אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
צריך המלצה על כרטיס טלוויזיה לצפייה בשידורים אנאלוגיים ודיגיטאליים. תקציב 500+- תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 779 צפיות
-
-
היי, אני לא מתמצא בטלוויזיות אבל מחפש משהו איכותי לטווח הארוך. בדקתי בכמה אתרים בחול וזה בערך הטלוויזיות המומלצות שמצאתי. samsung UA32D5000 Sony Bravia KDL32EX700 האם אלו דגמים טובים, ומה עדיף יותר? או שיש אלטרנטיבות זולות יותר וטובת יותר ?
-
- 0 תגובות
- 779 צפיות
-
-
בהמשך לדיון הזה. רק אתמול קיבלתי את האוזניות, ורק היום חיברתי אותן לרושם ראשוני. הכל בקצרה, כי אני קצר בזמן, אני מקווה שבעתיד ייצא לי להרחיב קצת. ראשית, האריזה מאוד טובה. מגיעות עם 2 זוגות אטמי ספוג, 4 זוגות אטמי גומי, כבל מאריך של חצי מטר, מתאם לרבע אינץ', מתאם לחיבור של מטוס, ועוד איזה שטות לנקות את האוזניות או משהו כזה. מעבר לזה מגיע כמובן מארז פלסטיק לנשיאה של האוזניות. גם האוזניות עצמן נראות מעולה בצבע כחול מטאלי כהה. עכשיו לסאונד בחנתי גם מיציאת האוזניות של הרסיבר, וגם מה-D2 של אסוס ישירות. אני לחייב לציין שזה לא נשמע כמו שציפיתי. זה נשמע שונה לגמרי ממה שחשבתי. הייתי בטוח שאני אקבל אוזניות עם באס מעאפן וטרבל טוב. הבאס מפתיע מאוד לטובה, והטרבל מעט מאכזב. אומנם הוא נק…
-
- 4 תגובות
- 779 צפיות
-
-
אחותי קנתה לי בארה"ב במחיר של 50 דולר (לעומת 430-450 שקל בארץ) ,בערך עוד חודש אני יקבל אותם... רציתי לדעת איך האוזניות לgaming ולשמיעת מוזיקה. תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 779 צפיות
-
-
אהלן אחרי שהאוזניות האחרונות שלי נשברון לי...החלטתי שהפעם אני לא אקנה אוזניות 2 ב- 10.....אהם..TEAC אהם.... אז אני מחפש המלצה לאוזניות איכותוית (רצוי 5.1) שכוללות מיקרופון מובנה . התקציב בעיקרון הוא 250 שח..אבל עם יש משהו מיוחד ב-300 אז אפשר לחרוג. תודה לעזורים ולמנסים לעזור.
-
- 7 תגובות
- 779 צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות נגן MP3 מבוסס זכרון פלאש של עם לא פחות מ512 מגה עשיתי חיפוש ומצאתי את ה2 האלה: http://netaction.co.il/multi.phtml?item=2022163 http://e-buy.co.il/Product.asp?Pid=vx512fm&Cat2Cat1ID=3271&Cat2ID=0 מה מ2 אלה יותר איכותי, שווה ומשתלם? האם יש למישהו עוד הצעות עד 600 שח?
-
- 2 תגובות
- 779 צפיות
-
-
יש לי מחשב חדש עם WIN7. על הלוח יש כרטיס קול של REALTEK, ובנוסף יש לי כרטיס חיצוני המחובר בUSB, דגם US144 של TASCAM. אם אני מחבר אוזניות לכל אחד מכרטיסי הקול, שומעים נקי וללא רעשים. אבל כשאני מחבר כבל PL קטן /PL קטן אל מגבר HT של סוני לכניסת הLINE-IN שלו, יש רעש HUM מאוד חזק למרות שאת המוזיקה שומעים. זה קורה בכל אחד משני כרטיסי הקול. כשאני מחבר IPOD ישירות אל אותו LINE-IN במגבר, אין כל רעש. מה הבעייה פה, ואיך ניתן לפתור אותה?
-
- 0 תגובות
- 779 צפיות
-
-
אז ככה, חבר שלי קנה את הרמקולים האלה מחנות מסויימת: http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=26664 לפי הביקורות שלהם , הם לא נראים טוב או עושים רושם טוב. אז ככה הוא יכול להחליף רק מאותה חנות שהוא קנה רמקולים הוא לא יכול להחזיר, האם שווה לו להחליף אותם לרמקולים האלה? אל תציעו דברים אחרים יש שם רק רמקולים של Creative בחנות ההיא. http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=24896 תודה!
-
- 6 תגובות
- 779 צפיות
-
-
אני מנסה להתקין את הדרייברים לכרטיס הוא דורש לנתק קודם את החיבור לאינטרנט ניתקתי את הכבל רשת כיביתי את המודם ניתקתי את החיבור USB למודם(מודם כבלים) ועדיין הוא דורש לנתק את החיבור אני אשמח לשמוע רעיונות
-
- 4 תגובות
- 779 צפיות
-
-
היי אני חייב עזרה במקום בו ניתן לקנות כבל מעבר מ MINIPLUG ל RCA עכשיו מצאתי רק כאלה שמעבירים מן MINIPLUG ל 2*RCA אני צריך את זה על מנת להשתמש ביציאה הדיגיטלית של הכרטיס קול AUDIGY 2 ZS שם כתוב שצריך כבל מעבר כזה... היכן ניתן למצוא כבל כזה? תודה על העזרה
-
- 7 תגובות
- 779 צפיות
-
-
עידכנתי את הFW בנגן של אחותי ועכשיו אין לי עיברית מאיפה אפשר להוריד FW עם עיברית? תודה נ.ב אציין שלפני שעידכנתי היתה עיברית ועכשיו לא קיימת האפשרות בכלל לבחור עיברית בתפריט השפות
-
- 2 תגובות
- 779 צפיות
-
-
על איזה מהם אתם יותר ממליצים לשמיעת מוזיקה? (הרמקולים צריכים להתאים בעיקר למוזיקה....) תודה מראש!
-
- 1 תגובה
- 779 צפיות
-
-
תודה אני מעוניין ברסיבר טוב ומערכת רמקולים של 5 +סאב. עד מחיר של 2200 ש"ח כרגע, אולי יותר אם אני אמכור את המערכת של JVC שלי. אני מעדיף משהו אסטתי כמה שיותר ולכן אני מעדיף סטלייטים ולא רמקולים על הרצפה או על מדפים כי גם אין לי ממש מקום. הרמקולים מיועדים למוזיקה ולסרטים, ואני מעדיף איכות על חוזק למרות שגם חוזק חשוב מאוד. תודה רבה!
-
- 4 תגובות
- 779 צפיות
-
-
-
אהלן, אני רוצה לקנות טלוויזיה דקה (לא משנה לי LCD או פלאזמה, מה שהכי יתאים) בשביל הסלון בבית שלי. הדרישות: 1. צפייה בערוצי כבלים רגילים בשביל כל המשפחה- ערוצים 1, 10, 22, ספורט וילדים. מרחק הצפייה מהספה הוא בערך 3.5 מטרים. 2. DVD ו-Blu-Ray (באמצעות PS3). בהמשך השנה אולי אשדרג את הרשת האלחוטית בבית ל-N ואקנה מחשב חדש אז תהיה גם הזרמת סרטים דרך ה-PS3. מרחק הצפייה כמו קודם, 3.5 מטר. 3. משחקים ב-PS3 (מן הסתם). כשאני משחק אני יושב על כורסא במרחק של 2 מטר מהטלוויזיה, בעיקר בגלל שכרגע אני עם SDTV של 25'' (בלתי אפשרי כמעט לקרוא טקסט במשחקים במרחק גדול יותר). *הסלון מואר היטב בבוקר ובצהריים, מה שהופך את הצפייה בטלוויזיה הנוכחית למתסכלת מאוד בשעות האלה עקב בוהק והשתקפויות. בטלוויזי…
-
- 0 תגובות
- 779 צפיות
-
-
מצטער על השעה, קודם כל. אז ככה, קיבלתי את הכרטיס במלוא הדרו. עכשיו אני צריך להכניס אותו לסלוט ה- PCI, לבטל את האון-בורד סאונד בביוס, להתקין את הדרייברים וזהו? הכרטיס יפעל? אגב, אם יש לי מערכת 6.1, איך אני משתמש ביציאות והכל? הרי מהסאב יש רק שלוש יציאות, מצד שני לכרטיס יש 7 יציאות. אני שואל את הכל בגלל שזה נמשע פשוט מדי תודה לעוזרים
-
- 5 תגובות
- 779 צפיות
-
-
אז ככה אני זקוק לאוזניות חזקות, ברמה גבוהה, משתמש ביתי שומע הרבה מוזיקה ורואה הרבה סרטים וכמובן משחק משחקים. הכרטיס קול שלי הוא asus xonar d2 זקוק למשהו באמת שאני ישמע בו ויקבל שוק מהאיכות. עוד לא הוחלט על תקציב זרקו רעיונות תודה לעוזרים
-
- 4 תגובות
- 779 צפיות
-
-
פנטיום 3, כרטיס קול VIA AC '97. עשיתי אינטרנט WOW עם חיבור של מודם "ROTAL" בUSB. אני לא יודע אם יש קשר לפרטים הנ"ל אבל בערך מאז הלך לי הסאונד מערכת (התחברות, צלילי דואר והודעות, שגיאה, וכו'). הסאונד של המשחקים נשמע ללא בעיה (לא משחקי WIN). עד רגע כתיבת בעיה זו גם כשניסיתי לשמוע שירי MP במדיה פלייר, הוא התעכב, חשב, צבע לי באדום את השירים ואמר שה"אודיו קודק" שלי לא מתאים. אבל באורח פלא זה השתנה, ונשארו רק בעיות עם צלילי הWAV. מה עושים/משנים?? תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 779 צפיות
-
-
שלום, רכשתי לפני מספר ימים מערכת רמקולים 5.1 של MicroLab מדגם FC861 חיברתי את הרמקולים בצורה הנכונה, הגדרתי בלוח הבקרה "5.1 sorround", הגדרתי בדרייבר של הלוח אם 5.1.. ובכל זאת, יש לי זמזום לא רגיל מאחד הרמקולים הקדמיים, שהזמזום נחלש / מתגבר כשאני משחק עם ההגדרות או משנה נגן, אבל אף פעם לא הצלחתי להעלימו לגמרי... הזמזום מופיע גם במשחקים, גם בסרטים וגם במוזיקה. אפילו בטסט של הרמקולים בלוח הבקרה! לקחתי את הרמקולים לחנות ממנה רכשתי אותם וכשהבחור במעבדה חיבר אותם הם פעלו מצויין... הגענו למסקנה שמדובר בהגדרות / דרייבר / קודק אין לי מושג מה... יש לכם רעיון מה אני יכול לעשות? לקנות כרטיס קול חיצוני 5.1 עם דרייבר ואליו לחבר את הרמקולים? להוריד איזו תוכנה שתסדר את העניין? תודה רבה …
-
- 1 תגובה
- 779 צפיות
-
-
שלום, יש לי רסיבר ממש ישן וגם רמקולים...הרמקולים שלי מספקים אותי מבחינת האיכות אבל רציתי לקנות מגבר סטריאו בשביל לשדרג את איכות השמע של המערכת (הרסיבר ממש מיושן והאיכות שלו קצת ירודה). אז הרבה אנשים המליצו לי ששווה לי לקנות כרטיס קול טוב, מגבר סטריאו ו-DAC. אז אלו שאלותי, אני רוצה לקנות מערכת טובה למחשב, האם לקנות כרטיס קול מגבר וDAC זאת הבחירה הנכונה או ששווה לי לקנות רסיבר או משהו אחר? מה זה בדיוק DAC? אם קניית הכרטיס קול ,מגבר וDAC הם הבחירה הנכונה (או שאם יש בחירה אחרת שלדעתכם יותר טובה) אתם יכולים להסביר לי איך בדיוק אני מחבר בין כולם? אני יודע מה מחברים למה אבל אני לא יודע באיזה חיבורים הכל צריך להתחבר לי. תודה רבה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 779 צפיות
-
-
אני מחפש לקנות לחבר שלי DVD ליומהולדת משהו בין 350-450 ש"ח שקורא DIVX וכתוביות עדיף עם יציאת USB מצאתי בזאפ את HSD2100 Xoro והוא נראה מתאים למה שאני צריך... קודם כל מה אתם חושבים עליו? יש הצעה אחרת? וראיתי בתגובות שכתוב משהו על עדכונים שצריך לעשות לו... מה זאת אומרת עדכונים? איך עושים את זה?
-
- 6 תגובות
- 779 צפיות
-
-
מבקש המלצה לכ.טלויזיה עד 300 ש"ח (אם אפשר בפחות אז יופי ) אני רוצה כ.טלויזה שיאפשר לי לראות טלויזיה על המסך של המחשב וגם לראות את המחשב על המסך של הטלויזיה ו...להקליט מהממיר (yes) למחשב... אם כל זה יכול לבוא גם עם שלט אז מעולה שתהיה איכות צפיה כמה שיותר טובה,ואיכות הקלטה כמה שיותר טובה (כמה שהתקציב מאפשר... ;D ) להשתדל שלא יהיה מסובך מדי להשתמש בו.... יש לי מחשב חדש יחסית (חצי שנה) ומספיק חזק בוודאות (לא יודע עד כמה זה משנה... ) אם צריך לחרוג בעוד 100 ש"ח זה יהיה אפשרי אבל זה באמת צריך ליהיות הבדל משמעותי כי 400 ש"ח זה כבר לא מעט כסף תודה לעוזרים!! [br]פורסם בתאריך: 7.09.2008 בשעה 22:03:23 שחכתי להוסיף שאני עם XP 32Bit
-
- 8 תגובות
- 779 צפיות
-
-
שלום, הורים שלי צריכים לחדר שלהם טלוויזיה חדשה במקום הCRT 33" המיושנת. יש שתי אפשרויות - 1) LG 42LH35FR LCD בסביבות ה4000 שקל. טלוויזיה חמודה מאוד שתענה לצרכים 2) להעביר את הLCD שיש לנו בסלון (טושיבה 47WL66) לחדר של הורים שלי ולקנות לסלון LG 47LX6500 LED בסביבות 18000 שקל. השאלה היא האם כדאי להשקיע בטלוויזיה המתקדמת יותר בעלת יכולת תלת מימד או שמא הטכנולוגיה הזו היא עדיין בוסר וכדאי לחכות עד שהטכנולוגיה תתפתח. (אפשר לומר שהפעם הבאה נקנה טלוויזיה זה בעוד הרבה מאוד זמן. אז אם לא נקנה עכשיו תלת מימד זה לא יקרה בשנים הקרובות גם ככה).
-
- 0 תגובות
- 779 צפיות
-
-
שלום רב. דודה שלי זקוקה לרמקולים בתקציב של 250 שח, היא לא פריקית של אודיו, ככה שרמקולים פשוטים יהיו בסדר. חשבתי בכיוון של 2.1 כיוון שרמקולים קטנים לא יתנו תדרים נמוכים. על איזה רמקולים מומלץ להיסתכל? אהה ועוד משהו שיהיו יפים למראה, כן המראה של הרמקולים חשוב לה. כמו כן תוספת קטנה על מנת לקבל משהו בהרבה יותר גם ישקל. עריכה: למה הרמקולים הם כל כך חלשים? 6 WRMS? אפילו שהם יהיו בעלי נצילות גבוהה, אני עם זוג רצפתיים ומגבר של 100WRMS, נראה לי אני לא אשמע בכלל את הרמקולים הקטנים האלה
-
- 7 תגובות
- 779 צפיות
-
-
אני מחפש טלויזיה חדשה, בגודל 32 אינץ , FULL HD מה עדיף לכחת בגודל הזה? LCD או פלזמה? הגובה של הטלויזיה צריך להיות פחות מ 22 אינץ כולל הרגל, והרוחב פחות מ 31 אינץ. השימושים הם צפייה בתכני HD/SD תודה
-
- 0 תגובות
- 779 צפיות
-


