עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. Started by Athlon-WINGS,

    אהלן... יש לי בעייה דיי מוזרה..לא מזמן קנינו DVD בייתי תוצרת TOSHIBA, חדש לחלוטין. אתמול כשרצינו לראות סרט - לא היה סאונד בכלל. בדקנו את החיבורים לטלוויזיה ולמכשיר - כולם תקינים. בדקנו אם הקול בטלוויזיה (ערוץ 2) - פועל. בדקנו אם הכבלים לא פגומים דרך משהו אחר - כבלים פועלים. ניסינו לחבר את ה DVD דרך כבל S-VIDEO (עד עכשיו השתמשנו בכבלים רגילים) - גם לא פועל. ניסינו לכוון כל הגדרה אפשרית בDVD ובטלוויזיה של הסאונד - גם לא פעל. מה הבעייה כאן? צריך תשובה דחוף לפני שאנו לוקחים את המכשיר לטכנאי. תודה!

    • 7 תגובות
    • 796 צפיות
  2. Started by zoyaniv,

    שלום אני רוצה מקלט מהסוג הנל למחשב נייד וגם שולחני. אני לא ממש מכיר את ההבדלים וראיתי שיש במחירים מ 190 עד 600 ש"ח בערך. למה חשוב לשים לב? מה ההבדלים? וכמובן על מה אתם ממליצי תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 796 צפיות
  3. שלום. יש לי את הנגן הבא: http://shopping.walla.co.il/shopmind_portal_heb/auctionProd.asp?auction_id=1476137 וכפי שאתם רואים, אין לו יציאה למקור חיצוני. עם זאת, מסתבר שהנגן עובד כרגיל אם מחברים אותו למחשב דרך ה-usb, מה שמעלה שתי שאלות: 1. האם קיימים שנאים בחיבור usb? 2. אם לא, האם קיימות סוללות AAA שניתן לחבר לשקע בקיר? תודה לכולכם מראש.

    • 8 תגובות
    • 796 צפיות
  4. שלום יש לי כרטיס טלויזיה avermedia cd750 כמובן שמהיציאה של ה component ניתן להקליט ללא בעיה ובנוגע ליציאה של הHDMI בהתחלה היה נותן הודעה שאני לא יכול להקליט בגלל הגנה (הודעה בתוכנת הקלטה של הכרטיס טלויזיה אז הבאתי מפצל HDMI עכשיו אין בעיה להקליט אבל נגיד אם אני פותח אפילו רק לצפייה את ערוצי הסרטים והסדרות ... 1-2-3-5-6-7 אני כן רואה תמונה , אבל יש רעש סטטי, גם במצב של רק צפייה דרך הכרטיס טלויזיה , מבחינת הקלטה, ניתן להקליט ולמשל בערוצים 4-8 , שזה yes דוקו , וyes ישראלי רואים ושומעים טוב השאלה היא , אם זה בגלל הגנת הHDCP או בגלל ענייני הצפנה של יס ?

    • 0 תגובות
    • 796 צפיות
  5. האם כדי לראות טלויזיה במחשב חייב כרטיס טלויזיה? אמרו לי שניתן לחבר את הממיר הדיגיטלי למחשב בלי כרטיס מסך, זה נכון? אם כן אז יש ברשותי כרטיס מסך NVIDIA GEFORCE 7900 GT ומסך LG L222WT.

    • 2 תגובות
    • 795 צפיות
  6. Started by MDK,

    מצטער על פתיחת הת'רד הנוסף, פשוט לא רציתי להקפיץ את הקודם אח שלי חוזר מלונדון בשבוע הבא, וביקשתי ממנו לחפש את הנגנים של IRIVER וIAUDIO ואוזניות של סוני (MDR G74) לריצה רציתי לשאול מה דעתכם: האם כדאי לחכות לT10 וכשיגיע לקנות אותו או את הישן יותר IFP 799? ההבדל ביניהם הוא בעיקר בעיצוב ובתמיכה המלאה של T10 בOGG, אה וכמובן יותר שעות סוללה (53 מול 40) מה שמוביל אותי להתלבטות נוספת: IAUDIO U2 או IAUDIO G3 שניהם כמעט זהים במחיר (U2 עולה 50 שקל יותר) אבל ההבדל ביניהם די משמעותי: G3 מגיע עם 50 שעות סוללה וU2 עם 20 שעות סוללה (נטענת) איזה דגם עדיף ולמה? הבעייתיות בIAUDIO זה שהוא ממש לא נפוץ בארץ וגם איפה שאמורים למכור אותו (שקם אלקטריק) לא מוכרים שאלה נוספת: האם לדעתכם יש אוזניות י…

    • 5 תגובות
    • 795 צפיות
  7. יש כאלה מערכות למכוניות? איזה רדיו דיסק עם כניסת AUX??? אני רוצה לקנות מערכת לאוטו שאפשר יהיה לחבר אליה את האיפוד, (אם אני אמצע כזה יש כבר תיכנונים לבנות מעמד, כמו של פלאפונים, יהיה קטלני)

    • 13 תגובות
    • 795 צפיות
  8. Started by socrtes,

    יש לי מחשב עם כרטיס מסך HD3650 1GB AGP לכרטיס הנ"ל יש שתי יציאות DVI ויציאת S VIDEO אני מעוניין לחבר את המחשב למסך טלויזיה (40") יש לי כבל HDMI ועכשיו אני מגיע לשאלה. האם ניתן להעביר סאונד דרך DVI? לפי המפרט של הכרטיס הוא תומך בסאונד (5.1) דבר נוסף הוא שאצטרך מתאם מ DVI ל HDMI. האם יכול להיות שהמתאם לא מעביר סאונד? פרטי הכרטיס: Certified for Windows VISTA Premium. Design based on ATI Radeon HD3650 series. (RV635PRO) On-board with 1.0GB DDR2 high speed memory. Unified Superscalar Shader Architecture built-in 120 stream processing units. Built-in HDMI support for HD video with multi-channel (5.1) support. Hardware processing UVD (unviversal Video Decoder) delivers sh…

    • 3 תגובות
    • 795 צפיות
  9. שלום אני חדש בפורום :asthanos: אני חושב לקנות רמקולים וכרטיס קול אבל אני מתלבט מה לקנות. יש לי תקציב של עד 1150 שח ואני רוצה רמקולים סראוונד 4.1 או 5.1 וקרטיס קול איכותי אבל אני לא מוצא שום דבר מתאים בארץ חשבתי אולי לקנות כרטיס קול CREATIVE AUDIGY SE 5.1 RETAIL ורמקולים Logitech Z-640 אבל אז אמרו לי שהZ-640 לא כל כך טוב ועכשיו אני לא יודע מה לעשות. אני רוצה רמקולים שיתנו לי לשמוע מוזיקה באיכות מעולה וגם יהיו טובים למשחקים. חבר שלי נוסע לאמריקה וחשבתי לבקש ממנו לקנות בשבילי אבל אני לא יודע אם זה יהיה משתלם. מישהו יכול לעזור לי לבחור מה לקנות.

    • 1 תגובה
    • 795 צפיות
  10. Thermaltake Mozart SX ASUS Ati Raderon X550 256 MB PCIe Leadtek TV PVR2000 ASUS P5B-MX/Wifi-AP Intel C2D E6400 Box Enermax Noisetakew 420W G. Skill DDR2 1024 MB 667Mhz CL5 X2 Zalman CNPS7500-Cu LED Logitech Cordless Desktop EX 110 WD 2500AAKS מה דעתכם ?

    • 0 תגובות
    • 795 צפיות
  11. מחפש כרטיס עם יציאת לייזר יש לי מערכת 5.1‏ ‏ הייתי רוצה כרטיס שיהיה רמה אחת מעל לפחות מהכרטיס המובנה שיש לי בלוח אם שיתן לי צליל נקי איכותי ועוצמה חזקה תודה... אך הכרטיס Creative X-Fi Surround 5.1‏ ?

    • 1 תגובה
    • 795 צפיות
  12. העוזרת המפגרת שברה לי את המנורה הקטנה של הLD2++ שלי, מאיפה אני יכול לקנות חדשה, אפשר מאיביי, יש לי משתמש, ואם אתם יכולים גם איזה דגם אני יכול של הגדולה, נקנה כבר 2 ליתר ביטחון...

    • 2 תגובות
    • 795 צפיות
  13. שלום רציתי לדעת עם למכשיר הזה יש דיסק קשיח כי אני לא מוצא עליו מידע באתר היצרן ? וגם רציתי לדעת את חוות דעתכם על המכשיר? תודה

    • 0 תגובות
    • 795 צפיות
  14. Started by 47,

    אני עם אוזניות הBeyerDynamic DT931 שלי גיליתי שהן יכולות ליצור אפקט סראונד דיי משכנע(עם מה שעובד בטכנולוגיית "3D Audio"). עכשיו, אני תוהה אם יש איזה תוכנה\חומרה שיכולים להפוך סראונד 5.1\6.1\7.1 רגיל ל3D Audio. ניתקלתי בדבר הזה, אבל אין מספיק מידע ותמונות(חיבורים)- מישהו יכול להביא ביקורות עם יותר מידע עליו? ועוד משהו, לא הבנתי אם יש כרטיסי קול "רגילים" שיכולים לעשות בדיוק אותו הדבר? אלכס.

    • 0 תגובות
    • 795 צפיות
  15. Started by parker8,

    אני רוצה רמקולים ניידים כדי לשפר את איכות הסאונד ב-PSP שלי. האם זה בכלל אפשרי? (לחבר רמקולים ניידים ל-PSP) תודה לעוזרים מראש עריכה בדקתי, אפשר לחבר רמקולים רגילים לחיבור של האוזניות... עכשיו אם תוכלו להמליץ לי על רמקולים ניידים טובים אני אשמח....

    • 0 תגובות
    • 795 צפיות
  16. Started by elad_jacoby,

    איך עושים שבMusic זה יעבור לאלבום הבא אוטומטית? זה מתחיל לי את האלבום מההתחלה

    • 4 תגובות
    • 795 צפיות
  17. Started by eranmor,

    חבר שלי קנה אותו ב2400 שח. שווה את המחיר? ראיתי אותו באינטרנט ב350דולר... בכל מקרה, איך הוא בתור מגבר? איכותי וטוב כמו השם של ימהה או שהשם זה הדבר היחיד שמשלמים עליו??

    • 4 תגובות
    • 795 צפיות
  18. Started by ch33,

    שלום, יש לי אוזניות shure srh750 שקניתי לפני חודש ויש לי בעיה רצינית. אני חייל ולכן אני לא נמצא בבית במהלך השבוע. היום חזרתי אחרי שבוע בבסיס ופתאום יש שינוי באזניות - הבאסים הרבה פחות עוצמתיים, ממש בינוניים להחריד, כשלפני כן האזניות היו רועדות מרוב העוצמה של הבאסים. הווליום נמוך יותר, והכל באופן כללי נשמע הרבה פחות מרשים. בדקתי את החיבורים, את ההגדרות... אני לא יודע אם מישהו נגע בהן, אין לי פשוט שום רעיון לאיך זה קרה ואיך לסדר את זה. אני יודע שאני מבקש מכם לירות באפלה אבל בבקשה, אני אשמח לכל רעיון, אם למישהו יש מושג איך דבר כזה יכול לקרות.

    • 0 תגובות
    • 795 צפיות
  19. אשמח לקבל יעוץ טוב כרגע אני עם OB רגיל ALC889A ורמקולים של קראיטיב ינספיאר 5000 משהו! ומעניין אותי עם ההשקע וההחלפה היה שווה ועד כמה?

    • 4 תגובות
    • 795 צפיות
  20. שלום יש לי מזה זמן מה, בעצם, יש לי כבר המון המון זמן, המון את הרמקולים ATP3, הופתעתי לגלות פה: http://hwzone.co.il/reviews/sound//s2vsx13 שזה אחד הרמקולים הטובים שיש ל 2.1 בטווח המחיר הזה מהוותיקים, באמת שלא חשבתי כך ולאחרונה רציתי להחליף רמקולים, עכשיו אני שואל את עצמי אם כדי לי לקנות מערכת 2.1 חדשה אם יש לי בעצם רמקולים כל כך טובים כמו שכתבו בסיקור שם או שכדי לי לעבור למשהו כמו 5.1 או משהו כזה. עכשיו יש לי שאלה אם זה 5.1, איך מעבירים חוטים בכל החדר והאם אני יכול לשמוע במצב כזה משהו שקט, אתם יודעים כשיש לידי 2 רמקולים אני יכול לשמוע על שקט שלא שומעים כלום מחוץ לחדר, כשזה 5 זה נשמע לי בלתי אפשרי לשמוע על שקט יחסית.. תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 795 צפיות
  21. אוקיי עוד שבוע יש לי טיול שנתי ורציתי לקנות נגן MP3. כמה דברים : אני שומע מטאל ורוק כבד (איכות השמיעה תיהיה בסדר?) ו128MB של איחסון זה בהחלט מספיק לי! אני מאוד כפוף בתקציב, אני מעדיף שיהיה 300 כולל משלוח אבל אפשר 300 בלי משלוח. מצאתי בידיוק את מה שאני מחפש כאן: (חבר שלי קנה את זה והאיכות סאונד טובה מאוד) http://www.netprice.co.il/Product.asp?Pid=mm3522&Cat2Cat1ID=4037&Cat2ID=0 אבל לפני כמה ימים הם העלו את המחיר מ250 ל300, בסדר רציתי לקנות, הרמתי אליהם טלפון והם אמרו שהחנות יצאה לחופשה והם יחזרו רק ב2.11 שזה התאריך של הטיול השנתי שלי. אז שללתי אותם, חיפשתי דברים אחרים, הנה מה שמצאתי. אני מעדיף שיהיה בנגן יכולת להציג מילים (לא חובה) אבל אני ממש צריך צג... http://www…

    • 10 תגובות
    • 795 צפיות
  22. Started by Bug2000,

    שמעתי שהדריברים של קריאטיב הם לא ממש טובים ושיש דריברים טובים יותר לכרטיס הזה, אבל אני לא יודע מאיפה אפשר להוריד אחד כזה. אז אם מישהו מכיר אחד כזה מומלץ מוזמן להביא קישור . תודה מראש.

    • 5 תגובות
    • 795 צפיות
  23. אח שלי כרגע בקנדה ואני רוצה שיקנה לי 2.1 של קריאטיב... אבל לא יודע מה הכי טוב... יש לי כרגע את ה2500... אבל בא לי יותר טובים מישהו יכול להמליץ? ולהגיד בערך מה המחיר בקנדה?

    • 1 תגובה
    • 795 צפיות
  24. Started by 111111,

    יש לי בעיה לנגן בכל חמשת הרמקולים ובבאס באותו הזמן כמה דברים: *הכרטיס קול של קריאטיב תומך ב 5.1 *ההגדרות במחשב מוגדרות לנגן 5.1 *לרמקולים (דיגטליים) יש חיבור אדום ולבן שאני מחבר לשני חורים בכרטיס קול ניסיתי לחבר את האדום והלבן לכל החורים (בכל מיני קומבינציות) אבל תמיד או שהימני אחורי+הקידמי ימני עובדים והשאר לא שומעים כלום או שהבאס+השמאלי אחורי+הימני שמאלי+הסנטר עובדים והשאר לא אם תוכלו להגיד לי מה הבעיה אודה לכם מאוד מאוד נ.ב החורים של הכרטיס קול הם כאלה (אם זה עוזר במשהו) מימין לשמאל: כתום--כחול--ורוד--ירוק--שחור--וחיבור של שמונה פינים (או 16 לא יודע) תודה

    • 7 תגובות
    • 795 צפיות
  25. Started by danield51,

    אני רוצה לקבל את דעתכם איזה טלוויזיה כדאי? יש לי עד 2000 שקל תקציב..32 אינץ full hd http://www.hashmalsh.co.il/Product.asp?Pid=991&Cat2Cat1ID=4&Cat2ID=10&aff=Zap〈=he הביקורות של סמסונג מעולות הוא LCD ויש רק שנה אחריות רציתי לדעת אם יש לכם משהו יותר טוב להמליץ? תודה

    • 0 תגובות
    • 795 צפיות

דיונים חדשים בפורומים