עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. Started by zuk666,

    היי, המליצו לי על EVO7 של SONICGEAR.. התקציב שלי הוא עד 500 שח אם אפשר לקבל את אותם היכולות בפחות אז אני אשמח... הכרטיס קול שלי, אם זה משנה הוא ON BOARD, בלוח מדגם GA-P31-DS3L/S3L של GIGABYTE תודה.

    • 7 תגובות
    • 784 צפיות
  2. Started by crazydiamond,

    שלום לכולם. קיבלתי כרטיס קול creative awe 64 bit - כמובן שזהו כרטיס קול עתיק אך טוב! האם האיכות שלו טובה יותר משל creative vibra 128 הפשוט אך החדש יותר או האם הכרטיס נחות יותר ובגלל שהוא יושב ב ISA הוא יאט לי את המחשב (מדובר על pentium 3 733 ) והביצועים ירדו. בברכה

    • 2 תגובות
    • 784 צפיות
  3. יש לי חדר 8 מ"ר . ברצוני לחבר 4 רמקולים בכל אחת מהפינות העליונות בחדר + סנטר על השולחן + סאב - יש לי 2 בעיות: 1 - תקציב 100/125$ בלבד 2 - מחשב נייד עם כרטיס קול סטנדרתי אני מוכן / רוצה לשמוע הצעות שונות מהתכנון שלי... אולי למשהו יש נסיון ? המטרה היא לשמוע שעורים / הרצאות באיכות גבוהה. האם זה אפשרי עם התקציב שלי ? יש המלצות ? כמו כן אין לי אפשרות לשים רמקולים על השולחן (פשוט אין...) תודה

    • 6 תגובות
    • 784 צפיות
  4. עם כן יש דרך windows media center

    • 0 תגובות
    • 784 צפיות
  5. שלום, האם ניתן לחבר 2 כרטיסי קול לאותו מחשב ולהגדיר את שניהם כפועלים? המטרה היא להרבות את כניסות הליין אין/ מיקרופון. תודה.

    • 1 תגובה
    • 784 צפיות
  6. הבנתי שRP21 מאוד מומלצות ודובר עליהם רבות פה בפורום השאלה האם החיבור לאייפוד אפשרי ומה תיהיה איכות הסאונד שתתקבל ?? האם האייפוד יצליח לדחוף אותם ?? בתודה מראש Junior_mg ליאור,

    • 2 תגובות
    • 784 צפיות
  7. Started by ^Z^,

    שלום אני מחפש מערכת סראונד בתקציב מינימלי (כמה שפחות ועדיין לשמור על איכות) שתיהיה מחוברת למערכת ולטלויזיה. המערכת נועדה לחדר של 6 על 7 מטר (בערך 42 מטר מרובע), כך שהיא צריכה להיות עוצמתית. תודה, Zzzz

    • 0 תגובות
    • 784 צפיות
  8. שנתיים לאחר שהשיקה את מכשיר הווידאו הדיגיטלי מוזילה אותו yes ביותר מ-60% ומוותרת על דמי השימוש החודשיים. מנכ"ל החברה: "המטרה - להפוך את yes max למכשיר מרכזי בבית הלקוחות" שלומי דונר פורסם: 05.02.07, 19:46 קצת יותר משנתיים לאחר שהשיקה את yes max - מכשירי הווידאו הדיגיטלי המאפשרים להקליט תוכניות ולצפות בהן מאוחר יותר, יוצאת חברת הלוויין yes במהלך שיווקי רחב היקף הכוללת הוזלה משמעותית במחיר המכשיר והשקה של מכשיר משוכלל יותר. yes, שמשרד התקשורת לא מאשר לה בינתיים לשלב שירות vod, מנסה להפוך את yes max לטריגר שיגרום לצרכנים לעבור אליה, או לחילופין לא לנטוש אותה לטובת HOT. מכשיר ה-yes MAX לא נחל עד כה הצלחה שיווקית, בלשון המעטה. אחוז זניח מלקוחות החברה מחזיק בו כיום, והמהלך ה…

    • 2 תגובות
    • 784 צפיות
  9. Started by Mr Gadget,

    אני מתכנן לקנות רמקולים חדשים למחשב הביתי שלי נתקלתי ברמקולים הבאים: Logitech X-530 - 5.1 configuration שממבט ראשון ומקריאה על הפרטים הטכניים שלהם נשמע טוב הייתי רוצה לשמוע מה אתם חושבים על הרמקולים הללו ברשותי Cmedia CMI8738 6CH with SPDIF ONBOARD מכייוון שאף אחד לא עונה אני ישפץ את השאלה שלי: האם יש רמקולים טובים למחשב הביתי בתקציב עד 600 שקל? האם מישהו נתקל או שיש לו את הרמקולים הנ"ל ויכול לתת הצעה לגביהם?

    • 1 תגובה
    • 784 צפיות
  10. Started by oDot,

    שלום אנשים לאחרונה יש לי בעיות מגע בחלק הימני של האזניות האלה.. אני מזיז את החוט באזור של האזניות וזה מפסיק/נדלק מחדש. יש משהו לעשות? תודה רבה!

    • 2 תגובות
    • 784 צפיות
  11. Started by Anas-Nanas,

    אני שמח לבשר לכל בעלי האייפוד למיניהם שאפשר להחליף את הבטריות מבלי לשלם לאפל 150 דולר! היום קיבלתי את המגזין Popular Science של החודש הזה (מרץ) ויש שם מדריך מפורט מאוד איך אפשר לעשות זאת לבד בבית! יש שם עוד כל מיני טריקים שאפשר לעשות עם האייפוד! אמנם הסוללה החלופית עלתה 60$ ולאחר שהבנאדם הזה גילה את האפשרות הזאת אפל הכריזה על תוכנית החלפת הסוללות האייפוד... בתוכנית זאת אתה משלם 60$ ולא מקבל את האייפוד שלך אלא מקבל אייפוד משופץ עם סוללה חדשה! אם יהיה ביקוש אני אוכל לסרוק את העמוד..אבל מכיוון שזה באותיות קטנות וזה בטח יפגע בסריקה הייתי מציע לכם פשוט ללכת לקיוסק הקרוב לביתכם שמוכר פופיולר סיינס ולקנות אותו ב 33.00 ש"ח *עריכה* לאלו ממכם שמסתדרים טוב עם אנגלית מצאתי עבורכם את …

    • 5 תגובות
    • 784 צפיות
  12. שלום,אבא שלי החליט לקנות מערכת קולנוע ביתית. מה שאנחנו צריכים זה שהמערכת תהיה כוללת הכל (מגבר,סאבוופר וכל זה),בעקרון התקציב לא מוגבל אבל לא צריך להגזים (בו נגיד 30k זה המקס') היא תמש בעיקר לסרטים עטורי אפקטים ופיצוצים (סרטי פעולה :>) תודה

    • 5 תגובות
    • 784 צפיות
  13. Started by ofergpr,

    אני מעוניין לקנות טלוויזיה חדשה לחדר מרחק צפייה 2.5-3 מטר. טלוויזיה full hd 32 אינץ' בתקציב של בערך 4000 ש"ח יש לכם המלצה על דגם טלוויזיה מסויים? עדיף led/lcd? תודה לעונים

    • 0 תגובות
    • 784 צפיות
  14. היי חברה, אני צריך המלצה לתוכנה שיכולה להקליט את הסאונד בקובץ ווידיאו לתורך קובץ MP3 באיכות גבוהה

    • 11 תגובות
    • 784 צפיות
  15. Started by בזיק,

    יש לי טייפ עם רמקולים מתפרקים. הרמקולים מחוברים לגוף הראשי דרך חוטים עם ראשים חשופים שנכנסים לגוף הראשי. אין לרמקולים איזשהי כניסה. אמרו לי שאני צריך לקנות מגבר שיקשר בין המחשב לרמקולים. מגבר רגיל עולה משהו לקראת 1000 ש"ח. נשמע לי מוזר שצריך כזה פתרון יקר רק כדי לחבר רמקולים האמנם כך? אין דרך אחרת זולה יותר?

    • 0 תגובות
    • 784 צפיות
  16. קיבלתי אתמול את המינידיסק (הראשון) שלי MZ-NF81, הוא הגיע עם כמה תוכנות למחשב, הוא יכול להעביר קבצי MP3 WMA למינידיסק עם תוכנה שנקראת SonicStage, ובאמצעות כבל USB אפשר להעביר באיזה שהיא דרך מסובכת את השירים למינידיסק. קצת מסובכת התוכנה הזו, וגם המונחים שסוני משתמשים בהם סתם מקשים על ההתמצאות. בכל מקרה, מכיוון שהעסק חדש לי, מי יכול לומר לי כמה דברים: 1. האם איכות הסאונד שונה מאוד בין LP2 ל LP4 ? 2.כמה מקום במגה אני יכול לדחוף על דיסק אחד? 3.כמה עולה מדייה למינידיסק ומאיפה קונים, או מקום מומלץ לקנות? 4.האם יש הבדלים במדיות? 5.אם מישהו גם משתמש בתוכנה שציינתי ואם כן האם אפשר לקבל הסבר מקוצר על מה בדיוק צריך לעשות? הצלחתי להעביר שירים אבל אני עברו איזה 2.5-3 דיסקים ר…

    • 4 תגובות
    • 784 צפיות
  17. אני חיכית כבר חצי שנה והיום יש לי די כסף אבל יש לי VIBRA 128 אז רציתי לישאול אתכם המומחים הגדולים מי מהם יותר טוב ? לי הכי חשוב האיכות זה לא למסיבות והאים אפשר לישמוע דולבי דיגיטל ב4.1 ? ובמה תלוי הדולבי דיגיטל ? אני אשמח לכל תגובה בתודה THE GYVER

    • 1 תגובה
    • 784 צפיות
  18. Started by ofir28,

    שלום לכולם מהצצה קצרה בכמה מקומות ראיתי שיש רמקולים זולים באזור ה 200-250 ויש ב 400-450 את altec lansing ATP3 שהבנתי שנחשבים ממש טובים. המטרה שלי - שמיעת מוזיקה בלבד (לא משחקים, לא סרטים). לא מחפש איכות מדהימה (בגלל מגבלת המחיר) אבל רוצה שהטרבל יהיה טרבל והבאס יהיה באס ולא איזה ערבוביה עמומה בין כל הצלילים. האם ה ATP3 באמת שווה את ההפרש ונמצא בכמה דרגות מעל הזולים, או שגם רמקולים ב 200 של altec lansing או creative יהיו מספיק טובים? תודה, אופיר

  19. Started by angelos21,

    יש לי במחשב כרטיס קול מובנה על הלוח אם, ועוד כרטיס קול נפרד המורכב על הלוח אם. אני רוצה לשמוע רדיו של האינטרנט דרך הסטריאו, ורציתי לדעת האם יש דרך לנתב רק את הרדיו דרך הכרטיס קול הנפרד, כדי שהסאונד של שאר המחשב לא יהיה תלוי בו, זאת אומרת שאני יוכל לעבוד עם אפליקציות אחרות במחשב בלי קשר לחיבור של הסטריאו. האם יש תוכנה מיוחדת שעושה את הניתוב הזה??? או דרך אחרת כלשהי??? ניסיתי דרך תוכנת הרדיו לשנות אבל זה משנה את הסאונד של כל המחשב, כלומר של כל התוכנות ולא רק של הרדיו!! תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 783 צפיות
  20. 1000 ש"ח DENON AVR-1802 1000 ש"ח ONKYO 304 1500 ש"ח HARMAN KARDON 1550 1500 ש"ח Pioneer VSX-D812-S 1000 ש"ח DENON 1306 1500 ש"ח HARMAN KARDON AVR4000 1500 ש"ח onkyo TXsr 505 black לשימוש קולנוע ביתי 5.1 90%, 10% מוזיקה יותר לכיוון ה1000 אבל אם שווה את ההפרש אני מוכן להשקיע 1500 אם תוכלו להגיד לי מה עדיף ומה היתרונות אני יודה לכם מאוד!

    • 0 תגובות
    • 783 צפיות
  21. Started by Ang3lus,

    עכשיו כשיש לי מערכת סראונד נחמדה מאוד לסרטים אני מחפש 2 רמקולים סטריאו שיהיו לי בכדי לשמוע מוזיקה באיכות טובה יש המלצות ?

    • 10 תגובות
    • 783 צפיות
  22. Started by ymss69,

    טוב אז אחרי שהCRT בסלון התקלקלה, והשארפ מהחדר (WD1) עברה זמנית לסלון הגיע הזמן לשדרג את החדר. מחפש טלויזיה למרחק צפייה של בין 2 ל2 וחצי מטר. השימושים יהיו- 30 אחוז PS3, בעיקר פיפא, אבל גם משחקים נוספים, לא משחקי יריות בדרך כלל. 30 אחוז צפייה בסרטי HD, או דרך סטרימר או דרך המחשב, קיימת אופצייה גם לגלישה באינטרנט. 40 אחוז שידורי SD וHD בHOT. חרשתי את כל האינטרנט, קראתי, בדקתי והלכתי לראות בחנות גם. הדגמים שהגעתי אליהם הם- LG 37LK450 LG 42LK430 SAMSUNG 40D550 PANASONIC 42E30 אז הפאנסוניק והLG עם פאנל IPS והסמסונג עם PVA, כל אחד וחסרונותיו, אני מאמין שהIPS מתאים יותר, אני משתמש במסך מחשב כזה. בתצוגה בחנות שזה לא בדיוק אינדיקציה, הE30 נראתה פשוט מדהים, טובה משמעותית מהLG, השאל…

    • 0 תגובות
    • 783 צפיות
  23. החלטתי לקנות אוזניות קשת (אני לא אוהב כפתור) של Sennheiser - השאלה היא, איזה? הצרכים שלי: אוזניות איכותיות וניידות לנגן (X5L, אגב). אני מתלבט בין PX200 לבין HD497 לבין HD212... אני לא מבין כל כך כדי לפסוק, אך ממה שקראתי נדמה ש-PX200 הכי נוח כנייד (מתקפלות וכו'), ה-HD497 עם הסאונד הכי משובח, וה-HD212 עדיף בעיקר לאלקטרוני ועל כן נפסל. אני צודק? מה עדיף משלושתן? האם צריך מגבר לאחת מהן? האם עדיף דגמים אחרים מהסדרות הללו... נאמר, HD202 במקום HD212? מעבר לכך, אני מעוניין להקשיב ולנסות את האוזניות. אני רוצה לבדוק, לשמוע. איפה אני יכול לעשות את זה? עשיתי כאן חיפוש לחנויות רגילות אבל בקושי מצאתי משהו... מישהו שמבין יכול לרכז רשימה מסודרת של מספר חנויות מקצועיות (לא חובה במיוחד לא…

  24. שלום, אני מתכנן אולי לקנות כ.קול, ולאחר כמה בירורים הגעתי למסקנה ש Asus Xonar DX זה מה שאני צריך. עכשיו יש לי שאלה: האם הוא ישמיע שיפור במוסיקה ובמשחקים ברמקולים ובאוזניות שלי? Logitech X-540 ו- Audio Technica ATH-AD700. תודה מראש.

    • 6 תגובות
    • 783 צפיות
  25. Started by eyma,

    היי יש לי מחשב נייד להלן פרטי המחשב: Windows Vista home premium, למחשב יש יציאה DVI Duo CORE- T2450 2GH.1GH RAM 1) שאלתי האם אפשר להוריד למחשב הנייד סרטי HD ,וכיצד עושים זאת 2) האם אפשר לנגן דרכו סרטי HD ל- LCD? האם צריך תוכנות מסויימות או מקודדים מסויימים. תודה

    • 0 תגובות
    • 783 צפיות

דיונים חדשים בפורומים