עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. Started by Godmoney,

    לא בטוח מה ההבדלים בין LCD ופלאזמה, אבל אני מחפש את האיכות הכי טובה במחיר הכי נמוך (גישה חדשנית משהו הא ?). בכל מקרה, למישהו יש הצעות בשבילי?

    • 13 תגובות
    • 814 צפיות
  2. אז ככה, יש לי בדריבר של ה Fortissimo2 (הכי חדש על xp ) בלשונית של ה MIDI שני קטגוריות שנקראות : Maximum Hardware notes ו Maximum software notes ואני יכול לבחור שם לעלות או להוריד בכול אחד, מה הם עושים? הביררת מחדל היא 32 ו 32 שאני יכול להעלות ל 256 ו 64 קראתי בredme של הדריבר אבל לא מצאתי תשובה החלתית. וגם באותה לשונית יש "keep DLS collection in memory" מה זה אומר? ועוד אחד זה: Voice allocation מה זה אומר? ואחרון: current synth bank? זה מאוד חשוב לי לדעת בבקשה תכתבו מה שאתם יודעים תודה, עמית

    • 4 תגובות
    • 814 צפיות
  3. אהלן, אני רוצה לראות אם שווה לי לחפש שידרוג ואם כן אז לאיזה תקציב לנסות להגיע

    • 0 תגובות
    • 814 צפיות
  4. Started by Pavlik,

    שלום,יש לי את הרמקולים T6060 של קריאייטיב וחשבתי להוסיף להם את המפענח DDTS-100. http://www.pandas.co.il/product_info.php?advertisor=zap&products_id=17026 עכשיו השאלות: מה בדיוק זה עושה? זה משפר משהו משמעותית? או שאולי עם רמקולים כאלה זה לא שווה? ואם לא מתייחסים למחיר שזה עולה,זה שווה את ההשקעה? פבל.

    • 0 תגובות
    • 814 צפיות
  5. HELLO, בואו נתחיל בזה שהמגבר סטריו הקיים שלי הוא על בסיס טרנזיסטורים מדגם AKAI Integrated Amplifier M-AM2350 חצי מקצועי לא כולל טיונר הגברה בלבד (יפני) אני רוצה לשלב בו מנורות וידוע לי שהדבר אפשרי...רק דורש קצת שיפוצים (מישהו קרא לי?) אך אני רוצה אם כבר להתקין בו מנורות חדשות ולא ישנות שאני יכול למצוא יד שניה בכל מקום אז יש איזה מקום שאני יכול לרכוש מנורות הגברה באיכות גבוהה חדשות ? כי אין לי מושג איפה אני יכול למצוא אם כבר ??? מי שיכול לידע אותי...מוזמן תודה.

    • 0 תגובות
    • 814 צפיות
  6. Started by W4Rz,

    אני רוצה כבר הרבה זמן לקנות רמקולים חדשים ועכשיו יש קצת כסף. אני מעוניין ברמקולים עד 270 ש"ח אשר אפשר לחבר גם לפלאפון ולשמוע מוזיקה. תודה רבה.

    • 3 תגובות
    • 814 צפיות
  7. Started by Silver Dragon,

    אני מתכנן לקנות אותם ובכל החוות דעת ששמעתי,יש רעש רקע תמידי, ניתן לפתור את הבעיה? גם ב ATP3 שיש לי יש רעש תמידי כשאני מגביר מעל 35% ככה, תודה לעוזרים! + האם ה ATP יותר טובים מה VS2421?? אולי אני אביא יד שניה 4.1 תודה + איך ניתן להאריך את הבקר שליטה ב ATP? אני מדבר על החיבור המיוחד של אלטק שדומה לחיבור של עכבר ישן... יש אפשרות לתת לי את השם המדויק של החיבור הזה? תודה שוב

    • 2 תגובות
    • 814 צפיות
  8. היי אני מקרין סרטים של DIVX + MKV מהנייד שלי לפלזמה HD של פנסוניק, ויש לפעמים בזמן הצפיה הקפאה לשנייה וזה ממשיך , זה קורה ממש לפעמים , מדוע?

    • 3 תגובות
    • 814 צפיות
  9. Started by Nurit2005,

    איך הופכים ACM לWAV או ל- MP3 יש תוכנה שיכול להפוך את הקובץ הזה ?

    • 3 תגובות
    • 814 צפיות
  10. Started by gmaor,

    שלום לכולם! יש לי רדיו טייפ ברכב והגעתי למסקנה שהוא לא שימושי כי אני ממש לא משתמש בקלטות. אז חשבתי להחליף אותו ברדיו דיסק חדש או בנגן MP3 חדש. אז השאלה שלי היא מה עדיף לי? רדיו דיסק שקורא MP3 שאני יוכל להשמיע דרכו דיסקים שצרבתי. או להשאיר את הטייפ ולקנות MP3 שיתחבר אליו עם הקלטת המיוחדת הזאת. הבעיה היא שזה מאוד מסורבל ואני לא יודע אם איכות השירים תישאר. מה אתם ממליצים? תודה מראש על העזרה.

    • 5 תגובות
    • 814 צפיות
  11. אני רוצה להשתמש מחשב כמערכת סאונד לקולנוע ביתי מפאת תקציב נמוך של כ800 שח. חשבתי להשתמש ב540 של לוגיטק כרמקולים של 5.1 וכרטיס קול x fi extrem‏ בגלל הכניסה האופטית שלו מה אתם אומרים?

    • 9 תגובות
    • 814 צפיות
  12. שלום אני הולך לקנות את הרמקולים למחשב של ALTEC LANSING ATP3 ב400 שקל..המליצו לי פה אותם שהם הכי טובים לשמיעת מוזיקה במחשב אני קונה את זה דרך הרשת ובחלק מהאתרים מצאתי שיש ATP3E מה ההבדל בינו לבין הגרסה הרגילה? או שהאות לא מסמלת כלום? כי בחלק האתרים כתוב שם שזה ENANCHED או משהו בסגנון הזה ובמקרה האים יש את גירסת ההמשך לרמקולים האלה? כאילו ממה שהבנתי הם כבר קיימים שנה וחצי בשוק

    • 11 תגובות
    • 814 צפיות
  13. טוב, אין לי כישורי צילום מעולים כפי שתוכלו לראות... אבל ביקשו לראות תמונות, אז הנה... אין ספק שה MPIO יחסית גדול מה RIO, אך יש לו גם יותר אופציות (כמו רדיו, LINE IN), יש לו כמובן לא מעט חסרונות (ממשק יותר מסורבל, אין לו SELF DATABASE, רק דרך תוכנה, וזמן בטרייה קטן בחצי מה RIO)... הפורום חותך את התמונות, אז הקטנתי אותם... אתם יכולים לראות גרסא יותר נורמלית שלהם פה: http://icebreak.zickel.net/riompio/ [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 13 תגובות
    • 814 צפיות
  14. אהלן, לאחרונה נתקלתי בבעיה בחיבור(קונקטור) של האוזניות שלי. קניתי חיבור חדש וניסיתי להחליף אך נתקלתי בבעיה באוזניות שיש 3 כבלים היוצאים מן האוזייניות בצבעי כחול, אדום וצהוב ולא מצאתי בשום דרך לאן לחבר מה. אשמח לעזרתכם משה

    • 2 תגובות
    • 814 צפיות
  15. Started by GoldenACE,

    האם שווה לקנות את הטלוויזיה הזו --> DANTAX LC-37H במחיר של 1990 ש"ח? מפרט טכני מסך LCD 37 DANTAX דגם LC-37H כולל מחבר HDMI ! מעמד שולחני מפואר וזוג רמקולים מובנים תאימות HD ברזולוציה עד 1080i מגוון צבעים גדול ותפעול קל ונוח תפריט OSD זמן תגובה 8 ms בהירות 400 cd/m² רמת ניגודיות דינאמית Contrast של 1:3000 זוג רמקולים מובנים חזקים בהספק 2 X 6 וואט פילטר להפחתת רעשים בתמונה נתוני מסך : גודל מסך: 37 אינץ' יחס תמונה: 4:3 / 16:9 זמן תגובה: 8 ms יחס ניגודיות: 3000 :1 רזולוצית מסך: 1366X768 בהירות: 400 cd/m² גודל נקודה: 0.6 מ"מ זוית צפיה: 172 מעלות מספר צבעים: 16.7 מליון שיטות שידור: מולטי סיסטם נתוני סאונד: רמקולים מובנים הספק הרמקולים 2 X 8 וואט סוגי…

    • 3 תגובות
    • 814 צפיות
  16. Started by Black Knight,

    שלום לכולם. מה נשמע? רציתי לדעת, איזה מערכת עדיפה יותר מבחינת השמע. אני רואה סרטים, מאזין למוזיקה, וגם משחק משחקים (שלושתם באותה מידה). אז מה יותר עדיף לי מבין שני אלה: Logitech Z-640 ALTEC LANSING ATP3

  17. שלום מחפש רמקולים למחשב בעיקר לשמיעת מוזיקה. חשוב שיהיו איכותיים וישמיעו מוזיקה באיכות גבוהה ככל שאפשר במגבלות התקציב ושיהיה להם צליל נקי וצלול . מחפש זו שיהיה עם סאב איכותי. החדר קטן יחסית אז לא צריך עוצמה חזקב לסלון אבל שהעוצמה תצהיה סבירה. אבקש הצעה בתקציב של עד 300 שח או פחות . ראיתי את ה A200 או 210 של קריאטיב אבל אין לי מושג אם אפשר להשיג משהו טוב יותר תודה רבה

    • 0 תגובות
    • 814 צפיות
  18. דרישות: יציאת RCA(אנלוגי) וכניסת PL 6.3מ"מ. אני מנסה לתפוס שתי ציפורים במכה אחת, להוציא איכות אודיו מקסימלית מהמחשב(שמשמש כמקור) ואיכות סבירה להקלטה של גיטרה חשמלית. אפשרות אחת שעלתה היא הASUS XONAR ESSENCE- http://ksp.co.il/hmain.php?now_snif=best&uin=8074 עברתי על הביקורת בהיי פיי וראיתי את החסרונות שלו אבל לא מצאתי משהו יותר טוב במחיר הזה. הצעות, הארות והערות, יתקבלו בברכה!

    • 3 תגובות
    • 814 צפיות
  19. שלום ברשותי כ.מסך של ati עם hdmi. הוא מחובר לטלוויזיה LCD, הטלוויזיה מקבל גם את האודיו והכל תקין. כאשר הטלוויזיה מוגדרת כמסך העיקרי אז האודיו מגיע לשם - האם ישנה אפשרות לקבל במקביל את האודיו דרך כרטיס הקול, ובכך בעצם לשאר הרמקולים שברשותי? תודה נדב

    • 1 תגובה
    • 814 צפיות
  20. שלום לכולם יש לי כרטיס 8800 אני מחבר ל-TV OUT את הטלויזיה אגב הטלויזיה שלי היא הרגילה לא LCD או פלאזמה החיבור בכרטיס המסך הוא מסוג 7 פינים המתקדם בטלויזיה יש S-VIDEO מסוג 4 פינים אני משתמש מתאם בינהם והתמונה על הטלויזיה היא בשחור לבן יש אפשרות לראות על הטלויזיה בצבעוני אולי דרך חיבור DVI אולי בשיטה אחרת בתודה לכול העונים שרון

    • 9 תגובות
    • 814 צפיות
  21. Started by realy,

    אנחנו רוצים לקנות טיוי לסלון.. גודל 40 אינצ.. וראינו סמסונג .. דגם : A650 במחיר 8 אלף.. מה אתם אומרים על הטלוויזיה? והמחיר שווה אותה? המרחק בסלון הוא 4 מטר..

    • 2 תגובות
    • 814 צפיות
  22. Started by asmy999,

    ברשותי DVD טושיבה דגם 2550 לקולנוע ביתי , רציתי לדעת אם יש איזו שהיא דרך להפוך אותו (ע"י תוכנה או משהוא כזה) לקורא DIVX ?

    • 3 תגובות
    • 814 צפיות
  23. שלום, אני מחפש רמקולים לטלוויזיה. אין לי כוח להתעסק עם מערכת 5.1 ולהעביר את כל הכבלים, אז אני מנסה להשיג את המקסימום מזוג רמקולים שאני אחבר לטלוויזיה. משוטטות באינטרנט מצאתי את אלו: http://www.bose.com/controller?url=/shop_online/speakers/stereo_speakers/161_speakers/index.jsp מה אתם חושבים? יש לכם המלצה למשהו יותר טוב? התקציב הוא 1000 שקל תודה מראש, טום

    • 0 תגובות
    • 814 צפיות
  24. בוקר טוב לכולם, מזה 5 שנים בהן אני משתמש בכרטיס הקול המצוין בכותרת. לאור רכש של מחשב חדש, מתלבט האם שווה להחליף את כרטיס הקול לסדרות החדשות יותר דוגמת X-Fi וכדומה. כרגע משתמש במערכת די נחמדה של altec, אך לא משהו מפוצץ - עלתה בסביבות ה800 שקלים. האם הכרטיס מספיק גם בימים אלו, במידה ואשדרג את הרמקולים (ככל הנראה זה מה שיהיה)? במידה וכן, על איזה כרטיס כדאי לי ללכת? תודה לעוזרים..

    • 8 תגובות
    • 813 צפיות
  25. אהלן, יש לי את האוזניות הנ"ל בערך כשנתיים השימוש בהן הוא לא רב, אך כל שימוש הוא נע בערך בין שעה שעה וחצי +- רציתי לדעת האם זה מספיק בשביל לגרום ל BURN IN? או שאני צריך לתת להן לעבוד איזה לילה בווליום סביר למשך 5-6 שעות? תודה!

    • 3 תגובות
    • 813 צפיות

דיונים חדשים בפורומים