אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
http://www.creative.com/products/product.asp?category=4&subcategory=30&product=9515
-
- 3 תגובות
- 783 צפיות
-
-
אני כבר אובד עצות. יש לי כרטיס ישן שהשתמשתי בו פעם, ועכשיו גיליתי שמייקרוסופט החליטו שלאנשים בלי בלאסטר אסור לצפות בטלוויזיה במדיה סנטר. מכיוון שאני לא מצליח לקלוט אותו בשום תוכנה אחרת, שקלתי לקנות PVR150, למרות המחיר השערורייתי.. מזל שבדקתי, כי גיליתי שהוא לא פועל על WIN7 64BIT עם 4 ג'יגה זיכרון. טמטום לא נורמלי, בכל אופן, צריך לקנות כרטיס. דרישות: איכות קליטה טובה, מחיר הגיוני, תמיכה במדיה סנטר והכי חשוב - שיגיע עם MCE KIT שכולל IR BLASTER, אחרת הוא מיותר בשבילי. יש חיה כזאת? או פתרון ל PVR150?
-
- 1 תגובה
- 782 צפיות
-
-
אין לי מגבלה מבחינת תקציב בגדול, כל הכרטיסים הם בסביבות 150-400 אני ירצה את זה בגדול לצפייה בטלוויזיה דרך ממיר של yes או דרך אנטנה. אפשרות לחבר גם מצלמת וידאו למחשב. אכן לי מושג בכלל בזה, מבחינת חברות חיבורים וכו' יש המלצה? תודה!
-
- 1 תגובה
- 782 צפיות
-
-
-
בהנחה ששתיהם עולות בערך אותו דבר איזה יתרונות וחסרונות יש לכל אחד מהם תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 782 צפיות
-
-
שלום לכלום. אני מחפש אוזניות איכותיות לשמוע מוזיקה במחשב וב Iopd של חברת Sennheiser ואחר חיפוש של כמה שעות באינטרנט הגעתי ל-3 דגמים סופים שאני חושב שיתאימו לי (אבל אם אתם חושבים אחרת תבעיו את דעתכם) שפחות או יותר באותו טווח מחיר. 3 הדגמים הם : HD 485, D515 ו- HD555 לפי בדיקה באינטרנט ראיתי שהמחיר של HD515 זהה כמעט למחיר של HD485 אבל הנתונים שלו יותר טובים, לכן חשבתי אולי יש בו משהו לא טוב? הHD 555 היא התלבטות בשבילי אם כדאי להשקיע את ה" עוד קצת" כסף הזה בשביל " עוד קצת" איכות, או השמצב שונה? ויש הרבה הבדל. מה שאני מחפש באוזניות זה נוחות ואיכות סאונד טובה. אשמח אם תוכלו לעזור לי (דרך אגב, אנטולי, עמי אמר לי להגיד שהוא שלח אותי חחחח ;D )
-
- 6 תגובות
- 782 צפיות
-
-
Dear**** ****r, Thank you for contacting iriver customer service. Yes, we know that our engineers have implemented the Hebrew in the wrong way. It will be fixed through next firmware upgrade. Would you keep watching www.iriver.com for further notice? If you have further enquiries, please feel free to contact us again. Regards, Alice אני מקווה שהם באמת מתכוונים לכך .... ובאמת בפריימוור הבא הם יסדרו את זה ....
-
- 1 תגובה
- 782 צפיות
-
-
רציתי לדעת אם צריך לחבר את הכבל cd audio מה cdrom לכרטיס קול? כי שמעתי שלא צריך בגלל שלוחות האם שופרו
-
- 7 תגובות
- 782 צפיות
-
-
לפני כן בXP עבד ... כרטיס הקול התואם לVISTA הותקן ,שומעים ברמקולים הכל תקין רק חיבור למיקרופון לא עובד. כאילו בויסטה כתוב עובד .אבל בפועל לא שומעים כלום בסקייפי .מיותר לציין שעשיתי כיול למיקרופון. האם חסר משהו בדרך ? צ'יפסט של לוח אם אולי משהו ?... לוח האם הוא של ASUS דגם : asus p5vd2-vm אשמח לפיתרון . מערכת הפעלה Windows Vista Home Permuim .
-
- 0 תגובות
- 782 צפיות
-
-
שלום למומחים אבקשם עצתכם בנושא קניית רמקולים המיועדים לחיבור למחשב בחדר קטן. דרישות רצויות: 2.1 , שלט לא הצלחתי למצוא מערכות רמקולים בעלות שלט אלחוטי - האם קיים דבר כזה? בכל מקרה, עדיפות לשלט רחוק או לכל הפחוט שלט חוטי , עדיפות אך לא הכרחי שניתן יהיה לתלות על הקיר - כמו X230. איכות סאונד - סבירה. חשוב שלא יהיו כל מיני מנורות ולדים כחולים / חרטא אלא רק רמקולים נורמאליים. תקציב - 400 שח לכל היותר, עדיפות ל 300 ש"ח. עד כה ראיתי מערכות רמקולים אבל הבעיה היא השלט (היעדרו) - למשל ATP3, X230 וכו' עצות?
-
- 6 תגובות
- 782 צפיות
-
-
חברים שלום אני מעוניין לשדרג את מערכת השמע בחדר ובמחשב שלי בכלל בעיקר למשחקים אפשר לומר אני מעוניין לקנות את הרמקולים 5.1 של קראיטיב T5900 שעולים 710 שקל עכשיו הבנתי שלתוצאות מירביות איתם שווה לקנות כרטיס קול טוב אני מתלבט בין לקנות את AUDIGY 2 שהוא 96 ביטס שעולה 330 שקל לבין ה AUDIGY 2 ZS שהוא 192 ביטס ואומרים עליו שהוא במיוחד בשביל גיימרים... מחירים אלו עבור כרטיסי קול די יקרים .. האם שווה להשקיע עוד ולקנות את ה ZS מה ההבדל בינהם בכלל ומבחינת הביצועים!??! ומה דעתכם על הרמקולים......... למי שיש את זה כבר איך ההבדלים בין אם יהיהו לי את 2 אלה לבין רמקולים רגילים וחיבור דרך הכרטיס קול של לוח אם.
-
- 14 תגובות
- 782 צפיות
-
-
שלום אני צריך חוות דעת על טלוויזיה פלזמה 42" של Dantax דגם L-42HQ
-
- 0 תגובות
- 782 צפיות
-
-
אם נניח אני שומע באוזניות מסויימות.. יש מצב שאוזניות אחרות ישמעו חזק יותר על אותו נגן?? יש כזה דבר "אוזניות מוגברות" ?? או שכל עוצמת השמע תלויה במכשיר שמנגן את המוסיקה?
-
- 7 תגובות
- 782 צפיות
-
-
יש לי logitech Z-680 ואבא שלי כנראה הרס אותם :'( הוא בטח שיחק בחשמל או משהו כי המדפסת השתגעה ואחרי שעה חזרתי לחדר והרמקולים לא פועלים! הפיוז לא נראה שרוף... ניסיתי שקעים אחרים ולא פועל יש עצות? תודה מראש..
-
- 5 תגובות
- 782 צפיות
-
-
שלום לכולם אני צריך להרכיב מחשב HTPC לסלון. עכשיו, יש לי בבית מחשב "ישן" שאני רוצה להרוג לטובת המטרה. מה שאני לא יודע זה באיזה רכיבים אני יכול להשמש ובאיזה לא. קודם כל, המפרט של המחשב הישן: P4 2.4 800HT 512MB DDR400 לוח אם ATX רגיל, אודיו onboard, בלי כרטיס רשת (יש כ. רשת PCI נפרד).* HD 80GB 8MB DVD RW NEC 3520 GF 5200 כרטיס טלויזיה WinFast TV 2000 xp * לגבי הלוח, יכול להיות שאני אוכל לקחת לוח ממחשב אחר שיש עליו כ. רשת, אם זאת בעיה. אני מאמין שהמפרט הזה יכול להחזיק HTPC, אבל יש כמה בעיות ושאלות: 1. האם יש מארזי HTPC יפים לסלון (שוכבים), שאני יכול להכניס אליהם את המפרט הנ"ל? 2. וידאו: בסלון יש טלויזית פלזמה (מסך), ויש ממיר שאני מניח שצריך לעבור דרך המחשב. איך אני מחבר אותם…
-
- 3 תגובות
- 782 צפיות
-
-
http://www.hydrogenaudio.org/forums/index.php?showtopic=9772&st=0 לא בדיוק הבנתי מה הקטע אודיו המדובר בתראד בא לבדוק (מה זה clipping?), בקליפ הזה שומעים צליל מאוד גבוה כמעט שנייה אחרי ניגון הצליל המדובר בווליום יחסית נמוך, אם אני שם את הרמקולים על ממש נמוך אז לא מרגישים את הצליל האולטראסוני ולא שומעים את הHigh Pitch sound הזה. אשמח להסבר על התראד הנ"ל ומה הקובץ הזה בא לבדוק חוץ מלהרוס לנו את השמיעה! האם זה נכון שמטרת הצליל לבדוק האם אין עיוות בצלילים גבוהים?
-
- 0 תגובות
- 782 צפיות
-
-
אוקי, קודם נסביר את הסיפור: אמא שלי אחרי ניתוח (לא לדאוג הכל סבבה) מרותקת לבית שבועיים וכמו שכולנו יודעים אין מה לראות בטלויזיה, מזמן רצינו לקנות לה DVD בשביל שאני אצרוב לה מדי פעם סרטים וכו' ( לצרוב = NO) חשבתי כבר לקחת DVD עם חיבור USB ולחבר לה קשיח חיצוני (יש לי כמה קשיחים בצד) אבל אז אני מוגבל עם AVI ולמי יש כוח להמיר בימינו? אז הלכתי שלב אחד קדימה וחשבתי לקנות לה סטרימר ואליו לחבר קשיח. עכשיו הנה הדרישות והמגבלות: 1. אין צורך בחיבור אלחוטי או חיבור רשת בכלל, אין לה מחשב בבית, אני מתכנן לחבר את הקשיח אלי פעם בX ולהעביר אליו מידע. 2. חובה תמיכה בכתוביות ברוסית ובממשק רוסי (היא תשרוד עם עברית אבל רוסית זה עדיפות) 3. מחיר = אם היא תדע שאני מבזבז עליה יותר מדי היא תסרס או…
-
- 0 תגובות
- 782 צפיות
-
-
שלום לכולם. הת'רד מופנה אך ורק לאנשים בעלי ניסיון עם המגבר. קיבלתי מגבר של קנווד מדגם KRF-V7030D, זה מגבר דולבי דיגיטל וגם DTS לקולנוע ביתי בן 7 שנים בערך. האם יש למישהו ניסיון עם המגבר הזה או מכיר אותו? בינתיים חיברתי אותו למחשב בחיבור אנלוגי עד שאני ארכוש כבל ואחבר אותו בחיבור דיגיטלי. בינתיים שומעים בסדר יחסית אך אני מרגיש שהמגבר "חשף" את האיכות הלא גבוהה של הרמקולים שחוברו אליו, הם עשו את העבודה כל עוד הם היו מחוברים למערכת מיני איכותית יחסית. בעוצמות גבוהות מרגישים את העיוותים וכבר אי אפשר להנות מהסאונד. בכל מקרה המגבר הזה מאפשר לי לשמוע סאונד ב 5.1 דרך המחשב ולפי דעתי יכול לבצע את העבודה יותר טוב ממערכת רמקולים 5.1 ייעודית למחשב. בכל מקרה כמעט ואי אפשר למצוא חוות דע…
-
- 1 תגובה
- 782 צפיות
-
-
אז ככה.. אני עובר דירה לבית חדש, ואיתו הגיע הזמן להתחדש גם בטלויזיה. הסלון שלי בנוי ככה שהספה שממול למסך היא במרחק של כ5 מטר ממנו, אבל במרחק 10 מטר נמצא שולחן האוכל. אני רוצה שתהיה לי האפשרות לראות טלוויזיה כמו שצריך גם מהספה וגם משולחן האוכל. עכשיו איזה גודל של טלוויזיה תתאים לשתי האפשרויות ביחד? תודה רבה
-
- 2 תגובות
- 782 צפיות
-
-
-
את האייריבר אני משיג ב415 ואת הפנסוניק ב380... אני קונה בלי משלוח... תודה רבה... ועוד משהו קטן... החנות...-PCH אם אני הולך אליהם ביום ראשון... אני יכול לשלם ולקבל ישר את המכשיר...(אני משלם במזומן...) או שצריך לחכות 10 ימים... כמו שמישהו אמר לי פעם... תודה רבה...
-
- 4 תגובות
- 782 צפיות
-
-
המרחק צפייה יהיה 2.5 מטר בערך. הרוב יהיה צפיה ב-YES (בלי HD) אבל לפעמים גם צפייה ב-HD דרך המחשב. מה אתם אומרים? עם? או בלי? האם יהיה הבדל גדול בצפיה ב-FHD בין שתי סוגי הטלויזיות? לצורך העניין, הטלויזיות יהיו 37A450 (ל-HD READY) ו-37A550 (ל-FHD). תודה רבה לכולם!!!! עריכה: מישהו!?..... זרקו עצם! אם יש לכם ידע בנושא \ ניסיון.... בבקשה עזרו!
-
- 9 תגובות
- 782 צפיות
-
-
הכוונה להשוואות מאתרים כמו טומסהרדוור וכאלה שבדקו את המערכות , אני פשוט לא מצאתי. אז אני רוצה השוואה בין : CREATIVE GIGWORK'S S700\S750 ל LOGITECH Z-5500 ועוד השוואה בין: LOGITECH Z-5500 ל CREATIVE MEGAWORK'S 550 5.1 אני קונה את אחת מהמערכות ואני ממש צריך את זה תודה רבה לכל מי שעוזר
-
- 6 תגובות
- 782 צפיות
-
-
יש לי אוזניות בחיבור USB מתי שאני מחבר את האוזניות מאחורי המארז אז אני שומע עם האוזניות ומתי שאני מחבר אותם ל USB מקדימה אני לא שומע כלום אם זה בעיה בדרייברים אז מאיפה להוריד?
-
- 4 תגובות
- 782 צפיות
-
-
קיבלתי זוג רמקולים גדולים, שחורים מעץ. ראיתי את הנתונים שלהם, וכתוב ככה: 60/35 WATTS 8 Ohms מיוצר בגרמניה חברת DUAL דגם: CL 2000 מה אתם אומרים?
-
- 3 תגובות
- 782 צפיות
-


