אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
לכל מי שעוד איכפת קצת , אפילו אם אתם חושבים שזה לא יכול לעזור בשום דבר ( אבל בטח שזה לא יכול להזיק) אנא חיתמו על העצומה הזאת בשביל שיזכרו שאנחנו עוד כאן!!!! ויואילו בטובם לשים עברית בנגנים שלהם!!
-
- 7 תגובות
- 822 צפיות
-
-
אז ככה התקציב עד 10000 ש"ח 42 אינץ , שתתמוך ב- FULL HD ושהתמונה בשיטה ST (הרגילה של הממיר) תיהיה איכותית.. בנתיים מתבלט בין אלה.. 1) LG 42 60 UR הסקארלט...נתונים יפים... 2) SAMSUNG 40 A650 3)SHARP 42 X20E לפי מה שהציעו לי השארפ הכי שוו אחר כך הסמסונג ובסוף הLG.. מה דעתכם...או אולי יש עוד הצעות?? תודה רבה מראש לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 822 צפיות
-
-
לאחי יש מחשב ישן מבערך 4 שנים והוא רוצה לקנות רמקולים חדשים ב1000 שקל. עכשיו אמרתי לו שזה לא יעזור לו כי כל האיכות תלך בגלל שהכרטיס קול שלו ישן ומגעיל וOB מלפני 4 שנים. אז עלתה השאלה הבאה מה עדיף לעשות? לקנות רמקולים ב500 שקל וב500 שקל הנשארים לקנות כרטיס קול איכותי? או לקנות רמקולים ב1000 שקל ולבזבז את האיכות? או בכלל לקנות כרטיס קול ורמקולים ב1500 שקל? (לא מומלץ בגרוש) הסוג רמקולים שהוא רוצה לקנות הם : Logitech Z-2300 אשמח גם אם תמליצו לי על כרטיס קול טוב עד 500 שקל תודה!
-
- 8 תגובות
- 822 צפיות
-
-
בדיוק היום קניתי את הrp-21 מחלילית, וכנראה שאני מביא chaintech av-710 מאיביי, אז אני מחפש מגבר שישלים את החבילה. רציתי לדעת כמה עולה מגבר סביר בארץ, אני ממש ממש לא יודע מה המחירים, ולכן יש לי קצת בעיה לתת תקציב מוגדר. בהחלט עדיף שיהיה ניתן להשיג את המגבר בארץ, אבל גם המלצות למגברים שאי אפשר יתקבלו בברכה. באמת תודה לכל מי שיעזור, ואם ממש תצטרכו תקציב מוגדר אני אחשוב על משהו.
-
- 7 תגובות
- 822 צפיות
-
-
שבוע הבא אני קונה זוג רמקולים למחשב בתקציב עד 450 שקל רציתי לדעת איזו מערכת רמקולים יותר טובה האלטק לנסינג עולה 430 ש"ח והבקורות ברשת עליה בינוניות והלוגיטק X 240/230 עולות 350 מה עדיף??אני מתכוון מבחינת הסאונד זה הכי חשוב לי 100 שקל לפה ולשם לא חשוב לי כי יש תקציב רק למי סאונד יותר טוב למוסיקה
-
- 1 תגובה
- 822 צפיות
-
-
אם זה מעניין תגיבו, http://www.head-fi.org/t/433318/shootout-93-portable-headphones-reviewed-pioneer-se-mj71-coloud-colors-added-9-4-11
-
- 0 תגובות
- 822 צפיות
-
-
הי. אני רוצה לקנות טלוויזיה 21'' בכ 600 ש"ח. אני רוצה שתהיה אפשרות לחבר אותה למחשב כדי לצפות בסרטים מהמחשב. האם מספיק לי לקנות טלוויזיה עם כניסת VA או שאני צריכה S-VIDEO? כניסות יותר יקרות כמו HDMI מעלות את המחיר מאוד משמעותית אני חושבת.
-
- 4 תגובות
- 822 צפיות
-
-
שלום יש לי בעיה שנמשכת מזה כמה זמן. הלפטופ שלי (lenovo t400) מחובר למערכת דרך החיבור של האוזניות. במהלך הזמן איכות הקול יורדת פעמים רבות, או שאני לא שומע באחד הרמקולים. הרבה פעמים הבעיה מסתדרת כאשר אני משחק עם החיבור של המחשב למערכת, מה שגורם לי לחשוב כי השקע של האוזניות התרחב וכעת המגעים שם רופפים. האם זה יכול לקרות? מה אפשר לעשות? תודה
-
- 0 תגובות
- 822 צפיות
-
-
-
נימעס לי מהאיכות הירודה של WINAMP2.73 ואני לא אוהב את WMP הWINAMP5 די טוב אבל עולה חצי שנה אם רשימת שירים של 1000+. אים איזו תוכנה אתם מישתמשים לניגון שירים? אני מיתכוון להזמין דרך חבר שלי שכרגע בגרמניה ועוד יומיים באמריקה(טיול פסח 5ימים בגרמניה+שבוע בארה"ב)אוזניות ואני מיתלבט מה לקחת KOSS PORTA PRO או שעדיף Sennheiser PX 200??? אני אוהב מאוד באס! האוזניות יחוברו למיני שלי,אני שומע רוק/אלקטרוני/פופ ודורש באס איכותי עד כמה שאפשר מידי איכותי וטראבל סביר אבל לא מיתחת לסביר...לא חייב עוצמה אבל שיהיה סביר כמו אוזניות רגילות המלצות דעות יתקבלו בברכה
-
- 6 תגובות
- 822 צפיות
-
-
שלום, למערכת מחוברות כרגע 2 הכניסות הדיגיטליות(מחשב-קוקאס, ממיר-אופטי), והסאונד איכותי טוב ונקי בכניסות האלה. הבעייה היא שכאשר אני מנסה לחבר dvd או כל דבר אחר דרך הכניסות האנלוגיות, ישר מתחיל רעש ססטי ברקע (חיבור ע"י כבלי Y). כמה שניסיתי כל קומבינציה לשחק עם החיבורים או להביא כבלים איכותיים יותר לא עלו בהצלחה, עכשיו לשאלתי- קודם כל איך אפשר לפתור את הבעייה הזאת?(מערכת חדשה, זה ממש מגביל את השימוש בה) שנית, האם זאת בעייה מוכרת וידועה ברמקולים האלה? אנשים בעלי הסט, האם אצלכם כל הכניסות מחוברות ועובדות היטב? כל עצה תתקבל בברכה ..
-
- 3 תגובות
- 822 צפיות
-
-
איך מעדכנים? הורדתי את הקובץ הזה: http://www.lionetwork.net/modules.php?name=Forums&showtopic=423263 וצרבתי אותו (כמובן שפתחתי אותו לפני זה ועל הדיסק צרבתי רק את הקובץ MTK.BIN) על דיסק רב פעמי, אבל המכשיר לא זיהה אותו ולא התחיל בתהליך העידכון... אשמח לקבל הוראות מפורטות
-
- 0 תגובות
- 822 צפיות
-
-
שלום, ראיתי אחד כזה של WD (מחירו 150 ש"ח באופיס דיפו) אבל אין לו חיבור למסך מחשב. האם יש כאלה שמתחברים גם לרשת הביתית? האם אפשר לנגן ישירות ממחשב ברשת ולהציג על מסך מחשב שנמצא בסלון (אין לי בסלון טלויזיה אלא מסך מחשב שלא מחובר למחשב. מדי פעם אני מחבר אליו נייד אם אני רוצה לראות סרט אך אני מעוניין לחסוך ממני את הטרחה הזו ולכן אני מחפש סטרימר מתאים). תודה, אופיר
-
- 0 תגובות
- 821 צפיות
-
-
שלום חברים... אני עובד על פרוייקט קטן שאני צריך להגיש... אני אמור לצלם משהו ולשנות לו את הקול..ממש דומה למה שעושים בכלבוטק כשמסתירים את האנשים ומשנים\מעוותים להם את הקול אני פשוט רוצה תוכנה שעובדת גם על הוידאו !! תודה
-
- 6 תגובות
- 821 צפיות
-
-
היי, יש לי שני רמקולים כדולים יחסית שעונים לשם Microlab Solo 7 בעבר לפני שעברתי דירה היה לי שולחן מסיבי שעליו הנחתי גם את המסף והציוד ההקפי וגם את הרמקולים. עברתי דירה והשולחן לא עוד. כרגע אין לי היכן לשים את הרמקולים. השאלה היא כזאת. האם זה בסדר להניח אותם על הרצה או שאיכות הסאונד תיהיה גרועה יחסית וזה יפגע ברמקול? אני מניח שאני יכול לקנות עמדות אבל אני קצר בכסף. ועל הדרך מה מיקום המומלץ לרמקולים 2.0 בהנחה ש אני יושב במרחק של מטר וקצת מהקיר? (השולחן צמוד לקיר)
-
- 2 תגובות
- 821 צפיות
-
-
אמממ...ביום בהיר אחד לפתע הפסיקו לפעול הרמקולים האחוריים . ככה סתם . אני נגנבתי לחלוטין... *יש לי את ה-Z560 ואודיג'י 2 . * יש לציין שהרמקולים לא נשרפו . כמו כן החיבורים תקינים . *הדרייברים נמחקו על ידי והותקנו מחדש . לא עזר . *הרמקולים מוגדרים כ-4.1 בדרייברים . לא יודע...עשיתי מלא דברים ושום דבר לא עזר . כמו כן , יש לציין ששומעים את הרמקולים האחוריים אבל ממש חלש כשאני מגביר את הווליום עד הסוף...לא יודע...נדמה לי שזה משהו בהגדרות תוכנה . אני אודה מאוד למי שיוכל לעזור לי .
-
- 7 תגובות
- 821 צפיות
-
-
שלום, אני רואה כבר כמה זמן בוואלה! שופס את הנגן הבא: http://www.wallashops.co.il/shopmind_portal_heb/AuctionProd.asp?pi=RWDIVXSADE הלינק בטח יפסיק לעבוד כשהמכירה הספציפית תסגר ביום ראשון, הדגם הוא Prosound Divx909. לא כתוב שהוא תומך בXviD, אבל הבנתי שאין סיבה שלא יתמוך. מה שמטריד אותי הוא העניין של הגרסאות שלא מובן לי. צריך להוסיף 139 ש"ח למעדכן גרסאות שלפי מה שאני מבין אני אצטרך, השאלה היא אם אפשר להשיג דבר כזה בנפרד במחיר טוב יותר, לפי החיפוש שעשיתי בפורום, בכל מקום אומרים שProsound זה זבל, השאלה היא מה זה בכלל אומר? מה יש בנגנים אחרים שאין בו? תודה רבה מראש
-
- 0 תגובות
- 821 צפיות
-
-
שלום, יש ברשותי כרגע טלויזיה LCD של LG 32 אינץ' HD READY ואני רוצה לקנות עוד אחת לסלון כאשר אני חושב לקחת 37 אינץ' או אולי 42. חשוב לי שיהיו כניסות HDMI ולאור הניסיון הטוב שלי אני נוטה לכוןן ההיצרן LG. אני מאוד אשמח להמלצות ומאוד אשמח להסבר מה ההבדל בין FULL HD ל HD READY? אצלי יש HD READY אבל כתוב 1080P ככה שאני אשמח להבהרה בנושא. תודה מראש לעונים.
-
- 0 תגובות
- 821 צפיות
-
-
אהלן, הנגן שלי לא מפיק באס מספיק חזק בשבילי, רציתי לדעת אם ישנה איזו שהיא תוכנה שמגבירה את עוצמת הבאס בשיר, או מגבירה כל תדר שאני רוצה? תודה
-
- 6 תגובות
- 821 צפיות
-
-
כרטיס קול מובנה על לוח של Asus P5LD2 מחובר לרסיבר של JVC בחיבור של כבל אופטי אני מחפש איכות של מוזיקה. לפני היה לי Creative Live! 5.1 שחובר לרסיבר עם חיבור קווקסאלי (או איך שלא כותבים). אני לא מוצא כ"כ הבדל בין שני הכרטיסים. מישהו יודע על איזה הבדלים\איזה יותר איכותי? או אם כדאי להשקיע עוד כסף ולהביא כרטיס קול אחר? תודה עריכה: פרטים על הכרטיס Realtek ALC882: http://www.realtek.com.tw/products/productsView.aspx?Langid=1&PNid=24&PFid=28&Level=5&Conn=4&ProdID=43
-
- 1 תגובה
- 821 צפיות
-
-
שלום! אני מעוניין לקנות אוזניות earbud חדשות לדיסקמן שלי. הנה כמה מועמדים ראשוניים, עם המחירים שלהם בחנות אלקטרוניקה שאני מכיר: Sennheiser MX-3 - 69 NIS Sony MDR-ED21LP - 149 NIS KOSS P3 - 69 NIS KOSS - The Plug - 169 NIS דעות? הערות? המלצות? אגב, אם יש למישהו המלצה על אוזניות רגילות (לא earbud) איכותיות בטווח מחירים הזה, גם אשמח לשמוע. עופר
-
- 2 תגובות
- 821 צפיות
-
-
חברה אשמח עם תוכלו לעזור לי לבחור אוזניות IN EAR עד 400 שח.. בינתיים חשבתי נגיד על אלה: http://www.amperel.co.il/products/191940
-
- 2 תגובות
- 821 צפיות
-
-
טוב אז ככה... אני רוצה לקנות טלוויזיה 32 לחדר.. עכשיו ככה.... ראיתי את הטלוויזיה הזאת.. : http://www.traklin.co.il/product.asp?pc=130264 בעיקרון היא עולה 3200 עכשיו השאלה היא האם בתקציב הזה אני יכול להביא טלוויזיה יותר טובה האם אני משלם הרבה יותר בשביל ה "smart tv" והטלוויזיה עצמה היא גרועה? בעיקרון מה שאני מחפש זה לראות בה סרטים סדרות באיכות גבוהה , משחקי ספורט -בגלל זה בחרתי 100 herz. חיבור המחשב לטלוויזיה לצורך משחקים צפיה בלויין - יס חיבור חשוב שתדע לקרוא כל מיני סוגים של קבצים וקיבצי תרגום בעברית לטובת חיבור דיסק או קיי ודברים מהסוג הזה... אמממ מרחק צפייה בערך 3 מטר.. בעיקרון התקציב שלי הוא עד 3200 שזה כבר מעל התקציב שלי אבל אני מוכן לשלם אם הטלוויזיה שהבאתי באמת שוו…
-
- 0 תגובות
- 821 צפיות
-
-
יש לי את המכשיר WD TV עכשיו חיברתי אותו לטלויזיה והכל עובד אבל יש בעיה אחת, כאשר מנסים לראות סרט hd (בפורמט mkv) אז רואים אבל לא שומעים אותו. (פורמט השמע של הסרט הוא DTS) לפי דעתי המחשיר פשוט לא קורא את הפורמט DTS אשר איכשהו להמיר את זה לפורמט שהמכשיר יהיה מסוגל לקרוא? תודה לעוזרים, וערב טוב.....
-
- 3 תגובות
- 821 צפיות
-
-
לפנטיום 4 כרטיס טוב אבל לא יקר מידי, שאני אוכל בהמשך להשים רמקולים 5.1 בשביל סראונד כל המלצה תתקבל בבקשה תתנו לי של חברה נורמלית אבל שלא יעלה יותר מדי
-
- 5 תגובות
- 821 צפיות
-


