עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. Started by Ballz2You,

    היי אני רוצה בבקשה חוות דעת על האוזניות האלה http://www.netoneto.co.il/Product.asp?Pid=SHO9560&Cat2Cat1ID=18&Cat2ID=56&aff=Zap〈=he אני קונה אותן ב250 תודה! והשימושים שלי הם 80% מוזיקה 20% גיימינג

    • 1 תגובה
    • 812 צפיות
  2. של עידו מנדלסון ניראה לי? תודה.

  3. Started by r1sk,

    שלום, ברשותי מחשב נוסף בעל כ.מסך EVGA GTX 285 SC. ברצוני לחבר אותו לטלוויזיה TOSHIBA 32" FULL-HD XV550. לכרטיס זה לא קיימת כניסת HDMI (בנוסף ל-2 כניסות ה-DVI הסטנדרטיות) בניגוד ל-GTX 295, שלו קיימת כניסת HDMI. בכל אופן, כרטיס המסך מגיע עם פלג DVI-to-HDMI שבעצם אני מחבר אותו לכניסת ה-DVI בכרטיס המסך ואליו מחבר כבל HDMI שהולך לכניסת ה-HDMI בטלוויזיה עצמה. עד כה ידוע לי מה נהוג לעשות. כעת, האם כניסת ה-DVI עם פלג DVI-to-HDMI תעביר גם אודיו ולא רק וידאו ? אם לא מה עליי לעשות ? עזרה בבקשה. שאלה נוספת, האם עליי לשנות את הגדרות האודיו במחשב בשביל איכות סאונד מקסימלית ? אם כן, כיצד ? (מערכת ההפעלה שלי היא XP) תודה רבה לעוזרים, סוף שבוע נעים.

    • 3 תגובות
    • 812 צפיות
  4. Started by מישהו שלא מצליח להיכנס,

    האם כדאי לי לקנות Logitec X240? המחשב שלי קצת איטי [ולכן אני לא בודק את המדריך שוב], אבל אם זכרוני אינו מטעה אותי, 2.1 זה המומלץ בשביל מוסיקה, וזו המטרה העיקרית שלי מישהו יודע אם זה נותן תמורה טובה ביחס למחיר? התקציב הוא עד 300 ש"ח, עם המבצע שיש בבאג (וגם עם המחירים בזאפ) זה בתוך התחום תודה מראש - איל

  5. Started by Cha0stAlker,

    קודם כל אל תגידו שזו כפילות ת'רדים, אלה שני ת'רדים שונים לשתי טלויזיות שונות. בקיצור אמא שלי רוצה LCD לחדר 32" עד 2000 ש"ח. אין לחרוג מהתקציב, היא מוכנה לוותר על איכות בשביל לעמוד בתקציב. ביחס לתקציב האם הטלוויזיה הזאת טובה? http://www.hi-fi.co.il/Product.asp?Pid=32C10&Cat2Cat1ID=7&Cat2ID=109&aff=Zap〈=he תודה.

    • 2 תגובות
    • 811 צפיות
  6. Started by qwe,

    שלום לכולם. אני מחפש כרטיס קול טוב ואיכותי למשחקים וסרטים בעיקר. התקציב שלי מאפשר לי אודיג'י 2 אבל מה עוד בנמצא? דרך אגב יש לי את הלוג'יטק Z560.

    • 7 תגובות
    • 811 צפיות
  7. התקנתי את ה-emu1212m ומאז הכרטיס הישן שאליו מחוברים הרמקולים של המחשב לא פועל יותר,איך אפשר לסדר שאני יוכל לעבוד אם שניהם?

    • 10 תגובות
    • 811 צפיות
  8. Started by composite,

    אז ככה... בהתחלה חשבתי לקנות נגון מבוסס הארדיסק כמו ה- iRiver H320, אבל לאחר הרבה קריאה הבנתי שהוא לא יהיה אידיאלי בשבילי בגלל שאני רץ הרבה, מוצא את עצמי הרבה על אופניים \ ספינינג, מרים משקולות, חדר כושר וכו'... הבנתי שמכל התזוזות והטלטולים חס וחלילה נגן כזה יהרס, לכן החלטתי ללכת על פלאש. אז פשוט באתי לשאול על איזה נגן כדאי לי ללכת ולמה, ומה היתרון שלו על שאר המתחרים. ראיתי את ה- Rio Cali ונדלקתי עליו. הוא טוב? או שכדאי לשקול משהו אחר? תודה מראש!

    • 9 תגובות
    • 811 צפיות
  9. הרסיבר הוא של sansui (ככה כותבים אני חושב , לא סגור על זה) הדגם : RZ 5500av אל תכתבו לי שהוא על הפנים וישן , כי אני יודע שהוא לא חדיש במיוחד. אבל זה באופן יחסי , כי אני מקבל אותו כמעט בחינם (בואו נגיד שפחות מ200 שקל ואני בטוח שהוא שווה יותר) רציתי לדעת עליו מספר דברים : 1) כמה רמקולים אני יכול לחבר אליו? 2 קידמיים? 2 אחוריים ? סאב ? סנטר? 2) surround? 3) ac3? 4) כמה וואט המגבר שלו? 5) יציאות\כניסות 6) דעה אישית... תודה מראש. נ.ב - אם אפשר לקבל תמונות שלו מקדימה , ותמונה מאחורה (עם היציאות) זה נורא יעזור. שוב תודה.

    • 2 תגובות
    • 811 צפיות
  10. Started by casio222,

    אז ככה, אני מחפש אוזניות לשימוש בעיקר עם האייפון, אך גם במחשב כשאני בבית ואני רוצה לשמוע מוסיקה בשקט התקציב הוא לא כ"כ מוגדר, כי אני לא כ"כ מבין בתחום הזה של האוזניות. ה"שם" היחיד שעוד איכשהו שמעתי עליו הוא ה-Beats. אני מחפש משהו בסגנון, אוזניות שיושבות על הראש, ולא In-ear. הבנתי שה-Beats לא שוות את הכסף, ובעיקר משלמים על המותג. בחיפושים שעשיתי עד עכשיו הגעתי לאוזניות האלה: http://www.solrepublic.com/headphones והדגם שנראה לי מתאים זה ה-tracks hd. קראתי עליהם ביקורות לא רעות בכלל, ונראה שהם אמורות להתחרות ב-Beats. אשמח לשמוע אופציות נוספות בסדר גודל הזה. (נניח שהתקציב המקסימלי הוא ה-200 דולר של ה-beats solo hd, אבל הייתי מעדיף לא להתקרב אליו) כעיקרון אני מע…

    • 0 תגובות
    • 811 צפיות
  11. איך לכוון האקולייזר הכי טוב לשמיעת מוזיקה... אני מסתבך בזה ואני צריך עצה.. תודה

    • 4 תגובות
    • 811 צפיות
  12. שלום, יש לי רמקולים altec lansing vs2421 שכפי שאתם יודעים נשמעים טוב וקטנים, אבל יש להם בעיה שמתי שהם סתם דולקים בלי להשמיע כלום הם עושים רעשים, ולי זה מציק ואני מכבה אותם כל הזמן ומפספס שיחות בגלל זה. אני ממש אוהב את איך שהם נשמעים אבל הרעש פשוט מציק ונמאס לי מזה. אני מחפש רמקולים 2.1 קטנים ויפים, לא solo 6 שיתפסו לי את כל השולחן. חשבתי על jbl creature, אבל אני לא יודע אם הסאונד שלהם משתווה לשל הaltec, מישהו בדק? מה עוד האפשרויות שלי? חשוב שהרמקולים יהיו שחורים וקטנים, עם כיוון ווליום על רמקול\שלט ולא על הסאב (כי הוא ברצפה), שישמעו טוב, עד 450 שקל, לא צריך יציאות לאוזניות וכל מני דברים מיותרים. שלט אלחוטי יכול להיות ממש נחמד אבל לא חייב. למרות שאני מתעסק הרבה במרא…

    • 1 תגובה
    • 811 צפיות
  13. Started by itayze,

    תנו לי שמות של חנויות לאוזניות\אלקטרוניקה בLa , אפילו שמות של רשתות ( חוץ מבסט ביי וCompusa ) אני מחפש דגם של אוזניות AKG K 26 P ולא מוצא באף רשת . תודה לעוזרים .

    • 0 תגובות
    • 811 צפיות
  14. שלום לכולכם אני שובר את הראש כבר יומיים ולא מצליח לפתור את הבעיה הבאה : יש לי מחדש חדש HTPC עם כרטיס מסך ATI 5450 HD רסיבר HK AVR255 טלוויזיה LG 42 - 42lh20R כאשר אני מחבר את המחשב ישירות באמצעות כבל HDMI לטלוויזיה אני רואה תמונה על כל המסך (רק ברזולוציה של 1366 x 768), אבל כשאני מחבר את המחשב דרך הרסיבר לא משנה מה אני עושה אין לי תמונה על כל המסך, יש קצוות שחורים מכל הצדדים. הרסיבר אומר שהתמונה מגיעה ב1080P ולכן ככה אני מעביר אותה דרכו (כדאי לשנות ?) בקיצור אני בבאסה מהמחשב החדש שלי שאין לתאר... מה לעשות ??? תודה מראש אסף

    • 2 תגובות
    • 811 צפיות
  15. Started by sos,

    שלום! אני מעוניין לקנות נגן כלשהו (מינידיסק, דיסקמן וכו) אבל לא יודע איזה בדיוק וחשבתי שאולי תוכלו להמליץ לי על אחד. טוב לפני כן בנגן חייב להיות: 1. רדיו (חובה!!) 2. אפשרות לנגן שירי MP3 3. שלא יהיה מקום מוגבל כלומר שלא יהיה בו נגיד 64 MB מקום עדיף שהוא יעבוד דרך העתקת שירים לדיסקים כך שאין לי בעיה של מקום. 4. אני לא מבין כל כך במכירים אבל תביאו משהו טוב במחיר סביר, אני לא מתכוון לקנות נגן MP3 ב1000 שקל. אני חשבתי לקנות דיסקמן שתומך בMP3+רדיו מה אתם אומרים? אם אתם חושבים שזה מתאים אז תנו לי המלצות

    • 5 תגובות
    • 811 צפיות
  16. Started by Cha0stAlker,

    תמחקו, אח שלי נגע לי במשתמש. תודה

    • 2 תגובות
    • 811 צפיות
  17. Started by ElyDadon,

    שלום לכם , אני מעוניין לקנות למחשב רמקולים/רסירבר. עכשיו התקציב שלי הוא עד 2000 שקל, התיעצתי עם מישו שקצת מבין הוא המליץ לי על רמקולים למחשב 5.1 של Altec Lasing הבעיה היא שאני דווקא די חם על רסירבר ועל עוצמת ווליום שתרעיד את החדר עם סאב והכל. על מה אתם ממליצים? איך אני יכול להוציא את המקסימום מה2000 שקל ? תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 811 צפיות
  18. אני צריך המלצה לאוזניות עם מיקרופון מובנה עד 300 ש"ח, אני כבר זמן מה משתמש באוזניות לא ידועות ואני חושב שהגיע הזמן להשתדרג, תודה מראש =]

    • 0 תגובות
    • 811 צפיות
  19. שלום לכולם, נראה לי שפה זה הפורום המתאים, אבל אם לא - סליחה ותעבירו למקום הנכון. אז ככה, יש לי נגן של ERGOTECH (ככה לפחות כתוב על המכסה שמגן על החיבור USB), אני אוהב בעיקר מוזיקה ישראלית, ורציתי לדעת האם יש דרך להציג עברית על הצג? כרגע הוא מציג ג'יבריש. חיפשתי בפורום ולא ראיתי שום אזכור לזה. האם כדי לראות עברית (אם בכלל אפשר?) צריך להוריד עדכון קושחה ומאיפה? האם אפשר להציג עברית בעזרת תווי אסקי? תודה רבה לעוזרים, אביעד.

    • 2 תגובות
    • 811 צפיות
  20. Started by ido-nava,

    אחרי כ-3 שנים של שימוש באוזניות סנהייזר cx300, אוזנייה אחת החליטה לשבות והפסיקה לעבוד... בזמנו רכשתי אותם בכ- 350 שקל.. אני מחפש זוג אוזניות חדש, במחיר של עד 300 שקל.. אם זה עוזר להמלצה לדגם אז הסגנון שירים שאני שומע דיי אחיד,על קצה המזלג: פינק פלוייד, ליאונרד כהן, ביטלס, רדיוהיאד ועד רוק ישראלי... מזרחית וטראנסים אני לא שומע. הבנתי שיש כמה דמים מומלצים במיוחד כמו ה Monster Turbine וה- Head-Direct RE0. אשמח לשמוע על המלצות ואם אפשר כמה שיותר מהר אז מה טוב (חבר חוזר מארה"ב בעוד כמה ימים..) http://cgi.ebay.com/Head-Direct-RE0-Earphones-/260513059120?pt=Other_MP3_Player_Accessories&hash=item3ca7c9d130 Head-Direct RE0 ב80 דולר. http://cgi.ebay.com/Monster-Turbine-High-P…

    • 0 תגובות
    • 811 צפיות
  21. Started by Jenia24,

    אהלן, אני מחפש אוזניות כפתור עד 200 שח או 55 דולר. האוזניות יתחברו ל Motorola Atrix ואני שומע בעיקר רוק ופופ. קראתי הרבה ב head-fi. ושם ממליצים בעיקר על ה Hisoundaudio Paa1 Pro וה Blox M2c. מישהו אולי מכיר אלטרנטיבות יותר טובות? כי רוב הביקורות שקראתי היו מלפני שנה בערך. כמו כן אשמח להמלצה על חנות בארץ או בחו'ל שמוכרת את האוזניות הנ"ל. תודה.

    • 0 תגובות
    • 811 צפיות
  22. אני מחבר את המחשב לטלוויזיה באמצעות חיבור VGA. קניתי כבל Mini-Jack to RCA Audio וחיברתי אותו מהחיבור הורוד של המיקרופון במחשב לחיבורי ה AUDIO IN שמשוייכים ל VGA. הגדרתי בדרייבר של הכרטיס קול את החיבור הורוד לעבוד כ- רמקול קדמי יוצא. במצב כזה אין סאונד. רק שאני משנה את החיבור של הרמקולים הרגילים של המחשב (חיבור ירוק) ל- LINE IN, אני מצליח לשמוע מהרמקולים של הטלוויזיה. אני רוצה שיהיה אפשר לשמוע גם מהרמקולים של המחשב וגם של הטלוויזיה ב VGA, וכשאצפה בסרט בטלוויזיה אוכל פשוט להנמיך עד הסוף את הרמקולים של המחשב ולשמוע מהטלוויזיה. או לחילופין, כשאני מעביר את המחשב למסך הטלוויזיה שבאופן אוטומטי אשמע מהרמקולים של הטלוויזיה. מקווה שהייתי מובן.

    • 5 תגובות
    • 811 צפיות
  23. Started by LRa,

    מהם ההבדלים בין שני הנגנים? רק המסך וחיי הסוללה? ומה בדבר ה U2? תודה

    • 7 תגובות
    • 811 צפיות
  24. Started by חן מ,

    שלום יש לי בבית מדיה סנטר,התוכנית היא בקרוב מאוד לקנות טלוויזית LCD ולחבר אותה למדיה סנטר ולראות סרטים בסבבה בFHD השאלה היא:כדאי לשדרג את המערכת מדיה סנטר ולהפוך אותו גם למחשב שיהיה מיועד למשחקים?זאת אומרת לשים מעבד חדש וכרטיס מסך חדש כדי לשחק ביחד עם אחי משחקים?או שזה רק לסרטים,ולעשות הפרדה בין סרטים למשחקים?

    • 4 תגובות
    • 811 צפיות
  25. ההורים התחדשו במערכת חדשה לסלון אז לקחתי את המערכת הישנה אליי, זה 5.1 של LG המערכת נראת ככה- http://www.jr.co.il/forsale/home-cinema1.jpg הכניסות אודיו http://www.jr.co.il/forsale/home-cinema6.jpg והיציאות http://www.jr.co.il/forsale/home-cinema7.jpg עכשיו, חיברתי בנתיים רק את הSUB ואת הFRONT RIGHT כדי לראות אם זה עובד, חיברתי את הרסיבר לחשמל, ודרך הקומפוזיט עם מתאם למחשב. זה המתאם- http://img822.imageshack.us/img822/4007/13470977818954.jpg זה לא עובד, למישהו יש רעיונות? אולי בעיה עם הדרייבר? צריך לחבר את כל ה5.1? תודה רבה ושבת שלום

דיונים חדשים בפורומים