אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
חברה, אני צריך לדעת כמה המערכת הבאה שווה ובכמה שווה לקנות אותה בכלל : סט רמקולים הכולל זוג רמקולים קדמיים דגם ES-6 ו-3 רמקולים לוויניים(סטאליטים זעירים). 30Hz-20KHz לש םירדת םוחתב ES-6 םגד םילוקמר גוז 150w RMS לש קפסהב הקיסומו יתיב עונלוקל םימיאתמה .92db תוליצנ ןליפורפילופמ םייושעה 6.5" לש םירפוו 2 לוקמר לכל ךכרל תנמ לע ישממ היושע המגרפאיד, ןמש רוריק ללוכ 1" רטיווט ,םהלש תוליצנה תא תולעהלו םיהובגה םילילצה תא םיכומנה םילילצה ןוסירל סקלפר סב .ההובג תוכיא עגמלו היזורוק תעינמל בהז ירבחמ תודימ מ"ס 90:הבוג מ"ס 23:בחור מ"ס 29:קמוע (םיריעז םיטיילאטס) םיניוול םילוקמר 3 ןליפורפילופמ יושעה 'צניא 4 לש רפוו לוקמר לכל .ןמש רוריק ללוכ רטיווט דועו .תיזחב תכתמ תשר םע ABS-מ תויושע רוחש ע…
-
- 2 תגובות
- 830 צפיות
-
-
היי, אני מחפש טלויזיה לחדר שלי בגודל 42 אינצ' (מרחק מהמסך - 3 מטר) רוב השימוש הוא סרטים (בחושך) וסדרות HD, משחקים (PS3 ומחשב) ואולי קצת עבודה עם מחשב. לא צריך תלת מימד וכאלה. אשמח לטלויזיה כמה שיותר זולה, התקציב שלי הוא 3~ אבל אין לי בעיה להוסיף כסף אם צריך כדי שהכל יעבוד כמו שצריך. וכמה לדעתכם זה באמת חשוב לעשות אחריות 3 שנים וכל זה? תודה רבה
-
- 4 תגובות
- 830 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות נגן MP3, פשוט לשמוע מוזיקה, אני לא מתכוון לרוץ איתו או משהו כזה, הוא יהיה בתיק בביטחה רוב הזמן. יש לי תקציב של בסביבות ה1500 שקל, אני רוצה נגן אמין, כש10G יהיה מספיק, אבל הנטייה היא כמובן של יותר = יותר טוב, אותו הדבר עם איכות סאונד ובטרייה, יותר = יותר טוב, אני לא צריך זמן בטרייה מפוצץ, 10-15 שעות זה מספיק,. ראיתי את זה בכמה אתרים, זה טוב? CREATIVE Jukebox ZEN Touch 20GB
-
- 6 תגובות
- 830 צפיות
-
-
אז ככה: האם קיים כרטיס קול עם המפענחים וכל שאר הדברים שיש ברסיבר? על מנת ש- HTPC שנבנה ברגעים אלו יוכל להחליף גם את הרסיבר? עוד שאלה, כל הכרטיסים שאתם מדברים עליהם של EMU ושל אודיופיל וכו' איפה אפשר לקנות/לשמוע אותם? אני לא מוצא בשום מקום
-
- 6 תגובות
- 830 צפיות
-
-
שלום אני מחפש רמקולים איכותיים 5.1 וגם 2.1 שישמשו למשחקים, לא במחיר מופרז (650+- ל-5.1 ו- 400+- ל 2.1) חובה סאב אני אשמח להצעות וגם לכמה אמור לעלות כל אחד מההצעות. נ.ב האם ל 5.1 אני צריך שבחיבור של הלוח אם יהיה 5+ יציאות? אצלי יש 3 1 מיקרופון, 1 רמקולים ועוד אחד לא יודע תודה מראש
-
- 6 תגובות
- 830 צפיות
-
-
טוב? רע? סביר? ד"א הוא נקרא AC97. תודה לעוזרים.
-
שלום, יש לי חבר שמעוניין לקנות את האוזניות הנ"ל, ליתר דיוק הZ700 שהוא טוען שזה אותו דבר או דומה מאוד , במחיר נמוך מאוד [מתחת ל300 ש"ח] (יד שניה). השימוש העיקרי לאוזניות יהיה משחקים ומוזיקה, האם כדאי לי? שאלות נוספות: 1. האם צריך מגבר בשביל לקבל איכות טובה עם אוזניות אלו? היו לו עוד שאלות אבל אני לא זוכר כרגע.. טוב, תודה רבה לכל העונים.
-
- 2 תגובות
- 830 צפיות
-
-
כמו בכותרת... תקציב לא משנה אבל עדיף כמה שיותר זול כמובן תודה רבה לעוזרים
-
- 6 תגובות
- 830 צפיות
-
-
שלום אני מחפש נגן MP3 בנפח של בין 10 ל5GB ובמחיר של עד 2000 שקל+-. אני מעוניין גם, שהנגן יתמוך בווידאו, לכן אם הבחירה היא בן 10GB בלי וידאו לבין 5GB עם וידאו, אני מעדיף 5GB ווידאו. אם תוכלו לפרט לי על מודלים מסויימים, אשמח מאוד. בתודה.
-
- 4 תגובות
- 830 צפיות
-
-
-
- 3 תגובות
- 830 צפיות
- 1 follower
-
-
היי, יש לי אוזניות מסוג Roccat kave ואני מעוניין לרכוש כרטיס קול כדי שאני אוכל לחבר גם אותם בנוסף לרמקולים שלי (שמחוברים לכרטיס קול OB שהוא מצויין). למי שלא מכיר את האוזניות, מדובר באוזניות עם ארבעה חיבורי אודיו כמו בתמונה הבאה: http://imageshack.us/photo/my-images/708/dsc05223h.jpg תודה רבה!
-
- 0 תגובות
- 830 צפיות
-
-
היי, לאחרונה רכשתי מדפים חדשים - וגילית שאין לי יותר מקום לשים את המערכת סטריאו, שעד היום השתמשתי בה בתור רמקולים למחשב. משהו בן כמה שנים של LG, אבל דווקא שומעים בו לא רע. בכל מקרה, החלטתי להחליף אותה מבחינת מקום, ואני נתון להתלבטות. מצד אחד, אני שומע המון מוזיקה (יש לי ספרייה של 80 ג'יגה בערך - בעיקר רוק לסוגיו השונים), וחוץ מזה במחשב אני לא עושה יותר מדי. (כמובן שיש סרטי HD ותכניות, אבל זה לא השימוש העיקרי). מצד שני, יש לי אקסבוקס 360, שלא הייתי מתנגד לחבר לו מערכת רמקולים נחמדה של 5.1, אבל אני חושש שבתקציב כל מה שיכנס זה הX-540 של לוג'יטיק (אלא אם כן אני לא מעודכן), ואין להם חיבור אופטי (אופטי, נכון?). התקציב שלי הוא בסביבות ה800 מקסימום (ואם יש משהו זול יותר, זה יהיה …
-
- 0 תגובות
- 830 צפיות
-
-
אז החלטתי שאני רוצה לקנות רמקולים איכותיים למחשב, בעיקר בשביל מוזיקה וסרטים. חשוב מאוד לא לחרוג 500 שקל! אשמח להצעות! תודה מראש!!
-
- 4 תגובות
- 830 צפיות
-
-
יש לי איזה רסיבר ישן של KENWOOD שאני לא יודע מה לעשות איתו. הדגם הוא KR-A3080 אולי מישהו מכיר ויכול להגיד לי האם זה זבל מוחלט או מה. לינק שמצאתי: http://www.kenwood.de/download_archiv/kra3080.pdf
-
- 4 תגובות
- 830 צפיות
-
-
יש לי טלוויזיית CRT TOSHIBA 29SF6SC לפני כמה ימים היא נפלה מגובה חצי מטר ומאז יש עלייה מין סימנים צבעוניים כאלה כמו מתי שמקרבים מגנט אל הטלוויזיה הסימנים נחלשים מתי שמקרבים מגנט לטלוויזיה וגם מאז שהיא נפלה התמונה קצת מעוקלת כלפי מעלה באמצע ומתי שלוחצים על הצג מידע(ממיר הוט) פתאום הכול עולה טיפה למעלה בקיצור אמרו לי שיש איזו דרך לאפס אותה שהכול ייעלם זה נכון? ואם לא יש דרך כלשהיא לתקן אותה? כי פשוט כואב הלב, היא עבדה מצויין לפני זה... ואם כדי לאפס אותה צריך את הספר , יש לי אותו פשוט אין לי כוח לחפש... אם תגידו שצריך אני אחפש... ואם צריך תמונות מחר אני אעלה... לילה טוב ותודה מראש!!!
-
- 4 תגובות
- 830 צפיות
-
-
אני מחפש המלצה למערכת 2.1 סבירה עד 300 שקל, בעיקר למוזיקה ובמוזיקה בעיקר לרוק. ויש עדיפות למערכת עם באס חזק יחסית.
-
- 1 תגובה
- 830 צפיות
-
-
שלום, אני מחפש LCD או פלזמה, מרחק הצפייה הוא כ 5.5-6 מטר (נמדד עם מטר הפעם), משמאל לטלויזיה יש תריסים גדולים שמובילים לגינה (בד"כ סגורים) ובערך כ 3.5 מטר מטלויזיה בצד ימין יש עוד חלון קטן שבד"כ פתוח התכנים: הטלויזיה בעיקר תשמש לתכני טלויזיה (HOT), סרטי HD (דרך לפטופ שיחובר בHDMI), סרטי DVD וסדרות. התקציב לטלוויזיה הוא גג 6000 שח, הייתי רוצה לקבל כמה שיותר הצעות לטלויזיות שיתאימו לי בטווח המחירים הזה כך ואם יש מקומות שאפשר לראות את הטלויזיות בפעולה זה יהיה מעולה תודה רבה, בר [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 830 צפיות
-
-
שלום אני לא בטוח שזה הפורום הנכון אז אם זה לא תעבירו... רציתי לדעת מה הנגן DVD למחשב הכי איכותי וטוב לא משנה לי כמה הוא עולה ורציתי לדעת גם אם היום יש עוד נעילת איזורים כמו שהיה פעם אחרי כמה צפיות בסרטים אם יש אזאיזו תוכנה מבטלת את זה תודה
-
- 5 תגובות
- 830 צפיות
-
-
אז כך,יום ראשון אם האיפוד בבית ספר. סבבה של מכשיר והכל,אבל יש בעיה אחת חמורה - שריטות. בכל הביקרות שקראתי על המכשיר,אני באמת מתפלא שלא היה כתוב אפילו פסקה אחת על הבעיה הזאת.. אני יום אחד אם המכשיר וכבר נרא כיאלו יש לי אותו שנה .. כולו שירטוט,ממש לא ציפיתי ממכשיר של 1500 שקל להיות כלכך רגיש..יש לי פאלם כבר שלוש שניים והוא נרא יותר טוב מהIPOD שיש לי אותו יום אחד.. בקיצור רציתי לשאל אם זה רק אצלי כך? או שפשוט כולם מעדיפים להתעלם...
-
- 8 תגובות
- 830 צפיות
-
-
מחפש אוזניות איכותיות לנגן החדש שלי הD2. התקציב 1000 ש"ח, אך בהחלט אפשר גם נמוך מזה לא יזיק... אני מחפש אוזניות עם באמת צלילים צלולים,אבל גם שיהיה באסים. לא צריך להגזים בבאסים,אבל אני לא אוהב אוזניות "ריקות" כמו הגראדו SR80 למשל. כרגע אני עם PX100, אז ברור שדרושות אוזניות ברמה גבוהה יותר מהן.. לא משנה לי IEM,אבל אני לא ממש אוהב אוזניות גדולות כמו HD485. אין לי מושג למה אבל אני נדבק ל-ULTRASONE ,פשוט יש להם אוזניות יפות וזה גם קצת חשוב לי. כל הסנהייזר סגורות נראות כמו גוש פלסטיק מוצק ולכן אני לא רוצה אותם... חשבתי על פרוליין 550,אבל התנגדות 64 אום, ואני לא יודע אם הנגן שלי יזיז אותם כל כך.. *אפשר גם הצעות למוצרים מחו"ל,אבל ממש לא מומלץ כי אין לי איך להזמין.... תודה!!!
-
- 9 תגובות
- 830 צפיות
-
-
שלום, יש לי רמקולים אאקן 199 2.1 ואני רוצה לדעת כמה מתח מקבלים הלווינים (הרמקולים הקטנים, שמחוברים לסאב) לצורך ביצוע הדבר הבא: http://www.hwzone.co.il/community/index.php?topic=109790.0 אני רוצה לחבר במקביל לרמקולים את הלדים, כדי לא להסתבך עם מלא חוטים שיטפסו לי על הארון... חשבתי לגלות חלק של החוטים שליד הרמקולים ולחבר אליהם את החוטים של הלדים... זה אפשרי?
-
- 1 תגובה
- 830 צפיות
-
-
שלום, ברשותי הנגן Creative Zen Vision:M ואני רוצה לקנות בשבילו רמקולים ניידים שעובדים על סוללות או על חשמל. על מה אתם ממליצים? JBL ONTOUR/Creative TravelSound 400/Logitech mm28 Portable Speakers או אולי משהו אחר?
-
- 2 תגובות
- 830 צפיות
-
-
שלום לכל חברי הפורום! לאחרונה רכשתי שני זוגות רמקולים אבל במחשב שלי יש רק כניסה אחת ירוקה 3.5 מ"מ (aux) (הכבל של האודיו הירוק..) דוגמא:http://sizmedia.com/my.php?i=1jzibdcntqo4.jpg אך אני זקוק ל2 כניסות. ניסיתי לרכוש מאיביי מפצלים כמו זה לדוגמא:http://sizmedia.com/my.php?i=nnhxyuj2zz3e.jpg או זה לדוגמא זה: שאגב עלה לי 100 ש"ח.. http://sizmedia.com/my.php?i=ggiqnnoi0jwn.jpg בסופו של דבר כשניסיתי לחבר אותם אז או שהיו בעיות מגעים או שהאיכות סאונד הייתה על הפנים.. ואני באמת מחפש בנרות איך לסדר את זה.. אני אשמח אם תציעו לי פתרון שיעבוד ללא כל בעיות סאונד/מגעים כולל גם אם זה לרכוש ציוד נוסף.. אין לי בעיה לקנות כרטיס קול או סוג של אקולייזר או משהו בסגנון שיפצל.. אין לי שמץ..…
-
- 1 תגובה
- 830 צפיות
-
-
יש לאבא שלי LCD 37A3000 ואני מנסה לראות בה סרטי HD דרך המחשב נייד שלו. המחשב מחובר דרך חיבור VGA לכניסה RGB\PC של ה LCD. כשאני מנסה להעביר את הרזולוציה של הטלויזיה (דרך הדרייבר של הכרטיס מסך) ל 1280X720 הצבעים ב LCD הופכים למעוותים, דבר שלא קורה ברזולוציות נמוכות יותר. חשבתי שאולי הדבר קשור לחיבור VGA אבל לא נראה לי שיש אפשרות לחבר את המחשב בחיבור HDMI .. יש לנייד יציאה של VGA ו S-VIDEO. אשמח לעזרה
-
- 4 תגובות
- 830 צפיות
-
-
טראק לא רע בכלל, עם ווקאלז גבריים פשוט מוצלחים.
-
- 9 תגובות
- 830 צפיות
-


