"ש נעים ! :xyxthumbs:

    • 2 תגובות
    • 772 צפיות
  24. הxperiaz3 compact שלי בדיוק חזר מתיקון, והחליפו לי את הכניסת שמע כי היו לי בעיות עם האוזניות שהכנסתי. תמיד חיברתי רק סנהייזר או מקוריות של סוני ועבד פיקס. קניתי אוזניות ספורט אין איר של jbl עם חשש קל וברגע שחיברתי הייתי צריך לשחק עם היציאה של האוזניה כדי לקבל צליל טוב.. וכל פעם שאני נוגע בשקע אני מקבל רעש באוזניות... באוזניות הקודמות שלי זה לא קרה. אני שואל בעצם אם זה יכול לדפוק לי את הכניסת שמע של הפלאפון או שזה בעיה ספציפית לאוזניות? לא רוצה עוד פעם להכניס אותו לתיקון על בעיות שמע... עדיף לא להשתמש באוזניות החדשות? תודה!

    • 0 תגובות
    • 772 צפיות
  25. Started by lamb,

    אני עומד לקבל את הכרטיס הזה מחו"ל עוד שבוע ורציתי לדעת אם מיהו יודע על דרך שבה ניתן לחבר את הפנל החיצוני למגירה חיצונית למארז כך שיהיה נוח להגיע אל הפנל? אולי יש למישהו הצעות?

    • 0 תגובות
    • 772 צפיות

דיונים חדשים בפורומים