אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
נטו על איכות שמע AKG Q350 http://www.bug.co.il/prodtxt.asp?id=10040&perur=2&t=43&c=563 Shure SE115-KE http://www.bug.co.il/prodtxt.asp?id=9353&perur=2&t=43&c=568
-
- 1 תגובה
- 824 צפיות
-
-
אני קצת חדש בתחום קודם כל. יש לי רסיבר יאמאה 5 רמקולים ויציאה לסאבוופר עכשיו אין לי סאב והחלתי לבנות לקחתי רמקול JBL סאב ועוד רמקול ג'נרי סאב. בניתי קופסא מעץ NDF אקוסטי ריפדתי בבד "לבד" אקוסטי. עכשיו שמתי מגבר קטן של סאב וופר. עכשיו רציתי לדעת אם אני יכול לקחת את היציאה של הסאב מהרסיבר לחבר אותה למגבר הקטן והוא יגביר לי את ה אות לסאבוופר כאילו יש לי עוצמה מהרסיבר ועוד הגברה קטנה של הסאב.? רציתי לדעת אם זה יהיה יותר חזק ביחד גם ההגברה של הרסיבר והמגבר הקטן ביחד (או שהמגבר מגביל את העוצמה? )
-
- 1 תגובה
- 824 צפיות
-
-
ניסיתי את שלושת הספוגים, את הספוג הגדול מכולם אני לא מצליח להכניס לתוך האוזן עכשיו אני עובד עם הבינוני והאוזניות לא חוסמות לחלוטין את הרעש. האיכות מעולה, האפקט מיקרופון קצת מציק , אין לי בעיה שהמוזיקה בתוך הראש זה לא מה שמפריע לי. יכול להיות שהאוזניות האלה פשוט לא מתאימות לכולם?
-
- 9 תגובות
- 824 צפיות
-
-
לא מזמן קניתי אוזניות מהום-סנטר ב-60 ש"ח, ואני לא כל כך מרוצה מהם. לפני חצי שעה נכנסתי לפורום כאן כדי לתת לכם תקציב ושתמליצו לי על אוזניות, אבל מצאתי כאן בהודעה מסויימת קישור לאתר שממליץ על אוזניות. אני מצאתי שלוש אוזניות שמתאימות לי, בתקציב נמוך כמובןן, ורק רציתי שתגידו מה כדאי לי לקנות מבין השלושה ואם הפרש המחירים ביניהם שווה...... ובנוסף, רציתי לדעת אם זה יהיה לי יותר משתלם לקנות מחו"ל? בבקשה תמליצו על חנויות לקנות מהם גם.... המחיר+המשלוח יעלה פחות מ-50$, כך שאין לי מה לדאוג מתוספת של 17% מע"מ או מכס (שכחתי איזה מהם). אלה האוזניות: http://headphone.com/layout.php?topicID=3&subTopicID=26&productID=0020130050 http://headphone.com/layout.php?topicID=3&subTopic…
-
- 4 תגובות
- 823 צפיות
-
-
שלום לכולם, קניתי לא מזמן את האוזניות הנ"ל וכאשר אני מחבר למחשב יש רחש(מאוד חלש אבל נשמע) כאשר לא מתנגן כלום. בזמן גלישה באינטרנט וגלילה של אתרים למשל נשמעים ממש רעשים סטטים בהתאם לתזוזת העמוד... ניסיתי לחבר ליציאה אחרת\כבל אחר שבא עם האוזניות(כבל בלי מיקרופון)\לחבר ישירות למגבר וזה עדיין ממשיך... יש לי גם siberia v2 שכאשר מחוברות למחשב אין את הרעש הזה... יש פה עוד מישהו עם האוזניות הנ"ל? אולי אני לא היחיד ואולי נפלתי על זוג עם דפקט תודה!
-
- 5 תגובות
- 823 צפיות
-
-
שלום חברים יקרים !! אני מעוניין לקנות כרטיס קול שיפיק לי את המירב מהמערכת והרמקולים שקניתי .. השימושים (משחקים , סרטים , שירים ) שנוטע קצת יותר למשחקים וסרטים . התקציב הוא עד 800-850 ש"ח (עדיף כמה שפחות) . כמה כרטיסים משכו לי את העין במיוחד .. 1.Creative X-Fi Fatality FPS Creative X-Fi Xtremegamer Fatality Pro.2 Asus Sound Card Xonar D2 Ultra Fidelity 7.1CH PCI w/ Dolby/DTcardS.3 Auzentech X-Fi Prelude 7.1 sound.4 וחשוב שהוא יהיה תומך בויסטה... זה הכל מה אתם ממליצים לי ?
-
- 6 תגובות
- 823 צפיות
-
-
ל-Microlab FC330 שלי יש כיסוי בד, אני רואה תמונות של אותם הרמקולים רק ללא הכיסוי. זה משנה? אני מדבר על זה: לעומת זה:
-
- 3 תגובות
- 823 צפיות
-
-
קיבלתי A900 שקניתי על פי עצתו של Anatoli ב-EBAY. נשמעות מצוין. הפלאג שלהם לא נכנס עד הסוף כנראה לשקעים רגילים. חסר לו עשירית מילימטר או שתים. שומעים רק באוזניה אחת. מצאתי רק סוג אחד של כבל מאריך שאיתו אני שומע בשתי האוזניות. משהו מכיר את הבעיה???
-
- 5 תגובות
- 823 צפיות
-
-
חבר שלי רוצה לקנות סגורות טובות במשהו כמו 300 שח מה אתם מציעים?
-
- 8 תגובות
- 823 צפיות
-
-
שלום. רציתי לשאול האם מישהו מכיר את הטלויזיה הזאת? אני מנסה לחבר אותה למחשב דרך כבל רשת כתוב בבדיקות שהכל בסדר , ואני רואה גם שיש לו IP, אך לא הבנתי איך אני גורם לטלויזיה כעת להראות את הסרט מהמחשב. תודה.
-
- 2 תגובות
- 823 צפיות
-
-
מישהו יודע איפה ניתן להזמין אביזרים לאייפוד? אני מתכוון לאביזרים שיש בחנות של אפל. הבעיה היא שהם לא עושים משלוחים לישראל.
-
- 1 תגובה
- 823 צפיות
-
-
מחפש רמקולים לחדר בינוני
-
- 0 תגובות
- 823 צפיות
-
-
בזאפ הם לא מופיעים יותר ובמלא חנויות הם לא במלאי מה קרה?? ולמה לעזאזל קריאייטיב מפרסמת רק סטריאו בג'יגהוורקס?
-
- 0 תגובות
- 823 צפיות
-
-
שלום, היום יש ברשותי כרטיס קול של חברת הרקולס Hercules Game Theater XP http://hwzone.co.il/reviews/GTXP/ האם יש צורך לשדרג או שהכרטיס שלי עדין מסוגל לעשות את העבודה ? ואם צריך לשדרג מה הנזק המינימלי לכיס? וכמובן לאיזה כרטיס
-
- 1 תגובה
- 823 צפיות
-
-
היי. יש לי התלבטות בין 2 אוזניות. אני מתלבט בין Sennhieser MX 400 לבין Sony MDR-E828LP. הביקורות באמאזון טובות על שניהם. http://www.amazon.com/Sony-MDR-E828LP-Fontopia-Earbuds-Winding/dp/B00008VF63/sr=8-6/qid=1168079568/ref=pd_bbs_6/102-4660346-6100162?ie=UTF8&s=electronics http://www.amazon.com/Sennheiser-MX400-MX-400-In-Ear-Headphones/dp/B00004Z0BN/sr=1-2/qid=1168078043/ref=sr_1_2/102-4660346-6100162?ie=UTF8&s=musical-instruments על איזה אתם ממליצים?
-
- 9 תגובות
- 823 צפיות
-
-
היום הלכתי לחנות בת"א לראות כמה עולה שם ה-Sennheiser MX 550(ד"א...יותר זול שם מכל חנות שראיתי באינטרנט,עולה שם 140 שקל...) דיברתי עם המוכר והוא אמר לי שיש גם אוזניות שנקראות The Plug של חברת KOSS ולטענתו הם יותר טובות. אז מה עדיף לי לקנות? את ה-The Plug או את ה-Sennheiser MX 550 ????
-
- 6 תגובות
- 823 צפיות
-
-
בחודש הבא אני מתעתד לקנות מחשב חדש. הייתי רוצה אוזניות טובות (רצוי אלחוטיות, רצוי קטנות) אבל די ברור לי שהשימוש העיקרי של הרמקולים יהיה כשהאוזניות יחוברו אליהם. לכן עלה על דעתי שיתכן ואפשר להתפשר על איכות הרמקולים, אם אכן אין קשר בין איכות הקול באוזניה לאיכות הקול הרמקולים. ואולי בכלל אפשר לוותר על הרמקולים? האם אפשר לחבר ליציאה של הרמקולים מהמחשב איזה משדר אלחוטי (אולי שן כחולה?) שישדר לאוזניות ולוותר עליהם לגמרי? תודה מראש.
-
- 8 תגובות
- 823 צפיות
-
-
אני קניתי את הלוח אם של אסוס (A7N8X DELUXE) וראיתי באתר שלהם משהו שאני לא ממש מבין באתר הבא http://www.asus.com/products/mb/socketa/a7n8x-d/overview.htm יש להם משהו שנקרא SoundStorm / Dolby® Digital Audio ומשהו אחר שנקרא 6-Channel Audio מה בדיוק ההבדל ביניהם ומה כל אחד עושה במידה וכן יש הבדל? עריכה: 6-Channel Audio זה כרטיס הקול ה- AC97 שהוא בברור הרבה פחות טוב מה- HERCULES FORTISSIMO 3 אז למה אנשים אומרים שהכרטיס קול על ה- NFORCE2 יותר טוב? תודה רבה על העזרה!
-
- 0 תגובות
- 823 צפיות
-
-
שלום אני בקרוב יהיה בדיוטי פרי בדרך לפולין לשאלתי - יש אותו בדיוטי פרי ? אם יש כמה הוא עולה ? אולי המלצות למשהו בסיגנון תודה
-
- 4 תגובות
- 823 צפיות
-
-
hi mates i am writing again on the same subject cus i still didnt get enough info and i wasnt accurate enough so here it is i am looking for Headphones + Microphone (I Prefer With A Microphone) at a price range of 500 SHEKEL for gaming mostly whether its stereo or 5.1 i will need your help to know if 5.1 is worth it please help me dying to buy a pair allready THENX PEOPLE PS here are some types i was introduced to CX300 HD555 MEDUSA HOME/GAMER HFI-650וUltraSoneו
-
- 8 תגובות
- 823 צפיות
-
-
שלום חבר טוב שלי רוצה לקנות מערכת למחשב הוא לא יודע איזה 3 רמקולים שזה שניים ועוד סאב או 5 אז אני רוצה המלצות בבקשה טהמחיר הוא עד 100 דולר אחותו טסה לאמריקה והיא יכולה לקנות או שם או בדיוטי אז בבקשה תמליצו מה שווה מה לא ועד 100 דולר...תודה לכולם
-
- 4 תגובות
- 823 צפיות
-
-
המערכת הזו: http://www.groupon.co.il/deals/national-deal/alkol-c1301291556/22414165 בעיקר איך היא ביחס למחיר, והאם ניתן למצוא משהו יותר טוב במחיר דומה (למחשב).
-
- 0 תגובות
- 823 צפיות
-
-
שלום יש לי קובץ WAV של הופעה באורך של 80 דקות... אני רוצה לחתוך כל שיר בנפרד אבל שזה יהיה מדוייק (שכל שיר יתחיל בדיוק מאיפה שהשיר הקודם הסתיים) יש איזו שהיא תוכנה שאני יכול להכניס בה את הקובץ הארוך, לסמן בה (לדוגמא) 14 נקודות, ושכל קטע בין שתי נקודות יהפוך לקובץ MP3 נפרד? (וככה כל שיר יתחיל בדיוק מאיפה שהקודם יסתיים) התוכנה לא חייבת להיות חינמית.. תודה רבה
-
- 6 תגובות
- 823 צפיות
-
-
תיקון RECIVER ,היכן יותר זול-במעבדה שעובדת עם היבואן או מעבדה פרטית? מדובר על RECIVER של מערכת קולנוע ביתית.
-
- 3 תגובות
- 823 צפיות
-
-
עברתי לא מזמן לעבוד בכרטיס קול ONBOARD שלי ויש מן בעיה מסויימת, נגיד באיי סי קיו שמישהו נכנס שמועים דפיקות, אז בהתחלה שומעים רעש כזה נקטע ואז שומעים את הצליל, ככה גם אם אני עושה BACKSPACE בחלון השיחה של האיי ס קיו כמה פעמים, שומעים רק את ההתחלה של הצליל ורק את האחרון שומעים נקי, כך גם בכל מיני תוכנות שמשמיעות צלילים, אבל שירים בווינאמפ שומעים בלי תקיעות בלי כלום. בכרטיס קול שהיה לי מקודם לא היו בעיות (של קריאייטיב) דרך אגב אני שומע רק סטריאו יש לי מגבר סטריאו, איזה כרטיס קול הייתם ממליצים לי עד 220 שקל?
-
- 3 תגובות
- 823 צפיות
-


