עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. Started by itamas,

    רצתי לדעת אם אפשר בדיסקמן MP3 לעשות את הדבר הזה: נגיד על דיסק יש לי 100 שירים ונגיד ה100 שירים האלה הם 10 אלבומים (בכל אלבום 10 שירים) אני יכול להכין לכל אלבום פליי ליסט ואז לעבור בין האלבומים?? ואם אפשר את זה רק בדגמים מסויימים אז באיזה?

    • 1 תגובה
    • 798 צפיות
  2. אני מחפש אוזניות לריצה. חשוב לי שיהיה להם בידוד טוב לקול (אני לא מתחבר למוזיקה ששמים בחדר כושר בבסיס) עדיפות לאוזניות שהן לא בטוח האוזן אבל לא הכרח. יש המלצות? תודה רבה.

    • 0 תגובות
    • 798 צפיות
  3. Started by lavi1172,

    תקציב: 100-200 אם יש יותר טוב ב220 או משו כזה אז לא נורא לא מבין גדול באוזניות אז באתי לכאן בעקרון אני רוצה שיהיה אטימות(בלי רעשי רקע של מכוניות וכל הרעשים האלה) שומע בעיקר טראנס וprogressive באס דיי חשוב אבל שלא יהיה יותר מידי דומיננטי שומע באמצעות IRIVER e100 ככה שיש מקור דיי איכותי חשוב שיהיו נוחות גם בזמן פעילות (ריצה הליכה) כי זה המטרה העיקרית הבנתי שיש אוזניות שפשוט משמיעות חלש, משו שקשור לDB לי דיי חשוב שאוכל לשמוע בווליום גבוה ונקי הערות: *נהנתי נורא מהאוזניות המקוריות שקיבלתי עם הE100 אבל פשוט נהרסו לי(תאונה נוראית אם מישהו יודע איפה אפשר להשיג אתה הדגם הזה ספציפית זה יהיה אדיר *חשוב שיהיה אפשר לקנות אותם בארץ ואני גר בדרום אז עדיפות מן הסתם(באר שבע)

    • 0 תגובות
    • 798 צפיות
  4. Started by LRa,

    מחפש משהו סביר במחיר ממש זול, הסיבה לכך פשוטה, זה משהו זמני לחודשיים שלושה.

    • 0 תגובות
    • 798 צפיות
  5. Started by AUDIOO,

    אם אני הולך לקנות בארה"ב נגן אמפי3 והוא עולה 300 דולר (1350 NIS) אז באירופה הוא יעלה אותו דבר רק ביור? 300EURO? (1710NIS(? כי יש הבדל ענקי בין שני שערי המטבע אחד זה 4.5 בקושי ואחד זה 5.7 ?

    • 3 תגובות
    • 798 צפיות
  6. היי למומחים. אני יודעת שזה ממש מאוחר ולחוץ אבל אני מבקשת עזרה במציאת כרטיס קול מומלץ. העניין מעט לחוץ היות והשאיפה המשעשעת שלי היא אולי להספיק לנצל את מבצעי BF. נכון שאני מצחיקה? מה שכן אופטימית . שימושים - כרגע יתחבר מצד אחד למערכת רמקולים 2.0 (כנראה SOLO7C) ומצד שני לזוג אוזניות איכותית (עדיין לא סגורה לגבי הגם אבל ייתכן שמשהו בסגנון HD25). ייתכן ובהמשך יתחבר לרסיבר ורמקולים יותר איכותיים ייתכן ש- 5.1 או 7.1 (לצורך קולנוע ביתי, לא משחקים) אבל כרגע הדבר לא צפוי לקרות בתקופה הקרובה. בכל מקרה, ישמש למוזיקה (מגוון סגנונות) וסרטים. ללא גיימינג! - הבנתי שיש כרטיסים חיצוניים וכרטיסים פנימיים. הייתי שמחה לשמוע אודות ההבדלים בינהם. - הבנתי שיש כרטיסים שבניגוד לזה המובנה…

    • 0 תגובות
    • 798 צפיות
  7. Started by dddddd,

    שלום אני מעוניין ברסיבר שיהיה בוא את הפרמטרים הבאים שיהיה לו 100RMS אפשר יותר לכל ערוץ ושיהיה 120DB לפחות עדיף יותר ושיהיה Damping Factor לפחות 160 עדיף יותר שהיה גם THD כמה שיותר נמוך שב-DSP יהיה לפחות 10 תצורות קול שהיה ברסיבר לפחות 9 מפענחים ושהיה ברסיבר גם Up Conversion או upconversion ושהיה ברסיבר חיבור Component,DVIלא חובה,HDMI וזהו בגדול זה כל מה שחשוב לי שהיה ברסיבר וכמובן שהרסיבר יהיה 5.1 או 6.1 ועם אפשר שתרשמו פה כמה דגמים של רסיברים עם הנתונים האלו והמחיר אין הגבלת תקציב אבל מומלץ במחיר כמה שיותר נמוך תודה רבה לעוזרים שיתנו תוצאות זהות לאלו

    • 5 תגובות
    • 797 צפיות
  8. שלום, לא מזמן קניתי כרטיס X-FI XTREMEMUSIC (REFURBISHED) מ EBAY. התקנתי אותו והכל טוב, פרט לפרט אחד: בכל פעם שאני מדליק את המחשב הגדרות הכרטיס חוזרות לברירת המחדל (עוצמה מסויימת, CMSS 3D דולק, בלי BASS REDIRECTION ועוד). כל פעם אני מכוון את זה מחדש, אך לאחר שאני מכבה את המחשב ההגדרות "מתאפסות" מחדש. האם מישהו מכיר פתרון לבעיה הזו? תודה!

    • 3 תגובות
    • 797 צפיות
  9. Started by guycnaan,

    אני רוצה לקנות כמתנה נגן MP3 מבוסס פלאש לאחותי כמתנה ליומלדת. התקציב הוא עד 700 שקל,והנגן צריך להיות עם נפח של ג'יגה,USB2,כמה שיותר אמין (למרות שזה די קשה בתקציב הזה) ועם איכות שמיעה טובה. עדיפות לרדיו FM טוב,ותוחלת בטריה ארוכה ככל האפשר. כמה שיותר זול וטוב ככה עדיף,בתודה מראש על העזרה.

    • 3 תגובות
    • 797 צפיות
  10. אני מחפש לקנות כרטיס טלויזיה ולכידת וידאו, על מנת להעביר קלטות אנלוגיות לדיסקים כ350 קלטות. ממה שהבנתי זה שאני צריך שיהיה לו מעבד פנימי שהופך לפורמט DVD בנוסף אני מעונין לראות טלויזה (כבלים) במחשב. אנא אני זקוק להמלצתכם מניסיון האישי שלכם. כתבתי 500 שח אבל אם צריך לחרוג מעט אז אני אחרוג בתודה מראש

    • 3 תגובות
    • 797 צפיות
  11. Started by F430,

    בא לי להתחדש באזניות איכותיות עם סטייל אז חשבתי על אלה http://www.audiostore.co.il/accessories/monster-beats/monster-beats-by-dr-dre-tour/ עכשיו משהו מרגיש לי לא מקורי לא כתוב משהו לגביי היבואן

    • 0 תגובות
    • 797 צפיות
  12. Started by GuyMiz,

    לא מזמן נהרסו לי האוזניות ואני כרגע מחפש לקנות אוזניות IN EAR שאני גם אוכל לרוץ איתן, וגם אהנה מאיכות מוסיקה גבוהה. התקציב שלי הוא 100-200 ש"ח, אם כי אני מוכן לחרוג במידה ויש דגם כלשהו ששווה את זה. מקווה שזה הפורום המתאים לבקש בו, תודה לעוזרים!

    • 3 תגובות
    • 797 צפיות
  13. Started by scylla,

    אני די נעול על ה4121... אני יודע שהוא מעולה. אבל הציעו לי גם את הI-Trique של קריאטיב... רציתי לשאול איך הוא ביחס ל4121? ומה ההבדל בין ה3300 והL3500 שמצדיק הבדל של 250-300 ש"ח? יש לציין שבאס מאוד חשוב לי... אני שומע בעיקר ראפ \ היפ הופ וקלאב וכו' למיניהם... אני אודה אם מישהו יתן לי חוות דעת על הסט הזה של קריאטיב! עריכה: עכשיו ראיתי שקיימים דגמים גם 3350 ו3450 יש הבדל או שזה רק הצבע או משהו?

    • 5 תגובות
    • 797 צפיות
  14. היי חבריה יש לי כרטיס טלויזיה winpvr כולל תוכנה,יש לי מצלמות בבית המחוברות למחשב,הבעיות הן: מנסה להעביר קבצי צילומים למחיצה אחרת ,פעם מעביר ופעמים רבות אין העברה ,ועוד,רוב הצילומים אשר כן עוברים הם ללא קול,בעוד שבתוכנה עצמה הקול פועל אך בהעברה חלק מגיע ללא קול. איזה פתרונות יש לבעיה זו ? האם להתקין את התוכנה מחדש? אם כן האם זה ייפגע בצילומים ? אודה לפתרון תודה אהוד

    • 0 תגובות
    • 797 צפיות
  15. נראה לי שזה קורא שמדברים קרוב למיקרופון או שהמקריפון קגיש מדיי יש מין צליל כזה צורם וגבוה שלפעמים מדברים חזק יותר האם ניתן לתקן את זה עם Aodbe audition, תודה

    • 2 תגובות
    • 797 צפיות
  16. מה יותר טוב למשחקים בכללי? Sennheiser HD201 http://www.sennheiserusa.com/newsite/productdetail.asp?transid=500155 או Philips SHP1900 http://www.consumer.philips.com/consumer/en/gb/consumer/cc/_productid_SHP1900_00_GB_CONSUMER/Stereo-Headphones+SHP1900-00 מה יותר טוב למשחקים כמו cs לדוגמא? ואיזה אוזניות ישמעו איכותי יותר? והאם שומעים בHD201 חזק?

    • 4 תגובות
    • 797 צפיות
  17. Started by galr52,

    שלום אני מקווה שזהו המקום הנכון לשאלה... טוב אז לפני שבוע קניתי ממיר למחשב ולא קלטתי איתו כלום http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=735495 עכשיו השאלה שלי אם אני אקנה את הממיר הזה לTV אז זה יקלוט משהו או שהמקלט זהה בשתיהם? אם זה חשוב הממיר יחובר לLCD 32 http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=734950 בברכה, גל

    • 0 תגובות
    • 797 צפיות
  18. Started by Alexkmr,

    אשמח מאד להמלצה לכרטיס טלויזיה. התקציב עד 300 שקל. הדרישות הן: חיבור כבלים רגיל או ממיר לא HD. הקלטה - איכותי עד כמה שאפשר... תודה!

    • 2 תגובות
    • 797 צפיות
  19. Started by Access Denied,

    ראיתי את האוזניות ER6i, שעולות בסביבות המאה דולר.. משהו מכיר אותן ויכול לתת חוות דעת?? שוות את המחיר שלהן?

    • 1 תגובה
    • 797 צפיות
  20. Started by FunkyMonk,

    היי אני מתכנן בקרוב לקנות LCD, והייתי ממש רוצה להיות מסוגל לחבר אותה למחשב ולראות באיכות טובה.. רק שיש לי בעיה אחת - אין לי יציאת HDMI בכרטיס מסך שלי. יש לי יציאת DVI אחת, והיא כבר תפוסה ע"י המסך שלי.. יש לי יציאת VGA ועוד יציאה שאני די בטוח שהיא S-VIDEO אבל אני לא יכול לראות בוודאות (אני רק רואה שהיא קטנה ועגולה חח). כיוון שאני יודע שVGA הוא אנאלוגי וHDMI הוא דיגיטלי, אני גם יודע שזו בעיה להמיר בינהם, ושממירים בין היציאות די יקרים. האם ניתן להשתמש בצורה כלשהי בS-VIDEO? אולי יש איזה מפצל ליציאת DVI (שאליה אוכל לחבר DVI to HDMI) או משהו? בקיצור, איך אני יכול לחבר את הטלוויזיה שלי באיכות טובה? (יש לציין שאני לא צריך FHD, אלא 720)

    • 3 תגובות
    • 797 צפיות
  21. אהלן, אני בזמן האחרון חושב על לשפר את חווית הצליל במחשב שלי ורמקולים אני כנראה הולך על X-540 וכרטיס קול אני לא ממש מבין, כרגע יש לי כרטיס של ASUS שבא עם הלוח אם, אני בעיקר משחק, רואה סרטים ושומע מוזיקה... את זה אני עושה הרבה וכל הזמן. אז עד 500 ש''ח איזה כרטיס קול יחזיק לי את הרמקולים האלה? והאם יש צורך ללכת על כרטיסים יותר יקרים כמו XONAR D2? או X-FI הפאטליטי ומיניו?

    • 3 תגובות
    • 797 צפיות
  22. בזמן שאני משחק משחק המחשב קופה התמונה נשארת ושומעים מהרמקולים טררררררררררררררררררר לפי משהבנתי זה בגלל התנגשות בין החומרה של הכטיס קול של ריילטק לבין המשחקים של EA האם קניית כרטיס קול תפתור את הבעיה ? אם כן אני צריך כרטיס קול 7.1 שיחובר איליו מערכת קולנועה ביתית 5.1 + אוזניות + מיקרופון חייב שכול הדברים יהיו מחוברים ופועלים בו זמנית ** ניסיתי לפרמט , להחליף מערכת הפעלה , הוספת מאווררים , החלפת מאווררים , החלפת חצי מחשב ושום דבר לא עזר לפני ... תודה .

    • 3 תגובות
    • 797 צפיות
  23. הDVD שלי בסלון תומך בdivx ושאני שם על הdiskonkey סרט ושם בusb בdvd זה לא עובד מה יכולה להיות הבעיה?

    • 4 תגובות
    • 797 צפיות
  24. שלום לכולם, אני רוצה לקנות מחשב שיתחבר למקרן ולרסיבר בסלון, מטרות המחשב הן: הצגת סרטים ואינטרנט בלבד. שאלתי היא כזאת, מהם המרכיבים הכי חשובים (מעבד, לוח אם, כרטיס מסך/קול וכו') שיש לשים עליהם דגש ובהם להשקיע יותר? שבת שלום...

    • 4 תגובות
    • 797 צפיות

דיונים חדשים בפורומים