אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
האוזניות יתחברו לרסיבר marantz 2015 שמחובר לכרטיס קול של המחשב. חשוב לי שהן יהיו סגורות, אבל שישבו מסביב לאוזן ולא עליה. מעדיף כאלה שהן לא צורמות ועם באס מורגש אבל לא חזק מדי. חשבתי על ה eh350, איך הן?
-
- 0 תגובות
- 804 צפיות
-
-
אני הולך להעביר שבוע די משעמם (טפו טפו טפו בלי עין הרע) באיזה בונקר בצפון ואני צריך נגן נייד. ההתלבטות העיקרית שלי היא בין ה-Zen Vision:m ל-IPOD 30G. יש נגן אחר שגם מנגן וידאו שכדאי לי לשקול? ומבין השניים, מי עדיף מבחינת זמן סוללה, מהירות העתקת שירים וקלות תפעול? וגם - מישהו מכיר חנות זולה באיזור תל-אביב עם מלאי מיידי של נגנים?
-
- 9 תגובות
- 804 צפיות
-
-
הערה: כל השאלות הן לגבי רמקולים למחשב 1.יש להם רמקולים בהרכב 5.1? 2. מה הרמקולים הכי מומלצים שלהם עד 500 שקל בהרכב של ?2.1 3. מה יותר טוב מבין השניים ( נא לא לענות על סמך הנתונים על הנייר ) jbl creature 2.1 או jbl spyro 2.1 4.הם באמת הרבה יותר טובים/איכותים מהlogitech 5.1 הפופולריים? - (לפי ביקורות שקראתי) כי אני רוצה רמקולים שיהיו מסביב לכל החדר אבל אני לא מתכוון להתפשר על האיכות, אם הJBL כאלו איכותיים אז אני יקנה הרכב של 2.1 עריכה: שכחתי להוסיף, יש הבדל בין ה creature ל creature II ?
-
- 0 תגובות
- 804 צפיות
-
-
זה הרמקול-Creative SBS A300 בחלק מהשירים שבמחשב ובעיקר באלו שביוטיוב אני שומע כמו גיצים/קרקושים מהרמקולים בזמן ניגון השיר יש שירים מסויימים שנגיד ביוטיוב יש את הבעיה של רעשי קרקוש ושאני מוריד מיוטיוב את השיר למחשב הוא נשמע בסדר הרמקולים חדשים בני כחודש וכך גם המחשב כולו יש לי ווינדוס 7 32ביט הורדתי דרייבר קול חדש ולא עזר הלוח אם זה MA770-UD3 ג'יגבייט
-
- 1 תגובה
- 804 צפיות
-
-
שלום לכולם לארונה אחי התגייס לצהל והוא כרגע נמצא בקורס עכשיו הוא חוזר כל שבועים בערך הביתה והוא חייב שיהיה לא מוזיקה כל הזמן איתו והוא אמר לי לברר לא על דיסקמן mp3 ורציתי שתגידו אתם האנשים המנוסים איזה הכי שווה בתקציב של עד בערך 500 שקל אם אפשר או מותר אז תנו גם כמה לינקים בבקשה
-
- 2 תגובות
- 804 צפיות
-
-
קניתי את הרמקולים האלה לפני שבוע ואין לי מושג למה אני לא שומע ברמקול של הסנטר זה מאה אחוז בהגדות של המחשב כי היה לי ככה גם לרמקולים האחוריים וסידרתי את זה...אבל את הסנטר אני לא מצליח לסדר...למישהו יש תוכנה אולי שיכולה לעזור לי? תודה רבה
-
- 12 תגובות
- 804 צפיות
-
-
אהלן אנשים, המלאי שלי מתרוקן לאט לאט, ואני הולך בקרוב לבצע כמה הזמנות מחו"ל כנראה (מחברי RCA כבר הבאתי כמה הזמנות של כמה סוגים, אז בינתיים יש לי, אבל כל דבר אחר החל מ-mini-PL, חיבורי TRS, סליבים לכבלים, בידוד טפלון, סיכוך לכבלים, והרבה דברים אחרים כמעט ולא נשארו לי). כיוון שתמיד כואב לי הלב לבצע הזמנה של 100 או 200 דולר ולשלם 50 דולר על משלוח, יש מישהו שמתכוון בקרוב לבצע הזמנה מחו"ל ורוצה לעשות הזמנה אחת מרוכזת? Anatoli.
-
- 0 תגובות
- 804 צפיות
-
-
מחפש המלצה לחבר, למשחקים בעיקר. תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 804 צפיות
-
-
-
Razer Piranha Stereo Gaming Headphone http://www.razerzone.com/gaming-audio/razer-piranha/ מכסות את כל האוזניים? כמו אלה נגיד:
-
- 1 תגובה
- 804 צפיות
-
-
היי, רכשתי היום רמקולים 5.1 של קריאטיב - Inspire T5900 במחשב הנוכחי יש לי לוח Gigabyte nForce3 GA-K8NS עם כ.קול מובנה של - Realtek ALC850 Audio השאלה שלי אם כדאי להחליף את כרטיס הקול ולהשקיע 450 שח בAUDIGY 2, כשהשימוש העיקרי הוא למוזיקה וסרטים. או שאין הבדל כזה רציני ואפשרי להשאר עם הכרטיס המובנה... תודה רבה!
-
- 5 תגובות
- 804 צפיות
-
-
http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=1058_1850_1060&products_id=7864 http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=1058_1850_1854&products_id=8401 אני די בטוח שהזלמן יותר טוב מהלוג'יטק אבל בכמה?? תודה מראש!!
-
- 4 תגובות
- 804 צפיות
-
-
כשאני מדליק את הרסיבר הוא גורם לטלוויזיה לרקוד עד שאני מכבה את הרסיבר. הרסיבר נמצא מתחת לטלוויזיה והיא מספיק רחוקה ממנה לטעמי, יש מרחק של לפחות 20סמ וגם חתיכת עץ המפרידה ביניהם, אבל זה עדיין קופץ!! כרגע ממש אין לי מקום אחר לשים את הרסיבר. האם יש משהו שאפשר לעשות??
-
- 5 תגובות
- 804 צפיות
-
-
יש לי כרטיס טלוויזיה WinFast TV2000 XP שקניתי ליפני שנה והוא עבד מעולה על ה XP אחשיו שעברתי לvista הוא כבר לא פועל. אני הורדתי אתת הדריברים בישבילו והתקנתי אותם אבל המדיה סנטר עדיין לא קולט אותו והתוכנה שאיתו הוא פעל בXP עושה לי בעיה שהיא לא יכולה לעבוד עם הvista כל פעם אני מנסה לתקין אותה מה אפשר לעשות? תודה מראש רעי מצא
-
- 6 תגובות
- 804 צפיות
-
-
קניתי 5 רמקולים וסאב של CREATIVE דגם INSPIRE T6100 היציאות מהסאב למחשב זה 3, ויש לי 3 כניסות בלאפטופ (ACER) אבל זה לא בדיוק עובד מכיוון שרק אחד זה לרמקולים והשאר זה למיקרופון ואחד לא יודע למה זה. כרגע פשוט חיברתי מפצל של 2 והכנסתי 2 כניסות (מהסאב) אז 4 מתוך הרמקולים עובדים. איזה פתרון יש לכם להציע? לקנות מפצל של 3? יש דבר כזה ביכלל? אי אפשר להוריד אולי דרייבר או תוכנה שתהפוך לי את 2 הכניסות בלאפטופ גם כן לרמקולים? הכרטיס קול של הלאפ טופ שלי זה: [High Definition Audio Controller [NoDB זה מן הסתם מובנה
-
- 0 תגובות
- 804 צפיות
-
-
תמליצו לי על הרמקולים הכי איכותיים וטובים עד 400 שח בערך... (רצוי 4.1 או 5.1 אם אפשר, אבל שיהיה איכותי)
-
- 8 תגובות
- 804 צפיות
-
-
בימים האחרונים החלו מספר אתרים שמתמחים בשמועות בכל הקשור למוצרי APPLE לדווח על חידושים בקו ה IPOD: בשבוע הקרוב (יתכן כבר מחר ): - השקת ה IPOD MINI המשודרג בגודל 6GB או 5GB עם מסך צבעוני ודיסק יותר עמיד ! המחיר יהיה זהה לנגן היום, 250$, כאשר יתכן והדגם 4GB ישאר כאופציה זולה יותר של 199$. - הוספת שש צבעים חדשים ל IPOD MINI. במקביל, או קצת אחרי: - 2 דגמי IPOD חדשים במחירים של 349$ ו 449$. לא ברור האם זהו הדור החמישי או פשוט שדרוג מערך הנגנים של הדור הרביעי עם מסך צבע ו/או דיסקים בנפח שונה...
-
- 6 תגובות
- 804 צפיות
-
-
אי אפשר לשמוע שום דבר במחשב זה כותב לי bad directSound Driver ויש לי סימן אדום על האייקון של SoundMax
-
- 0 תגובות
- 804 צפיות
-
-
שלום לכולם, אשמח לקבל המלצה ממומחי הפורום לרכישת שתי טלוויזיות: 1. לסלון - מרחק צפיה -3.85 מ' חדר מואר שימושים - יס (מקס טוטאל,כולל ערוצי HD), חיבור לWii, חיבור למחשב דרך רשת ביתית. תלת מימד *לא חייבת להיות SMART TV *לטלויזיה תחובר מע' הגברה קיימת - pioneer htz212bd 2. לחדר שינה - מרחק - כ 3.5 - אך יש מגבלת רוחב קיר עליו יותקן המסך - 105 ס"מ . שימושים - בעיקר צפיה בתכנים דרך המחשב/סטרימר תקציב לשתי הטלוויזיות - 8000 ש"ח תודה :-) בחנויות קיבלתי המלצה ל : philips 47 pfl4307h - לסלון philips 32 pfl3207h - לחדר שינה מה דעתכם?
-
- 1 תגובה
- 804 צפיות
-
-
חיברנו אתמול, היום בבוקר עוד עבד, בערב מת. מנורות לא דולקות, כאילו לא מחובר לחשמל. הימור שלי - פיוז. במערכת של 2100 ש"ח, אין אפילו פיוז רזרבי. למה הפוסט? קודם כל, הייתי רוצה לשמוע אם לעוד מישהו קרה דברים דומים עם הרמקולים האלו. חוץ מזה, כמוסר השכל: לפחות אני רגוע שקניתי פה בארץ, ומקסימום אני אחזיר את זה לחנות. היו מחשבות - גם לי - להביא מחו"ל. טוב שלא ניסיתי. נ.ב. מבחינת צליל - תענוג. מבחינת עוצמה - מביקורות שקראתי חשבתי שהחדר יעוף כשאפעיל. לא עף. יכול להיות בגלל שחיברתי MP3 ולא מחשב. נראה כשיעבוד וכשיגיע המחשב.
-
- 2 תגובות
- 804 צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת אם כדאי לרכוש את הרמקולים האלו? ה-5200 וה-5400 עולים אותו דבר, ה- 5400 יותר יפה אבל מי מהם יותר אכותי? השאלה העיקרתי היא: האם כדאי לקנות את הרמקולים? הם נראה לי יחסית מאוד זולים ל-5.1, וגם קראתי ביקורות שעובד מצוין עם סרטים, אך שזה לא חזק מספיק ושבמוסיקה זה נשמע פחות טוב. העניין הוא שכרגע אני קונה מחשב קומפלט, לכן אין לי תקציב ענק לרמקולים, השאלה היא אולי לחכות עוד כמה חודשים ולקנות סט חזק, או שזה מספק? אין לי דרישות גדולות לרמקולים. רואה סרטים ושומע מוסיקה לא יותר מזה.. לא משהו מקצועי או משהו. תודה. עוד שאלה אחרונה, יש לי כרטיס Creative Live 5.1 player -נדמה לי- (קניתי אותו לפני כמה וכמה שנים כבר לא זוכר). השאלה היא, האם הכרטיס הזה מספיק טוב? האם הוא…
-
- 0 תגובות
- 804 צפיות
-
-
שאלתי היא האם ה-LOGITECH Z560 מתאימים לכל מטרה , כלומר האם הם מתאימים גם לשמיעת מוזיקה , גם לסרטים וגם למשחקים ? ולא רק למטרה ספציפית אחת או שניים ...
-
- 6 תגובות
- 804 צפיות
-
-
שלום... אני רוצה לשים מערכת בחדר! ויש לי שאלה: מה כדאי לי לשים מערכת קולנוע ביתית שתיהייה מחוברת ל-טלוויזיה,סוני ומחשב.. או לקנות כרטיס קול למחשב ולקנות רמקולים למחשב... תודה! ZoZiK
-
- 5 תגובות
- 804 צפיות
-
-
אהלן...קניתיח עכשיו כרטיס קול XTREAME GAMER של קרייאיטב. השאלה שלי: איך אני מחבר אותו לרסיבר בכבל אחד? תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 804 צפיות
-
-
שלום לכולם. אחרי הרבה זמן וסבלנות, סוף סוף קניתי את המערכת הראשונה שלי. מכיוון שאת המעט כסף שיש לי אני רוצה להשקיע בקומפקט דיסק, אין לי כסף לקניית סטנדים טובים. אבא שלי נגר, וחשבתי שאולי סטנדים מעץ בוק יהוו תחליף טוב. קודם כל, אני רוצה לדעת אם סטנדים מעץ בוק באמת יכולים להיות אפקטיביים? במקרה וכן, באיזה צורה כדי לבנות את הסטנדים? חשבתי על עמוד מלבני, לפי מידות הרמקול, שיעמוד על ארבעה רגליות מתכת בצורת כונוס (אני בטוח שאתם מכירים את הרגליים, משתמשים בהם בכל סטנד איכותי). עכשיו, נשאר לי רק להשיג את הרגליות האלה. יש למישהו מושג איפה אני יכול לקנות רגליות כאלה חדשות? תמונה להמחשה: http://imageshack.us/photo/my-images/850/standspike400.jpg/ תודה רבה לכולם!
-
- 4 תגובות
- 804 צפיות
-


