עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. אני לפני קנייה של מערכת סאונד 5.1 , כנראה של קריאטיב - Gigaworks 5500 , מערכת ברמה במחיר של 200 שח. מישהו מכיר או מנוסה עם מערכת זו? מישהו יודע אם מספיק כרטיס הקול שיש לי בלוח ABIT-NF7-SL או שכדאי לקנות גם AUDIGY 2 ? תודה ! Kfir.

    • 5 תגובות
    • 805 צפיות
  2. ערב טוב... ברשותי מחשב שהגיע מלונדון. אחרי שפרמטתי את הדיסק קשיח, במנהל התקנים לא נמצא החומרה של ה"קול". הכרטיס קול שלי הוא מובנה. אין לי את הדרייבר של הלוח אם, ואם לומר את האמת אני גם לא יודע איזה לוח אם יש במחשב הזה. מבקש את עזרתכם במציאת הדרייבר. נ.ב נסיתי למצוא התקנה דרך הדיסק של נערכת ההפעלה אבל ההזדמנות כשלה. תודה רבה על העזרה.

    • 6 תגובות
    • 805 צפיות
  3. Started by eitanb3,

    שיאכל את הלב!!!! (קיבלתי אותו היום).

    • 13 תגובות
    • 805 צפיות
  4. מחפש רמקולים לטלוויזיה למטרה עיקרית סרטים מדי פעם אולי גם למשחקים (מעדיף זוג רמקולים עם סאב עקב בעיות מיקום) בהתקציב של כ 400-600 ש"ח ,בכלל אפשר להביא רמקולים איכותיים (יחסית כמובן) שיפיקו חוויות סאונד טובה+ בצלילים הנמוכים,בינונים ובגבוהים? יש חיה כזאת? חבר המליץ לי על Altec 4621 ,אך אני בספק לגבי האיכות שלהם.

    • 2 תגובות
    • 805 צפיות
  5. Started by alfus73,

    שלום. יש לי עשרות קלטות וידאו בבית אשר תופסים שטח מדף רב ויקר. יש לי במחשב כרטיס מסך מסוג GetForce 6600 GT עם יציאת DVI ועם אני לא טועה עם יציאת VIVO. כיצד נראית יציאת VIVO? האם יש דרך באמצעות מכשיר הוידאו והמחשב שלי - להקליט את הסרטים אשר נמצאים על גבי קלטות הוידאו לקבצי מחשב??? אני מתכוון ללא רכישת DVD מקליט או מכשור היקפי נוסף אחר. תודה מראש על עזרתכם המועילה.

    • 5 תגובות
    • 805 צפיות
  6. Started by laviko1,

    http://www.wallashops.co.il/ws/a/ap.aspx?pi=JW32XV550#more_info היא נחשבת טובה?

    • 8 תגובות
    • 805 צפיות
  7. Started by ShayRally,

    שלום חברים, בעזרת הפורום הרכבתי מפרט לא רע ורכשתי מחשב. הכרטיס קול הוא אונבורד של רילטק שיושב על G31-SL2 של ג'יגה בייט. שומעים פשוט חלש! ניסיתי להתקין מחדש את הדרייבר בעזרת ההמלצות של הפורום, לא עזר. יש פיתרונות אחרים? תודה מראש.

    • 7 תגובות
    • 805 צפיות
  8. Started by Chymes,

    די! נמאס! כל גולש חדש בפורום שואל איזה נגן לקנות כאילו שבשוק יש 40 נגנים איכותיים. אלה הנגנים הטובים שיש היום בשוק: iriver H10 5GB H10 6GB H10 20GB (למיטב ידעתי לא זמין בארץ) H300 20/40GB (כבר לא מיוצר, אך עדיין ניתן להשגה ברשת באג) Apple ipod mini 4/6GB ipod nano 2/4GB ipod photo 30/60GB ipod video 30/60GB iAudio iAudio X5 20/30/60GB Creative Zen Micro 4/5GB Zen Photo 8GB Zen Neeon 5GB השורה התחתונה: לכולם יש איכות סאונד מעולה, שליטה נוחה, סוללה חזקה, תמיכה פחות או יותר באותם פורמטים. ההבדלים בינהם זניחים לחלוטין. תקנו את הנגן שהכי מתאם לכם מבחינת תקציב/עיצוב/נפח ותפסיקו לשבור ת'ראש ולהציף את הפורום באותן שאלות. אני מבטיח שכל בחירה שתעשו תהיה טובה. (כן, א…

    • 3 תגובות
    • 804 צפיות
  9. כזכור לכם אני מחפש רמקולים.לאחר כמה מחשבות, הגעתי למסקנה כזו- כרגע, אני לא ישקיע על רסיבר ורמקולים, אלא יסתפק במערכת זולה יותר וסבירה. תקציב- 400-500 שקל מטרה-בעיקר סרטים,ומוסיקה של עריכת וידאו. כרטיס- כרטיס ON BORD שיש בלוח אם -ASUS P4C800 E-DELUX. (יש יציאה דיגיטלית קואקס,ויציאות ל 5.1) מגבלה- חיבור אחד תפוס,והוא כניסת LINE IN, שיוצאת מהכרטיס עריכת וידאו שלי.(חייב,בשביל לשמוע סאונד של העריכה). ככה שלחבר 5.1, יהיה לי בעיה. לכן חשבתי על 4.1. שאלות: 1.במידה ואני יקנה כרטיס קול ויתקין בנוסף,יהיה אפשר לשמוע מהכרטיס ועדיין לקבל את הסאונד מה LINE IN של הכרטיס ON BORD או שמא צריך לבטל אותו כי אי אפשר את שניהם? 2. האם בלוח הזה יש אפשרות לחיבור "ישיר" של יציאת הסאונד מה…

    • 3 תגובות
    • 804 צפיות
  10. Started by tamirda,

    מה אתם אומרים על הרמקולים האלה: WINNER HN680E 5000W : http://www.pch.co.il/docs/pd1446521110.htm נשמע טוב לא? וגם המחיר סביר מאוד.

    • 2 תגובות
    • 804 צפיות
  11. שלום, אני מחפש רמקולים במחיר של 200-300 שקל, אשמח לשמוע כמה המלצות כדי שתהיה לי בחירה.. תודה!

    • 1 תגובה
    • 804 צפיות
  12. Started by (iriver H10),

    אני מחפש רמקולים שתהיה להם איכות שמע טובה מאוד ושיהיו משתלמים.

    • 12 תגובות
    • 804 צפיות
  13. Started by D-M-X,

    ???

    • 2 תגובות
    • 804 צפיות
  14. Started by Odedb52,

    אהלן יש לחבר שלי רסיבר STR-DE245 של סוני. ובמחשב יש לו יציאות ל- 5.1. (שחור אפור וכתום) השאלה שלי היא כזאת.. זה הרסיבר אם אני לוקח שלושה כבלים כאלו : https://www.mycablemart.com/store/images/products/1085_small.jpg אני מניח שלא תהיה בעיה לחבר את הקדמיים והאחוריים, השאלה אם הסאבוופר וסנטר על אותה יציאה יעבוד כמו שצריך? כלומר - אדום ---- מתפצל לאדום לבן ומתחבר לרסיבר ל- FRONT אפור ----מתפצל לאדום לבן ומתחבר לרסיבר ל- REAR שחור ---- מתפצל לשני שחורים ומתחבר לרסיבר, אחד לסנטר ואחד לסאבוופר. תודה מראש, (ומקווה שהבנתם) עודד ב.

    • 3 תגובות
    • 804 צפיות
  15. Started by kawaii,

    היי, קניתי היום בשעה טובה את הממיר DV393 של פיוניר. יש לי ממיר שחור גדול של יס, אחד מהישנים, וטלוויזיה ישנה עם רק כניסת VIDEO IN אחת ואודיו מונו. איך אני מחבר את הDVD לממיר?

    • 0 תגובות
    • 804 צפיות
  16. Started by hirs,

    ברשותי מחשב ישן שלא יכול להריץ XP, כרגע הוא רץ עם 98SE. ברצוני לחבר אותו לטלויזיה ולהריץ סרטים, מוזיקה, תמונות ברשותי גם כרטיס טלויזיה ואשמח אם אוכל להקליט שידורים. מהי המערכת הפעלה והתוכנה הכי טובה ל-HTPC במחשב חלש? מפרט מחשב: intel p2 mmx 400mhz MSI ms-6163 עם כרטיס קול מובנה Creative es1373 CRG SDram 256mb 133mhz ASUS AGP-v3800uv sgram 32mb עריכה: westren digital 20.5gb כרטיס טלויזיה ג'נרי כרטיס קול נוסף creative ct4810 טלויזיה: LG 32inch עם כניסה של מסך מחשב סימול דגם - RT-34FB11RB

    • 4 תגובות
    • 804 צפיות
  17. Started by Tall-Guy,

    בוקר טוב, לפני כמה ימיים קניתי Ipod, ואני שוקל באיזה פורמט לקודד את המוזיקה שלי. אני זוכר שבעבר ACC היה ממש על הפנים וכולם המליצו להשתמש ב LAME Mp3. אבל קראתי לאחרונה כמה ביקורות טובות על ה AAC. לדוגמא, הבנתי ש AAC 160 הוא בערך איכותי כמו ה Mp3 192. ברמת העיקרון, איכות חשובה לי, חשוב לי לשמוע טוב. אבל אני כן מוגבל כספית, ככה שבקרוב אני קונה אוזניות, אני לא סביר להניח ישקיע יותר מ 150 שקל בשביל אוזניות, ככה ש mp3 256 לא ישמע גם ככה כמו שצריך. אשמח לשמוע תגובה.. AAC או lame mp3

    • 0 תגובות
    • 804 צפיות
  18. שלום, יש לי נגן Sansa Clip 2GB (תודות להמלצותיכם ) מלא עד אפס מקום, אך ברצוני לדחוף עוד קצת שירים פנימה. אני רוצה להכניס כמה שיותר מה-3.5 ג'יגה שעל המחשב שלי לנגן. לצורך כך אני מן הסתם אצטרך לדחוס חחלק מהשירים ולאבד איכות. השאלה שלי היא לאיזה פרמטרים לכוון בכיווץ (bit rate, פורמט [mp3/...], וכו') על מנת להשיג כיווץ אופטימלי יחד עם סאונד סביר? לצורך העניין מחוברות לנגן שלי אוזניות די גנריות ואני לא ממש אודיופיל, וספריית השירים שלי מורכבת משירים בפורמט MP3 בbitrate בין 128 ל 320. כמוכן אשמח לקבל המלצה לתוכנה שתאפשר לי להחיל את הכיווץ על כל הסיפרייה בקלות, ושכמובן תכווץ בצורה הכי טובה שאפשר מבחינת נפח ואיכות סאונד (אם יש הבדל בין התוכנות בנושא הזה). תודה מראש, ושבת שלו…

    • 2 תגובות
    • 804 צפיות
  19. יש לי כבר כזה פשוט עכשיו וגיליתי שנהרסות לי היציאות בלוח אם של האודיו באחד שומעים רק מרמקול אחד וגם הכבל נכנס ויוצא מהשקע שלו בלוח ביתר קלות מאשר ביציאה שלא השתמשתי בה ושמתי לב שיש עיקום בקצה של הכבל הנוחכי שלי(ונראה לי שזה מה שהרס לי את היציאות בלוח) הכבל הוא האורך 1.5 מטר ודיי פשוט נראה לי אני רוצה לקנות כבל חדש אבל ארוך יותר ראיתי שיש כבלים כאלה של 5 מטר והשאלה אם אין להם היתנגדות גבוהה האורך יוריד איכות? אחרי חיפוש בזאפ מצאתי אתץ הכבל הזה: http://www.p1000.co.il/shop/Templates/groupsalesproduct.aspx?came=177&AuctionId=7715372 מה אתם אומרים עליו? ואם יש אופציות אחרות יותר טובות? תודה מראש!

    • 6 תגובות
    • 804 צפיות
  20. האם בקלטות אודיו הסאונד הוא סטראו? כלומר מחולק לשני ערוצים... והאם אפשר להקליט מוזיקה מקלטות? והסטראו ישאר כפי שהוא?

    • 8 תגובות
    • 804 צפיות
  21. בהמשך לדיון אחר שפתחתי אני מעוניין לדעת אם אפשר לחבר את שני סטים של רמקולים למחשב אחד...יש לי בלוח כרטיס קול מובנה...אם אני יחבר כרטיס חיצוני (PCI) האם יהיה אפשר להישתמש גם במובנה וגם בחיצוני בו זמנית? ברצוני לייצור מערך כזה..CREATURE 2.1 JBL + מגבר ישן של SANSUI עם שני רמקולים... אם הדבר איונ אפשר אני ראיתי שיש מפצל האם יהיה אפשר להישתמש במפצל על מנת לחבר ליצאה של הרמקולים במחשב (הירוקה) ואז לחבר את שני המערכות על אותה יציאה? ד"א איך הJBL? לא ענו לי על זה ממש....כלומר התקציב הוא בערך 450-500ש"ח והם נופלים בדיוק בתקציב....חשוב לי הסאב-כלומר הבאס אם הוא טוב או לו... שמעתי כבר על הATP3 ולא ממש אהבתי...צורם קצת והסאב עשוי מפלסטיק (ממה הוא עשוי בJBL ד"א?)

    • 4 תגובות
    • 804 צפיות
  22. Started by nirzx,

    באמת שניסיתי כבר לפחות 5 שעות, קראתי המון ניסיתי הורדתי דריברים תוכנות כלום לא עוזר. אני יודע שכל טמבל שני פותח את הנושא ונמאס לכם לנסות לסייע אבל אני ממש לא מסתדר. קניתי כבל HDMI שני יציאות של HDMI לא DVI. חיברתי את שניהם. המחשב מזהה חיבור כלשהו, אך כשאני מדליק את הטלוויזיה זה רושם לי NO SYNC. העברתי את המסך למצב duplicate, extand, projector only, כלום לא מצליח. שוב ושוב no sync. כשאני נכנס לwindows mobilty center גם שם הוא לא מוצא sync. תודה לכל העונים.

    • 0 תגובות
    • 804 צפיות
  23. אני קונה עם המחשב החדש לוח אם שמגיע עם הכרטיס קול realtek alc850. התקציב שלי הוא 600-700 ש"ח ואני אשחק במשחקים (Counter Strike:Source למשל) אבל אני גם שומע מוזיקה ואיכות הסאונד של המוזיקה חשובה לי יותר. שמעתי שהכרטיס קול שבא עם הלוח אם טוב מספיק ועדיף להשקיע ברמקולים יותר מלקנות חדש. אז חשבתי לקנות רמקולים 5.1, או Logitech X-530 או Creative T5900. אחרי שקראתי כמה הודעות בפורום הבנתי שהכרטיס קול עם הלוח אם לא טוב. השאלה שלי אם בתקציב 600-700 ש"ח כדאי לי לקנות את הרמקולים האלה או לקנות רמקולים בתקציב נמוך יותר וכרטיס קול (אם כן איזה). אין לי העדפה ל- 5.1 או משהו פשוט אני חושב שככה אני אפיק את הצליל המירבי (תקנו אותי אם לא). את המחשב החדש אני אקנה מ- www.ksp.co.il אבל לא אי…

    • 8 תגובות
    • 804 צפיות
  24. Started by Ibrow-Now,

    היום אני רואה בלוחות כרטיסי ON BOARD עם 6 ערוצים ואני לא מנדבר בכלל על NFORCE. השאלה שלי אם לDVD ומוסיקה קלאסית יש צורך ביותר מהכרטיס קול המובנה במידה ומשתמשים ברמקולים בינוניים כמו CREAITVE INSIPRE 2500?

    • 1 תגובה
    • 804 צפיות
  25. Started by Ido.G,

    היי, יש לי חבר שמעוניין לקנות מערכת 5.1 או 6.1. האם המערכת הנ"ל (T5400) טובה? האם יש לך יתרון משמעותי על הרמקולים בעלי המבנה היותר פשוט (כמו ה 5200)? מה עדיף, היא או ה 6600? תודה, עידו

    • 0 תגובות
    • 804 צפיות

דיונים חדשים בפורומים