אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
http://www.advancedmp3players.co.uk/shop/product_info.php?cPath=6&products_id=227 המחיר זה יורו או לירות שטרלינג?
-
- 6 תגובות
- 819 צפיות
-
-
שלום, ברשותי מערכת דיסק שקוראת CD-R\RW ובנוסף דיסקים מסוג CD-R הבעיה שיש לי שירים מסוג קובץ של MP3 וזה לא מתאים. לפי דעתי, אני צריך להמיר את השירים לאיזה-שהוא קובץ מתאים. השאלה שלי היא איך אני עושה זאת ולאיזה סוג קובץ של השיר להמיר? תודה לעונים
-
- 1 תגובה
- 819 צפיות
-
-
כי אני יודע שהלוח שלי יכול לקודד בזמן אמת אז איך אני עושה את זה? שיקודד לבד את הAC3 בלי שאני יתקין לו מקודד?
-
- 5 תגובות
- 819 צפיות
-
-
שלום יש לי קובץ MP3 שאני רוצה לפצל בחלק מסויים לשני קובצי MP3 אני צריך תוכנה שבעזרתה אני יוכל לעשות את זה. מישהו יכול לעזור לי? תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 819 צפיות
-
-
שלום לכולם! אני מחפש המלצה לרמקולים 2.0 שיתחברו לטלויזיה שלי (SAMSUNG A450). אני צריך רמקולים לא גדולים מידי שיהיה אפשר לתלות אותם על הקיר ושיגיעו עם שלט רחוק, השימושים העיקריים שלהם יהיו לסרטים וXBOX360. התקציב שלי כרגע הוא 800 ש"ח. עוד שאלה, אני מתכנן לחבר את הרמקולים לכניסה של האוזניות בטלויזיה האם זה יוצר איזשהי בעייה? תודה מראש לעוזרים
-
- 5 תגובות
- 819 צפיות
-
-
[table][tr][td][/td][/tr][tr][td]שלום חברים, אודה לעזרתכם בבחירת מסך 55 -60 המיועד בעיקר לצפיה בתכני HD דרך HTPC מתלבט בין 2 דגמים המוצעים באותו המחיר ו בגדלים שונים האחד LED והשני פלזמה http://www.wallashops.co.il/ws/a/ap.aspx?pi=1HC55LX6500 - 55LX6500 http://www.p1000.co.il/Sales/SaleDetail ... Id=7744069 - 60PZ550 ב-2 הדגמים ניתנת אחריות ל-3 שנים של קבוצת חי ... מה דעתכם יש סיבה לקחת את הדגם של ה-55 כאשר באותו המחיר אפשר לקבל דגם 60 ? ואולי בכלל שווה לחסוך 2.5K ולקחת את ה-פלזמה 60 הזו ? http://www.getit.co.il/Prod/63527/ - 60PK250 אשמח לשמוע את הבחירה שלכם או לקבל המלצה לכל דגם בגודל 55 (ומעלה) מכל חברה שנראה לכם שיהווה עסקה מוצלחת יותר מהנ"ל תודה !![/td][/tr][/table]
-
- 1 תגובה
- 819 צפיות
-
-
חבריי המליצו לי להוריד עדכון קושחה (firmware) לנגן, ולכן חיפשתי את אתר היצרן (לא ממש ברור מי זה) או החברה שסיפקה לי את המוצר (דרך וואלה! שופס) וכל ניסיונותיי להגיע לאתר שניתן להוריד ממנו את העדכון קושחה עלו בתוהו. ראיתי שתחת התפריט "System" ישנה אופציית "firmware upgrade" אבל איני יודע אם זה עובד, מה שזה עושה זה מציג סמל של מחשב ושל הנגן וליד שניהם יש ZzZzzzZzz כאילו שהם ישנים, וכל כמה זמן אז יש חץ (כאילו עובר מידע ביניהם) אבל לאיזה שניה. איך אדע אם הקושחה עדכונה, ובכלל, איך זה מועיל לי? אמרו לי שזה מקל על השימוש בתפריטים או משהו... עוד שאלה- האם ניתן להטעין את המכשיר באמצעות שקע USB? אם כן זה מאוד מאוד יקל עליי... ובכלל אם יש לך טיפים או כל מיני שטויות שממש בא לכם לחל…
-
- 9 תגובות
- 819 צפיות
-
-
חשבתי על הMvix אבל הרבה אומרים שהוא ממש לא שווה....ואני לא כל כך מוצא מה לא שווה בו......כי כל תחליף אחר עולה הרבה הרבה יותר כסף. אז מה כן כדאי?
-
- 9 תגובות
- 819 צפיות
-
-
Headphone output: 32mW/channel (into 16ohm load/earphones) והאם זה טוב????
-
- 1 תגובה
- 819 צפיות
-
-
היי, אחרי יומיים שימוש במיקרולב החדשים שמתי לב שיוצא מהסאב רעש. כאילו שהמתח לא יציב. העברתי את הסאב למקום אחר, נתקתי אותו מהמחשב והשתמשתי בחיבורים ותקעים אחרים, אבל בכל זאת יש את "הרעש" הזה. האם זה נורמלי? יש לכם הצעות בנדון? תודה
-
- 1 תגובה
- 819 צפיות
-
-
אני הסתכלתי באתר zap.co.il וראיתי שם כל מיני MP3 שאני רוצה לקנות לחברה שלי ,בעיקרון אני אמור לקנות לה MP3 256 מגה בייט פשוט של חברת ERGOTECH אבל החלטתי לקנות לה משו קצת מעבר =) בתקציב עד ל 800-600 ש"ח וראיתי את הנגן הזה --> http://www.ttl.co.il/Product.asp?Pid=315&Cat2Cat1ID=18&Cat2ID=79 זה נגן שהדבר היחיד שאני מבין בו ,זה שקיים בו זיכרון שיכול לשאת בתוכו עד ל 2.2 ג'יגה של MP3, וזה נראה דיי הרבה יחסית לנגן שעולה רק 800 שקל אתם לא חושבים? אני חושב שיש בו מספר חסרונות ומכיוון שאני לא מבין בכלל בנגני MP3 באתי לשאול אותכם, בתודה Mister-G =)
-
- 11 תגובות
- 819 צפיות
-
-
יש לי אקסטיגי ואני רוצה שהוא יתחבר לרסיבר שלי כדי שימעו את המחשב עם הרמקולים של הקולנו ביתי! יש יצאה דיגיטלתי אבל אל תחשיבו אותה כי אני לא יכול לעשות את זה! יש גם MIDI OUT ן את השלושה חוטים שיוצאים לרמקולים! מה אני יכול לעשות?
-
- 2 תגובות
- 819 צפיות
-
-
הגודל הרצוי הוא 37-42", בתקציב שעדיף שישאר מתחת ל3K. חשוב: - הטלויזיה תשמש בעיקר לשידורים רגילים שאינם בהכרח HD או מסך רחב - סרטים בעדיפות שנייה - מרחק צפייה - 3 עד 4 מטר - אם יש אפשרות לניגון סרטים מהארד דיסק חיצוני (עם הזנת חשמל משלו, כך שאין את בעיית הזרם הנמוך שיש ברוב חיבורי הUSB בטלויזיות), מה טוב. אין צורך בתמיכה בכתוביות בעברית, וממילא זה לא סעיף חובה וכל השאר סטנדרטי. מה אתם אומרים? יש סיבה ללכת על משהו יקר יותר מנניח LG 42LD460?
-
- 1 תגובה
- 819 צפיות
-
-
אני בונה מחשב שישמש כשרת של מערכת קולנוע ביתי. אני רוצה כרטיס קול מעולה, עדיף עם יציאה אופטית,7.1 , שיעשה את העבודה מעולה. יש משהו תותח מומלץ? לקריאטיב אין עם יציאה אופטית אבל מצאת שהרקולס digifire 7.1 עונה על הדרישות. מה מומלץ? מה לגבי כרטיס של חברה maya? כרגע להתעלם מנושא המחיר, בהנחה שאין הגבלה?
-
- 0 תגובות
- 819 צפיות
-
-
מישהו יכול לעזור לי אני רוצה לחבר את המחשב שלי לרסיבר כי אני רוצה לחבר את המחשב למקרן ולמערכת קונלוע עם רסיבר ולראות סרטים ולשחק במשחקי מחשב. אני צריך המלצות לכרטיסי קול שיעזרו לי לחבר את המחשב לרסיבר. תודה
-
- 4 תגובות
- 819 צפיות
-
-
שמעו אני חושב לקנות את הרמקולים MX5021וAltec Lansing או את הFX6021 (לא יודע מה לבחור לבנתיים ) מה אתם אומרים ?? בקשר לכרטיס קול - אמרו לי שהרמקולים האלו ממש האיכותים אז עם קונים כאלו רמקולים חייב גם כרטיס קול ברמה! שיפיק את כול האיכות יש לי תכרטיס קול הזה שפעם שקניתי תמחשב אז אמרו לי שבלוח הזה יש כרטיס קול איכותי... זה הכרטיס קול Audio Adapter nVIDIA MCP2 - Audio Processing Unit (Dolby Digital) Audio Adapter Realtek ALC650 @ nVIDIA MCP2 - Audio Codec Interface מה אתם אומרים כדאי לקנות כרטיס קול אחר או חבל על הכסף כי לא יהיה אבדל ששווה תכסף ? עם חובה לקנות כרטיס קול כי אני רוצה איכות ... אז איזה כרטיס קול כדאי לי לקנות ........ לא משנה מחיר אבל לא יקר יותר מדיי שיהיה ל…
-
- 2 תגובות
- 819 צפיות
-
-
אנחנו מסדרים את הבית ופתאום מצאתו כרטיס קול עכשיו אני לא יודע אם הוא טוב ואני גם לא יודע איך קוראים לו הוא של חברת pina זה מה שכתוב על הקופסה הוא ניראה לי טוב יש לו עוד חיבור אחד גדול השאלה שלי אם כדאי לי להכניס אותו למחשב, אני יש לי כרטיס קול רגיל שמובנה על הלוח שלי יש לי p4p800 איך אני יכול לדעת איזה כרטיס זה ואם כדאי לי אותו?
-
- 3 תגובות
- 819 צפיות
-
-
יש לי טלויזיה רגילה CRT 34" ואני רוצה לחבר את הלפטופ לטלויזיה ל LAPTOP יש VGA ן HDMI בטלויזיה יש COMPONENT, RCA ו SVIDEO מה האופציות שקיימות כדי לחבר את הלפטופ לטלויזיה? לעזרתכם אודה.
-
- 3 תגובות
- 819 צפיות
-
-
אפשר להשתמש באוזניית BT לשיחות (האלה שמתלבשות על אוזן אחת בלבד) גם בשביל מוסיקה מהסלולרי?
-
- 1 תגובה
- 819 צפיות
-
-
http://www.head-fi.org/t/583950/shure-srh1840-and-srh1440-unveiled
-
- 2 תגובות
- 818 צפיות
-
-
שלום לכולם! לאחר שקניתי לאחותי SB Live 5.1 נתקלתי בבעיה. הבעיה: משום מה הוא לא משדר את ערוצי ה- center וה - Sub Woofer, ברגע שמנגנים סטריאו (קבצי MP3 או סרטי AVI שמקודדים ב-2 ערוצים). הכרטיס מחבר אנלוגית למגבר עם 3 כבלים RCA->PL . הגדרתי אותו ל- 5.1 וערכתי בדיקה (באמצעות התוכנה שלו), שם כל הרמקולים עובדים. הכרטיס מסרב להוציא סיגנל מהחיבור הרלוונטי ברגע ששומעים סטריאו. ברגע שרואים סרט שמקודד ב- AC3, יש סאונד מכל הרמקולים והכל נהדר. אני מעוניין לשמוע את הסאונד מכל 6 הרמקולים שמחוברים לה למגבר. לא יכול להיות שאני אקנה כרטיס עם 6 ערוצים שמנגן 6 רק כשמתחשק לו. לי למשל יש את ההרקולס פורטיסימו 3 המעולה, שלא עושה את הבעיות האלה, ומנגן מכל 3 היציאות את אותם 2 הערוצים כשמדובר ב…
-
- 5 תגובות
- 818 צפיות
-
-
-
היי לכולם. קניתי מערכת Q6600 חדשה ובלוח אם מסוג GIGABYTE 965-S3 יש כרטיס קול אונבורד. במחשב הקודם שלי יש הרקולס פורטסימו 7.1 יש לי מערכת רמקולים 5.1 של Logitech רציתי לדעת מבחינת ביצועים ואיכות איזה כרטיס יהיה יותר מהיר או איכותי? תודה לכולם
-
- 4 תגובות
- 818 צפיות
-
-
טוב אז ככה עוד שבועיים יש לי יום הולדת ודוד שלי שולח לי מתנה מארהב אני אמרתי לו שאני יגיד לו דגם של נגן mp3 וסרטים והוא הסכים.חשוב לי מאוד הקטע של הסרטים כי אני הרבה בנסיעות ואוהב סרטים הבנתי שיש את iAudio X5 שהוא מומלץ וראיתי גם נגנים כמו iRiver PMP-140 וה Creative Zen 20 GB Portable Media Center השאלה שלי מה הכי עדיף ומוצלח מהמוצרים האלה בהתחשב בצרכים שלי(60% סרטים 40% שירים)?והאם האיכות של הסרטים במוצרים אלו היא בסדר? בנוסף רציתי לדעת האם העברה של הסרטים למכשירים פשוטה כלומר ההעברה דרך המחשב ואחרי זה ישר רואים את הסרט הוא שצריך לעשות פעולות מסויימות? והאם אפשר לראות על צג הטלויזיה באמצעות המכשירים האלו?? תודה על העזרה!!
-
- 12 תגובות
- 818 צפיות
-
-
שלום , אני מחפש כרטיס קול שיהווה שידרוג לכרטיס קול העכשיו שלי (SoundStorm) אבל בגלל אילוצים טכנים, אני מחפש כרטיס קול עם RACK חיצוני (או כרטיס חיצוני בכלל ) שתיהיה לו יציאת אוזניות ושליטה על העוצמה של האוזניות , הכרטיס יכול להתחבר בכל דרך (FireWire , USB ) הדרישות האלה הן חובה מהכרטיס.. אני מוכן להשקיע עד 200$ (יש לי כמו כן את האפשרות לקנות בחו"ל) עכשיו ראיתי את הכרטיס הבא http://www.m-audio.com/products/en_us/FirewireAudiophile-main.html - AudioPhile FireWire ב140$ אצל J&R בניו יורק . האם יש אופציות יותר טובות ? ואם כן אשמח להמלצה . תודה רבה
-
- 7 תגובות
- 818 צפיות
-


