עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. אני צריך רמקולים איכותיים עד 300 ש"ח לשימוש במחשב בלבד. אין לי מקום בחדר לרמקולים עם סאב לכן אני צריך רמקולים ללא סאב. בתודה רבה...

    • 5 תגובות
    • 809 צפיות
  2. Started by Salwaby,

    אני מחפש אוזניות איכותיות למחשב לשימושי מוזיקה, משחקים, סדרות ... התקציב שלי הוא בערך 200-250 ש"ח, יש מקום להתגמשות אני לא צריך מיקרופון מובנה, יש לי במצלמה. אין עדיפות לחברה ספציפית, רק שיהיו איכותיות. תודה רבה !

    • 0 תגובות
    • 809 צפיות
  3. Started by Alexkmr,

    יש כאן משהו עם האוזניות ATH M50? מטרת הדיון היא לבדוק איזה פאק שאני חושב שיש באוזניות שקבלתי שצד אחד יותר דומיננטי מהשני

    • 0 תגובות
    • 809 צפיות
  4. אני מחפש DVD עם יציאה דיגיטלית,DTS,DOLBI וכל השטויות.... מחיר סביר...חיפשתי בהרבה אתרים אבל מצאתי רק חרא... למישהו יש מידע על איזה מבצע או משהו??? תודה רבה!

    • 6 תגובות
    • 809 צפיות
  5. לכרטיס און בורד שלי אין יציאה דיגיטלית אז אני צריך המלצה לכרטיס עם יציאה דיגיטלית 5.1. לרסיבר יש כניסה קואקס וכניסה אופטית.

    • 13 תגובות
    • 809 צפיות
  6. הנגן שעכשיו על הכוונת שלי הוא ה iAudio X5L שיוצא בסוף חודש הבא, האם יש איזה נגן מעניין בסגנון שלו שאמור גם לצאת בקרוב ושווה את הציפיה? ( חשובים לי מאוד חיי הסוללה בגלל זה אני מחכה ל X5L ולא לוקח עכשיו את ה X5 הרגיל *)

    • 4 תגובות
    • 809 צפיות
  7. למישהו יש את הכרטיס הזה? שידרגתי לאחרונה מ Creative Audigy. אני בעיקרון ממיר דברים מהטלויזיה/וידאו אל המחשב עם כרטיס לכידה והסאונד נכנס אל כרטיס הקול. בעבר חוברה הטלויזיה ל Creative ב RCA ל 3.5PL ונכנס לכניסת המיקרופון בכרטיס. לאחר השדרוג ב M Audio יש כניסת RCA כבר אבל הסאונד נמוך משמעותית וכמעט אי אפשר לשמוע כלום. האם לכניסת המיקרופון ב Creative יש Preamp אשר מגביר את האות? הייתה גם אפשרות להגביר (Boost) ב M Audio לא מצאתי שום דבר כזה, הכל על 100%, גם במיקסר של הווינדוס.

    • 1 תגובה
    • 809 צפיות
  8. Started by ydyehuda,

    שלום לכולם הלך לי הכרטיס ON BOARD שלי ולכן אני זקוק לכרטיס קול. מה לקנות במחיר סביר? לא רואה סרטים או משחקים מתוחכמים על המחשב בתודה, יהודה

    • 10 תגובות
    • 809 צפיות
  9. Started by J S Bach,

    היי, לאחר ניסיון של כמה הקלטות בינאריות [הקלטות שנעשו במיוחד לאוזניות ע"י שימוש בdummy head] שמתי לב שהן מדמות תלת מימד/סראונד בצורה הכי טובה שאי פעם שמעתי, אז למה לא משתמשים בזה כמעט? למה זה לא פופולרי? הרי הרבה מאוד אנשים מקשיבים למוסיקה באוזניות... עוד מידע: http://en.wikipedia.org/wiki/Binaural_recording לינקים להורדת דוגמאות: http://rapidshare.com/files/16658019/Binaural_Demo.aif http://rapidshare.com/files/16779476/Kunstkopfumgang_im_IRT.aif http://rapidshare.com/files/16782832/Railway_Station.aif http://rapidshare.com/files/16784928/Intro_Deel_2_Last_Tour.aif http://rapidshare.com/files/16794107/Over_the_Rainbow.aif בעמוד הזה תוכלו למצוא עוד המון דוגמאות [באמצע העמ…

    • 2 תגובות
    • 809 צפיות
  10. שלום. קניתי לפני אתמול את הרמקולים x530 של לוג'יטק ויש לי כרטיס קול 5.1 שלinnoax שקניתי אותו מזמן כי נהרס לי הכרטיס קול המובנה שהיה לי על הלוח אם http://www.ivmm.com/innoax/products/audio_extreme.htm אני מחבר לפי הצבעים לכרטיס קול וכפי שהוסבר בחוברת ההדרכה ולא שומעים רמקול אחד צדדי של סראונד ואת השני שומעים נורא שקט.. עכשיו החלפתי בכרטיס קול את החיבורים והצבעים ונוצר מצב שהם כן עבדו כלומר 4 בסטריאו והסנטר לא עבד.. בסופו של דבר חיברתי אותם בעזרת המפצל שמקבלים עם הרמקולים שבאמצעותו כמובן שומעים רק בסטריאו רגיל.. נסיתי להתקין מחדש את הדריבר של הכרטיס והתקנתי תתוכנה ac3filter ויש לי מקודד חדש של k-lite codec pack עדין לא שומעים רמקול אחד של סראונד והשני בכלל שמועים ממש חלש.. …

    • 5 תגובות
    • 808 צפיות
  11. אהלן אתמול אבא שלי היה בחנות "אבי סופר". הציעו לו את הLD4500 37" ב-3K. לפני שהוא הלך לחנות , אמרתי לו שיקנה רק מיובאן רשמי (ח.י) בעיקר בגלל הסיבה שמנסיון העבר שלי כל ה-LCD וה-LED שלהם מגיעים עם הפאנל האיכותי - IPS. היום הגעתי הביתה וחשכו עיני - זה מה שרשום על המדבקה : 37LE4500 - ZA.BEUDLJG מדובר בפאנל הפחות טוב - נכון? ממש מבאס. יש משהו לעשות כרגע? מה דעתכם? אפילו זה הדגם האירופי (בעל scart) ואין עברית בינתיים (כבר הזמנתי טכנאי מח.י) אני מתבאס בעיקר על הפאנל. ניתן להחזיר לדעתכם? :s05: :s05: :s05: :s05: :s05:

    • 1 תגובה
    • 808 צפיות
  12. במחשב שלי (HTPC חדש עם WIN7 ULTIMATE) מותקן כרטיס מסך מסוג Radeon HD 5570. העסק יוצא עם כבל HDMI לרסיבר קולנוע ביתי שמזהה אוטמטית פורמטים שונים של פס קול ויודע לבצע את ההפרדה בעצמו. יש וידאו, ויש גם אודיו ועד כאן בכללי הכל סבבה. הבעיות מתחילות כאשר אני מנגן סרט מקובץ במחשב. כל עוד וזה קובץ בסטריאו אז הכל בסדר. אם הקובץ מקודד בפורמט סראונד כלשהוא כגון דולבי וכו, ניתן לשמוע את ההפרדה וגם סאונד איכותי בתנאי שהנגן (windows media player) נמצא בגודל המסך שבו הוא נפתח (מסך מוקטן). אם אני מרחיב למסך מלא, מתחילים קרטועים נוראים בסאונד. ניסיתי גם עם BS PLAYER אותה תופעה. הבנתי שיש אפשרות לבצע שהסאונד יועבר לרסיבר כמו שהוא (ללא הפרדה) והרסיבר עצמו יבצע את ההפרדה. מה הן ההגדרות ב WM1…

    • 1 תגובה
    • 808 צפיות
  13. Started by brk2k,

    אני רוצה לקנות את הלוח אם - albatron k8x800 pro II יש לו כרטיס קול מעולה אבל לפי מה שהבנתי אפשר להשתמש בכרטיס קול שלו רק כאשר ברמקולים יש כניסה דיגטלית , אם הכניסה לא דיגיטלית זה עובד דרך סתם מקודד מסריח , זה נכון? ואם כן יש למישהו המלצה על רמקולים עם כניסה דיגיטלית?

    • 3 תגובות
    • 808 צפיות
  14. אורח Si-Nom

    אז ככה קיבלתי מחבר מגבר 400W ו 2 בוקסות,עכשיו אצלו בבית שומעים את הבוקסות באיכות ממש טובה,הבנתי זהבגלל שיש לו מיקסר מיקצועי ששם הוא יכול לכוון את הBASS וכדומה. עכשיו יש איזה תוכנה למחשב שאני יכול לכוון איתה את הבאס,טרבל וכדומה? כי איכות הסאונד ממש גרוע,ניסיתי לשחק עם ה EQ של WINAMP וזה ממש גרוע..

    • 0 תגובות
    • 808 צפיות
  15. Started by BaR151,

    שלום, אני צריך עזרה קטנה בייעוץ על מערכת ביתיית שאני רוצה לקנות שתשמש בעיקר לקריוקי. המחיר המוקצב לי הוא בסביבות ה-1000 שקל. מישהו יכול להמליץ לי על משהו או לתת לי כיוון על מה ללכת? תודה.

    • 1 תגובה
    • 808 צפיות
  16. Started by sufrer111,

    כרטיס מסך: http://www.pointofview-online.com/showroom.php?shop_mode=product_detail&product_id=259 בכרטיס מסך יש חיבור VGA ואני רוצה לחבר אותו לטלוויזיה עם חיבור של S-VIDEO , הבנתי שזה אפשרי, איך בדיוק אני עושה את זה..? תודה על העזרה! זה מחשב נייח.

    • 6 תגובות
    • 808 צפיות
  17. Started by danieln9,

    לא ממש הבנתי מה ההבדלים ביניהם חוץ מזה של CTS 20 USB יש USB ...... האם זה אומר שזה גם כרטיס קול??? http://www.cinemastation.com/products/cts20/index.htmhttp://www.cinemastation.com/products/tss10/index.htm

    • 0 תגובות
    • 808 צפיות
  18. Started by Culandur,

    האם קיים נגן שתומך בעברית בלי שום בעיות והתחכמויות?

    • 5 תגובות
    • 808 צפיות
  19. שלום רב, חבר שלי נמצא בחו"ל ויש לו אפשרות לקנות אחד מהאוזניות מהנ"ל: Sennheiser HD497 תמורת 69$. Sennheiser HD212 pro תמורת 61$. Audio Technica ATH M20 תמורת 76$. בהנחה שאין אפשרויות אחרות, ואלו המחירים - מה כדאי לקחת, ולמה? (השימוש העיקרי הוא לצורך שמיעת מוסיקה, אבל רצוי פשוט התמורה הטובה ביותר לכסף) תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 808 צפיות
  20. Started by omerha,

    קניתי את הכרטיס אני רוצה לחבר אותו לרסיבר שלי כרגע חיברתי אותו עם מיני PL ל2 RCA ומרגישים כבר הבדל השאלה שלי איך אני אחבר אותו בצורה היעילה ביותר כלומר דיגיטלי ואנלוגי מלא שאני אקבל 5.1 גם ב DVD וכמובן גם במשחקים תומכים.

    • 6 תגובות
    • 808 צפיות
  21. כרגע אני משתמש ב3 כבלים מחוברים(צהוב אדום ולבן) יש לי כניסה של S-Video בכרטיס טלוויזיה ובyes האם לקנות כזה כבל? והבנתי שהוא לא מעביר אודיו אז מה אני אמור לעשות עם זה? להשאיר רק את כבל האחד שמעביר אודיו מתוך ה3? וגם לממיר שלי יש כניסת scart אני חושב. מה זה נותן? בקיצור איך לחבר את הכרטיס טלויזיה(win-tv pvr 150) לממיר שלי בצורה הכי טוב תודה רבה רבה מראש!!!

    • 4 תגובות
    • 808 צפיות
  22. Started by thatsmyname,

    שלום,,.. יש לי PS3 שכרגע מחובר עם HDMI לLCD של TOSHIBA 32", אבל מדי פעם אני רוצה לחבר אותו פה בחדר ולהנות גם מאיכות HD על מסך המחשב. אז לחבר ישירות למסך - בלתי אפשרי מכיוון שהוא לא תומך בHDCP ולקנות את המכשיר שמסיר את הHDCP יעלה הרבה כסף ואני אוותר על התענוג של המכשיר הענק הזה והכבלים שלו מסתובבים פה. אז חשבתי לקנות כרטיס טלוויזיה עם חיבור HDMI שתומך בHDCP, קיים דבר כזה? ואם כן, למרות שהמסך לא תומך בHDCP, אני אקבל תמונה? (המסך מחובר בDVI) ואם לא, אז ישנם כרטיסי טלוויזיה שתומכים בקומפוננט? זהו גם פתרון לא רע, האיכות בקומפוננט לא נופלת בהרבה מHDMI אני ארשה לעצמי להתפשר על איכות של קומפוננט.. תודה רבה לעוזרים (: עריכה: בקשר לאם הכרטיס מסך תומך בHDCP, אני לא בטוח אבל אני חושב…

    • 2 תגובות
    • 808 צפיות
  23. Started by levelone,

    שלום. רציתי לדעת האם שווה להשקיע ב-DAC שמנגן קבצים באיכות של 192/24 או שה-nuforce uDAC שמנגן קבצים באיכות של 96/24 זה מעל ומעבר? בנוסף לכך, רציתי לדעת איך קבצים באיכות של 96/24 או 192/24 נשמעים ביחס לCD Player? רציתי לדעת גם איך, ואם אפשר בכלל לצרוב דיסקים מקוריים לקבצי flac באיכות של 96/24 או 192/24? תודה, levelone.

    • 0 תגובות
    • 808 צפיות
  24. Started by ashkenazone,

    היי אנשים, יש לי בעיה, יש לי סנהייזר HD202 ואודיוטרק מאיה 7.1 ויש לי פול רעש רקע, דיסטורשן כזה, וזה מעצבן, ושמעתי את האוזניות דרך מע' סטריאו וזה נקי וחזק! (ד"א במחשב זה גם חלש) קיצר מה לעשות?! אחד מהם לא טוב? או: האוזניות צריכות מגבר או משו? מה לעשות!?!!?!? תגיבו PLZ!!!

    • 0 תגובות
    • 808 צפיות
  25. היות שללפטופ שלי יש יציאות אודיו מקדימה וחיבור רמקולים מפריע לעבודה השוטפת (מה הם חשבו לעצמם?), אני רוצה לקנות רמקולים עם חיבור USB, כדי שאוכל לחבר אותם מצד המחשב. רמקולים 2.1 עדיף מחברה ידועה דוגמת Logitech. אני לא צריך ניידות רמקולים, כלומר אין צורך שיוזנו בחשמל דרך ה-USB. לא הצלחתי למצוא ברשת רמקולים כאלה (חוץ מ-z-cinema וה-audiohub היקרים מדי של logitech). אם אין 2.1 כאלה, יש 2.0 שנותנים גם באס סביר? או בכלל איכות שמע טובה? התקציב, כאמור בכותרת - 200 עד 300 ש"ח, כשהנטייה היא לכיוון ה-200 ומטה אם אפשר.

    • 1 תגובה
    • 808 צפיות

דיונים חדשים בפורומים