עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. Started by alon83438,

    שלום!!! האם אני יכול לחבר את הרסיבר דרך יציאות דולבי-דיגיטל שני ערוצים (לדוג' קידמי שמאל וימין) לטלויזיה ככה שבעצם אני אשמע ברמקולים של הטלויזיה (את הקדמי שמאל וימין) ואת הערוצים האחרים לרמקולים רגילים?

    • 2 תגובות
    • 794 צפיות
  2. Started by HeaT-SinK,

    שלום חברים, מחפש מערכת קולנוע ביתית להורים המבוגרים שלי אני לא מבין בזה, כמובן, כמוכם אני יודע שצריך דיוידי (קורא כתוביות בעברית), רמקולים 4-5 קטנים כאלה שמפזרים בסלון ובסביבות 1000 ש"ח. (אגב, יש דיוידי קורא כתוביות בפורמט SRT כמו שאנחנו עושים עם סרטים וסדרות כיום נכון?)

    • 3 תגובות
    • 794 צפיות
  3. שלום,יש לי מיקרופון למחשב שעובד אצלי נורא חלש בלוח הP5E. אבל זה לא בעיה במיקרופון כי ב2 מחשבים שונים אחרים,הוא עובד ממש טוב ונורמלי, וכל הזמן אנשים בסקייפ ובמסנג'ר מתלוננים על כך שהם שומעים אותי חלש כשאני משתמש בו. אני משתמש בכרטיס קול שמגיע עם הלוח P5E של אסוס,ואני מנסה למצוא פתרון לבעיה מישהו יכול לעזור?

    • 0 תגובות
    • 794 צפיות
  4. שלום. אני הולך לרכוש מכשיר מוזיקה עם חיבור 3.5 לאוזניות. מכיוון שהוא הולך להיות הנגן MP3 שלי, חשבתי לרכוש לו אוזניות נורמליות. האם שווה להשקיע או שאני לא אוכל להפיק איכות טובה יותר מהאוזניות המקבלות בגלל המכשיר עצמו? מאיזה מחיר מתחילות אוזניות טובות שלא יהיו לי רעשים שאני שומע מטאל? תודה

    • 7 תגובות
    • 794 צפיות
  5. Started by RDS,

    אוקי... אז החלטתי לקנות מחשב, וכמו כן גם ציוד הקפי הכולל רמקולים... היעוד של המחשב יהיה משחקים... אחרי כמה בדיקות הגעתי למסקנה שאצטרך להשקיע לפחות 350 שקל ברמקולים, וגם זה תקציב צנוע... בכל מקרה... כמה שאלות... מהי מערכת הרמקולים 5.1 הכי זולה שנחשבת לאיכותית? כמו כן... מה עדיף לדעתכם: http://www.goldtop.co.il/show_details.asp?prod_id=15414 או http://www.goldtop.co.il/show_details.asp?prod_id=8760 ברור לי שהאיכות של ה-ATP3 טובה בהרבה, אבל השאלה אם זה מתגבר על צליל הקפי למשחקים... האם אשים לב לאיכות בין הרמקולים? יש צורך בללכת לחנות כדי לשמוע את הרמקולים? בקיצור... תענו לי בבקשה על כל השאלות... תודה רבה ושבת שלום

    • 6 תגובות
    • 794 צפיות
  6. Started by liav12,

    היי, מצאתי את המגבר הנ"ל שהיה שייך לאבא שלי לפני המון זמן...עשיתי בדיקה באינטרנט ומצאתי ששנת הייצור שלו היא 82-81 לבנתיים אני חיברתי אותו לרמקולים שבאו עם מערכת אחרת ואני יכול להגיד לגמרי שיש שיפור ענקי לעומת המערכת השניה שבאה עם הרמקולים...פנסוניק.. כמובן לא איזה רמקולים בכמה אלפים אלה רמקולים שעושים את העבודה במשחקים סרטים וכו'. אני משתמש עם אוזניות של סוני MDRV700, חיברתי אותם למגבר ובווליום 3 זה כבר המקסימום שאפשר לדחוס על האוזניות האלו, באמת שאי אפשר לשמוע יותר חזק מזה וכל דבר אחר יכול להרוס לי את האוזניים..שומעים טוב לגמרי! (כמובן כרטיס קול איכותי אחר ולא OB היה עושה עבודה טובה פי אלף לדעתי). הווליום של המגבר הוא מ 1 ועד 10 שכמו שאמרתי באוזניות, לא ניתן לשמוע …

    • 0 תגובות
    • 793 צפיות
  7. בחוות דעות כותבים על שניהם דברים טובים, הבנתי שביאמה יש תוכנה לשיפור איכות MP3 אבל מישהו יוכל לתת לי קצת יותר פרטים בהשוואה של שניהם? תודה לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 793 צפיות
  8. Started by PT,

    יש לי X-Fi XtremeAudio PCI-e שיושב בדיוק מתחת ל-4870 שפולט לא מעט חום. הכרטיסים יושבים ממש צמוד אחד לשני והקירור של ה-4870 רותח (קריאה מהסנסור ב-80 מעלות) ובנגיע הכרטיס קול גם די חם בעצמו. השאלה היא האם הכרטיס ישרוד או שצריך לעשות משהו בעיניין הייתי ממקם אותו מחדש אבל החיבור PCI-e X1 השני הוא בדיוק באותו מרחק רק מעל הכרטיס מסך, וכולנו יודעים שלחום יש נטיה לעלות. אבל יש גם את החיבור PCI-e X16 השני, אבל אני לא בטוח שלוח אם יוכל לקבל שם משהו שהוא לא כרטיס מסך. אני אבוד

    • 2 תגובות
    • 793 צפיות
  9. Started by omer_xd,

    שלום רב, ברצוני לקנות רמקולים למחשב(2רמקלים+סבופר300-400 ש''ח ) פנינתי אליכים כי אני רוצה להתייעץ בקשר לקנית הרמקולים אבקש המלצה בקשר לשאלתי אליכם אשמח לקבל תשובה בהקדם!? בתודה מראש:omer_

    • 1 תגובה
    • 793 צפיות
  10. שלום. אני צריך להכין דיסק שמכיל הרבה מאוד סירטונים, ושנגן DVD יקרא אותו. בגלל הכמות, זה לא יכנס ב-DVD. חשבתי לקודד DIVX, אבל אני לא יודע באיזה פורמט. ועוד שאלה: האם ניתן לעשות תפריטים בדיסק DIVX כמו ב-DVD? תודה. נ.ב. אני מקווה שזה שייך לפורום הזה.

    • 1 תגובה
    • 793 צפיות
  11. Started by MoranF,

    לא יקרים במיוחד, אך לא באיכות גרועה. רמקולים סבירים בהחלט לשמיעת מוזיקה. תודה רבה

    • 6 תגובות
    • 793 צפיות
  12. Started by DannyBoy1904,

    יש לי מחשב חדש עם לוח K8NF-9 של ג'יגה בייט עם כרטיס קול און בורד.. עכשיו כל פעם כשאני נכנס למשחקים כבדים יחסית יש רעשים כאלו ברמקולים כאילו מנסים לחבר איזה מיקרופון עם מגעים רופפים או משו.... זה קורה לי ב SWAT 4 ACT OF WAR POSTAL2 ועוד כמה משחקים... זה משגע אותי אני לא יודע מה לעשות... :s05: יש לכם אוליי רעיונות?

    • 7 תגובות
    • 793 צפיות
  13. Started by dddddd,

    איזו אוזניה הכי איכותית ה-iGrado או PX100 ?

  14. Started by Marcovich,

    שלום לכולם, המחשב שלי מחובר בכבל HDMI DVI למסך Samsung R81. יש לי כרטיס מסך של x800 gto ATI. המחשב שלי מזהה את ה-R81 אבל משום מה לא להפך. ה-R81 פשוט לא מקבל שום דבר מהמחשב. הכבל מחובר ב-100% לפי זה שהמחשב מזהה וגם ניתקתי וחיברתי. ניסיתי להתחבר בכל הרזולוצייות שיש בערך, ובשביל לוודא שזאתי לא בעיה בהגדרות של המחשב, ניתקתי את הכבל של המסך מחשב וכיביתי את המחשב והשארתי רק את הכבל שמתחבר ל-R81 והדלקתי. ככה הוא חייב לעלות ברזולוצייה מינימלית לפחות, אבל גם זה לא עבד. ניסיתי Clone Extended - כלום. בבקשה תעזרו לי, תודה מראש, אדם

    • 1 תגובה
    • 793 צפיות
  15. Started by Load,

    לפני כמה ימים ניסיתי לפתור איזה בעיה וכמו טמבל, נכנסתי לcontrol panel לSOUND וAUDIO CODECS והסרתי את כל ההתקנים שהיו שם (10 בערך) עשיתי ריסטרט ולא כול הקודקס הותקהו מחדש, ועכשיו אני לא שומע בחלק מהמשחקים ובסרטי DVD, מה אני צריך לעשות? תודה.

    • 2 תגובות
    • 793 צפיות
  16. ראשית כל תודה לעוזרים. אני מחפש כמו שרשמתי בכותרת עדיפות לכרטיסים עם יציאות אנאלוגיות אבל שיהיה איכותי הוא יחובר לרסיבר דנון אנאלוגי בכ8 מטר כבל (באותה הזדמנות אם אפשר גם להמלצה על כבל)ומשם לרמקולים איכותיים אני שומע בסטריאו ולא בסראונד. ועוד שאלה קטנה האם DAC עם כניסת USB כגון V-DAC או MAGIC DAC יתנו איכות הרבה יותר טובה מכרטיס קול פנימי איכותי?.תודה.

    • 3 תגובות
    • 793 צפיות
  17. אז ככה מסיבות שלא צריך להרחיב עליהן אני צריך מחר לקנות טלוויזיה תלת מימד, גודל אין לי בעיה עם 42" והעלות צריכה להיות עד גג 5,000 ש"ח! כעיקרון הייתי הולך על LG אבל הטלוויזיה תהיה גם מחוברת לאקסבוקס 360 ופלייסטיישן 3 ושמעתי שיש לLG לאג מטורף שהורס את חוויית המשחק. מה אתם אומרים? בינתיים נראה לי שהאופציות הן: Samsung UA40D6400 LED Philips 42PFL7606H LED LG 42LW570Y פליז תעזרו לי, אני מודה מאוד!

    • 0 תגובות
    • 793 צפיות
  18. Started by big mam@,

    טוב אז אני מחפש אוזניות איכותיות עם העדפה שלא יהיו לתוך האוזן כי זה כל הזמן נופל לי מהאוזניים איך שאני לא שם אותם. ושלא יהיו גדולות מידי (שיהיה אפשר ללכת ברחוב וכו'). האוזניות מיועדות לh10 שלי אם המידע הזה עוזר במשהו... תקציב כאמור 250 פלוס מינוס. תודה לעוזרים.

    • 9 תגובות
    • 793 צפיות
  19. Started by HumanFly,

    שלום רב, קניתי לפני מספר ימים מחשב חדש, עם מלוח Z77-D3H. בעל כרטיס קול אונבורד של VIA. הבעיה שלי היא שהכרטיס מייצר לי HISSING + רעשים מגנטיים בכל פעם שאני עושה קליק עם העכבר או טוען אייקון או תוכנה, ישנו "חיווי" ברעש מגנטי\סטטי באוזניות. ללא הסט האלחוטי הדבר קורה. אני משתמש באוזניות של BEATS BY DRE STUDIO שמה הרעשים הכי מורגשים. עם ה RE0 HIFIMAN שומעים חלש יותר, אך עדיין שומע. (יתכן כי לBEATS בגלל ההגברה שלהם עם הסוללות, יש לי 2 BEATS STUDIO שניהם עושות זאת) מיותר לציין שבמחשב הקודם עם ה REALTEK זה לא קורה. בחנות שרכשתי נאמר לי כי בכרטיסי קול סטנדרטים ON BOARD יתכנו רעשים מגנטיים מכיוון שאין בידוד רעשים, ושכדאי לקנות כרטיס קול איכותי עם הרעשים מציקים. האם רכישה …

    • 0 תגובות
    • 793 צפיות
  20. אני רוצה לקנות ת IRIVER ויצא להם הדגם החדש הציבעוני שגם מראה תמונות וסרטים וכיוצא בזה ורציתי לדעת עם הוא שווה קניה או שיש משהו יותר טוב ומה ההבדלים חוץ מאלה שציינתי לבין ה IRIVER הישן הקנייה מתוכננת להיות בארצות הברית

    • 8 תגובות
    • 793 צפיות
  21. Started by ziv124,

    יש לי מערכת LG HT356SD עד עכשיו הכל היה טוב פתאום בימים האחרונים אני שומע רק ברמקולים ימין ושמאל קדמיים השאר לא שומע כלום אך הם מחוברים היטב- בבדיקת סאונד הם נשמעים.. רק שאני רואה סרט או שם תרמקולים ברקע הטלוויזיה לא שומעים תשאר מה אפשר לעשות?

    • 0 תגובות
    • 793 צפיות
  22. Started by cohenkobi1,

    היי חיברה יש ל בעיה, חיברתי את המערכת סטריאו שלי למחשב, קניתי כבר מתאים והכל, אבל במשחקים וזהת אני לא שומע את הצד השמאלי.... ניסיתי לשחק עם זה בbalance אבל זה לא עוזר, ומה שיותר מוזר זה זה שכשאני מזיז את ה"באלאנס" לצד ימין אני שומע בשני הרמקולים, וכשאני מזיז את הבאלאנס לצד שמאל אני לא שומע בכלל.... בגלל זה אני יודע שזה לא קשור למערכת. מי שיכול לפתור לי את הבעיה, אני יודה לו מאוד!! בתודה מראש, קובי.

    • 7 תגובות
    • 793 צפיות
  23. עידכון נעים.

    • 0 תגובות
    • 793 צפיות
  24. Started by 888,

    האם אפשר להעביר את מה שמקליטים ברדיו,ולמחשב ולצרוב לדיסק(לא משנה אם זה דרך המדיה פלייר)? האם מקבלים את כל החלקים שמקבלים בגירסה אירופאית?

    • 2 תגובות
    • 793 צפיות
  25. Started by D-M-X,

    1.מישהו יודע כמה עולה archos AV440 בארץ ובחול? 2.יש אייריבר PMP-120 בארץ חוץ מבPDA? 3.כמה עולה PMP-140? 4.מה עדיף PMP140 או AV440 ולמה?

    • 2 תגובות
    • 793 צפיות

דיונים חדשים בפורומים