עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. Started by 1qaz2wsx,

    התקנתי את WASAPI ב FOOBAR2K.. הגדרתי אותו על 24BIT (על 32 הוא מראה שגיאה) והורדתי את ה BUFFER ל 100MS (בגלל שאני רוצה להמשיך לשמוע את השיר ישר שאני לוחץ PLAY, לא אחרי 2 שניות) שמפסיקים את השיר באמצע,ז"א לא ב STOP אלא PAUSE, עדיין אי אפשר לשמוע שום סאונד מהמיקסר של הווינדוס, בשביל זה צריך ללחוץ STOP. יש דרך לסדר את זה? ואיך ההגדרות ששמתי, טובות או שצריך לשנות משהו ???

    • 0 תגובות
    • 809 צפיות
  2. נכנסתי לאופיס דיפוט...... טוב אחוקלושי יקר אז אני מחפש מישהו שמוכר נגן MP3. אז בבקשה תתנו פרטים או מקומות שאנשים מוכרים בזול\חנויות. תודה

    • 1 תגובה
    • 809 צפיות
  3. Started by yadaaa,

    המחשב נייד, איזה כרטיס קול AC97,. הבעיה אינה בעיית חומרה, ושום פתרון תכנה גם כן לא יפתור את זה פשוט ההשראה מהמטען כשהוא מחובר גורם לרעש. עובדה, כשהוא מנותק אז אין רעש. השאלה אם כרטיס חיצוני יכול לפתור את הבעיה או לא? אולי יש איזשהו מתקן לחיבור בין המטען למחשב שמפסיק את ההשראה?

    • 0 תגובות
    • 809 צפיות
  4. שלום לכם, אני מתלבת בין שתי כרטיס אדיו חיצוניים ואני שואל פה את דעתכם את שתי הכרטיסים יקנו לי בH&B בניו יורק, שזו חנות מצויינת שכבר קניתי משם, שתי הכרטיסים עולים אותו הדבר ואני זקוק לתשובה בהקדם כי מי שיקנה לי אותם יחזור לארץ בעוד יומיים http://www.bhphotovideo.com/c/product/751848-REG/E_MU_0204_USB_0204_USB_2_0.html http://www.bhphotovideo.com/c/product/754867-REG/ART_USBDUALTUBEP_USBDualTubePre_Tube_Preamp.html אני התחלתח ללמוד CUBASE והחלטתי לקנות כרטיס קול להקלטות של כלי נגינה (גיטרה, קלידים, כינור) ושל קול ולפי התקציב שיש לי שתי הכרטיסים האלו נראה הכי מתאימים ל תודה

    • 0 תגובות
    • 809 צפיות
  5. אני מחפש המלצה לנגן כלשהו לדיסקים (CD) מקוריים וצריך לחבר לזה רמקולים המטרה היא להנות מצליל נקי ומפורט בעל באס טוב

    • 2 תגובות
    • 809 צפיות
  6. עזרה בבקשה! ??? וידאו בפורמט XviD מנגן בקצב נמוך של תמונות בשניה. מישהו יודע אם זו בעיה במפענח של הנגן או שפשוט המעבד שלו לא חזק מספיק בשביל XviD? ויש בכלל אפשרות לעדכן את המפענחים בנגן?

    • 2 תגובות
    • 809 צפיות
  7. Started by fp581,

    אני צריך שלט על חוטי, ואני רוצה 2.1 או 2.0 או ששמעתי על שלט על חוטי שמיתחבר למחשב בעזרת INFRA RED ואני יכל לשלוט איתו על כל מני פונקציות במחשב (מישהו ראה את זה?, והאם כדאי את הדבר הזה? (בגלל קרינה ודברים כאלה))

    • 2 תגובות
    • 809 צפיות
  8. Started by drbrain,

    שלום לכולם לקחתי מחשב קצת ישן ועשיתי ממנו מדיה סנטר עם חלונות 7 מצטער אבל פעם ראשונה מתעסק עם מדיה סנטר וויש לי כמה שאלות - יש לי ידע טכני במחשבים 1) יש לו כרטיס GEFORCE 5500FX עם 128 מב זיכרון אשר כולל יציאות VGA S-VIDEO ו-היציאה המלבנית הלבנה ששכחתי את שמה עד כמה כרטיס הזה הוא טוב לצפייה ב-720P ו- 1080P? דבר נוסף כרגע אני עובד עם טלוויזה CRT מחובר ב-S-VIDEO ורואה שחור לבן עוד בשלב בדיקת החומרה ז"א עוד לפני שחלונות עולה בכלל כמובן שבחלונות מן הסתם רואים שחור לבן החלפתי כבל ולא עזר לטלוויזיה יש גם כניסת קומפוזיט - האם יש פתרון 2) אני רוצה לקנות כרטיס WinTV-PVR-150 MCE Hauppauge האם יש הבדל חוץ מגודל בין הרגיל לבין LP האם יש לו יציאות לטלויזה וככה אולי תיפתר ה…

    • 2 תגובות
    • 809 צפיות
  9. Started by Blizzarder,

    אני מחפש המלצה לרמקולים 2.1 למחשב לשימוש עבור משחקים, התקציב בין 500-1000

    • 3 תגובות
    • 809 צפיות
  10. והאם גם לו יש/תיהיה תמיכה בעיברית?

    • 2 תגובות
    • 809 צפיות
  11. או שהמובנה על הלוח מספיק?

    • 3 תגובות
    • 809 צפיות
  12. Started by Fantasil,

    שלום אני צריך בבקשה המלצה לכרטיס קול טוב בשביל מוזיקה יש לי כרטיס קול די גרוע שבא עם הלוח אם שגורם לרחש ממש מעצבן ברמקולים וגם האיכות עצמה לא מטורפת יש לי harman kardon sounsticks 2 אני רוצה כרטיס שיוצא לי את המקסימום מהרמקולים עבור מחיר סביר תודה.

    • 3 תגובות
    • 809 צפיות
  13. Started by 12131,

    תקציב בעקרון לא מוגבל אבל בלי להיסחף.. כמובן שיהיה כמה שיותר משתלם ביחס למחיר.. 5 רמקולים ששקועים בקיר, לא גדולים מדי (20 על 40 כזה). צריך המלצה.. ועוד משהו.. המוכר המליץ על החברות Pure acoustic, Speaker craft.. חוות דעת?

    • 0 תגובות
    • 809 צפיות
  14. בבקשה ! משהו מזהה ?

    • 1 תגובה
    • 809 צפיות
  15. Started by IG,

    ערב טוב. אני משפץ את הFAQ שכתבתי פעם לפורום אודיו, ואני צריך את עזרת המשתמשים בפורום: אם יש איזה מערכת רמקולים (2.0, 2.1, 5.1, 7.1) או כרטיס (מכרטיסים פשוטים למשחקים, ועד כרטיסים חצי מקצועיים לאודיו באיכות גבוהה- לא מיוחדים לעריכה והקלטה) שאתם יודעים ששווה להמליץ עליהם (לא "יודעים" בסגנון של שמעתי ממישהו\ איפשהו\ מתישהו, או "המלצות" שכל המטרה שלהן זה סתם לשלוח הודעה- רק אם אמת יש לכם ניסיון ומושג בתחום*!), והם נמכרים בארץ, תכתבו את שם החברה והדגם המדובר, רצוי עם איזה ביקורת שעשו עליהם (מאתר נורמאלי, לא איזה עזהנט...), ועם קישור לדף המוצר באתר החברה או בחנות כלשהי בארץ. אתם יכולים להעזר בהודעה המקורית כדי להבין את הכיוון- לינק יש בסטיקי של הלינקים החשובים.... תודה לעוזרים.…

    • 3 תגובות
    • 809 צפיות
  16. רציתי לברר איזה רמקול יותר כדאי לי את Philips SPA7650 רמקולים: 12.5 ואט*4 סאבוופר: 25 ואט מרכזי: 15 ואט מחיר 811-900 זאפ HARMAN KARDON רמקולים: 10 ואט*2 סאבוופר: 20 ואט מרכזי:אין מחיר:900 באג לפי הנתונים נראה שהקרדן בכלל לא מתקרבים לפיליפס אבל בכל אופן הם עולים אותו מחיר האם זה בגלל העיצוב או גם בגלל האיכות ובכלל איך הרמקולים האלו Philips SPA7650 כי על הקרדן ראיתי המון תגובות חיוביות משא"כ עלהם לא ראיתי אף תגובה בתודה מראש

    • 0 תגובות
    • 809 צפיות
  17. האם הכרטיס קול : Creative SB Live! Valu משנת 99, יתאים לרמקולים ADA880, והאם יהיה הבדל באיכות השמיעה ברמקולים אם אני אחבר אותם לכרטיס קול Creative SB Live! 5.1 Digital? ודרך אגב איך אני מחבר את הרמקולים דרך היציאה הדיגיטלית? זה כבל אחד שמחתחבר ליציאה הדיגיטלית וזהו? ואם זה אנלוגי אני מחבר נגיד 3 מגברים ל3 כניסות?

    • 6 תגובות
    • 809 צפיות
  18. הזמנתי אותה כבר ויש לי שאלה.. יש לי כרטיס קול Realtek High Definition Audio שאם אני לא טועה תומך ב7 ערוצים.. (מובנה) עכשיו השאלה שלי האם אני יכול להפוך את X530 למערכת סראונד? הכוונה היא שנגיד כשאני רואה סרט.. ומישהו הולך בצד ימין, אז אני אשמע רק את הרמקולים הימניים.. בקיצור, זה אפשרי ?

    • 5 תגובות
    • 809 צפיות
  19. לפני כשבוע רכשתי את כרטיס הטלווזיה המדובר Hauppauge WinTV PVR 150. אחרי עבודה קשה הצלחתי להתקין אותו לאפילו לראות דרך הממיר. הבעיה שלי כרגע היא שאני לא מצליח להפעיל את השלט, כלומר השלט לא שולט על התוכנה winTV. מה שכן הצלחתי זה לראות שהוא עובד סתם ככה בוינדוס, כלומר אם אני מקליד מספרים או מזיז את הפס גלילה על ידי לחיצה למטה. הפכתי את הפורומים ואת האינטרנט ולא מצאתי פיתרון... למישהו יש פיתרון לסוגיה? והאם אני יכול לעשות שהשלט של HOT ישלוט גם על הווליום איכשהו? או שזה חייב להיות להפך (כלומר שהשלט של הכרטיס טלווזיה ישלוט על הממיר) יש לי Win XP SP2.

  20. משהו בסביבות ה-200-400 ש"ח בערך. אני מעוניין לקנות לסבא וסבתא נגן שיתחבר לטלוויזיה (גם לאנלוגית וגם LCD-TV) ויציג תמונות/סרטונים משפחתיים. 1. משהו מאיכות טובה 2. פשוט להפעלה ככל האפשר. 3. תומך בהצגה של: * תמונות JPEG חובה. * סרטי DVD על דיסקים צרובים (כמובן). * אם אפשר, תמיכה בסרטי XVID - כתוביות לא מאוד קריטי אבל רצוי. * כניסת USB להצגת תמונות - רצוי מאוד אבל לא הכרחי. 4. חיבור ל-TV אנלוגית וגם ל-LCD-TV. איכות לא מאוד קריטי אם זה מייקר מאוד. החלופות שחשבתי עליהן הן או ה-WD TV שזמין ממש במחירים מצחיקים או אולי איזו מסגרת תמונות דיגיטלית עם תמיכה ב-AVI שיקרה בהרבה. ה-WDTV מאוד אטרקטיבי ונוח להפעלה, אבל צריך להוסיף לו דיסק קשיח (~200+ ש"ח) או לפחות DOK של 4/8G ב~50-…

    • 1 תגובה
    • 809 צפיות
  21. Started by itye,

    שלום חברים, חיפשתי בפורום ולא מצאתי הודעות בנושא מהשנה האחרונה. בטח משהו התחדש. אני מחפש מכשיר שינגן DVD וגם bluray. האם הבלוריי זה הדבר הבא? למה אין הרבה דיסקים כאלו בספריות DVD? (כן, אני מאלו שעוד הולכים לספריות DVD ולא צורבים מהאינטרנט.) בקיצור, האם בכלל שווה להשקיע עוד כסף בנגן בלוריי איכותי? בנוסף, ראיתי בחנויות מערכות מיני "קולנוע ביתי" 5.1 של סוני או LG במחירים של 700-800 ש"ח הכוללים נגן DVD+בלוריי עם רמקולים המתחברים אליו סאונד סביר. מה דעתכם על אלו? הצורך שלי: אני צופה בסרט אחד בחודש, אולי 2. זהו. לא רוצה להשתגע עם התקציב, אבל שתהיה חוויה סבירה. תודה - איתי

    • 0 תגובות
    • 809 צפיות
  22. Started by bigfoot1,

    שלום לכולם אני רוצה לקנות אוזניות חדשות לiaudio x5 שלי , היו לי כמה זוגות אוזניות עד עכשיו וכולן התפוצצו עכשיו אני רוצה לקנות אוזניות חדשות שיחזיקו קצת יותר מעמד מהאוזניות הסטנדרטיות התקציב לא בשמיים, אפשר להזמין גם מחו"ל עד 200 ש"ח. חשבתי בינתיים על הsony ex81lp מחו"ל על akg k24p מהארץ אממ אולי cx300 אבל בינתיים המחיר שלהם בחו"ל יקר תודה רבה לכל העוזרים אם יש עוד דגמים להציע אז בבקשה

    • 9 תגובות
    • 809 צפיות
  23. שלום לכם מי יודע כמה זמן צריך לקחת העברת שירים mp3 לנגן בגודל 1.0 ג'גה פלאש הזיכרון .כמות השירים 1.0 גי'גה רשום על אריזת המכשיר שהוא תומך usb 2.0 איך אפשר לדעת באמת שזה כן עובד .בלוח אם יש לי כל היציאות usb 2.0 לפי מה אפשר למדוד את זה ? אני מקוה שלא עבדו עלי שיש כאן usb 2.0 למרות שרשום באריזה וגם באינטרנט ?

    • 3 תגובות
    • 809 צפיות
  24. Started by lior322,

    עשיתי חיפוש בפורום לקרוא על האוזניות ומישהו שם אמר שהם לא טובות למוזיקה אלקטרונית זה נכון? וגם פעם שעברה ששאלתי אמרו לי שלא צריך מגבר בשבילהם ובחיפוש אמרו שכן מישהו יכול להסביר לי צריכות מגבר או לא?

    • 7 תגובות
    • 809 צפיות
  25. Started by hck,

    היי בתור התחלה אני רוצה לציין שדיפדפתי קצת בפורום ובסטיקי לעזרה אבל לא מצאתי את מבוקשי במיוחד בגלל שהאזניות שאנשים מדברים עליהם כאן מתחילות ב200$ ולא ב200 ש"ח כמו שאני מעוניין. אז ככה: אני מעוניין לרכוש אזניות לצורך האזנה לסרטים בטלוויזיה/DVD (דרך מגבר), למחשב - משחקים וסתם שירים, ואולי גם לMP3 שלי. התקציב שלי הוא לא גבוה והוא בין 150 ל200 ש"ח, ואני מודע לכך שהציוד בסכום הזה הוא לא כל כך איכותי (אבל בטוח שהוא יותר איכותי מהאזניות שיש לי כרגע ). הלכתי לחנות שמוכרים ציוד כזה (CD1 מי שמכיר), אבל לצערי הרב לא ניתן לשמוע באזניות שלהם לפני הרכישה אלא רק בכאלה שניתן לסגור שוב את האריזה ואלו עלו הרבה יותר מהתקציב שלי. מה שכן המוכר המליץ לי על שני דגמים: אחד של Sony - אזניו…

    • 6 תגובות
    • 809 צפיות

דיונים חדשים בפורומים