אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
שלום אנשים! אנשים, שלום ! אני רוצה סוף-סוף לקנות לי רמקולים למחשב . אבל זה גם מעורר בעיה, איזה רמקולים לקנות? אני חיפשתי באינטרנט ומצאתי לי שתי זוגות של רמקולים: 1. LOGITECH Z-640 2. LOGITECH X-230 עכשיו השאלה שמתעוררת לי זה מה יותר טוב מבין שני אלה? אני לא מתעסק במשהו ספציפי אני פשוט רוצה רמקולים טובים ואיכותיים. אני יודע שיש ביניהם הבדל של מספר רמקולים (אחד הוא 5.1 והשני הוא 2.1) אבל בין שאר המפרט של הרמקולים אני לא מבין. את שני זוגות הרמקולים האלה אני יכול לקנות ב 400 ש"ח אז עם אפשר תגידו מה שווה את הכסף יותר? יש לי כרטיס קול מובנה בלוח אם DFI LAN-PARTY 875 PRO ;D
-
- 1 תגובה
- 816 צפיות
-
-
-
לחדר מרחק צפייה: 2~ מטר מטרה: SD וHD, הכי חשוב שיראו משחקי ספורט הכי טוב. אני חושב שמספיק 32" לסלון מרחק צפיה: 3.5~ מטר מטרה: HD בעיקר (ממיר HD, סרטי HD מהמחשב ואולי Blue-ray בעתיד וXBOX) אבל גם שיהיה איכות מספקת בSD ושתמונת 4:3 תיראה נורמלית. לפחות 46" הכי חשוב איכות התמונה והביצועים. אין צורך בתלת מימד, אלא אם כן אין ברירה (אין דגם זהה ללא תלת מימד) תקציב: 15,000 לשתי הטלויזיות. בינתיים, הגעתי לדגמים הבאים: SHARP LC46LE810 PHILIPS 46PFL8605 SAMSUNG UA46C6900 LG 47LH90 TOSHIBA 46SV685 עכשיו, בגלל שאין לי מושג איזו טלויזיה לקנות לחדר שינה, אז יכול להיות שיהיה תקציב גבוה יותר לטלויזיה לסלון.
-
- 0 תגובות
- 815 צפיות
-
-
יש לי מערכת רמקולים 5.1 של אזטק שמחוברים לכרטיס קול של NFORCE2 לוח epox 8RDA+ . עד אתמול הכל היה בסדר אתמול פירמטתי והתקינו לי אינטרנט בכבלים. ועכשיו הם לא עובדים טוב. שומעים כל הזמן רק ברמקול הימני והשמאלי השאר מתים! ניסיתי לשחק בלוח בקרה שלהם וכלום לא עוזר ניסיתי לעדכן דרייברים של NFORCE גם לא עוזר (לא שמתי לב לשינוי בכלל) מה קרה?? השינויים שקרו זה שפירמטתי והפעם עשיתי WINDOWS UPDATE.. עד עכשיו לא עשיתי אף פעם. ושהמודם עכשיו משתמש בכרטיס רשת ולא ב USB (אני יכול לבחור.. הכ. רשת הוא ON BOARD) מישהו?? :'(
-
- 6 תגובות
- 815 צפיות
-
-
בעיקר בשביל לשחק ב-xbox 360. מחפש תמורה הולמת לכסף. תקציב עדיין לא סופי, אשמח לטלוויזיות mid range
-
- 1 תגובה
- 815 צפיות
-
-
הוצע לי ליקנות את הסאבוופר של wharfedale powercube 8 ,מה אתם אומרים? http://www.hi-fi.co.il/Product.asp?Pid=powercube10A&Cat2Cat1ID=4&Cat2ID=8 שמעתי אותו בעיקרון אבל הוא התחיל לזייף בעוצמות גבוהות,אבל אני לא יודע אולי כשהוא יישמע אצלי במערכת הוא ישמע אחרת?
-
- 3 תגובות
- 815 צפיות
-
-
שלום לכולם קודם כל, אני לא מבין גדול במערכות קולנוע- אבל לחבר את המערכת שלי למחשב אני יודע. יש לי מערכת קולנוע ביתית של חברת LENCO 5.1 SERROUND. המערכת היא בת כ-5 שנים. במהלך החודשים האחרונים חיברתי את המחשב למערכת והכל פעל תקין. אתמול, כשחיברתי את המערכת לכניסות של כרטיס הקול (מדגם realtek HD, עם 5 ערוצים כמובן), ה-CENTER לא עבד לי. בדקתי כל סט חיבורים דרך התוכנה של REALTEK. בהתחלה חיברתי רק את רמקולי FRONT- והם עבדו תקין. לאחר מכן, את רמקולי REAR-הם עבדו תקין. לבסוף חיברתי את הסנטר וסאב וופר- הסאב וופר עובד טוב, אבל מהסנטר לר שומעים כלום. 1) מה לדעתכם הבעיה? 2) במידה וצריך לתקן את הסנטר- למי לפנות, וכמה זה יעלה לי? האם בכלל שווה לתקן את הסנטר?
-
- 7 תגובות
- 815 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני חדש פה בפורום והרצתי כמה חיפושים לפני כתיבת ההודעה אבל לא מצאתי ת'רד שרלוונטי אליי. אני שוקל כרגע להכניס מעין מדיה סנטר לבית, אבל לא אחד שיהיה מחובר למערכת קולנוע ביתית אלא לייעוד יותר צנוע.. ז"א שיש לי מסך רחב ( dell 200wfp ) ואני רוצה להפוך אותו לטלויזיה, ולחבר אליו מחשב משני ( בנוסף לזה שאני עובד איתו היום ) שלא יהיה מחובר לאינטרנט ושהייעוד שלו יהיה להקליט דברים מלוח השידורים של HOT כשאני לא נמצא בבית ( מה שקורה רוב הזמן ). הצורך הזה נוצר עקב כך שיש הרבה מאוד סדרות וסרטים שאני מפספס כתוצאה מכך שאני לא בבית בשעות שהם משודרים, וכשאני כן בבית אני לא מוצא ממש מה לראות ואני מתבאס שאין לי דרך להקליט את הסדרות האלה, ואז אני צריך 'לבלות' שעות בנסיונות להוריד את…
-
- 3 תגובות
- 815 צפיות
-
-
קיבלתי מחבר רסיבר של AKAI תוצרת יפן די ישן,אבל נראה די מתקדם לתקופתו וגם מאוד כבד.בנוסף,גם טייפ ענק מקצועי עם אפשרויות הקלטה שונות ומגעי סנסור! בכמה אפשר למכור את זה נראה לכם? יש איזה פורום של אודיו/קולנוע ביתי שאתם מכירים שאני ישאל שם?
-
- 8 תגובות
- 815 צפיות
-
-
מישהו יודע איך? אני מחפש תוכנה טובה שתדע להוסיף כתוביות לסרט DVD, בלי להתמיע אותם בתמונה ככה שכשצופים יהיה אפשר לבחור עם או בלי כתוביות... מישהו מכיר אולי תוכנה טובה שעושה את זה?
-
- 1 תגובה
- 815 צפיות
-
-
הנה קישור http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=33_7_158&products_id=313 מה דעתכם עליהם, אני אישית ראיתי אותם אצל חבר שלי ואהבתי אותם מאוד... מה אתם חושבים, אשמח לשמוע תגובות, במיוחד אם למישהו יש אותם....
-
- 6 תגובות
- 815 צפיות
-
-
שלום! הגיע אלי היום סופסוף הנגן שהזמנתי, לא כולם המליצו לי עליו... בכל אופן - לא התאכזבתי! זאת פעם ראשונה שאני עושה ביקורת על משהו, אז אני מתנצל מראש על רמת הכתיבה הנמוכה... D-Link DMP-90 הנגן מגיע עם: סוללה אוזניות חוברת הדרכה+דיסק כבל מידע (PARALLEL) הנגן עצמו תיק נשיאה עיצוב: לפי דעתי העיצוב דיי יפה, הפלטיק הוא שקוף ואפשר לראות את החלקים הפנימיים דרכו, הכפתורים בצבע כסף הנגן עצמו ממש קטן, אפשר להכניס לכל כיס! 9/10 איכות הפלסטיק: הוא בנוי טוב אבל הוא מאוד שביר! נפילה אחת ובטוח משהו נשבר!, הדבר הראשון שכנראה ישבר הוא החלק שמחזיק את הבטריה כי מה שמחזיק את הכיסוי עצמו זה 2 פלסטיקים סופר דקים שיכולים להשבר ממש ממש בקלות! 7/10 הפעלה: קל מאוד לתפעול, אפשר…
-
- 3 תגובות
- 815 צפיות
-
-
שלום, ברשותי PS4 PRO שהיה מחובר עד כה למסך טלויזה 65" של LG. לאחרונה רכשתי מפצל HDMI וחיברתי דרכו מסך מחשב של Samsung עם כניסת HDMI, בנוסף לחיבור הטלויזיה. התצורה כרגע: מכשיר ה- PS --באמצעות כבל HDMI--> מפצל HDMI -----> כבל HDMI אחד שמחובר לטלויזה, כבל HDMI שני שמחובר למסך המחשב. על המפצל יש כפתור שדרכו ניתן לברור את השידור - או לטלויזיה או למסך המחשב. עד כאן הכל פשוט, טוב ויפה. הבעיה: כאשר התמונה מוצגת באחד המסכים, ישנן "תקיעות" / ריצודים / מסך שחור ל-3-4 שניות. זה לא קורה תמיד, ואין משהו עקבי ששמתי לב שזה קורה בגללו (משחק מסויים או משהו כזה). לפעמים זה יכול לקרות 5 פעמים בדקה, ולפעמים זה קורה פעמיים ביום. לא ברור... מצרף פה ת…
-
- 1 תגובה
- 815 צפיות
-
-
אהלן אהלן השתדרגתי במערכת חדשה של ALTEC LANSING FX6201 (200 דולר בדיוטי פרי, מחיר מציאה לדעתי!) ובכרטיס קול מעולה M-audiou revolution הכרטיס קול בא עם המון דיסקים ואפשרויות, אך לצערי אני לא כל כך מבין בהם. האם צריך להגדיר כל מיני הגדרות כדי שהרמקולים יוציאו את הרמקולים מעצמם? הרמקולים סה"כ עובדים והסאונד מעולה, אך עם כל התוכנות והאפשרויות שקיבלתי, אני מרגיש שאני מפספספ איזה משהו ששילמתי עבורו... אשמח לשמוע אם יש דברים שצריך לעשות כדי למקסם את ההנאה מהרמקולים והכרטיס קול
-
- 3 תגובות
- 815 צפיות
-
-
אהלן. אני רוצה לקנות רמקולים בשביל מוסיקה..אז הבנתי שהכי טוב זה 2.1 .. אוקיי.. תקציב: בסביבות ה300 מומלץ גם פחות. אני יודע שהרוב ישר ימליצו על הATP3. אבל אני מה שאני בעיקר מחפש, חוץ מאיכות כמובן. זה שיהיה: *חיבור לאוזניות (אפשר גם בלי אבל עדיף) *באס טוב ומכוון. *שלט שניתן להגביר ווליום (ואם גם באס אז זה בונוס) זהו בעקרון..יש לי כרטיס קול Creative Soundblaster 2.1 Live 32bit. תודה לכל המלצה ועזרה!
-
- 9 תגובות
- 815 צפיות
-
-
אני באמת פותח את השרשור הזה על מנת לצאת מפה עם כמה תובנות ואפילו אזניות טובות אז הסיפור כזה אני די בור בעסקי האוזניות אפשר לומר שאני לא מבין כלום אבל כדי להבין את השפה עשיתי כמה שעורי בית חשובים הבנתי כמה מובנים כמו טווח תדרים דציבלים והתנגדות בגדול הבנתי כרגע אני פה מהסיבה הבאה עד כה התנסתי באוזניות סנהייזר CX500 נקנו מקוריות מרשת KSP לאחר שנה ו10 חודשים שירתו אותי נאמנה אהבתי את הבאס העמוק שלהם ואת העוצמה של החלל הרחב באוזניות תוך אוזניות IN IERE לפני כמה ימים האוזניות נהרסו ובאוזניה אחת לא שומעים ( משהו בחיבורים ) כרגע מתחיל הבילבול האוזניות תחת אחריות וכרגע אני אמור לקבל תשובה במימים הקרובים לגבי האחריות אני רוצה לקנות או להחליף כמובן במסגרת האחריות לאוזניות שיהיו…
-
- 1 תגובה
- 815 צפיות
-
-
טוב אני מיואש כבר.. ניסיתי לכבות את המחשב, לשחק עם החיבורים, מה שאני לא עושה לא עוזר. המחשב פשוט משדר רעשים סטטים חזקים מאוד (לא מש'ו רצוף כזה אבל חזק מאוד).. נשמע כאילו הרמקול נשרף, ניסיתי לחבר רמקולים אחרים ואוזניות וגם שם היה את הרעש הזה. זה רעש בילתי ניסבל. אי אפשר אפילו לפתוח את הרמקול.. יש למישהו רעיון ממה זה יכול להיגרם??..
-
- 4 תגובות
- 815 צפיות
-
-
צהריים טובים, השאלה שלי היא כזו: ברשותי כרטיס קול ASUS Xonar Phoebus ROG עם מספר רב יחסית של יציאות אודיו מאחריו. במבצעי BF האחרונים התחדשתי בנוסף לסולו 7C גם ב M50X ו HD598. השאלה האם ניתן לחבר את שלושת במקביל וע"י שינוי תוכנתי בלבד לכוון איזה התקן יעבוד. כלומר לעשות "הסבה" לאחת היציאות להפוך לאוזניות. האם זה ניתן ואם כן כיצד?
-
- 0 תגובות
- 815 צפיות
-
-
סתם רציתי להתלהב.... הנגן נראה משהו בן-****..... התפריט הכי פשוט שראיתי בחיים שלי בקיצור נגן שולט!!
-
- 6 תגובות
- 815 צפיות
-
-
יש לי מחשב עם לוח האם Intel DG965SS עם כרטיס קול מובנה. כאשר אני מחבר אותו לטלוויזיה אני צריך להעלות (בטלויזיה) את הווליום לרמות מטורפות (כמעט למקסימום) כדי בכלל לשמוע משהו. בדקתי שהווליום במערכת ההפעלה מקסימלי אז פה לא הבעיה. בקיצור, החלטתי שהבעיה היא עם כרטיס הקול המובנה והחלטתי לקנות חדש. אני לא ממש רוצה להשקיע מאחר וזה מחשב ישן ואני לא מטורף של מוזיקה. Sedna 5.1 http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=4606&CatCode=360 האם הדגם הנ"ל יעזור לי להתגבר על הבעיה? אני חוזר עליה - חיבור הסאונד בעזרת הכרטיס קול המובנה של אינטל גורם לסאונד נורא חלש. האם הכרטיס קול הנ"ל יאפשר לי לשמוע משהו בכלל? תודה!
-
- 0 תגובות
- 815 צפיות
-
-
קודם כל, אם למישהו יש הצעה לרמקולים מדפיים עד 1500 שקל בשביל מוזיקה אני פתוח להצעות. בכל אופן רציתי לשאול אם מישהו מכיר את הדגם של ורפדייל FORCE 2080 (אם לא טעיתי בשם) הם שוכבים כאלו ונראים קצת מכוער. מישהו יודע מתי יצא הדגם הזה או כל פרט עליו ? לא מצאתי שום דבר אודותיו. בכל אופן אני מתלבט בינו לבין הורפדייל דיאמונד למרות שאמרו לי שהבאס שלהם לא משהו בכלל.
-
- 0 תגובות
- 815 צפיות
-
-
אהלן אתחיל בסיפור ואחר כך השאלה. יש לי כרטיס קול CREATIVE AUDIGY II שמזה חצי שנה משמיע רעשים של חשמל סטאטי (תיקתוקים קטנים ומעצבנים כל שניה או יותר.). כנראה לפי עונות השנה לפעמים הרעשים חזקים נורא כמו בימים האחרונים ורוב הזמן "נסבלים"(נשמעים גם ברמקולים מערכת 4.0 של CREATIVE וגם באוזניות. בנוסף חיברתי גם סתם זוג רמקולים ועדיין יש רעש.). הרעשים מתחילים רק אחרי שה-DRIVER של כרטיס הקול עולים. היום החלפתי את הכרטיס בכרטיס ישן שיש לי SOUND BLASTER LIVE 5.1 והכל תקין. ועכשיו לשאלות: 1) האם זה אומר שכרטיס הקול מת? 2) אם זה אכן חשמל סטאטי. האם יש דרך לתקן את המצב? בתודה מראש לכל העונים. עריכה: כל ה-DRIVER-ים של הכרטיס היו מעודכנים מהאתר של CREATIVE. בנוסף ניסיתי להחליף PCI SLOT ו…
-
- 2 תגובות
- 815 צפיות
-
-
1. מחפש כרטיס קול להקלטות ועריכת אודיו. לא משהו מקצועי ברמה עולמית, משהו סביר שיאפשר הקלטה עם מיקרופון ועריכה. 2. האם מיקרופון רגיל יספיק? אם לא מה מומלץ?
-
- 7 תגובות
- 815 צפיות
-
-
יש לידידתי הענייה טלוויזיה CRT ישנה (כניסת SCART) שהיא רוצה להזרים לה וידיאו ב WIFI מהמחשב שיושב בחדר השני: סרט DVD, קבצי DIVX שהורידה, וגם, אם אפשר, תוכן בסטרימינג ישירות מהאינטרנט (למשל YOUTUBE). איזה סטרימר/רכיב אחר, זול, יכול לשבת ליד הטלויזיה, להתחבר לWIFI, לקבל תוכן מהמחשב ולהוציא אותו לכניסת הSCART של הטלוויזיה?
-
- 2 תגובות
- 815 צפיות
-
-
אני מתלבט בין creative t6060 לבין logitech x530 המחיר לא חשוב בלוגיטק החוטים מבולגנים (עוברים דרך הרמקול הימיני), הבאס נמצא רק מאחורי סאב וופר אבל להרבה אנשים יש אותם ויש הרבה ביקורות טובות עליהם בכריאטיב החוטים עוברים דרך הסאב וופר שזה טוב וזה בא עם שלט חוטי שעליו יש כניסת aux ובאס אבל מצאתי רק ביקורת אחד עליהם אז אין על הרבה להיסתמך אם אפשר עזרה כי אני צריך לדעת השבוע מה לקנות
-
- 9 תגובות
- 815 צפיות
-


