עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. שלום לכולם, עזרתכם בהמלצה על טלויזיה איכותית לסלון לשימושים של חיבור PS3 \ PC וצפייה בערוצים רגילים ללא מריחות. מרחק מהטלויזיה הוא 4 מטר. חשוב שיהיה 2-3 חיבורי HD, חיבור USB לסרטים עם תמיכה בכתוביות לעברית. (FULL HD). אחריות: חשוב שתהיה מלאה 3 שנים לפחות. (עדיפות לא לפרללי). תודה

    • 0 תגובות
    • 777 צפיות
  2. כבר המון זמן שמתי עליהם עין. יש לי הזדמנות טובה להביא אותם במחיר מצחיק מחו"ל. הבנתי שהן מפלצתיות במיוחד בתחום הבס ודי מומלצות למשחקים. מה דעתכם?

    • 2 תגובות
    • 777 צפיות
  3. Started by rino,

    חג שמח לכולם אני מעוניין לחבר ממיר של YES למחשב שלי ולתכנן הקלטה מראש של תוכניות TV. האיכות צריכה להיות הכי טובה שאפשר. על איזה כרטים לכידה אתם ממליצים ? האם כדאי שיהיה בו טיונר או שמספיק VIVO? על איזו תוכנה אתם ממליצים לביצוע הלכידה ? אני צריך את האופציה לתכנון לוח זמנים להקלטה כמו כן אני צריך להיות מסוגל להקליט בפורמט MPEG2 ו DIVX . תודה

    • 0 תגובות
    • 777 צפיות
  4. Started by jitz,

    היי, אני אשמח לקבל המלצה על אוזניות (חוטיות) איכותיות, בעיקר לשימוש ביתי. הדרישות שלי הן - איכות סאונד, אוזניות קשת גדולות (שמכסות את כל האוזן) - עם עדיפות לכך שכל אוזניה תשב על "ציר" משלה, ושיהיה נוח לשבת איתן לאורך זמן. מבחינת מחיר - אני מחפש משהו שלא יעלה יותר מ$85 בארה"ב (שם אקנה אותן). אני לא ממש מבין בתחום, אז אשמח לקבל הכוונה לשמות של דגמים - ומשם אני כבר אחפור לבד בreviews תודה מראש, דודי.

    • 5 תגובות
    • 776 צפיות
  5. Started by nir.nir,

    שלום רב לאחרונה התחלתי להתעניין בכמה נגני MP3 של קריאטיב ובמיוחד בדגם NOMAD 2 MG. כאשר קראתי את דרישות המינימום של המערכת, כלומר של ה-PC, ראיתי שיש דרישה מוזרה, משהו כמו : Sound Blaster® Live! for EAX enhanced MP3 encoding האם הכוונה שאני צריך כרטיס קול של קריאטיב לייב? זה נשמע די טיפשי שאצטרך כרטיס קול דווקא של קריאטיב בשביל המכשיר...ובכלל בשביל מה צריך כרטיס קול? ההעברה מתבצעת ע"י כבל USB ולא דרך שקע AUDIO...אז למה? קישור לדרישות המערכת : http://www.nomadworld.com/products/Nomad2mg/sysreq.asp תודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 776 צפיות
  6. Started by meirdor,

    אז ככה קניתי יום חמישי שעבר את הרמקולים האלה .רמקול שמאל מוציא צליל מזייף לפעמים הלכתי היום לפנדה אצלם במערכת שומעים פצצה סוף הדרך שום בעיה הבחור מפנדה אמר לי שבגלל שיש לי כרטיס קול ON BOARD ואני שם אותו על עוצמה מלאה אז זה יוצר זיופים העברתי אותו לחצי כמו שהוא אמר (את הקאלה של הקול בווינדווז) יש שיפור אבל עדיין ....יש לי לוח אם חדש יחסית GIGABYTE G31 שקניתי בחודש שעבר האם אני צריך לקנות כרטיס קול??מה יכול עוד לגרום לזיוף רק ברמקול אחד...(ברמקול שאין עליו את השליטה על הבאס והטרבל)

    • 1 תגובה
    • 776 צפיות
  7. בעיקר למשחקים ומוזיקה. יש רעיונות ?

  8. Started by pom23,

    חברים יצאו אתמול עידכונים חדשים לנגנים: iriver H10 5/6 GB US iriver H10 5/6 GB PURE INTL iriver H10 5/6 GB INTL iriver T10/20/30 US and INTL http://iriver.com/html/support/download/sudw_view.asp?idx=736 העדכונים...

    • 8 תגובות
    • 776 צפיות
  9. Started by tomer87,

    המערכת מיועדת למשחקים סרטים ולמוזיקה בין השאר . עד סכום של 1500 ש"ח ואם אפשר גם טיפים כדי שאני כם יוכל לדעת איך לבחור מתלבט בין החברות קראייטיב או לוגיטק או ימאה???!!! תודה תומר בכר

    • 3 תגובות
    • 776 צפיות
  10. Started by icebreak,

    יש ביקורת טובה של רמקולים 2.1 למחשבים שמשווה בין ALTEC LANSING VS.2121 , CREATIVE INSPIRE T3000, LOGITECH X-230 יש שם הסברים ובדיקות והכל, יוצא הכי טוב X-230 אחרי זה ה T3000 ולבסוף ה VS.2121 http://www6.tomshardware.com/consumer/20041013/index.html

    • 0 תגובות
    • 776 צפיות
  11. Started by yarkoni,

    יש לציין המסך ישמש גם כטלויזיה וגם למחשב ראיתי המון הצעות על A450 של סמסונג אבל ברגע שהלכתי לחניות גיליתי שאין אותה כבבר בישראל ויש את הדגמים היותר חדשים של סמסונג ורציתי לדעת איזה LCD מומלץ ברצוני HDR 32 כמו שציינתי אשמח להמלצות ועם אפשר דגמים חדשים תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 776 צפיות
  12. טוב אז הכותרת אומרת הכל , חשוב לי שהוא יהיה יחסית קטן וקל , הוא אמור ללוות אותי לאורך כל הצבא. ובמיוחד בגלל זה , נורא חשוב לי שיהיה לו זמן ניגון ארוך , ואם לקנות סוללות ולהחליף זה יהיה מצויין. מכיוון שאני לא חוזר הביתה כל יום ואין לי מושג אם יהיה לי שם שקע חשמלי. הממ , בסביבות ה 10 גי'גה... בקשר לתקציב , אין לי ממש גבול , למרות שלא צריך להגזים... 2500-2800 גג יהיה בסדר גמור. בעיקרון חשבתי על ה iRiver IHP-120 20GB Mp3 Player + FM הוא נראה לי מצויין... יש המלצות לתקציב? מקומות לקנות מהם? מחירים? ואם יש איפה שהוא השוואות בין נגנים , זה יהיה מצויין. נ.ב - עשיתי חיפוש , ולא מצאתי משהו שמתאים לצרכים שלי. - ואני דיי קצר בזמן , הגיוס הוא ב29. תודה אנשים.

    • 7 תגובות
    • 776 צפיות
  13. Started by Alex89,

    יש לי מערכת X 540 של לוג'יטק והיא מתחברת לכל שלושת החיבורים בכ.קול, איך אני מחבר מיקרופון למחשב אם המערכת תופסת את כל החיבורים (גם של המיקרופון)?

    • 10 תגובות
    • 776 צפיות
  14. שלום, ברצוני לרכוש זוג רמקולים רצפתיים לרסיבר Onkyo TX2000 (כבן 27 שנה) לאחר שביררתי מעט מסתבר שמספק לכל רמקול כ 40W. התקציב שעומד לרשותי הינו 3000-3500 ש"ח. אילו רמקולים טובים אוכל לרכוש בסכום זה, לאילו פרמרטרים עלי להתייחס בבחירת רמקולים שיתאימו מצד אחד לרסיבר הנ"ל וישמשו את הבא אחריו במידה ויחליט לצאת לפנסיה דוגמאות לפרמטרים: הספק, נצילות, כמה דרייברים בכל רמקול וכמובן פירמה שאפשר לסמוך עליה. תודה!

    • 8 תגובות
    • 776 צפיות
  15. Started by aquarius,

    האם אפשר לעשות שכרטיס אחד ישמעו משהו אחד ומהכרטיס השני משהו אחר?

    • 6 תגובות
    • 776 צפיות
  16. שיחקתי עם המקשים והגלגלת ומאז הוא לא מגיב לכלום הכפתור HOLD על מצב לא נעול ועשיתי הכל לפי מה שכתוב בחוברת (לחצתי על MENU ו center ביחד שלתי שניות וזה לא עזר...) מה אני עושה כדי לעשות לאייפוד ריסט? (מה שכתוב בחוברת לא עוזר...) תודה!

    • 6 תגובות
    • 776 צפיות
  17. Started by Chymes,

    לפני חצי שנה פירסמתם ביקורת על הרמקולים. בדיון על הרמקולים אחד המנהלים כתב "אני שמח לבשר לכם שהיבואן עידכן היום שהתקבלו האישורים והחל מחודש הבא הרמקולים יהיו זמינים בישראל. נוכל גם לספר שבמשלוח הראשון יגיעו 40 רמקולים 2.0 ו-40 סאבים. לגבי מחירים, המערכת 2.0 תעלה כ-700ש"ח והמערכת 2.1 תעלה כ-1300ש"ח. ניתן גם יהיה לרכוש את הסאב בנפרד במחיר שינוע סביב ה-700ש"ח. כל המחירים הם כמובן מחירים מומלצים לצרכן." חצי שנה עברה והרמקולים עדיין לא נמכרים.

    • 6 תגובות
    • 776 צפיות
  18. Started by deangefen,

    זקוק לעזרה בקניית נגן לשמיעת מוזיקה אני לא יודע איזה נגן לקחת (mp3 , מיני דיסק...) אני רוצה שהוא ידע להציג עברית ושאת הבטרייה יהיה ניתן להחליף בבטריות רגילות כגון AA או AAA התקציב שלי הוא עד 2000 שקל חשבתי על הנגן הזה שהוא גם מצלמה ולקנות אותו עם כרטיס זיכרון של ג'יגה http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=30228&gsid=10-4 האם הוא טוב? הוא יוכל להציג לי עברית? למישהו יש את הנגן הזה והא ממליץ עליו?

    • 8 תגובות
    • 776 צפיות
  19. Started by Mushigoya,

    אני רוצה לקנות את הרמקולים Logitech Z2300 ראיתי פה שהם מומלצים ומאוד חשוב לי האיכות של הסאונד, אני בעיקר משתמש למזויקה, אבל גם לסרטים/משחקים הבנתי שכדאי לי גם להשקיע בכרטיס קול כשאני לוקח רמקולים בכזו רמה, השאלה היא איזה כרטיס קול כדאי לי לקחת? תודה

    • 5 תגובות
    • 776 צפיות
  20. אהלן אני מחפש לקנות מערכת קולנוע ביתית לחדר במחיר של כ1000-1500 שקלים. אשמח לקבל המלצות למוצרים, ולחנויות מהן ניתן לקנות. אין לי מושג במפרטים, לכן לבד אני לא ממש יכול לבחור. הצרכים שלי הם מוסיקה, לפעמים בווליום גבוה ואיכותי, וכמובן שאהנה לראות סרטים בטלוויזיה

    • 3 תגובות
    • 776 צפיות
  21. Started by ofcourse,

    היי אני מחפש טלויזיה לסלון, מרחק צפיה 2.5 מטר. תשמש אך ורק לצפיה בסרטים מהמחשב בשעות הערב. האם כדאי לקנות בדיוטי פרי ? כמה החסכון ? תודה

    • 0 תגובות
    • 776 צפיות
  22. אחי קנה לי רדיודיסק לרכב, פיוניר DEH-P7900BT. זה רדיו נחמד שמציע את האופציה להשמיע מוזיקה דרך BLUETOOTH. כשאני מחבר אליו את הפלאפון שלי, K800i, שומעים לא רע בכלל אבל מידי פעם יש הפסקות של עד חצי שניה בצורה דיי אקראית המהלך הניגון. הוא יכול לנגן 10 דקות ללא הפרעה ואז יתחילו להופיע ניתוקים כל 5-20 שניות. יכול להיות שהרדיו פגום? או שזו תופעה שסביר שתהיה בחיבור אלחוטי שכזה... ניסיתי להשמיע גם עם טלפון אחר (אבל מאותו הדגם) והתופעה חוזרת, כך שזה לא אומר לי הרבה.

    • 4 תגובות
    • 776 צפיות
  23. שלום, הגיע החלטה מאמא לחפש מערכת קולנוע לסלון הבעיה היא כזאת שאני לא מבין הרבה אם בכלל בכל מה שקשור למוצרי אודיו מה שאני כן יודע שצריך רסיבר ורמקולים (דיוידי כבר יש פיוניר דיוי383 נדמה לי) אז אם תוכלו להמליץ לי על מערכת כזאת בלי לקרוע את הכיס אני אשמח. ואם יש עוד דברים שצריך חוץ מהדברים שציינתי את תחדשו לי . תודה מראש. ושאלונת אחרונה. אני לא יודע אם זה הפורום המתאים אבל מה עדיך פלזמה או lcd? איזה חברה? דגם? כי ראיתי כאלה באולמות תצוגה באיכות ממש ירודה.

    • 10 תגובות
    • 776 צפיות
  24. Started by amitbl,

    אני פשוט אבוד. אני מחפש כבר כמה חודשים אוזניות, התקציב היה 300 ש"ח אבל החלטתי ממש לאחרונה לגרד עוד קצת ולהעלות אותו ל400 ש"ח. בזבזתי כ"כ הרבה זמן בחיפוש דילים וקריאת ביקורות ואני לא מצליח למצוא משהו שמתאים לי. אפתח ואומר שאני לא אודיופיל, אבל אני רוצה לרכוש אוזניות טובות באמת, שאני אהנה מהם היות ומעולם לא היו לי כאלה. אני מחפש תחליף לאוזניות הנוכחיות שאני משתמש בהם בבית למוזיקה, סרטים, ומשחקים - הSpeed-Link Medusa 5.1. הם עשו עבודה נאמנה בגיימינג, אבל הן מתחילות לזייף בווליום בינוני ומעלה ע"י זמזומים מאוד לא נעימים, והן כבדות ולא נוחות לי באופן כללי. אגב, האוזניות הניידות הנוכחיות שלי הן sennheiser cx300ii שרכשתי לפני כחצי שנה, והן טובות בהרבה מהשטות שהייתה לי לפני אבל אנ…

    • 0 תגובות
    • 776 צפיות
  25. הכותרת אומרת הכל בבקשה המליצו התקציב גמיש ל + ול -

    • 1 תגובה
    • 776 צפיות

דיונים חדשים בפורומים