עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. תקציב עד 3500 שקל. בעקרון אני מתכנן לחבר את המחשב לטלוויזיה וככה לראות את הסרטים שיש לי במחשב בטלוויזיה. מרחק צפייה 3 מטר בערך, אולי טיפה יותר. מתלבט בין 37 אינץ' ל42. לצפייה בתכני BluRay 1080p. תודה :]

    • 4 תגובות
    • 806 צפיות
  2. Started by alpha man,

    אממ לא יודע כל כך מה לכתוב בכותרת, כעיקרון מה שאני רוצה הולך ככה: יש 2 רמקולים - סט סראונד בסלון וסט קטן למחשב. אני רוצה שהסט בסלון יהיה מחובר לDVD והקטן יהיה מחובר למחשב, אבל אני גם רוצה שתהיה לי אפשרות לחבר את הסראונד למחשב, יש אפשרות לעשות איזה מפצל עם מתג שמעביר את מקור הסאונד? והאם בחיבור במחשב אני אצטרך כל פעם לנתק את הכבלים של הרמקולים הקטנים ולחבר את הגדולים? שרטוט להמחשה סט קטן<----מחשב----->סראונד<-----DVD למי שלא הבין המחשב צריך להיות מחובר גם לרמקולים הקטנים וגם לסראונד ושתהיה לי אפשרות להחליף ביניהם, והסראונד צריך להיות גם מחובר למחשב וגם לDVD ושתהיה לי אפשרות להחליף ביניהם תודה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 806 צפיות
  3. Started by orlupo,

    ההורים שלי נוסעים לספרד והייתי רוצה להתחדש עם נגן MP3 חדש. IRIVER או IPOD אבא שלי לא מרשה לי אז עדיף משהו בנפח של 256-512 מגבייט. התקציב הוא עד 400 שקל רצוי 300. בתודה מראש

    • 3 תגובות
    • 805 צפיות
  4. Started by The Ball,

    אני מחפש נגן mp3 עד 800 שקלים... בגלל שהתקציב הוא לא גבוה במיוחד, נראה לי שאני אלך עד נגן שמבוסס על זיכרון פנימי של לפחות 256 mb. יש איזה שהיא המלצה על נגן טוב (מחברה טובה) שמשמיע מוזיקה איכותית ולא יעבור את התקציב? תודה לעוזרים.

    • 3 תגובות
    • 805 צפיות
  5. ובכן... אני עומד בפני פרויקט קולנוע ביתי וקיבלתי כמה הצעות. אז כמו בכותרת, רציתי לשאול מה עדיף. אופציה א' - היא שלכל אזור (סלון, מטבח וכו') יש מגבר משלו. אופציה ב' - הכל מוגבר ונשלט ע"י XANTECH MRC-88. עוד כמה שאלות, ברשותכםL - מה אתם אומרים על החברה Focal? - איך HITACHI בפזלמות? - איך Pioneer בנגני DVD ורסיברים? - האם צריך רסיבר בשביל מערכת סטריאו? - יש איזה מדריך גדול ומקיף שאני יכול לקרוא (חוץ מהזה בסטיקי)? המון תודות... מואד'דיב.

    • 3 תגובות
    • 805 צפיות
  6. אני די בהיסטריה , קניתי נגן MP3 של CREATIVE NOMAD MUVO2 לא מזמן הורדתי אליו לפני שבוע בערך 450 שירים דרך התוכנה MEDIASOURCE . היום המשכתי להוריד אליו כ100 שירים נוספים אך לאחר שעשיתי זאת נעלמו ה450 השירים הראשונים שהורדתי לפני שבוע!!! אין לי מושג היכן הם ואיך למצוא אותם. אני לא כל כך מבינה בזיכרון פלאש אולי יש קשר ,אך לפי מה שקראתי בכתבות כאן באתר אין שום בעיה עם לחבר למחשב להוריד ולנתק- זה בדיוק מה שעשיתי. אני פונה למהלי הפורום/האתר בבקשה תעזרו לי זה ממש דחוף (אני טסה לחו"ל יום רביעי....)- אין שום סיכוי שאוריד 450 שירים מחדש למחשב!!! אי- מייל keren_edri@hotmail.com בתודה מראש קרן אדרי (לקוחה היסטרית אך נחמדה....)

    • 7 תגובות
    • 805 צפיות
  7. היי חבר'ה, בשעה לא כל כך טובה הסנהייזר שלי הלכו לאיבוד ( :'( :'( :'( :'() ועכשיו כמובן שהסטנדרט שלי עלה וכל אוזניות פשוטות נשמעות לי ממש גרוע, לכן אני צריך את היעוץ שלכם קשר לרכישת אוזניות חדשות. התקציב שלי - כ400 שקלים הסוג - INEAR העדפות - באסים באסים ועוד פעם באסים, סאונד נקי וצלול, אוזניות חזקות ועמידות שלא נשחקות. למה יחובר - לכל דבר החל מהN95 שלי ועד לאייפון או SE מסדרת W. תודה מראש למושיעים ולמציעים

    • 7 תגובות
    • 805 צפיות
  8. שלום. הכרטיס קול שלי כרגע הוא SB live 5.1. אני רוצה להחליף אותו במשהו קצת יותר איכותי. הכרטיס קול אמור לשמש בעיקר לשמיעת מוזיקה, וכן קצת לעריכת והקלטת סאונד. לסרטים בכלל לא, ולמשחקים ממש קצת - אין חשיבות גדולה. עכשיו, מבחינת תקציב, אני יכול לקנות את ה7.1. השאלה היא האם זה שווה את המחיר? לפי הנתונים היבשים יש לה 7.1 יתרונות. ויש לו גם תמיכה בASIO, שהבנתי שזה דיי חיוני לערכית אודיו. אז מה דעתכם, שווה להוסיף את העוד 200 שקל ולקחת את ה7.1 או שכדאי לחסוך?

    • 5 תגובות
    • 805 צפיות
  9. שלום , עם מישהו יכול להמליץ לי על אוזנניות עד 350 שקל , יש את Steelseries Seberia v2 מה אתם אומרים כדי ? , עם לא תמליצו לי משהו למוזיקה ולגיימינג.. תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 805 צפיות
  10. שלום, קניתי מחשב חדש עם לוח אם מסוג Gigabyte GA-EP43-DS3L. כידוע על כרטיס זה מותקן כרטיס קול מבוסס Realtek ALC888 codec . ברשותי מערכת רמקולים 2.1 מתוצרת MICROLABS. חיברתי את ה-CENTER ישירות ל-LINEOUT (הג'אק הירוק), ואת 2 הרמקולים הקטנים חיברתי ישירות ל-CENTER. הרמקולים עובדים 100%. הבעיה היא שהתוכנה של REALTEK לא מזהה את המערכת כ-2.1, אלא כ-2 רמקולים בלבד. התוצאה: ה-CENTER מזוהה בתור השמאלי (ומפיק צליל עמום עם באסים חזקים), ואילו הרמקול הימני מזוהה בתור הימני ומפיק צליל טוב. הרמקול השמאלי לא מפיק צליל בכלל! דברים שניסיתי לעשות: 1. ניסיתי לחבר את רמקולי הצד ישירות לכרטיס הקול - אבל הצליל שהם מפיקים כמעט בלתי נשמע. 2. בנוסף ניסיתי לשחק קצת עם התוכנה, ולהגד…

    • 4 תגובות
    • 805 צפיות
  11. Started by MasterOr,

    לא ממזמן קניתי את הסט רמקולים הזה ורק לפני כמה ימים התאפשר לי לתלות את 2 הרמקולים האחורים... עכשיו כשאני שומע איתם שירים יש שירים כאלה שהם מזייפים בהם..שומעים צליל לא נקי כזה.. רציתי לדעת עם יש תוכנה שתתן לי לשלוט על עוצמה של כל רמקול בנפרד, כיונונים וכל זה.. עשיתי חיפוש מצאתי תוכנות כמו MATRIX,AC3FILTER תוכנות שלא אהבתי.. דיי מוזר שCREATIVE לא כוללים את זה בסט הדרייברים שלהם

    • 2 תגובות
    • 805 צפיות
  12. אהלן, קניתי השבוע את הD2 ואני מחפש לשדך לו אוזניות נוחות לספורט. אני מעדיף אוזניות כפתור עם קשת מסביב לאוזן. כעיקרון עד היום הרסתי שתי זוגות של אוזניות פשוטות אז אני מחפש משהו מעט יותר איכותי (ועם איכות קול סבירה) בשביל האיכות יש לי את הSPPRTA PRO של KOSS יש המלצות? ובלי קשר מישהו מכיר נרתיק טוב לספורט בשביל הנגן הזה?

    • 7 תגובות
    • 805 צפיות
  13. כמו שאומרת הכותרת, אני חפשתי שעות ברשת איזה סט הגדרות מתאים לרמקולים, אבל אף אחד לא מציע לי לרמקולים הספציפיים האלה (Altec Lansing FX6021) והסט הכי קרוב שמצאתי היה ל-ATP3. האם אתם יכולים להמליץ לי על תצורה נכונה של הדריברים על מנת להוציא את המיץ מהם ? בתודה מראש עריכה - שמתי תמונות של הדריברים [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 805 צפיות
  14. Started by ori14,

    שלום יש לי AKG K414P כבר יותר משנתיים וצריך להחליף להם כבר כבל (בעיות בשמיעה), הפלאג והכבל שניהם נדפקו והייתי רוצה להלחים חדשים על הדרייבר הבעיה שאני לא יודע אם אפשר לפתוח אותן בלי לגרום להן נזק (אם זה דבק). יש למישהו מושג/ ניסיון אם אפשר? לא משנה, אזרתי אומץ וניסיתי לפתוח אותן, הרי בכל מקרה הן לא עובדות, זה רק אני או שאין בכלל חנויות שמוכרות כבל סטריאו Y?

    • 0 תגובות
    • 805 צפיות
  15. Started by itsik1231995,

    אני צריך מערכת קולנוע ביתית 5.1 לא יקרה מידי (כמה רמקולים סטאליטים וסהב ... אני מעדיף רמקולים רציניים יותר אבל המחיר פשוט לא מאפשר) שכוללת כניסת SPDIF בשביל לחבר איליה את ממיר הYES MAX (או שיהיה HDMI כניסה ויציאה) רמקולים לטליה תודה רבה לעונים

  16. Started by בוריס,

    התכוונתי לקנות את ALTEC LANSING MX5021 , אבל בכל החנויות באיזור שלי (קריות וחיפה) לא היה להם אותם במלאי ומסתבר שהספק לא מביא אותם יותר לארץ. מה דעתכם על ALTEC LANSING FX4021? יש לכם המלצה לרמקולים? הרמקולים הם בעיקר למשחקים (וגם לסרטים, אבל זה פחות חשוב לי). בתודה מראש

  17. Started by jonkarni,

    דוד שלי מצא לפני כחצי שנה מערכת של KENWOOD KA-2000A (שנת 1968!!!) והוא אמר שהוא לא רוצה אותה לפני כן לא הכרתי את המערכת ועכשיו התענוג הגדול של חיי. אני רוצה לדעת האם כדאי לי להשקיע במערכת יותר חדשה כמו ה-KA-9100 למרות שלי לא אכפת מהווליום העיקר הוא האיכות ואם ההבדל גדול אז אני אקנה משהו מכיר את שתיהם? ורציתי לדעת אם משהו יודע איפה אפשר להשיג את הרכיבים TA-80W או TA-100W

    • 1 תגובה
    • 805 צפיות
  18. שלום, מתלבט בין 3 הדגמים הבאים: 1) Altec Lansing VS2621 2) Creative Inspire T3130 3) Logitech Z323 מה דעתכם? יתרונות וחסרונות? אשמח ליעוץ. תודה.

    • 0 תגובות
    • 805 צפיות
  19. Started by giladgaron,

    למישהו יש מושג לאיזו חנות יש במלאי את ה Z-5450? או מתי צפוי להגיע משלוח לארץ? תודה

    • 2 תגובות
    • 805 צפיות
  20. Started by papushka,

    שלום אני מחפש אוזניות איכותיוח לגיימינג ומוזיקה כמובן + כרטיס קול תקציב עד 1200

    • 1 תגובה
    • 805 צפיות
  21. לכל מי שתהה לגבי האחריות של קראטיב ואם המכשיר נקנה בחו"ל היכן תקפה האחריות ומי משלם על המשלוח. (הלוך חזור וכו...) נוסח מכתבי אליהם : Creative Hello I have contacted you About the Zen Micro: I want to buy the Zen Micro thru AMAZON.COM and I wanted to know about the warranty issue, is it valid in Israel (If I buy it thru AMAZON?), If not, then what if after I buy it I will experience a problem with the product what can I do then ? 1) Can send it to you by Air Mail? 2) Thru dealer (will he agree to do it?) 3) If I sand the product to you, what Will I pay? (One way shipment?) 4) Else? ** Is the Warranty International? Thank You. IN ADVANCE ות…

    • 2 תגובות
    • 805 צפיות
  22. גיליתי שהרמקולים שממוקמים מאחור יותר חזקים מאלה מקדימה, יש מצב שזה אמור להיות ממוקם הפוך? יש לי Z-560.. איזה רמקולים אמורים להיות חזקים? האחוריים או הקדמיים?

    • 10 תגובות
    • 805 צפיות
  23. אני חדשה פה - שיטוטים בפורום הזה לימדו אותי הרבה. עדיין לא מצאתי (או לא הבנתי ...) מה עדיף מבחינת איכות צפיה והקלטה: לחבר את הוידאו לטלויזיה או לממיר ? הטלויזיה: חדישה ובה כל האפשרויות החיבור. הממיר: של YES ובו SCART אחד התפוס על ידי הטלויזיה. וחיבורי קומפוזיט (לבן-אדום-צהוב) . בוידאו : יציאת SCART , כניסת אודיו אחת (לבן), כניסת וידאו אחת (צהוב) יציאת אודיו אחת (לבן) , יציאת וידאו אחת (צהוב). וגם יציאת RF כמובן. עכשיו הוידאו מחובר לממיר עם כבל קומפוזיט וגם מחובר כבל RF מהיצאה בוידאו אל הטלויזיה. אין בעיות - אך האם בחיבורים אחרים יהיה שיפור באיכות ? תודה לעוזרים !

    • 4 תגובות
    • 805 צפיות
  24. אז ככה יש לי IPOD עם IMOD לעוד פרטים על הIMOD : http://www.redwineaudio.com/iMod.html ולא זה לא כולל מגבר זה אני מחפש לבד ובעזרת head-fi (בעיקר לבד) אממ ככה דרישות: מתאים לרוק מתאים לכל מקום ואיזור (אין אפשרות לפתוחות) אז ככה חשבתי (בעזרת head-fi) על הבאים: ue-10 pro לאתר: http://www.ultimateears.com/custom/UE-10-Pro.htm Westone ES2s או Westone ES3s לעוד מידע: http://www.westone.com/music/elite.html SR-60 חשבתי גם על הw5000 אבל הן ממש אבל ממש גדולות מדיייי וזהו זה הכיוון הכללי שלי תודה על כל העזרה מראש

    • 7 תגובות
    • 805 צפיות
  25. היי קניתי לוח אם של MSI ובביקורת שקראתי צויין שלמרות שיש יציאה דיגיטלית היא מוציאה רק שני ערוצים. אז אם אני רוצה לחבר לרסיבר קולנוע ביתי ולקבל 6 ערוצים או יותר אז זה לא יעבוד. אז מה שווה יציאה דיגיטלית אם אין 6 ערוצים לפחות? מה אני יכול לעשות עכשיו? להחליף לוח או לרכוש בנוסף כרטיס קול נפרד?

    • 6 תגובות
    • 805 צפיות

דיונים חדשים בפורומים