עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. Started by GangsterPD,

    שלום, יש לי רמקולים 5.1 creative inspire T5900 יש לי כרטיס קול שתומך בהם על הלוח אם, אני יודע ש שלושת הרמקולים האחרים פועלים בנוסף רק כשיש סראונד אז רציתי לשאול אם יש איזה דרך לשנות ש כולם יפעלו ביחד גם כשאין סראונד הכוונה בשירים , משחקים וכו'. תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 800 צפיות
  2. תודה על העזרה דיון של הרמקולים החלטתי ואני קונה את הMX2. יש לי שאלה.. אני מחבר את הרסיבר למחשב(Soundstorm ABIT NF7-S) דרך כבל ארוך מאוד (10 מטר שהולך דרך הקיר) המחשב - יציאה של אוזניות (PL) הרסיבר - כניסת CD (ארסיאי אדום לבן) יש דרך שאני יכול להנות מסאונד יותר טוב שיוצא מן המחשב? עוד שאלה שהרגע חשבתי עליה קניתי בחנות סאונד ברחוב החשמונאים (אדר) כבל RCA יקר מאוד (מטר 40 שקל..!) שאלתי פה ושם ואמרו לי שאני צריך לקנות כבל Sony Philiphs כדי לשומע בסרטי DVD Dolby Digital. אני זוכר מה כתוב על הכבל שהוא עשיו מזהב והיה כתוב מספר 24. בקיצור חבר שלי הביא מסין בזמנו את המטריקס בDVD צרוב. (DVD לא VCD) אני מעביר לאפשרות Digital Input (חיברתי הכל איפה שצריך) ולא יוצא …

  3. Started by Rhx,

    שלום,לאחר שהDVD הביתי שלי דיי נדפק,המון בעיות - החלטתי לקנוע DVD חדש בסכום צנוע של 300 עד 500 ש"ח. עכשיו,אני רוצה לקנות רק את המכשיר/הנגן,בלי רמקולים או סאב מסביב,אז רציתי לדעת אם הרמקולים שיש לי כרגע שקיבלתי עם הDVD יכולים להתחבר לכל מכשיר?או שלכל מכשיר יש רמקולים בפני עצמו? אני רוצה שיהיה דק,לא גדול,קריאת XVID וחבריו,ועוצמה נורמלית ושליטה נוחה. פתוח להצעות,תודה.

    • 2 תגובות
    • 800 צפיות
  4. Started by The_Israeli,

    ראשית, ברצוני להודות שוב לכל מי שעזר בדיון הקודם. רכשתי את הZ5500 ואני מאוד מרוצה מהם בהתאם להמלצות, הצלחתי להשיג מימון נוסף של 300 ש"ח לכרטיס קול. כיוון שיש לי לאפטופ, וזו השקעה ארוכת טווח (לא יודע אם בעוד 5 שנים אני אשתמש בכרטיס למחשב נייד או נייח), חשבתי על כרטיס חיצוני. מספר שאלות בנושא: 1. על איזה כרטיס אתם ממליצים עד 300 ש"ח? 2. באיזה פרמטרים ישפר הכרטיס את המערכת? עוצמה? איכות קול? חלוקה יותר טובה בין הרמקולים?... 3. האם יש עדיפות לכרטיס עם אופציה לחיבור אופטי, ובמה זה יעשה הבדל מחיבורים אחרים?

    • 1 תגובה
    • 800 צפיות
  5. Started by Starsky,

    שלום, רציתי לדעת האם זה נכון שכל מה שאני צריך לעשות כדי לראות סרט בפורמט DIVX עם כתובית זה פשוט לצרוב את הסרט עצמו והכתובית יחד כ-DATA CD בלי תיקיות ובלי כלום ואז פשוט שאני יכניס את הדיסק לDVD זה אוטומטית יחבר לי אותם ואני אוכל לראות סרט עם כתובית. אם לא, אז איך? תודה!

    • 5 תגובות
    • 800 צפיות
  6. Started by Omerole,

    אני לא מצליח לנגן פליליסטים,בביקורת רשום ללחוץ A-B במצב STANDBY ,איך אני עובר לדבר הזה? ואני צריך לשים את הM3U בתקייה ספציפית כדי שהוא יקרא אותם? תודה מראש

    • 9 תגובות
    • 800 צפיות
  7. Started by omert,

    אם אני קונה נגן MP3 של RIO מחו"ל הספק כוח יתאים או שאני צריך לבקש ספק של 220W ???? מה ההבדל בין Rio carbon ל Rio carbon pearl

    • 3 תגובות
    • 800 צפיות
  8. Started by Rule The Pc,

    אהלן כמהלך לשידרוג מערכת הקולנוע הביתי בביתי קנינו לפני שבוע טלוויזית LCD TOSHIBA 47LW66 במקום הטושיבה 50" מקרן אחורי שהייתה בסלון עכשיו צריך גם DVD יותר מתקדם במקום הטושיבה מגש כפול שלא קורא DIVX ומגבר ימאהה ממש ישן שאין לו כניסה דיגיטלית אז אני צריך המצלמה לDVD קורא DIVX עם יציאה דיגיטלית, קוקסיאלית או אופטית ומגבר עם כניסה דומה שתומך בדולבי ופרולוג'יק וכל זה יש רמקולים של בוש 5.1 אז לא צריך מגבר יותר מדי טוב רק שיתמוך לפחות 5.1 ויוציא הספק של לפחות 100 עם פונקציות נחמדות רצוי פירמה טובה כמו מרנץ פיונייר יאמהה וכד' עד 4000 שקל שניהם תודה! נ.ב. איך המגבר הנ"ל - "רסיבר לקולנוע ביתי 6.1 ערוצים מבית PIONEER דגם VSX915S"

    • 4 תגובות
    • 800 צפיות
  9. Started by nadaw,

    שמתי עיין על 3 אלו : CREATIVE PC WORKS LX520 E Creative Inspire 5200 Logitech Z-640 איך הם? עוד הצעות ? צודהההה

    • 2 תגובות
    • 800 צפיות
  10. שלום, ברשותי Klipsch Promedia 2.1 שמחובר ללוח-אם ASUS A7N8X Deluxe. הרמקולים פשוט מעולים, כל עוד שומעים בהם מוסיקה. אבל, כשלא מושמע דרכם כלום והווליום קצת למעלה, ניתן לשמוע רעשים, שכמעט ובטוח מגיעים מהמחשב (EMI/RFI) - למשל כשאני מזיז את העכבר אני שומע את הרעש מתגבר עם התזוזה. אשמח לקבל כל עצה (זה די מעצבן), תודה.

  11. מעוניין לקנות לסבתי מכשיר אמין וקל להפעלה כדי להציג על הטלביזיה שלה תמונות מ-DVD או DOK וכן סרטים ביתיים שיקודדו ככל הנראה ל-DIVX (ניגון איכותי גם מ-DVD וגם מה-DOK שלא כמו בדגמי מדבקה זולים). בנוסף הייתי מעוניין שינגן גם סרטי DIVX + כתוביות בעברית במידת האפשר מתוך ה-DVD (סרטי קלאסיקה למשל). המחיא לא קריטי אבל עדיף לא משהו יקר ללא צורך. העיקר שיהיה אמין, יעשה את העבודה ויהיה קל להפעלה (שלט/תפריטים/עובד ישר מהקופסה) ללא כל מיני טריקים ועדכוני תוכנה. במידת הצורך אפשר לוותר על USB אבל מאוד לא מומלץ. אם יש דגם לא מאוד יקר עם יציאת HDMI בנוסף זה יהיה בונוס חביב. יחובר לטלביזיית CRT בחיבור AV סטריאופוני פשוט. תודה מראש, גונן. עריכה: מה דעתכם על ה- PIONEER דגם DV320S http://olsal…

    • 1 תגובה
    • 800 צפיות
  12. Started by yotamavi,

    האם קיימים רמקולים איכותיים בתצורת 2.1 עם שלט אלחוטי? בנוסף אשמח לקבל המלצות למערכות 2.1 איכותיות גם בלי שלט אלחוטי.. התקציב הוא כ500 ש"ח, ויש אפשרות לרכוש מהדיוטי פרי או מאירופה אם זה יותר זול משמעותית..[br]פורסם בתאריך: 10.09.2009 בשעה 14:28:09 אוקיי ,החלטתי ללכת על הZ4i.השאלה שלי האם יש הבדל בין הZ4i לZ4e מלבד הצבע?

    • 0 תגובות
    • 800 צפיות
  13. שלום אני רוצה להשתיק\להפעיל את הסאונד בחלונות אקפלורר שונים שפתוחים בו זמנית מין לשחק עם זה בזמן אמת איך אני יכול לעשות את זה ? (אולי בעזרת תוכנה) ווינדוס אקספי סרוויס2

    • 0 תגובות
    • 800 צפיות
  14. Started by eyal00,

    צריך המלצה ל MP3 עד 750 ש"ח יותר חשוב האיכות מהכמות. תודה

    • 10 תגובות
    • 800 צפיות
  15. Started by lioryoro,

    קניתי מחשב חדש והחיבור מסך ללוח אם בא עם DVI ו HDM החיבור למסך שלי הוא VGA מה הפתרון הטוב ביותר לחבר בניהם ??? אשמח לתגובה מהירה (אני חייב את המחשב דחוף) תודה מראש !

    • 2 תגובות
    • 800 צפיות
  16. מה שכתוב למעלה, בעיקר למשחקים וסרטים. אין תקציב מוגדר אפשר גם להתגמש, כמובן שכמה שפחות יותר טוב אבל שיהיה איכות טובה.

    • 6 תגובות
    • 800 צפיות
  17. Started by Shlomiooster,

    ערב טוב , שמי שלומי ידע נרחב יש לי במחשבים אבל במקרנים באמת שאין לי מושג אשמח להתייעץ אז כמו כן לפני שפתחתי אשכול זה קראתי והשכלתי קצת הבנתי שהתקציב נורא חשוב לקניית מקרן והשימושים אז ככה תקציב שלי הוא עד 4000 שקל שימושים : פנאי חובבנות להנות ממסך ענק בחדר בגודל ממוצע עם חלון אחד שתמיד יהיה סגור ( וילון) זאת אומרת חדר לא מואר במיוחד אני מתכוון לחבר למקרן מחשב נייד + ממיר HD .. ושאר ירקות הבנתי שניגודיות זה חשוב עוצמת הארה ורזולוציה טבעית ללא דחיסה כמו כן מקרן מסוג DLP מרחק ההקרנה יהיה בין 3 ל 4 מטר ( אורך החדר) בשני המקרנים הלכתי על נגידיות של 1:300 + עוצמת הארה של מעל 2500 + רזולוציה טבעית של 1024X768 ללא דחיסה + תיקון טרפז פיספסתי משהו? תקנו אותי בבקשה כמו שאמרתי…

    • 0 תגובות
    • 800 צפיות
  18. Started by overload,

    theinquirer.net והנה הוא... http://www.electronicsnation.com/en/products/flypage/prod_id/62PL9774 כמובן כולל משלוח. הידד ל LCOS.....

    • 0 תגובות
    • 800 צפיות
  19. שלום, רציתי לדעת מה ההבדל ביניהם? לאיזה שימוש כל אחד ולאן הולכת התוספת במחיר? (תוספת של 100$ שזה כפול). תודה.

    • 0 תגובות
    • 800 צפיות
  20. Started by Trapt,

    שלום, מאחר שאני חובב מוזיקה ויוצא לי לבלות יותר מדי זמן באוטובוסים כל יום, החלטתי לקנות אוזניות שישמשו אותי למוזיקה בזמן הנסיעה, אני צריך אוזניות שאטומות לרעשים חיצוניים, עם סאונד חזק ואיכותי - בקיצור, מה שכל אחד מחפש באוזניות. איזה אוזניות הכי מומלצות בטווח מחירים של עד 250 שקלים?

    • 4 תגובות
    • 800 צפיות
  21. Started by crovei,

    ערב טוב.. פסח מתקרב ואיתו גם האפיקומן.. צריך להתחיל להתכונן בכל מקרה החלטתי כנראה ללכת על זוג רמקולים חדשים.. 3 שנים שירתו אותי קופסאות העץ המעפנות שלי ונראה לי שבאמת מגיע לי קצת יותר (: אחרי סקר שוק קטן וכמה סקירות ממה שהבנתי ה-Altec Lansing VS4121 הם הרמקולים 2.1 היותר מומלצים בטווח המחירים של 500+ שקל.. אבל הקטע המוזר הוא שבכל סקירה/הודעה בפורם שראיתי עליהם (אפילו מלפני שנה+) כולם ציינו שהמחיר הוא 500-550 שקל גג.. וחיפוש מהיר בזאפ הראה לי שהמחיר הכי נמוך הוא 650 שקל.. בכל זאת 150 שקל זה לא מעט כסף וקצת חבל לי.. אז מישהו יודע מה הולך פה? יכול להיות שבחנויות לא ווירטואליות המחיר יותר נמוך? ואם כן איפה באמת אני יכול לראות אותם בפעולה? (אני גר בת"א.. אז אם מישהו מכיר ח…

    • 7 תגובות
    • 800 צפיות
  22. Started by pMor,

    צריך נגן MP3 עם לפחות 10 GB, אני מכיר את הדגמים אבל לא יודע מה ההבדלים בינהם. וגם אני צריך אותו קטן, (לדוגמה: iPod 1G זה גדול מדי) בהגבלה עד 1800 בערך. תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 800 צפיות
  23. האם כרטיס זה מסוגל להעביר מהיציאה של HDM גם סאונד וגם וידאו עיי מתאם HDMI/DVI ? « תגובה #2 בתאריך: אתמול בשעה 22:16:29 » אני יחדד את השאלה הכבל הוא 10 מטר מתחת לריצוף צד אחד מחובר לטלויזיה (HDMI) וצד אחד היה מחובר למחשב הישן (DVI) בנוסף היה כבל אודיו מחובר מהמחשב לרסיבר(בעיה בשבילי להחליף את הכבל הזה. עכשיו קניתי מחשב חדש עם הכרטיס GT430 (אם יציאת HDMI) אם אני יחבר את הכבל DVI זכר למתאם HDMI /DVI נקבה שיחובר לכניסה בכרטיס החדש האם זה יאפשר לי לקבל אודיו + וידאו בכבל אחד ? , כמובן שאז אחבר את הצד השני (HDMI) לרסיבר ומהרסיבר אני יחבר לטלויזיה וכך אוכל להנות מהפורמטים HD החדשים בנוסף ל DD/DTS הישנים שנהנתי עם היום. ***הועבר מפורום כרטיסי מסך ששם לא יד…

    • 1 תגובה
    • 800 צפיות
  24. Started by nizzan7,

    שלום, כידוע לרובכם אני מתכנן חדר שינה שתשולב בו מערכת קולנוע ביתית וטלויזיה וכו'... ויש לי מספר שאלות: 1) איזה סידור רמקולים עדיף לחמישה רמקוליים (אחוריים, קדמיים רצפתיים וסנטר.) 2) זה יעבד הרבה מערכו עם הרמקולים האחוריים יהיו בצידי השומע? (מדפיים) 3) מה המידות שלפיהן אני צריך לתכנן מקום בנישות לרמקולים? (ממוצע+ אקסטרה) 4) " " " " " " " " לטלויזיית LCD 32 אינץ? (ממוצע+אקסטרה) 5) האם רמקולים שקועים בקיר כמו אלה בלינק יכולים לשמש כאחוריים? ואם כן אז הם יהיו באיכות טובה מספיק למערכת נחמדה? 6) מה עדיף רמקולים אחוריים מדפיים או שקועי קיר והאם ההפרש גדול? 7) מי מבין הלינקים עדיף כאחורי? (קחו בחשבון את הבדלי המחירים הגבוהיים- יחס עלות תועלת!) לינק- http://zap.co.il…

    • 3 תגובות
    • 800 צפיות
  25. היי , יש לי די וי די של Prosound dvd9000ps (בלי הערות בבקשה :\ ) בכל מקרה , לפני כמה שבועות שחקתי עם התפריט שלו , שיניתי משהו שקשור לתמונה , ומאז התמונה קופצת ומשתגעת בלי הפסקה! אני מפעיל את הדי וי די , כדי לחזור לתפריט לשנות את זה , אבל התפריט קופץ , ומטושטש , ואין סיכוי להצליח לקרוא מה כתוב שם.. ניסיתי סתם לנחש דברים , ולשנות שם דברים מבלי לקרוא במשך שעות שלמות , אבל יש יותר מידי אופציות שם.. אין לי סיכוי. יש מישהו שיכול לעזור לי? אולי דרך לאפס את ההגדרותש לו? (ניסיתי לנתק אותו מהחשמל למשך כמה ימים ולא עזר , ואין כפתור מאחורה או משהו) נ.ב - התקשרתי למקום שקניתי את זה ממנו , וכל הזמן הטלפון תפוס , ואני פשוט לא מצליח לתפוס אותם... אני חייב דרך אחרת. תודה

    • 6 תגובות
    • 800 צפיות

דיונים חדשים בפורומים